De SGP zou betogen ja, want morele schade in God's aanzien.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is het schadelijk als een man vreemdgaat zonder dat zijn vrouw, laat staan zijn kinderen, daar weet van hebben?
Als moeder aids krijgt door vader die ook aids heeft.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onaangename ziektes hoeven niet eens schadelijk te zijn voor het kroost, als hij met zijn handjes van zijn kinderen afblijft.
Andersom ook.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:34 schreef hexje het volgende:
[..]
En andersom? Vrouwen gaan ook vreemd.
Voor zijn vrouw kan het wel licht vervelende gevolgen hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onaangename ziektes hoeven niet eens schadelijk te zijn voor het kroost, als hij met zijn handjes van zijn kinderen afblijft.
Dat kan ook door bloedtransfusie.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:35 schreef hexje het volgende:
[..]
Als moeder aids krijgt door vader die ook aids heeft.
Sinds wanneer is u begaan met het lot van de vrouw?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor zijn vrouw kan het wel licht vervelende gevolgen hebben.
Mochten homo's nu al doneren of was dat toch weer geblokkeerd?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat kan ook door bloedtransfusie.
Ik stem voor disclaimers bij de bloedbank.
U bent abuis, ik ben Mutant01 niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:36 schreef waht het volgende:
[..]
Sinds wanneer is u begaan met het lot van de vrouw?
Geen idee. Het zal vast mogen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:36 schreef waht het volgende:
[..]
Mochten homo's nu al doneren of was dat toch weer geblokkeerd?
Dat zijn inderdaad duidelijk twee geestverwanten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:48 schreef Reya het volgende:
Er zit potentie in het Duitsland-topic, met Piet en Arolsen.
Idd, vreemdgaan ftw.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is het schadelijk als een man vreemdgaat zonder dat zijn vrouw, laat staan zijn kinderen, daar weet van hebben?
Dat is correct. Dat ben ik.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:37 schreef Reya het volgende:
[..]
U bent abuis, ik ben Mutant01 niet.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oei, weet je al hoe je het hebt opgelopen?
Ik ben tegen lange incubatietijden.quote:
Dat is wel de main issue inderdaad, wat bloed doneren betreft.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:08 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben tegen lange incubatietijden.
Ik wil louter stilstand in Nederland.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Eindelijk een kans voor Guido om beroemd te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |