quote:
En als Fischer een bal afpakt ga ik JUICHEN.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch pijnlijk dat Ten Have uiteindelijk de enige juist koers bleek te bewandelen... Ik denk niet dat hij nog wil terugkeren na de rechtzaak.
Dat laatste zonder meer.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat dat een grapje was om je eerdere faal te verbloemen.
Al gok ik dat je gewoon heel dom bent.
*belemmertquote:Op woensdag 25 september 2013 23:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Was niet opzettelijk maar hij belemmerd die speler om door te gaan.
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Was niet opzettelijk maar hij belemmerd die speler om door te gaan.
Ik denk dat wij als FOK! community Arno Vermeulen onze excuses aan zouden moeten bieden.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch pijnlijk dat Ten Have uiteindelijk de enige juist koers bleek te bewandelen... Ik denk niet dat hij nog wil terugkeren na de rechtzaak.
Ik denk dat Peterrrrrr de Vries nog wel directeur wil worden, die was ook groot aanhanger van Ten Have.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Feit.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:04 schreef Cavaliers het volgende:
Wim Jonk: ''Ajax gaat nog van Real Madrid winnen''
Met een keeper die volgens mij nog nooit een pingel heeft gestopt.quote:
Midden-Noord is wel creatief. Zij komen wel wat verder dan dit soort cliché matige gedrochtenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat wij als FOK! community Arno Vermeulen onze excuses aan zouden moeten bieden.
"Den Haag de beste olé olé" vergat je trouwens.
Grapje Tyron, maak je geen zorgen Ajax scoort zo nog wel.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Is het niet verleden tijd en dus veranderd
Ah, je faalt weer.![]()
Die wedstrijd zul jij ook wel missen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax gaat echt wel een keer van Real winnen.
Misschien iets over de sekscapades van Sylvie Meis-Van der Vaart.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Midden-Noord is wel creatief. Zij komen wel wat verder dan dit soort cliché matige gedrochten
Real Sociedad zeker.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als ik dan nog leef.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die wedstrijd zul jij ook wel missen.
Real C misschien.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:08 schreef Cavaliers het volgende:
Hahahahahha. 410 kan echt niet meer
Ik als objectief expert pleit voor Van der Hart of Verhoeven.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:07 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Cilessen 2 blunders maakt, anders win je hier gewoon makkelijk.
Ik denk dat het tijd wordt Vermeer een kans te geven.
Cillessen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:07 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Cilessen 2 blunders maakt, anders win je hier gewoon makkelijk.
Ik denk dat het tijd wordt Vermeer een kans te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |