De SGP zou betogen ja, want morele schade in God's aanzien.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is het schadelijk als een man vreemdgaat zonder dat zijn vrouw, laat staan zijn kinderen, daar weet van hebben?
Als moeder aids krijgt door vader die ook aids heeft.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onaangename ziektes hoeven niet eens schadelijk te zijn voor het kroost, als hij met zijn handjes van zijn kinderen afblijft.
Andersom ook.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:34 schreef hexje het volgende:
[..]
En andersom? Vrouwen gaan ook vreemd.
Voor zijn vrouw kan het wel licht vervelende gevolgen hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onaangename ziektes hoeven niet eens schadelijk te zijn voor het kroost, als hij met zijn handjes van zijn kinderen afblijft.
Dat kan ook door bloedtransfusie.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:35 schreef hexje het volgende:
[..]
Als moeder aids krijgt door vader die ook aids heeft.
Sinds wanneer is u begaan met het lot van de vrouw?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor zijn vrouw kan het wel licht vervelende gevolgen hebben.
Mochten homo's nu al doneren of was dat toch weer geblokkeerd?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat kan ook door bloedtransfusie.
Ik stem voor disclaimers bij de bloedbank.
U bent abuis, ik ben Mutant01 niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:36 schreef waht het volgende:
[..]
Sinds wanneer is u begaan met het lot van de vrouw?
Geen idee. Het zal vast mogen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:36 schreef waht het volgende:
[..]
Mochten homo's nu al doneren of was dat toch weer geblokkeerd?
Dat zijn inderdaad duidelijk twee geestverwanten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:48 schreef Reya het volgende:
Er zit potentie in het Duitsland-topic, met Piet en Arolsen.
Idd, vreemdgaan ftw.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is het schadelijk als een man vreemdgaat zonder dat zijn vrouw, laat staan zijn kinderen, daar weet van hebben?
Dat is correct. Dat ben ik.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:37 schreef Reya het volgende:
[..]
U bent abuis, ik ben Mutant01 niet.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oei, weet je al hoe je het hebt opgelopen?
Ik ben tegen lange incubatietijden.quote:
Dat is wel de main issue inderdaad, wat bloed doneren betreft.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:08 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben tegen lange incubatietijden.
Ik wil louter stilstand in Nederland.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Eindelijk een kans voor Guido om beroemd te worden.
Fijn dat Marokkanen in Nederland niets te willen hebben en gewoon de WC moeten schoonmaken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wil louter stilstand in Nederland.
Essentiële functie, niettemin.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Fijn dat Marokkanen in Nederland niets te willen hebben en gewoon de WC moeten schoonmaken.
Vertel mij wat, als ik een flinke lading brown rain op het toilet heb achtergelaten is het een enorme bende.quote:
Het enige dat ze moeten is belasting betalen en zich aan de wet houden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Fijn dat Marokkanen in Nederland niets te willen hebben en gewoon de WC moeten schoonmaken.
Het zou ook wel een slagveld genoemd kunnen worden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vertel mij wat, als ik een flinke lading brown rain op het toilet heb achtergelaten is het een enorme bende.
1973 all over again.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:21 schreef waht het volgende:
[..]
Het zou ook wel een slagveld genoemd kunnen worden.
Ach, ze verdienen er niet slecht mee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
VS heeft dezelfde wagen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, ze verdienen er niet slecht mee.
[ link | afbeelding ]
2012 Mercedes C63 AMG by Mohamed-Benz AMG, on Flickr
Die zit inmiddels in de bak.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, ze verdienen er niet slecht mee.
[ link | afbeelding ]
2012 Mercedes C63 AMG by Mohamed-Benz AMG, on Flickr
Genoeg anderen die zijn werk kunnen overnemen:quote:
Volgens mij heeft hij gewoon cash afgetikt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij moet 'm alleen nog afbetalen.
Ik stuur wat vanaf de Antillen, ik stuur wat vanuit Turkijequote:Op dinsdag 24 september 2013 20:18 schreef von_Preussen het volgende:
Je aan de wet houden is voor sufburgers.
Dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij gewoon cash afgetikt.
Hoe zijn de brandstofprijzen in de Maghreb?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Genoeg anderen die zijn werk kunnen overnemen:
[ link | afbeelding ]
Mercedes SLS AMG X2 by Mohamed-Benz AMG, on Flickr
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik stuur wat vanaf de Antillen, ik stuur wat vanuit Turkije
Waterdicht verpakt en rije
Het zijn toiletjuffrouwen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens is er niks mis met drugshandel, dus ik ben het eens met Mutant dat je voor deze vrije jongens niets meer dan respect en lof kan hebben.
Dat verschilt nogal per land.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:26 schreef waht het volgende:
[..]
Hoe zijn de brandstofprijzen in de Maghreb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |