Brown rain in je muil.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:41 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Klep dicht, we kijken naar vreemde/interessante mensen op TV.
Dank je wel voor de tip, nu heb ik mijn oogbal uit mijn oogkas getrokken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt toch met je ogen knuffelen.
Jij bent Guido, jij moet gewoon opdonderen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:50 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik ben een mens. Wil erover praten met andere mensen. En ik ben vandaag boos op mijn vrienden.
Het gezeik van die extreem hoogbejaarden is nog een stuk onzinniger.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, dat gezeik over babyboomers snijdt hout.
Aboutaleb.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:57 schreef De_Coulance het volgende:
Het neusje van de Rotterdamse zalm is op TV.
True.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent Guido, jij moet gewoon opdonderen.
Hahahah, zo dansen de meeste blanken.quote:
Ik probeer dansen zoveel mogelijk te vermijden.quote:
Ik kan totaal niet dansen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik probeer dansen zoveel mogelijk te vermijden.
Werd tijd dat iemand dit hardop durfde te zeggen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:04 schreef Friek_ het volgende:
Ik las dat Guido beweerde dat hij een mens was. Dat is natuurlijk de wereld op zijn kop.
Dat is geen probleem, VIP zelfs.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:05 schreef Tem het volgende:
Net of jullie uberhaupt een club binnenkomen.
Alcoholconsumptie brengt de neger in ons boven.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik probeer dansen zoveel mogelijk te vermijden.
Die worden vergoed door de gemeente en de alarmcentrale, of niet Yokiquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is geen probleem, VIP zelfs.
Nee, lederen schoeisel, dan kom je natuurlijk niet binnen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:05 schreef Tem het volgende:
Nope, familielid heeft een club.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die worden vergoed door de gemeente en de alarmcentrale, of niet Yoki.
Hou nu maar weer je bek dicht.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, lederen schoeisel, dan kom je natuurlijk niet binnen.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Brown rain, brown rain, speciaal voor hexje.
Hahahaha, heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alcoholconsumptie brengt de neger in ons boven.
Nou nou.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope, familielid heeft een club.
Wil je over je gevoelens praten? Ja? Mooi, val dan maar lekker dood.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:08 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Hou nu maar weer je bek dicht.
Geweigerd worden is mij inderdaad niet vreemd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:05 schreef Tem het volgende:
Lol. Wat hap je leuk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wil je over je gevoelens praten? Ja? Mooi, val dan maar lekker dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |