Nee, ik heb een paar weken geleden nog heel veel geneukt met iemand waar ik echt van hou en binnenkort weer.quote:
Sterkte man.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zie je. Nerveus en ondoordacht.
Heel goed, dat principe heb ik ook.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga niet betalen voor seks rem.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik heb een paar weken geleden nog heel veel geneukt met iemand waar ik echt van hou en binnenkort weer.
Friends with benefits niets voor jou?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga niet betalen voor seks rem.
Een paar weken.. Ik vind een paar dagen al lang, maar ik ben dan ook jong en potent.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik heb een paar weken geleden nog heel veel geneukt met iemand waar ik echt van hou en binnenkort weer.
Lucky you.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een paar weken.. Ik vind een paar dagen al lang, maar ik ben dan ook jong en potent.
Nee Robin, doe het nou maar gewoon met je vriendinnetjequote:Op dinsdag 24 september 2013 18:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Friends with benefits niets voor jou?
Ja, maar die is in het buitenland.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zelf lijkt me dat ook niets. Was alleen voor B_A.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee Robin, doe het nou maar gewoon met je vriendinnetje
Je vraagt om klappen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is bij jou toch niet anders, mag ik hopenquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:03 schreef Friek_ het volgende:
Overigens heb ik mezelf aangemeld als competitielid voor het zaalvoetbal. De bierpens zal er toch enigszins af moeten.
Long distance.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is bij jou toch niet anders, mag ik hopen?!
Een paar wekenquote:
Hij heeft daar legitieme redenen voor.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:56 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Een jongentje uit Syrië huilde net in het jeugdjournaal.
Dan zou ik een bezigheid kiezen die niet steevast eindigt in de kantine.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:03 schreef Friek_ het volgende:
Overigens heb ik mezelf aangemeld als competitielid voor het zaalvoetbal. De bierpens zal er toch enigszins af moeten.
Eens.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:07 schreef waht het volgende:
[..]
Hij heeft daar legitieme redenen voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |