quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]![]()
In de waggie naar huis had ik hem op de repeat staan.
Iemand snapt het.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij woont nog thuis. Dus dat kan prima.
En ze wist al jaren dat ie vreemd ging..quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:31 schreef hexje het volgende:
Op 3 nu een vrouw die over haar leven met hiv praat. Ze heeft het gekregen omdat hij vreemd is gegaan.
Hoe heeft ze hem nadien vermoord?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:31 schreef hexje het volgende:
Op 3 nu een vrouw die over haar leven met hiv praat. Ze heeft het gekregen omdat hij vreemd is gegaan.
Moet je eerst geld hebben om 'm te kopen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:30 schreef arjan1112 het volgende:
Marokkanen kopen toch altijd een dikke auto als ze op vakantie naar Marokko gaan, om op te scheppen enz, en als ze weer hier terug zijn verkopen ze die weer
Helaas heeft ze hem niet vermoord.quote:
Ze dacht dat hij nu niet meer vreemd zou gaan en dat het goed zou komen.quote:
Beetje randgroep typje.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:34 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ze dacht dat hij nu niet meer vreemd zou gaan en dat het goed zou komen.
Nee.quote:
Ben je zelf regelmatig in de steek gelaten of waarom ben je zo gefrustreerd?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:38 schreef hexje het volgende:
Tuurlijk, eerste een kind maken dan pas weglopen.
Rotjeknor nu op NL3.quote:
Klep dicht, we kijken naar vreemde/interessante mensen op TV.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben je zelf regelmatig in de steek gelaten of waarom ben je zo gefrustreerd?
Heb je het verhaal wel meegekregen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben je zelf regelmatig in de steek gelaten of waarom ben je zo gefrustreerd?
Ja, je hebt aids van je laatste vent gekregen, heel zielig hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:41 schreef hexje het volgende:
[..]
Heb je het verhaal wel meegekregen?
Rare kwast wel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, daar loop ik iedere dag maar heb die gasten nog nooit gezien.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:39 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jongens toch, de Mercedes Benz S-klasse W126, gebouwd van 1979 tot 1992. Wat een geweldige geniale wagen is het ook, ooit, ooit zal er zo eentje bij mij voor de deur staan, met een lekkere 5,0 of 5,5 liter V8.![]()
Dat filmpje ook, het Duitsland van de jaren 80, genieten.
Nee daar ging het niet over dus KLEP DICHT.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, je hebt aids van je laatste vent gekregen, heel zielig hoor.
Niet zo gefrustreerd raken als we de kern van jouw problemen analyseren.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:42 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee daar ging het niet over dus KLEP DICHT.
Helden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Grands Taxis by Philippe Clabots, on Flickr
Ik zou ook wel zo blij willen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
Jongens, wat een auto is het toch.
Brown rain, brown rain, speciaal voor hexje.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:42 schreef hexje het volgende:
Zou deze man v_P kunnen genezen van zijn poeppraat?
Bazenwagens.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Grands Taxis by Philippe Clabots, on Flickr
Die zijn beschermd, die mag je niet knuffelen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
vP, liefheidsalert:
http://www.bbc.co.uk/news(...)low_facebook_bbcnews
Werkt niet bij Rotterdammers.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:43 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik zou ook wel zo blij willen zijn.
Als de SGP aan de macht was geweest zou dit nooit zijn gebeurdquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:31 schreef hexje het volgende:
Godse politicus met je o zo nobele instelling om je gebrek aan weerlegging te verhullen.quote:Ik koos er in dit artikel voor om niet op alle argumenten van Yvonne Hofs te reageren. Dan wordt het een wellesnietesverhaal waar ouderen tegen jongeren worden uitgespeeld, en daar wil ik niet aan meedoen.
Henk Krol is fractieleider van 50Plus in de Tweede Kamer
Vervelend programma, telkens weer bedelen om tips. Doe lekker zelf je werk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Rotterdam is ook regelmatig te zien bij "Opsporing Verzocht".
Nee, dat gezeik over babyboomers snijdt hout.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Godse politicus met je o zo nobele instelling om je gebrek aan weerlegging te verhullen.
Je kan ook gewoon niet op een forum kijken als je een programma wil volgen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:41 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Klep dicht, we kijken naar vreemde/interessante mensen op TV.
Je kunt toch met je ogen knuffelen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die zijn beschermd, die mag je niet knuffelen.
Het was wel gebeurd maar nooit gepubliceerd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als de SGP aan de macht was geweest zou dit nooit zijn gebeurd.
Border Collie beertjesquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
vP, liefheidsalert:
http://www.bbc.co.uk/news(...)low_facebook_bbcnews
Yolanthe zou nog gewoon in Volendam wonenquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:49 schreef waht het volgende:
[..]
Het was wel gebeurd maar nooit gepubliceerd.
Ik ben een mens. Wil erover praten met andere mensen. En ik ben vandaag boos op mijn vrienden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet op een forum kijken als je een programma wil volgen.
Op al je vrienden?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:50 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik ben een mens. Wil erover praten met andere mensen. En ik ben vandaag boos op mijn vrienden.
Gewoon achter de kassa, alwaar oude mannetjes haar ongegeneerd aanstaren.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Yolanthe zou nog gewoon in Volendam wonen.
Kuis Appie Heijn-hoofddoekjequote:Op dinsdag 24 september 2013 20:52 schreef waht het volgende:
[..]
Gewoon achter de kassa, alwaar oude mannetjes haar ongegeneerd aanstaren.
Gewaad in AH-kleur.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kuis Appie Heijn-hoofddoekje
[ afbeelding ]
Waarschijnijk ben ik ongesteld.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op al je vrienden?
Da's.... merkwaardig.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:56 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Waarschijnijk ben ik ongesteld.
Brown rain in je muil.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:41 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Klep dicht, we kijken naar vreemde/interessante mensen op TV.
Dank je wel voor de tip, nu heb ik mijn oogbal uit mijn oogkas getrokken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt toch met je ogen knuffelen.
Jij bent Guido, jij moet gewoon opdonderen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:50 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik ben een mens. Wil erover praten met andere mensen. En ik ben vandaag boos op mijn vrienden.
Het gezeik van die extreem hoogbejaarden is nog een stuk onzinniger.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, dat gezeik over babyboomers snijdt hout.
Aboutaleb.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:57 schreef De_Coulance het volgende:
Het neusje van de Rotterdamse zalm is op TV.
True.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent Guido, jij moet gewoon opdonderen.
Hahahah, zo dansen de meeste blanken.quote:
Ik probeer dansen zoveel mogelijk te vermijden.quote:
Ik kan totaal niet dansen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik probeer dansen zoveel mogelijk te vermijden.
Werd tijd dat iemand dit hardop durfde te zeggen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:04 schreef Friek_ het volgende:
Ik las dat Guido beweerde dat hij een mens was. Dat is natuurlijk de wereld op zijn kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |