Border Collie beertjesquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
vP, liefheidsalert:
http://www.bbc.co.uk/news(...)low_facebook_bbcnews
Yolanthe zou nog gewoon in Volendam wonenquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:49 schreef waht het volgende:
[..]
Het was wel gebeurd maar nooit gepubliceerd.
Ik ben een mens. Wil erover praten met andere mensen. En ik ben vandaag boos op mijn vrienden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet op een forum kijken als je een programma wil volgen.
Op al je vrienden?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:50 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik ben een mens. Wil erover praten met andere mensen. En ik ben vandaag boos op mijn vrienden.
Gewoon achter de kassa, alwaar oude mannetjes haar ongegeneerd aanstaren.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Yolanthe zou nog gewoon in Volendam wonen.
Kuis Appie Heijn-hoofddoekjequote:Op dinsdag 24 september 2013 20:52 schreef waht het volgende:
[..]
Gewoon achter de kassa, alwaar oude mannetjes haar ongegeneerd aanstaren.
Gewaad in AH-kleur.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kuis Appie Heijn-hoofddoekje
[ afbeelding ]
Waarschijnijk ben ik ongesteld.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op al je vrienden?
Da's.... merkwaardig.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:56 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Waarschijnijk ben ik ongesteld.
Brown rain in je muil.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:41 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Klep dicht, we kijken naar vreemde/interessante mensen op TV.
Dank je wel voor de tip, nu heb ik mijn oogbal uit mijn oogkas getrokken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt toch met je ogen knuffelen.
Jij bent Guido, jij moet gewoon opdonderen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:50 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik ben een mens. Wil erover praten met andere mensen. En ik ben vandaag boos op mijn vrienden.
Het gezeik van die extreem hoogbejaarden is nog een stuk onzinniger.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, dat gezeik over babyboomers snijdt hout.
Aboutaleb.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:57 schreef De_Coulance het volgende:
Het neusje van de Rotterdamse zalm is op TV.
True.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent Guido, jij moet gewoon opdonderen.
Hahahah, zo dansen de meeste blanken.quote:
Ik probeer dansen zoveel mogelijk te vermijden.quote:
Ik kan totaal niet dansen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik probeer dansen zoveel mogelijk te vermijden.
Werd tijd dat iemand dit hardop durfde te zeggen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:04 schreef Friek_ het volgende:
Ik las dat Guido beweerde dat hij een mens was. Dat is natuurlijk de wereld op zijn kop.
Dat is geen probleem, VIP zelfs.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:05 schreef Tem het volgende:
Net of jullie uberhaupt een club binnenkomen.
Alcoholconsumptie brengt de neger in ons boven.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik probeer dansen zoveel mogelijk te vermijden.
Die worden vergoed door de gemeente en de alarmcentrale, of niet Yokiquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is geen probleem, VIP zelfs.
Nee, lederen schoeisel, dan kom je natuurlijk niet binnen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:05 schreef Tem het volgende:
Nope, familielid heeft een club.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die worden vergoed door de gemeente en de alarmcentrale, of niet Yoki.
Hou nu maar weer je bek dicht.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, lederen schoeisel, dan kom je natuurlijk niet binnen.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Brown rain, brown rain, speciaal voor hexje.
Hahahaha, heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alcoholconsumptie brengt de neger in ons boven.
Nou nou.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope, familielid heeft een club.
Wil je over je gevoelens praten? Ja? Mooi, val dan maar lekker dood.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:08 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Hou nu maar weer je bek dicht.
Geweigerd worden is mij inderdaad niet vreemd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:05 schreef Tem het volgende:
Lol. Wat hap je leuk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wil je over je gevoelens praten? Ja? Mooi, val dan maar lekker dood.
De gedachte dat jij nu een rotavond hebt omdat iemand iets naars tegen je zei maakt mij intens gelukkig.quote:
Gelukkig wordt het niet gefilmd, hoop ik dan maar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alcoholconsumptie brengt de neger in ons boven.
Snap ik wel. Teveel prikkels?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kom er nooit, ik hou niet van clubs of disco's. Dat is echt niets voor mij.
Dat is wel een hevige emotie, maar als jij daar gelukkig van wordt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De gedachte dat jij nu een rotavond hebt omdat iemand iets naars tegen je zei maakt mij intens gelukkig.
Same here, ik vind er ook niets aan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kom er nooit, ik hou niet van clubs of disco's. Dat is echt niets voor mij.
Op de coole broeders van donkere moeders na danst elke etnische minderheid verschrikkelijk tijdens het uitgaan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:11 schreef waht het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het niet gefilmd, hoop ik dan maar.
Ik hou nou eenmaal van leed en ellende, daar sluit jouw leven natuurlijk perfect op aan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:11 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Dat is wel een hevige emotie, maar als jij daar gelukkig van wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |