abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 september 2013 @ 00:44:09 #151
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_131539307
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:34 schreef Bitlord het volgende:

Naast die Railjet waar hierboven al eens over gesproken is, hebben jullie je ook al eens in de BR Class 395 verdiept? Is een erg simpele maar kennelijk effectieve hogesnelheidstrein die strakke kwartierdiensten onderhoudt vanaf London. Lijkt me ideaal, mits een paar centimeter breder, voor inzet hier.
Hitachi A-Train :Y
pi_131539412
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Was jarenlang doodnormaal. Onderverdieping was compleet vrijgemaakt voor fietsen. Niemand vond het raar.
Inderdaad, heb als 13-jarig jochie zo nog eens de hele reis van Maastricht naar Utrecht uit het raam gehangen (2003), daar beneden in de DDM konden toen nog de ramen volledig open.

Had destijds liever in een Df gezeten, maar die zat er dus toen niet in. Helaas dus nooit commercieel in een Plan E gezeten..
http://www.martijnhaman.nl/planl.htm


Maar ik dwaal af van de Class 395. Iemand ervaringen, vooroordelen? Info over leveringstermijnen en betrouwbaarheid?
  woensdag 25 september 2013 @ 00:54:53 #153
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_131539522
Class 395 heb ik op de foto staan:



Ik heb er verder geen ervaringen mee, maar 't schijnt een goede trein te zijn: snel geleverd en eerder in dienst dan gepland. De betrouwbaarheid schijnt ook goed te zijn.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 25 september 2013 @ 01:00:37 #154
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131539629
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Was jarenlang doodnormaal. Onderverdieping was compleet vrijgemaakt voor fietsen. Niemand vond het raar.
uhuh. Kan mij die combi's nog herinneren
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport woensdag 25 september 2013 @ 04:19:10 #155
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_131540800
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:41 schreef Bitlord het volgende:
[ afbeelding ]
In de Valleilijn-GTW zit ook een balie, net als in Spurts voor de Vechtdallijnen. Tenzij ik iets over het hoofd zie, zit deze balie er hier voor niets.
Zit het toilet er ook gewoon in, en zo ja: is deze afgesloten of gewoon toegankelijk?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_131540975
Het extra duur maken van losse enkeltjes en retourtjes door de NS is strijdig met de tariefbescherming in de Hoofdrailnetconcessie.

Handhavingsverzoek bij ACM:

http://www.voorbeterov.nl/page13.php
pi_131541023
De NS wilt dat moederbedrijf kosten Fyra betaald.

De Nederlandse Spoorwegen stellen Finmeccanica, het moederbedrijf van AnsaldoBreda, aansprakelijk voor de kosten van het debacle van de Fyra.

Het bedrag kan oplopen tot enkele honderden miljoenen euro’s. Dat heeft de NS woensdag laten weten. NS zal Finmeccanica dagvaarden.

De Fyra-hogesnelheidstreinen, geproduceerd door AnsaldoBreda, werden wegens gebreken begin dit jaar uit de dienstregeling genomen. De NS claimt bij het moederbedrijf ''op grond van een door Finmeccanica afgegeven garantie", omdat de NS ''geen risico wil lopen vanwege de instabiele financiële situatie van AnsaldoBreda".

Het gaat om kosten die zijn gemaakt voor de aanschaf van de treinen (rond de 200 miljoen), vertragingsboetes, juridische kosten en gederfde inkomsten doordat de treinen nog niet rijden.

Volgens NS kan de procedure tot 7 jaar duren.

http://nu.nl/algemeen/358(...)en-fyra-betaalt.html
pi_131541240
http://www.telegraaf.nl/b(...)_flitstreinen__.html
NS gaat niet harder dan 200 km/h.
pi_131541425
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 07:33 schreef b2py het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_flitstreinen__.html
NS gaat niet harder dan 200 km/h.
NS ziet dus ook af van de reistijden in de concessie? Nou, voeg dan maar samen met het HRN aangezien er toch niets hoge-snelheid meer aan is :+.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_131541520
quote:
12s.gif Op woensdag 25 september 2013 07:59 schreef Litpho het volgende:

[..]

NS ziet dus ook af van de reistijden in de concessie? Nou, voeg dan maar samen met het HRN aangezien er toch niets hoge-snelheid meer aan is :+.
Samenvoegen? Neuh, we gaan wmb de NS niet belonen voor slecht gedrag. NS levert HSL-concessie in en legt zich toe op het HRN, een andere exploitant gaat dan de HSL doen, zsm met 250 km/h. Er zijn al op korte termijn treinen beschikbaar.
pi_131541579
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:07 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Samenvoegen? Neuh, we gaan wmb de NS niet belonen voor slecht gedrag. NS levert HSL-concessie in en legt zich toe op het HRN, een andere exploitant gaat dan de HSL doen, zsm met 250 km/h. Er zijn al op korte termijn treinen beschikbaar.
Je was net op radio 538 in het nieuws. :D
  woensdag 25 september 2013 @ 08:22:08 #162
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_131541714
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:12 schreef b2py het volgende:

[..]

Je was net op radio 538 in het nieuws. :D
Vertel, wat voor treinen dan :)
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  woensdag 25 september 2013 @ 08:23:40 #163
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_131541724
Grappig, de ic Utrecht - Amersfoort om half acht met drie bakken Koploper. Way to go.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 25 september 2013 @ 08:38:14 #164
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_131541883
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:22 schreef bork het volgende:

[..]

Vertel, wat voor treinen dan :)
Ik heet dan wel geen Driek, maar RolMa met een Vmax van 250 km/h is heden ten dage echt geen uitzondering meer:

Alstom: New Pendolino (ook leverbaar zonder kantelbak)
Bombardier: Zefiro 250
Siemens: RailJet, ICx K3s
Talgo: Talgo 250
Stadler: nog niets, maar Stadler is er wel mee bezig voor een tender van SBB
Hitachi: A-Train
CAF: S/120

[ Bericht 50% gewijzigd door James1988 op 25-09-2013 08:41:20 (netwerkfail) ]
  woensdag 25 september 2013 @ 08:42:37 #165
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_131541931
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 04:19 schreef dennistd het volgende:

[..]

Zit het toilet er ook gewoon in, en zo ja: is deze afgesloten of gewoon toegankelijk?
Zit er in, maar is afgesloten.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_131541986
TWINDEXX?
  woensdag 25 september 2013 @ 08:55:35 #167
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_131542153
De Twindexxen die aan SBB worden geleverd hebben een maximumsnelheid van 200 km/h. Misschien kan Bombardier die opvoeren, anders: ongeschikt! :s)
pi_131542312
http://m.fok.nl/nieuws/619017
quote:
Het plan dat de NS nu heeft ingediend lijkt volgens de krant sterk op een oud plan dat in de jaren negentig door toenmalig minister van Verkeer Tineke Netelenbos (PvdA) werd afgeschoten omdat het niet aan haar eisen voldeed. De NS wilde toen snelle intercity's op het spoor tussen Amsterdam en de Belgische grens, maar ook snelle verbindingen met onder meer Groningen, Zwolle en Eindhoven. Dat zou de NS nu ook weer voorstellen.
IC Max is terug :D
  woensdag 25 september 2013 @ 09:06:40 #169
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_131542359
Prima dat ze het voorstellen, maar het lijkt me onmogelijk in het kader van de huidige HSL-concessie. De nieuwe HSL/HRN-concessie zou gebaseerd zijn op de huidige concessies, daar ineens iets heel anders inproppen is twijfelachtig.
  PR/Manusje van alles woensdag 25 september 2013 @ 09:07:24 #170
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_131542370
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:03 schreef J.B. het volgende:
http://m.fok.nl/nieuws/619017

[..]

IC Max is terug :D
_O_
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 25 september 2013 @ 09:18:02 #171
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_131542553
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:06 schreef James1988 het volgende:
Prima dat ze het voorstellen, maar het lijkt me onmogelijk in het kader van de huidige HSL-concessie. De nieuwe HSL/HRN-concessie zou gebaseerd zijn op de huidige concessies, daar ineens iets heel anders inproppen is twijfelachtig.
Je maakt er gewoon een aanvullend publieksrechtelijk contract van. Omdat jullie hier gefaald hebben, gaan jullie daar wat extra's doen.
  woensdag 25 september 2013 @ 09:18:38 #172
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_131542561
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:38 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ik heet dan wel geen Driek, maar RolMa met een Vmax van 250 km/h is heden ten dage echt geen uitzondering meer:

Alstom: New Pendolino (ook leverbaar zonder kantelbak)
Bombardier: Zefiro 250
Siemens: RailJet, ICx K3s
Talgo: Talgo 250
Stadler: nog niets, maar Stadler is er wel mee bezig voor een tender van SBB
Hitachi: A-Train
CAF: S/120
Thx, James dat kan ik ook nog wel oplepelen :) Ik wil toch specifiek het van Driek weten, no offence :) .
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  woensdag 25 september 2013 @ 09:21:00 #173
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_131542599
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:18 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Je maakt er gewoon een aanvullend publieksrechtelijk contract van. Omdat jullie hier gefaald hebben, gaan jullie daar wat extra's doen.
NS: "Ja maar dat kost geld en zal dus minder dividend opleveren!"
Overheid: "Oh, laat dan maar"
  woensdag 25 september 2013 @ 09:27:39 #174
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_131542727
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:21 schreef James1988 het volgende:

[..]

NS: "Ja maar dat kost geld en zal dus minder dividend opleveren!"
Overheid: "Oh, laat dan maar"
Heb je door waar ik op reageer? Nee.
  woensdag 25 september 2013 @ 09:28:30 #175
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_131542746
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:03 schreef J.B. het volgende:
http://m.fok.nl/nieuws/619017

[..]

IC Max is terug :D
Ik weet nog wel ergens een pdf'je.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 25 september 2013 @ 09:29:16 #176
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_131542756
Ik denk trouwens.. Dat als het mogelijk zou zijn om een nieuwe exclusieve concessie uit te geven voor de HSL met opbrengstenmaximalisatie en je dan geen reistijdeisen zou formuleren dat geen enkele partij met een echte hogesnelheidstrein wil gaan rijden.
pi_131542783
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:55 schreef James1988 het volgende:
De Twindexxen die aan SBB worden geleverd hebben een maximumsnelheid van 200 km/h. Misschien kan Bombardier die opvoeren, anders: ongeschikt! :s)
Je las wat Klaasje zei, als de acceleratie hoog is kan je veel meer winnen dan met hogere Vmax..
  woensdag 25 september 2013 @ 09:33:22 #178
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_131542846
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:18 schreef bork het volgende:

[..]

Thx, James dat kan ik ook nog wel oplepelen :) Ik wil toch specifiek het van Driek weten, no offence :) .
Je hebt gelijk, zo'n lijstje oplepelen is makkelijk. Daadwerkelijk zo'n trein krijgen niet. :)
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:30 schreef b2py het volgende:

[..]

Je las wat Klaasje zei, als de acceleratie hoog is kan je veel meer winnen dan met hogere Vmax..
Hangt samen met afstanden.
pi_131542980
Binnenlands is dat echt wel goed te doen met lagere Vmax..
  woensdag 25 september 2013 @ 09:39:20 #180
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_131542982
Heb je het wel eens uitgerekend...? 300 km/h constant versus 200 km/h constant.. Het scheelt bij een afstand van 40 km/h (beiden op vol die snelheid dus..) een verschrikkelijke hoeveelheid van 4 minuten.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 25 september 2013 @ 09:41:20 #181
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131543031
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:38 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ik heet dan wel geen Driek, maar RolMa met een Vmax van 250 km/h is heden ten dage echt geen uitzondering meer:

Alstom: New Pendolino (ook leverbaar zonder kantelbak)
Bombardier: Zefiro 250
Siemens: RailJet, ICx K3s
Talgo: Talgo 250
Stadler: nog niets, maar Stadler is er wel mee bezig voor een tender van SBB
Hitachi: A-Train
CAF: S/120
doe de Hitachi maar :9
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 25 september 2013 @ 09:41:56 #182
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131543047
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:23 schreef Duvel het volgende:
Grappig, de ic Utrecht - Amersfoort om half acht met drie bakken Koploper. Way to go.
er rijdt wat zullen we maar zeggen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 25 september 2013 @ 09:42:28 #183
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131543060
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:03 schreef J.B. het volgende:
http://m.fok.nl/nieuws/619017

[..]

IC Max is terug :D
ik haalde het gisteren nog aan _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_131543124
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:39 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Heb je het wel eens uitgerekend...? 300 km/h constant versus 200 km/h constant.. Het scheelt bij een afstand van 40 km/h (beiden op vol die snelheid dus..) een verschrikkelijke hoeveelheid van 4 minuten.
Ik raak in de war van jou. Ene keer zeg je dat lagere Vmax niet erg is en nu weer het tegenovergestelde..
  woensdag 25 september 2013 @ 09:46:03 #185
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_131543160
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:44 schreef b2py het volgende:

[..]

Ik raak in de war van jou. Ene keer zeg je dat lagere Vmax niet erg is en nu weer het tegenovergestelde..
Je moet "verschrikkelijk" wat cynisch lezen. Het stelt geen reet voor. Als reiziger zou ik niet willen dat mijn kaartje daardoor twee keer zo duur wordt.
  woensdag 25 september 2013 @ 09:46:19 #186
22818 V2
Deze ruimte is te huur!
pi_131543170
Volgens mij zegt hij daar ook dat lagere Vmax niet boeit. Wat is nou helemaal 4 minuten? En dan hebben we het over 200 vs 300, nog niet eens over 200 vs 250, dat scheelt nog minder. 200 is gewoon voldoende volgens mij.
As far as we know, our computer has never had an undetected error.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 25 september 2013 @ 09:46:36 #187
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131543174
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:44 schreef b2py het volgende:

[..]

Ik raak in de war van jou. Ene keer zeg je dat lagere Vmax niet erg is en nu weer het tegenovergestelde..
Klaasje zegt nog steeds precies hetzelfde. Een trein met een Vmax van 200 km/h zal waarschijnlijk sneller optrekken dan een trein met een Vmax van 300 km/h en dan blijft van die 4 minuten maar weinig over, zeker omdat ze ook niet constant op topsnelheid rijden
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 25 september 2013 @ 09:54:11 #188
22818 V2
Deze ruimte is te huur!
pi_131543358
Even een crossover, ik kwam op Funda een opmerkelijk relevante foto tegen. Check de vensterbank:

As far as we know, our computer has never had an undetected error.
  woensdag 25 september 2013 @ 10:08:49 #189
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_131543685
Klaasje, ik ben het met je eens dat het verschil tussen 200 km/h en 300 km/h te verwaarlozen is. Van mij hoeven er ook niet zonodig treinen te komen die 250 km/h of meer halen: die treinen zijn veel te duur en de kans op succes is veel te klein (zie Fyra, zelfs als de V250 een toptrein zou zijn geweest zou het zeer moeilijk zijn geweest om er winst uit te halen).

Ik denk dat treinen die 220/230 km/h kunnen halen in de sweet spot tussen betaalbaarheid en toegankelijkheid zitten: snel genoeg om de diensten te kunnen leveren binnen acceptabele termijnen, het spreekt tot de verbeelding, en het rollend materieel blijft nog enigszins betaalbaar.

Je kunt dit soort snelheden halen met één krachtige loocmotief (een Taurus) met een aantal rijtuigen erachter, wat naar alle waarschijnlijkheid stukken goedkoper is dan een duurdere HST. Je zou zelfs kunnen overwegen om 'tweedehands' Taurussen in te zetten (ES64U4), mits deze natuurlijk door de nodige toelatingsprocedures komen.

Het moeilijke is dat de huidige concessie NS eigenlijk dwingt tot het nemen van besluiten die nadelig zijn voor de reiziger én de belastingbetaler (niet krijgen wat beloofd is), terwijl de kans dat dit NS de kop kost bijzonder groot is. De halfjaarresultaten voor 2013 waren niet positief, ik verwacht dat dat eigenlijk nog wel zo gaat blijven nu NS geen korting meer krijgt op de concessieprijs.
  woensdag 25 september 2013 @ 10:16:42 #190
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_131543897
Ik vind het grappig dat je zo'n lange post aan een sweet spot van 1 minuut wijdt. Kennelijk is die toch van levensbelang.
  woensdag 25 september 2013 @ 10:18:02 #191
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_131543932
Whatever.
  woensdag 25 september 2013 @ 10:48:58 #192
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_131544772
We bouwen een lijn voor 300 en gaan er 200 op rijden, wat een aanfluiting.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 25 september 2013 @ 10:49:42 #193
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_131544791
quote:
15s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:41 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

er rijdt wat zullen we maar zeggen
Ik denk dat de reizigers op de balkons en in de gangpaden het niet met je eens zijn. Helaas worden hun kreten gesmoord in de kluwen van ledematen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 25 september 2013 @ 11:02:47 #194
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131545179
quote:
2s.gif Op woensdag 25 september 2013 10:49 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ik denk dat de reizigers op de balkons en in de gangpaden het niet met je eens zijn. Helaas worden hun kreten gesmoord in de kluwen van ledematen.
klagen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_131545409
quote:
2s.gif Op woensdag 25 september 2013 10:48 schreef Duvel het volgende:
We bouwen een lijn voor 300 en gaan er 200 op rijden, wat een aanfluiting.
Thalys?
  woensdag 25 september 2013 @ 11:19:33 #196
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_131545633
Binnenkort tot wel 13 treinen per dag met 300 wat gewoon best netjes is voor zo'n internationale verbinding. In de toekomst waarschijnlijk nog meer ook.

quote:
We bouwen een lijn voor 300
Een miljardeninvestering in wat "met de kennis van nu" de verkeerde keuze was? Dat is wel een aanfluiting ja.
quote:
en gaan er 200 op rijden
Waar niks mis mee is. Prima snelheid voor die kippeneindjes in dit kikkerlandje.
  woensdag 25 september 2013 @ 11:24:52 #197
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_131545766
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 11:10 schreef b2py het volgende:

[..]

Thalys?
We bouwen infrastructuur die geschikt is voor 300 km/h en laten per dag maar 12 treinen per richting rijden die daar gebruik van maken, de rest gaat op slakkensnelheid.

Zelfs met 160 km/h is de route sneller dan via Den Haag en Roosendaal, maar de kosten/batenratio valt dan wel een beetje laag uit.
  woensdag 25 september 2013 @ 11:36:44 #198
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_131546085
NS_online twitterde op dinsdag 24-09-2013 om 17:27:31 Vanaf 7 okt. wijzigen op een aantal trajecten de tijden ivm #herfst *insert grapje over blaadjes op het spoor* http://t.co/Q97m9Vq1ux reageer retweet
Serieus, ik dacht dat ik een tweet zag van zo'n neppe NS account...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  woensdag 25 september 2013 @ 11:38:06 #199
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_131546127
Voor liefhebbers van Franse treinen (Darkwing :W):

"Hallo, ik ben Marin, ik ben 10 jaar oud en ik ben gek op treinen."

http://lestrainsdemarin.wordpress.com/
pi_131546743
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 11:36 schreef Fiorano het volgende:
NS_online twitterde op dinsdag 24-09-2013 om 17:27:31 Vanaf 7 okt. wijzigen op een aantal trajecten de tijden ivm #herfst *insert grapje over blaadjes op het spoor* http://t.co/Q97m9Vq1ux reageer retweet
Serieus, ik dacht dat ik een tweet zag van zo'n neppe NS account...
Dus nog meer extra reistijd per genoemd traject?
dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')