Nee, ik heb een paar weken geleden nog heel veel geneukt met iemand waar ik echt van hou en binnenkort weer.quote:
Sterkte man.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zie je. Nerveus en ondoordacht.
Heel goed, dat principe heb ik ook.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga niet betalen voor seks rem.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik heb een paar weken geleden nog heel veel geneukt met iemand waar ik echt van hou en binnenkort weer.
Friends with benefits niets voor jou?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga niet betalen voor seks rem.
Een paar weken.. Ik vind een paar dagen al lang, maar ik ben dan ook jong en potent.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik heb een paar weken geleden nog heel veel geneukt met iemand waar ik echt van hou en binnenkort weer.
Lucky you.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een paar weken.. Ik vind een paar dagen al lang, maar ik ben dan ook jong en potent.
Nee Robin, doe het nou maar gewoon met je vriendinnetjequote:Op dinsdag 24 september 2013 18:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Friends with benefits niets voor jou?
Ja, maar die is in het buitenland.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zelf lijkt me dat ook niets. Was alleen voor B_A.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee Robin, doe het nou maar gewoon met je vriendinnetje
Je vraagt om klappen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is bij jou toch niet anders, mag ik hopenquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:03 schreef Friek_ het volgende:
Overigens heb ik mezelf aangemeld als competitielid voor het zaalvoetbal. De bierpens zal er toch enigszins af moeten.
Long distance.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is bij jou toch niet anders, mag ik hopen?!
Een paar wekenquote:
Hij heeft daar legitieme redenen voor.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:56 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Een jongentje uit Syrië huilde net in het jeugdjournaal.
Dan zou ik een bezigheid kiezen die niet steevast eindigt in de kantine.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:03 schreef Friek_ het volgende:
Overigens heb ik mezelf aangemeld als competitielid voor het zaalvoetbal. De bierpens zal er toch enigszins af moeten.
Eens.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:07 schreef waht het volgende:
[..]
Hij heeft daar legitieme redenen voor.
BASE-jumpen, daar kun je in enkele momenten juist bijzonder van vermageren.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan zou ik een bezigheid kiezen die niet steevast eindigt in de kantine.
Ik durf het ooit te doen. Klopt dat?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:10 schreef Reya het volgende:
[..]
BASE-jumpen, daar kun je in enkele momenten juist bijzonder van vermageren.
Base roken werkt ook maar duurt iets langer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:10 schreef Reya het volgende:
[..]
BASE-jumpen, daar kun je in enkele momenten juist bijzonder van vermageren.
En boos op andere wegverkeerders.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:14 schreef waht het volgende:
Wielrennen schijn je broodmager van te worden.
Wielrenners zijn het uitschot van het verkeer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En boos op andere wegverkeerders.
In plaats van bier drinken drugs gebruiken werkt prima, natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:14 schreef waht het volgende:
Van baanwielrennen krijg je anders lekker dikke poten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:14 schreef waht het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]Jongen toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]Arme jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
quote:SGP: disclaimer bij Second Love
De SGP wil dat reclames voor de datingsite Second Love voorzien worden van een waarschuwing. Die zou moeten luiden: "Let op, vreemdgaan dupeert kinderen!".
De SGP ageert al langer tegen internetsites die vreemdgaan propageren. Een klacht bij de Reclamecodecommissie werd afgewezen. Partijleider Van der Staaij zei vanmorgen in het Radio 1 Journaal dat een disclaimer de discussie moet prikkelen.
Bron: NOS
Van lymfoedeem ook.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Van baanwielrennen krijg je anders lekker dikke poten.
Is het nog vreemdgaan als er sprake is van wederzijdse goedkeuring?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:31 schreef GSbrder het volgende:
Vraag me trouwens af hoe vreemdgaan kinderen dupeert.
Echtscheiding dupeert kinderen overduidelijk, maar zijn kinderen in open relaties ongelukkiger?
Is het schadelijk als een man vreemdgaat zonder dat zijn vrouw, laat staan zijn kinderen, daar weet van hebben?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Is het nog vreemdgaan als er sprake is van wederzijdse goedkeuring?
Dat lijkt me niet, tenzij hij daarbij onaangename ziektes oploopt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is het schadelijk als een man vreemdgaat zonder dat zijn vrouw, laat staan zijn kinderen, daar weet van hebben?
Onaangename ziektes hoeven niet eens schadelijk te zijn voor het kroost, als hij met zijn handjes van zijn kinderen afblijft.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, tenzij hij daarbij onaangename ziektes oploopt.
En andersom? Vrouwen gaan ook vreemd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is het schadelijk als een man vreemdgaat zonder dat zijn vrouw, laat staan zijn kinderen, daar weet van hebben?
Brandstapel!quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:34 schreef hexje het volgende:
[..]
En andersom? Vrouwen gaan ook vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |