Border Collie beertjesquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
vP, liefheidsalert:
http://www.bbc.co.uk/news(...)low_facebook_bbcnews
Yolanthe zou nog gewoon in Volendam wonenquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:49 schreef waht het volgende:
[..]
Het was wel gebeurd maar nooit gepubliceerd.
Ik ben een mens. Wil erover praten met andere mensen. En ik ben vandaag boos op mijn vrienden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet op een forum kijken als je een programma wil volgen.
Op al je vrienden?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:50 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik ben een mens. Wil erover praten met andere mensen. En ik ben vandaag boos op mijn vrienden.
Gewoon achter de kassa, alwaar oude mannetjes haar ongegeneerd aanstaren.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Yolanthe zou nog gewoon in Volendam wonen.
Kuis Appie Heijn-hoofddoekjequote:Op dinsdag 24 september 2013 20:52 schreef waht het volgende:
[..]
Gewoon achter de kassa, alwaar oude mannetjes haar ongegeneerd aanstaren.
Gewaad in AH-kleur.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kuis Appie Heijn-hoofddoekje
[ afbeelding ]
Waarschijnijk ben ik ongesteld.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op al je vrienden?
Da's.... merkwaardig.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:56 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Waarschijnijk ben ik ongesteld.
Brown rain in je muil.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:41 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Klep dicht, we kijken naar vreemde/interessante mensen op TV.
Dank je wel voor de tip, nu heb ik mijn oogbal uit mijn oogkas getrokken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt toch met je ogen knuffelen.
Jij bent Guido, jij moet gewoon opdonderen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:50 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik ben een mens. Wil erover praten met andere mensen. En ik ben vandaag boos op mijn vrienden.
Het gezeik van die extreem hoogbejaarden is nog een stuk onzinniger.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, dat gezeik over babyboomers snijdt hout.
Aboutaleb.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:57 schreef De_Coulance het volgende:
Het neusje van de Rotterdamse zalm is op TV.
True.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent Guido, jij moet gewoon opdonderen.
Hahahah, zo dansen de meeste blanken.quote:
Ik probeer dansen zoveel mogelijk te vermijden.quote:
Ik kan totaal niet dansen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik probeer dansen zoveel mogelijk te vermijden.
Werd tijd dat iemand dit hardop durfde te zeggen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:04 schreef Friek_ het volgende:
Ik las dat Guido beweerde dat hij een mens was. Dat is natuurlijk de wereld op zijn kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |