Dat is geen probleem, VIP zelfs.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:05 schreef Tem het volgende:
Net of jullie uberhaupt een club binnenkomen.
Alcoholconsumptie brengt de neger in ons boven.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik probeer dansen zoveel mogelijk te vermijden.
Die worden vergoed door de gemeente en de alarmcentrale, of niet Yokiquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is geen probleem, VIP zelfs.
Nee, lederen schoeisel, dan kom je natuurlijk niet binnen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:05 schreef Tem het volgende:
Nope, familielid heeft een club.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die worden vergoed door de gemeente en de alarmcentrale, of niet Yoki.
Hou nu maar weer je bek dicht.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, lederen schoeisel, dan kom je natuurlijk niet binnen.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Brown rain, brown rain, speciaal voor hexje.
Hahahaha, heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alcoholconsumptie brengt de neger in ons boven.
Nou nou.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope, familielid heeft een club.
Wil je over je gevoelens praten? Ja? Mooi, val dan maar lekker dood.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:08 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Hou nu maar weer je bek dicht.
Geweigerd worden is mij inderdaad niet vreemd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:05 schreef Tem het volgende:
Lol. Wat hap je leuk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wil je over je gevoelens praten? Ja? Mooi, val dan maar lekker dood.
De gedachte dat jij nu een rotavond hebt omdat iemand iets naars tegen je zei maakt mij intens gelukkig.quote:
Gelukkig wordt het niet gefilmd, hoop ik dan maar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alcoholconsumptie brengt de neger in ons boven.
Snap ik wel. Teveel prikkels?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kom er nooit, ik hou niet van clubs of disco's. Dat is echt niets voor mij.
Dat is wel een hevige emotie, maar als jij daar gelukkig van wordt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De gedachte dat jij nu een rotavond hebt omdat iemand iets naars tegen je zei maakt mij intens gelukkig.
Same here, ik vind er ook niets aan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kom er nooit, ik hou niet van clubs of disco's. Dat is echt niets voor mij.
Op de coole broeders van donkere moeders na danst elke etnische minderheid verschrikkelijk tijdens het uitgaan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:11 schreef waht het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het niet gefilmd, hoop ik dan maar.
Ik hou nou eenmaal van leed en ellende, daar sluit jouw leven natuurlijk perfect op aan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:11 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Dat is wel een hevige emotie, maar als jij daar gelukkig van wordt.
Correct, ik kom vaak clubs binnen. Om mijn superieure VPRO-smaak te bevestigen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:05 schreef Tem het volgende:
Klopt, minder is beter qua bewegen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op de coole broeders van donkere moeders na danst elke etnische minderheid verschrikkelijk tijdens het uitgaan.
Ik vind dit mooi, meer hiervan aub.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik hou nou eenmaal van leed en ellende, daar sluit jouw leven natuurlijk perfect op aan.
Ga maar naar je geestelijk verzorgen toe.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:14 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik vind dit mooi, meer hiervan aub.
Als er morgen opeens iemand achter je staat in de UB ben ik het. Je herkent me aan het geluid van een Merkava-tank.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:14 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik vind dit mooi, meer hiervan aub.
Daar ben jij helemaal niet elitair genoeg voor, randfiguur.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Correct, ik kom vaak clubs binnen. Om mijn superieure VPRO-smaak te bevestigen.
Ach, wij staan 3-0 achter in een dergelijke omgeving, als gezette, blanke beta-studenten met middelmatige social skills.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef waht het volgende:
[..]
Klopt, minder is beter qua bewegen.
En een loop in z'n reet?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:15 schreef waht het volgende:
[..]
Als er morgen opeens iemand achter je staat in de UB ben ik het. Je herkent me aan het geluid van een Merkava-tank.
Nee, ik hou me aan de Geneefse Conventies.quote:
Dan dans je best goed.quote:
Typfouten in een woedeaanval. Lol. Chill dude, het is het internet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ga maar naar je geestelijk verzorgen toe.
Dat jij onzeker bent over je seksuele identiteit hoef je niet op anderen te projecteren.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:17 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Typfouten in een woedeaanval. Lol. Chill dude, het is het internet.
Dat maak ik zelf wel uit asperge.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat jij onzeker bent over je seksuele identiteit hoef je niet op anderen te projecteren.
Jij loopt hier te koop met je gevoelens en emoties, dan is het niet raar dat anderen daar op reageren.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:18 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit asperge.
Ik heb mijn bedenkingen bij de interpunctie in deze zin.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, wij staan 3-0 achter in een dergelijke omgeving, als gezette, blanke beta-studenten met middelmatige social skills.
Hetgeen wordt gecompenseerd met vurig, onvoorwaardelijk geloof in de eindoverwinning.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, wij staan 3-0 achter in een dergelijke omgeving, als gezette, blanke beta-studenten met middelmatige social skills.
Ik sta open voor sneren en complimentjes.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan dans je best goed.
Jij had natuurlijk een sneer verwacht.
Lekker belangrijk, Victor.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb mijn bedenkingen bij de interpunctie in deze zin.
Ik klaag toch ook niet? Mooi dat ik zoveel bij je losmaak.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij loopt hier te koop met je gevoelens en emoties, dan is het niet raar dat anderen daar op reageren.
Jij bent jaloers dat vadertje vastgeroest zit in het gezinsleven en wij jonge heren wél nog kunnen genieten van het leven.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:19 schreef Tem het volgende:
v_P is gewoon jaloers dat hij zelf geen gevoelens en emoties heeft.
Je hebt deze discussie uitgelokt met je geklaag over het feit dat men niet meeging in jouw emotionele gejank.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:21 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik klaag toch ook niet. Mooi dat ik zoveel bij je losmaak?
Zoals de hele dag op Fok! hangen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent jaloers dat vadertje vastgeroest zit in het gezinsleven en wij jonge heren wél nog kunnen genieten van het leven.
Ik zei dat je bek moest houden. Misschien had je dat niet zo serieus moeten nemen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt deze discussie uitgelokt met je geklaag over het feit dat men niet meeging in jouw emotionele gejank.
Nee hoor, jij begon te janken over het feit dat jij genegeerd zou worden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:22 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik zei dat je bek moest houden. Misschien had je dat niet zo serieus moeten nemen.
Maar dit is ook leuk hoor.
Ik ben jaloers op jullie lichaam en identiteit.quote:
Nou gelukkig heb jij het tegendeel bewezen dan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, jij begon te janken over het feit dat jij genegeerd zou worden.
Net zoals in het echte leven.
Neuh, ook bij de PO is het recessie. Eerlijk delen hé.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:23 schreef robin007bond het volgende:
http://www.niet123weg.nl/
Gaan jullie de petitie tekenen? Of hebben jullie dat al gedaan?
Ach, laten we wel wezen, de beste danseresjes zijn ook niet de beste partners.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:19 schreef waht het volgende:
[..]
Hetgeen wordt gecompenseerd met vurig, onvoorwaardelijk geloof in de eindoverwinning.
Mijn lichaam mag je zó hebben - als ik het jouwe krijgquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:23 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op jullie lichaam en identiteit.
quote:
Het is ook onmogelijk om die aandachtstrekkerij van jou te missen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:23 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Nou gelukkig heb jij het tegendeel bewezen dan.
Daar bedoel je mij mee, natuurlijk. Blijft een feit dat jij veel op fok rondhangt. Niets mis mee, doet iedereen hier.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:23 schreef Tem het volgende:
Misschien moet nu ook weer even je kloon uit de kast komen, v_P.
http://petities.nl/petitie/van-ghentkazerne-moet-blijvenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:23 schreef robin007bond het volgende:
http://www.niet123weg.nl/
Gaan jullie de petitie tekenen? Of hebben jullie dat al gedaan?
Hee Ziba, heb je nu al een rijke vent aan de haak geslagen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:25 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Daar bedoel je mij mee, natuurlijk. Blijft een feit dat jij veel op fok rondhangt. Niets mis mee, doet iedereen hier.
Nee precies, de dansvloer is gewoon een fijne plek om beneveld te brallen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, laten we wel wezen, de beste danseresjes zijn ook niet de beste partners.
Dat gaat even zo goed voor het mannelijk geslacht op.
Het lichaam is slechts een verpakking.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn lichaam mag je zó hebben - als ik het jouwe krijg
Nee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
http://petities.nl/petitie/van-ghentkazerne-moet-blijven
Heb jij dit al getekend robin?
Jij hebt er blijkbaar een groter probleem mee dan ik.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:25 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Daar bedoel je mij mee, natuurlijk. Blijft een feit dat jij veel op fok rondhangt. Niets mis mee, doet iedereen hier.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij hebt er blijkbaar een groter probleem mee dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |