*vernederdquote:Op woensdag 25 september 2013 22:55 schreef Elan het volgende:
Dit Ajax heeft gewoon niets te zoeken in de Champions League.
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:55 schreef Elan het volgende:
Dit Ajax heeft gewoon niets te zoeken in de Eredivisie.
Steekpenningen eventueel uit Colombia.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
Kan iemand me misschien uitleggen hoe de opzet van de KNVB-beker in elkaar zit, of een linkje o.i.d.
Hoe wordt bepaald welke teams in beginsel mee mogen doen? Op wiki staat alleen: "De deelnemers zijn de voetbalclubs uit het Nederlands betaald voetbal, meestal aangevuld met amateurverenigingen en ploegen uit de beloften Eredivisie.", maar hoe worden die amateurverenigingen en beloften uitgekozen?
quote:
Treurig word ik ervanquote:Op woensdag 25 september 2013 22:56 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso is dit nauwelijks Ajax te noemen.
Er staan hoogstens 3 spelers in die wmb een toekomst bij Ajax hebben.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:56 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso is dit nauwelijks Ajax te noemen.
Sjaak Swarts zal nu voor het eerst zonder enig cynisme stellen dat hij het beter zou doen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:57 schreef Elan het volgende:
Gaat Sjaak Swart dit nog analyseren, of zou die zich opgehangen hebben in de catacomben?
Analiseren*quote:Op woensdag 25 september 2013 22:57 schreef Elan het volgende:
Gaat Sjaak Swart dit nog analyseren, of zou die zich opgehangen hebben in de catacomben?
Klopt.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjaak Swarts zal nu voor het eerst zonder enig cynisme stellen dat hij het beter zou doen.
Oke man.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:58 schreef RensAjacied het volgende:
De vrolijke koster in het stadion![]()
IS DAN MIJN WERK GEDAAN DAN KAN IK DE STRAAT OP GAAN
Tsjonge jonge jonge....quote:Op woensdag 25 september 2013 22:58 schreef RensAjacied het volgende:
De vrolijke koster in het stadion![]()
IS DAN MIJN WERK GEDAAN DAN KAN IK DE STRAAT OP GAAN
Komt wel goed overigens. Ook Milan is niet in vorm. Daar waar Celtic er gewoon niks van kan.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:55 schreef Elan het volgende:
Dit Ajax heeft gewoon niets te zoeken in de Champions League.
Heb je de liplezers van de NOS ingehuurd?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
Frank heeft het al over penalty's met Cillessen
Standaard De Vrolijke Kosterquote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke man.
Jij zit ook vaak in het stadion.
Oke man.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Standaard De Vrolijke Koster![]()
Nog ff een Tante Leentje
Sssst, in Volendam weten ze het ook nog niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef VMSDKR het volgende:
Ik wist niet dat er negers in Volendam zaten.
Echte Steenwijkse artiestenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Standaard De Vrolijke Koster![]()
Nog ff een Tante Leentje
Ze stonden in de 89e minuut zelfs nog met 3-1 achterquote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt wel goed overigens. Ook Milan is niet in vorm. Daar waar Celtic er gewoon niks van kan.
[ afbeelding ]
Milan staat momenteel ergens in de middenmoot van de Serie A.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt wel goed overigens. Ook Milan is niet in vorm. Daar waar Celtic er gewoon niks van kan.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |