abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131584842
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:47 schreef Jan-Slagter het volgende:

[..]

En wat zeggen die andere mensen dan over de oorzaak van het instorten ?
Dat het niet met controlled demolition gegaan is, dat lijkt me logisch.
quote:
dit is namelijk amper tot niet in de media behandeld.
Er is zoveel niet in de media behandeld. Ook niet de media die jij volgt.
Conscience do cost.
pi_131584871
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:51 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat het niet met controlled demolition gegaan is, dat lijkt me logisch.
Waaruit concludeer je dat.
aardappels, sproitjes, sloavink.
pi_131584990
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:52 schreef Jan-Slagter het volgende:

[..]

Waaruit concludeer je dat.
Uit dat mensen dat zeggen. Dat is wat je vroeg :?
Conscience do cost.
pi_131585016
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:57 schreef ems. het volgende:

[..]

Uit dat mensen dat zeggen.
Wat zeggen ze dan waaruit blijkt dat het voor jou logisch is dat het geen controlled demolition is ?
  donderdag 26 september 2013 @ 13:58:47 #106
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131585027
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:15 schreef Jan-Slagter het volgende:

[..]

Het is geen mening, het is een onafhangkelijk oordeel, en dat van minimaal 2000 technici.
https://dl.dropboxusercon(...)doc%20%5B2000%5D.pdf
Misschien moet je eens goed lezen wat ze precies schrijven in die petitie.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_131585054
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:58 schreef Jan-Slagter het volgende:

[..]

Wat zeggen ze dan waaruit blijkt dat het voor jou logisch is dat het geen controlled demolition is ?
Je leest verkeerd. Ik weet net als jij niet hoe WTC7 kapot is gegaan. Het was puur het antwoord op de vraag van wat "de andere mensen" zeggen.
Conscience do cost.
pi_131585128
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Misschien moet je eens goed lezen wat ze precies schrijven in die petitie.
Wat willen ze dan precies volgens jou.
  donderdag 26 september 2013 @ 14:03:08 #109
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131585159
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 14:02 schreef Jan-Slagter het volgende:

[..]

Wat willen ze dan precies volgens jou.
Een nieuw en breder onderzoek. Daar kan je het om heel veel andere redenen mee eens zijn dan de conclusie die jij er aan hangt.
Onikaan ni ov dovah
pi_131585242
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 14:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Een nieuw en breder onderzoek. Daar kan je het om heel veel andere redenen mee eens zijn dan de conclusie die jij er aan hangt.
''We believe there is sufficient doubt about the
official story to justify re-opening the 9/11 investigation''

Ze hebben dus twijfels bij het officiële verhaal.
  donderdag 26 september 2013 @ 14:09:20 #111
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131585353
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 14:06 schreef Jan-Slagter het volgende:

[..]

''We believe there is sufficient doubt about the
official story to justify re-opening the 9/11 investigation''

Ze hebben dus twijfels bij het officiële verhaal.
Twijfels bij het officiele verhaal is iets anders dan:

quote:
Er zijn inmiddels meer dan 2000 architecten en (bouwkundig)ingenieurs van mening dat het verhaal kant noch wal raakt , dit zijn geen puisterige dikke zolderkamer complot denkers ...maar mensen die o.a grote gebouwen ontwerpen en doorberekenen
Overigens, een engineer is niet per see een bouwkundig ingenieur. Ik zou die petitie ook mogen ondertekenen als ingenieur, terwijl ik nooit een gebouw ontworpen of doorberekend heb. Nouja, een brug volgens mij een keer. Dat vak concentreerde vooral op kleinere objecten.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 september 2013 @ 14:23:44 #112
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131585764
Dit word ook in veel docu's naar voren gehaald.
Maar het word dan wat anders verwoord.

Bijvoorbeeld door te zeggen veel engineer en bouwkundigen is het niet mogelijk.
Ipv
veel engineer en bouwkundigen twijfelen zelf over het officiele verhaal.

Het zelfde als wat ik ook geregeld in docu's naar voren zie komen.

De media wist gelijk dat Osama bin laden er achter zat.
Ipv wat daadwerkelijk aangegeven werd.
VS vermoeden betrokkenhied Bin Laden
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 26 september 2013 @ 14:57:41 #113
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_131586857
Wel grappig om te zien hoe de zogenaamde betrouwbare nieuwe media die petitie iedere keer verdraaien om het nog net even iets meer in hun eigen straatje te laten passen.

Om de paar weken komt er wel weer iemand in dit topic met die petitie aanzetten met de bijbehorende onjuiste conclusies.

Tijdje terug schreef zelfs iemand hysterisch onderstaande op basis van deze petitie:

quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:20 schreef LostInYourEyes het volgende:

[..]

JA DUS??????

Een petitie of niet, wat de fuck maakt dat nou uit man. Ze zeggen gewoon dat het CONTROLLED DEMOLITION was, en dit zijn meer dan 1600 EXPERTS.

En waarom zet je je handtekening neer als je het niet eens bent met de belangrijkste conclusie uit de petitie, namelijk dat het controlled demolition was? Lul dus niet zo slap, alle mensen die getekend hebben waren het er mee eens, anders teken je niet.

[..]
Terwijl in die petitie slechts onderstaande staat:

quote:
Please Take Notice That:

On Behalf of the People of the United States of America, the undersigned Architects and Engineers for 9/11 Truth and affiliates hereby petition for, and demand, a truly independent investigation with subpoena power in order to uncover the full truth surrounding the events of 9/11/01 - specifically the collapses of the World Trade Center Towers and Building 7. We believe there is sufficient doubt about the official story and therefore the 9/11 investigation must be re-opened and must include a full inquiry into the possible use of explosives that might have been the actual cause of the destruction of the World Trade Center Twin Towers and Building 7.

Sincerely,

The Undersigned
http://www2.ae911truth.org/signpetition.php
  donderdag 26 september 2013 @ 15:14:41 #114
18159 Dlocks
pi_131587419
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:35 schreef Jan-Slagter het volgende:

[..]

Aan theorieën heb je niets, ik hecht meer waarde aan het feit dat een dergelijk gebouw volledig is berekent op brand, waarbij vergelijkbare stalen gebouwen minstens 24 uur compleet in brand stonden en niet zijn ingestort.
Er was wel meer aan de hand dan enkel brand. Zie bijvoorbeeld onderstaande foto:

Meer info:

http://www.debunking911.com/WTC7.htm
http://www.popularmechani(...)architecture/4278874
http://www.dailymail.co.u(...)7-consumed-fire.html

Sowieso is de theorie dat het gebouw met explosieven naar beneden gehaald zou zijn totaal niet logisch. Het zou dan veel logischer zijn als de 'daders' het hadden gebracht onder het mom van "terroristische bomaanslag". Veel minder foutgevoelig.

Waarom zou je in hemelsnaam van te voren een plan bedenken waarbij je een gebouw met explosieven naar beneden gaat halen en in het plan opneemt dat je naar buiten gaat brengen dat het door vuur komt i.p.v. bomaanslag? Wat win je daar mee? Je loopt daarmee enkele en alleen een uitermate groot risico dat de honderden aanwezigen zien wat er daadwerkelijk plaats vindt. Dat dit opgenomen wordt op video. Etc. Waarom kiezen voor een groot risico terwijl je ook voor relatief klein risico kan kiezen? Is totaal niet logisch.

Zijn het niet juist complot-gelovers die vaak schermen met termen als "het officiële verhaal is niet logisch omdat..."?

Probeer op zijn minst om te bekijken of er enige logica achter de verschillende complot theorieën zit. Oftewel, bekijk complot theorieën met dezelfde ogen als je bij het officiële verhaal doet.
  donderdag 26 september 2013 @ 15:17:15 #115
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131587485
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 14:57 schreef Dlocks het volgende:
On Behalf of the People of the United States of America, the undersigned Architects and Engineers for 9/11 Truth and affiliates hereby petition for, and demand, a truly independent investigation with subpoena power in order to uncover the full truth surrounding the events of 9/11/01 - specifically the collapses of the World Trade Center Towers and Building 7. We believe there is sufficient doubt about the official story and therefore the 9/11 investigation must be re-opened and must include a full inquiry into the possible use of explosives that might have been the actual cause of the destruction of the World Trade Center Twin Towers and Building 7.
Dat dus, zo gaf ik ook al aan zoals filmpje in de OP als mooi voorbeeld dat spetemberclues docu exact het zelfde doet.
Voorbeeld ging over een dialoog over een persoon die aan de andere kant van de stad woonde.
Hieruit werd het een en ander geknipt wat juist heel erg belangrijke details weergaf.

Op deze manieren worden aan beide kanten dingen verdraaid, waardoor tegenstrijdigheden naar buiten komen, en wij hier dus weer over liggen te bakkeleien :)
  donderdag 26 september 2013 @ 15:21:31 #116
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131587631
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:14 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Er was wel meer aan de hand dan enkel brand. Zie bijvoorbeeld onderstaande foto:

[ afbeelding ]

Meer info:

http://www.debunking911.com/WTC7.htm
http://www.popularmechani(...)architecture/4278874
http://www.dailymail.co.u(...)7-consumed-fire.html

Sowieso is de theorie dat het gebouw met explosieven naar beneden gehaald zou zijn totaal niet logisch. Het zou dan veel logischer zijn als de 'daders' het hadden gebracht onder het mom van "terroristische bomaanslag". Veel minder foutgevoelig.

Waarom zou je in hemelsnaam van te voren een plan bedenken waarbij je een gebouw met explosieven naar beneden gaat halen en in het plan opneemt dat je naar buiten gaat brengen dat het door vuur komt i.p.v. bomaanslag? Wat win je daar mee? Je loopt daarmee enkele en alleen een uitermate groot risico dat de honderden aanwezigen zien wat er daadwerkelijk plaats vindt. Dat dit opgenomen wordt op video. Etc. Waarom kiezen voor een groot risico terwijl je ook voor relatief klein risico kan kiezen? Is totaal niet logisch.

Zijn het niet juist complot-gelovers die vaak schermen met termen als "het officiële verhaal is niet logisch omdat..."?

Probeer op zijn minst om te bekijken of er enige logica achter de verschillende complot theorieën zit. Oftewel, bekijk complot theorieën met dezelfde ogen als je bij het officiële verhaal doet.
:{ Deze foto heb ik niet eerder gezien. ^O^
Maar geeft wel mooi aan wat hier op plaatje word aangegeven.
Nou heb ik helaas nog geen foto gevonden die de foto van de schade in het midden weer geeft wat op plaatje hieronder word aangegeven.
pi_131587961
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:14 schreef Dlocks het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat is een knap staaltje fotomontage

donderdag 26 september 2013 @ 15:37:28 #118
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131588170
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:31 schreef Jan-Slagter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd vind ik deze foto er nogal bewerkt uit zien.
pi_131588205
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nogal? :X
pi_131588213
pi_131588235
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

No shit, het zijn 2 fotos.
  donderdag 26 september 2013 @ 15:41:09 #122
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131588288
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:39 schreef Jan-Slagter het volgende:

[..]

No shit, het zijn 2 fotos.
wat denk je wat geloof waardiger over komt.
1. een 100% zeker weten bewerkte foto?
2. de foto van Dlocks?
+ ik zie op beide een gat op de hoek.
pi_131588332
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

wat denk je wat geloof waardiger over komt.
1. een 100% zeker weten bewerkte foto?
Waarop baseer je dat, het zijn twee fotos naast elkaar gehouden.
  donderdag 26 september 2013 @ 15:45:01 #124
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131588398
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:42 schreef Jan-Slagter het volgende:

[..]

een foto van een foto, dus bewerkt.
+ op de 2e staan zelfs nummertjes.
ik concludeer hier uit dat de foto van Dlocks het orgineel is

Ow en je bevestigde het net ook nog eens!
pi_131588530
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:45 schreef theguyver het volgende:

[..]
ik concludeer hier uit dat de foto van Dlocks het orgineel is
Een foto waarbij mogelijkerwijs foto montage is toegepast, aangezien er vanuit andere standpunten geen dusdanige schade te zien is.
  donderdag 26 september 2013 @ 15:54:37 #126
18159 Dlocks
pi_131588671
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:42 schreef Jan-Slagter het volgende:

[..]

Lastige met dit soort vergelijkingen is dat het vrijwel niet te vergelijken is. Andere hoek, ander tijdstip, statisch beeld e.d. Misschien zijn beide foto's authentiek. Misschien zijn beide foto's bewerkt.

Maar stel stel stel... dat 1 van de 2 foto's nep is. Hoe bepaal je dan objectief welke foto bewerkt is en welke niet bewerkt is?

Op onderstaande pagina staan overigens beide foto's los van elkaar:

http://www.911myths.com/html/wtc7_damage.html
pi_131588706
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:54 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Lastige met dit soort vergelijkingen is dat het vrijwel niet te vergelijken is. Andere hoek, ander tijdstip, statisch beeld e.d. Misschien zijn beide foto's authentiek. Misschien zijn beide foto's bewerkt.

Maar stel stel stel... dat 1 van de 2 foto's nep is. Hoe bepaal je dan objectief welke foto bewerkt is en welke niet bewerkt is?

Op onderstaande site staan overigens beide foto's los van elkaar:

http://www.911myths.com/html/wtc7_damage.html
Lijkt mij in dit geval niet zo moeilijk. Alleen al die nummertjes.
  donderdag 26 september 2013 @ 16:02:31 #128
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131588864
Btw, de foto is ook niet zo duidelijk en is die beige gedeelte foto?
Wel het zelfde gebouw?
en zelfde hoek?
pi_131588869
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lijkt mij in dit geval niet zo moeilijk. Alleen al die nummertjes.
Op die zogenaamde 'echte foto' staat ook een copyright balk, dit is een vergelijkbare bewerking.
Omdat er nummers op de afbeelding zijn geplaatst is het overduidelijk dat de foto is bewerkt ? goeie logica.
pi_131588978
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:02 schreef Jan-Slagter het volgende:

[..]

Op die zogenaamde 'echte foto' staat ook een copyright balk, dit is een vergelijkbare bewerking.
Omdat er nummers op de afbeelding zijn geplaatst is het overduidelijk dat de foto is bewerkt ? goeie logica.
Tja. Ik vind het logisch.
pi_131588991
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:31 schreef Jan-Slagter het volgende:

[..]

Toepasbaar op elke foto. Lekker makkelijk. :)
Conscience do cost.
pi_131588999
Een enorme toren waar brand is op de hoek van 1 of meerdere verdiepingen dat volledig rechtstandig in elkaar zakt, niet kantelt (omdat de ene kant eerder zou smelten dan de andere kant), dat kan alleen met een gecontroleerde ontploffing (alle pijlers gaan er tegelijk aan waardoor de fundering van de bovenliggende verdiepingen wegvalt en de toren op zichzelf in elkaar stort).

Prima als je dat niet gelooft, maar kom dan maar met testresultaten dat dat verhaal fout zou zitten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 26 september 2013 @ 16:09:40 #133
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131589033
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:02 schreef theguyver het volgende:
Btw, de foto is ook niet zo duidelijk en is die beige gedeelte foto?
Wel het zelfde gebouw?
en zelfde hoek?
Het lijkt me wel dezelfde hoek, gezien de rook en wat er achter de ramen hangt. Het lijkt echter ook dat het heel lastig is om verdere conclusies te trekken zonder meer info. Voor hetzelfde geld is de gevel naar binnen gevallen, waardoor het er anders uit ziet vanuit verschillende hoeken.
Onikaan ni ov dovah
pi_131589051
quote:
18s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:08 schreef El_Matador het volgende:
Prima als je dat niet gelooft, maar kom dan maar met testresultaten dat dat verhaal fout zou zitten.
Zo werkt het dus niet. Jij moet komen met een testresultaat van een vergelijkbaar gebouw dat op exact dezelfde manier ten gronde wordt gericht als het WTC.

Niet dat dat echt iets zou zeggen, controlled demolotion insinueert immers dat je het kan laten instorten zoals je wilt, maar meer dan "ja maar het kan niet anders want ik heb dat gelezen".
Conscience do cost.
pi_131589083
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:10 schreef ems. het volgende:

[..]

Zo werkt het dus niet. Jij moet komen met een testresultaat van een vergelijkbaar gebouw dat op exact dezelfde manier ten gronde wordt gericht als het WTC.

Niet dat dat echt iets zou zeggen, maar meer dan "ja maar het kan niet anders want ik heb dat gelezen".
Zoals ik uit het Russia Today filmpje begreep hebben ze juist 1000en uren dit gesimuleerd. Nooit kantelde de toren, maar zakte hij ineen.

Het zou ook wel bijzonder ernstig zijn voor de wereld als brand op een paar verdiepingen een volledige wolkenkrabber laat instorten.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_131589130
quote:
11s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zoals ik uit het Russia Today filmpje begreep hebben ze juist 1000en uren dit gesimuleerd. Nooit kantelde de toren, maar zakte hij ineen.
Wat voor gebouwen hebben ze laten instorten? Kan je nog een keer dat filmpje linken?
quote:
Het zou ook wel bijzonder ernstig zijn voor de wereld als brand op een paar verdiepingen een volledig gebouw laat instorten.
Het is natuurlijk wel wat meer dan een brandje op een paar verdiepingen, maar soit. Wat daar ernstig aan is ontgaat me.
Conscience do cost.
pi_131589160
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:07 schreef ems. het volgende:

[..]

Toepasbaar op elke foto. Lekker makkelijk. :)
Dat is mogelijk ja, al zijn de meeste fotomontages makkelijk te ontkrachten door de foto in details te analyseren, echte professionals kunnen een foto dusdanig bewerken dat je het niet ziet.
pi_131589161

Leuk zoekplaatje.
Ja doei.
pi_131589173
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:14 schreef Jan-Slagter het volgende:

[..]

Dat is mogelijk ja, al zijn de meeste fotomontages makkelijk te ontkrachten door de foto in details te analyseren, echte professionals kunnen een foto dusdanig bewerken dat je het niet ziet.
Daarom dus, aan foto"bewijs" hebben we niets.
Conscience do cost.
  donderdag 26 september 2013 @ 16:15:26 #140
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131589186
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:13 schreef ems. het volgende:

[..]

Wat voor gebouwen hebben ze laten instorten? Kan je nog een keer dat filmpje linken?

[..]

Het is natuurlijk wel wat meer dan een brandje op een paar verdiepingen, maar soit. Wat daar ernstig aan is ontgaat me.
Nogal ja... Schade van de impact, brandwerende laag die weg werd geslagen etc. Werkte het brandblussysteem eigenlijk wel? Meen me te herinneren dat daar ook schade aan was.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 september 2013 @ 16:15:41 #141
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131589191
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het lijkt me wel dezelfde hoek, gezien de rook en wat er achter de ramen hangt. Het lijkt echter ook dat het heel lastig is om verdere conclusies te trekken zonder meer info. Voor hetzelfde geld is de gevel naar binnen gevallen, waardoor het er anders uit ziet vanuit verschillende hoeken.
Of ander tijdstip misschien?
pi_131589229
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:13 schreef ems. het volgende:

[..]

[..]

Wat was er precies gebeurd met die toren? Ik ben geen overdreven volger van 9/11, en ik dacht toen dat die toren instortte omdat ie door een vliegtuigonderdeel geraakt werd waardoor er brand uitgebroken zou zijn.

Maar als je het wat beter bekijkt, blijkt het een toren met een paar kleine brandjes die opeens vanuit het niets instort. Rechtstandig, zonder kanteling.

Als je brand in 1 hoek hebt, en je theorie is dat de brand de pijlers (85 waren het??) heeft weggesmolten (temperaturen van 1000-1500 graden), dan zou de hoek waar het het eerst smelt, het eerst instorten. Dan zou je altijd een kanteling van de bovenste verdiepingen moeten zien.

Wat er ernstig aan is, is dat we in de wereld 100en wolkenkrabbers hebben. Die kunnen dus blijkbaar "gewoon" instorten na brand. Dat lijkt me ernstig genoeg, jou niet?

pi_131589815
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Terrorists dat woord staat niet gelijk aan Osama bin Laden he.
De regering kwam pas dagen later met het VERMOEDEN dat hij er achter zat.
Tot die tijd gaf de regering alleen aan dat het om een terroristische aanslag ging.

Woensdag 12 september 2001
01:29 - VS vermoeden betrokkenhied Bin Laden
Het lijkt dat je wat hebt gemist - alweer!

Ik herinner zelf op t TV de dag dat een of ander 'security expert' zegt dat OBL verdacht....want ik toen dacht: How the feck do they know already.
Ik zal effe kijken voor de clipje voor je (tis toch zonder van t tijd want je luister toch niet)

Maar tsja - dit is nog 'n discussie over 'n fictief made-for-TV hollywood film.
En hoe meer ik denk over hoe nog belachelijk is het ook.

In iedere geval - je heb t weer verkeerd.

September 11,2001.
9:17:02: CBS News correspondent Jim Stewart in Washington mentions that in the intelligence community, Osama bin Laden is a probable suspect.
9:52: The National Security Agency intercepts a phone call between a known associate of Osama bin Laden in Afghanistan and someone in the Republic of Georgia, announcing that he had heard "good news", and that another target was still to be hit.[24]
9:55: A CNN correspondent mentions Osama bin Laden as someone determined to strike the US.
12:41: Senator Orrin Hatch tells CNN, "Both the FBI and our intelligence community believe that this is Bin Laden's signature."
8:30 : As Bush speaks, members of Congress tell CNN that during private briefings with senior administration officials, they were told that the administration had enough evidence that it was "confident" the attacks are the work of Osama bin Laden and his al-Qaeda terrorist network
9:00: President Bush meets his full National Security Council, followed roughly half an hour later by a meeting with a smaller group of key advisers. Bush and his advisers have evidence that Osama bin Laden is behind the attacks.

http://en.wikipedia.org/w(...)September_11_attacks
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 26 september 2013 @ 16:41:46 #144
18159 Dlocks
pi_131589964
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:02 schreef Jan-Slagter het volgende:

[..]

Tja, nogmaals er zijn onderstaande scenario's:

1. Foto 1 met zichtbare schade is bewerkt in foto 2 zonder zichtbare schade niet
2. Foto 2 is bewerkt en foto 1 niet
3. Beide foto's zijn bewerkt
4. Beide foto's zijn niet bewerkt

Persoonlijk ga ik voor optie 2 of optie 4 omdat het meest logische zou zijn.

Het is niet logisch om:

- Gebouw in te laten storten met explosieven en publiek te vertellen het door brand komt i.p.v. door bomaanslag. Immers, te groot risico (neem aan dat dit niet verder uitgelegd hoeft te worden).

- Bewerkte foto met schade openbaar te maken. Te groot risico dat er ook ander beeldmateriaal én getuigenissen voor handen zijn.

Kortom, zoals mensen die in complotten geloven vaak zeggen: "Het verhaal is niet logisch en rammelt aan alle kanten!".
pi_131589971
quote:
Klein stukje gekeken, ik kijk em vanavond af. Ik moet eerlijk zeggen dat de toon die gezet wordt in de eerste paar minuten eigenlijk niet heel anders is dan een spectaculair amerikaans programma. Ik trek de objectiviteit in twijfel, laat ik het zo zeggen.
quote:
Wat was er precies gebeurd met die toren? Ik ben geen overdreven volger van 9/11, en ik dacht toen dat die toren instortte omdat ie door een vliegtuigonderdeel geraakt werd waardoor er brand uitgebroken zou zijn.
Dat weet ik ook niet precies :P Het hele WTC7 verhaal interesseert me eigenlijk ook niet zo.
quote:
Maar als je het wat beter bekijkt, blijkt het een toren met een paar kleine brandjes die opeens vanuit het niets instort. Rechtstandig, zonder kanteling.
Zo lijkt het inderdaad, maar ik ben geen expert op het gebied van gebouwen, architectuur, gebouwbranden. Het lijkt me contraproductief om conclusies te binden aan iets waar ik eigenlijk geen verstand van heb.
quote:
Als je brand in 1 hoek hebt, en je theorie is dat de brand de pijlers (85 waren het??) heeft weggesmolten (temperaturen van 1000-1500 graden), dan zou de hoek waar het het eerst smelt, het eerst instorten. Dan zou je altijd een kanteling van de bovenste verdiepingen moeten zien.
Zou kunnen, kan jij met 100% zekerheid zeggen dat dat het geval zou moeten zijn in dat scenario? Er is echt niets anders waar dat eventueel aan gelegen zou kunnen hebben?
quote:
Wat er ernstig aan is, is dat we in de wereld 100en wolkenkrabbers hebben. Die kunnen dus blijkbaar "gewoon" instorten na brand. Dat lijkt me ernstig genoeg, jou niet?
Tsja. Vliegtuigen kunnen ook neerstorten. Ik zou het eerder een tekortkoming noemen of iets waar inderdaad nog aan gewerkt moet worden, maar dat kan je over zoveel dingen zeggen :P
Conscience do cost.
pi_131590051
quote:
6s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja precies. Het zwakste punt zal eerste instorten dus ....het gebouw stuk boven t 'impact' punt zou afbreken en vallen naar beneden.
Tis maar nog een punt dat de zogenaamde 'live' beelden zijn niet echt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131590077
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:42 schreef ems. het volgende:

[..]

Klein stukje gekeken, ik kijk em vanavond af. Ik moet eerlijk zeggen dat de toon die gezet wordt in de eerste paar minuten eigenlijk niet heel anders is dan een spectaculair amerikaans programma. Ik trek de objectiviteit in twijfel, laat ik het zo zeggen.

[..]

Dat weet ik ook niet precies :P Het hele WTC7 verhaal interesseert me eigenlijk ook niet zo.

[..]

Zo lijkt het inderdaad, maar ik ben geen expert op het gebied van gebouwen, architectuur, gebouwbranden. Het lijkt me contraproductief om conclusies te binden aan iets waar ik eigenlijk geen verstand van heb.

[..]

Zou kunnen, kan jij met 100% zekerheid zeggen dat dat het geval zou moeten zijn in dat scenario? Er is echt niets anders waar dat eventueel aan gelegen zou kunnen hebben?

[..]

Tsja. Vliegtuigen kunnen ook neerstorten. Ik zou het eerder een tekortkoming noemen of iets waar inderdaad nog aan gewerkt moet worden, maar dat kan je over zoveel dingen zeggen :P
Even vooropgesteld: ik was nooit een 9/11-conspiracist, eerder van mening dat het de VS, dorstig naar nieuwe oorlogen, goed uitkwam, deze aanval.
En ik was dus ook nooit erg geinteresseerd in die WTC7-toren. Vandaar dat het me nu zo opviel.

Ik ben het helemaal eens met je over de toon, jammer en onnodig is dat, zeker als je het gelijk aan je kant denkt te hebben.

Ik ben ook geen expert, maar met een beetje basale natuurkunde kan je wel veronderstellen dat gebouwen niet instorten als er brand in 1 hoek uitbreekt en al helemaal niet rechtstandig en niet kantelend.

pi_131590099
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ah, het CGI verhaal. Is ook alweer een paar pagina's terug natuurlijk dus hoog tijd om dat weer eens uit de kast te halen 8-)
Conscience do cost.
pi_131590118
Iemand Waldo al gespot?
Ja doei.
  donderdag 26 september 2013 @ 16:48:32 #150
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131590161
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het lijkt dat je wat hebt gemist - alweer!

Ik herinner zelf op t TV de dag dat een of ander 'security expert' zegt dat OBL verdacht....want ik toen dacht: How the feck do they know already.
Ik zal effe kijken voor de clipje voor je (tis toch zonder van t tijd want je luister toch niet)

Maar tsja - dit is nog 'n discussie over 'n fictief made-for-TV hollywood film.
En hoe meer ik denk over hoe nog belachelijk is het ook.

In iedere geval - je heb t weer verkeerd.

September 11,2001.
9:17:02: CBS News correspondent Jim Stewart in Washington mentions that in the intelligence community, Osama bin Laden is a probable suspect.
9:52: The National Security Agency intercepts a phone call between a known associate of Osama bin Laden in Afghanistan and someone in the Republic of Georgia, announcing that he had heard "good news", and that another target was still to be hit.[24]
9:55: A CNN correspondent mentions Osama bin Laden as someone determined to strike the US.
12:41: Senator Orrin Hatch tells CNN, "Both the FBI and our intelligence community believe that this is Bin Laden's signature."
8:30 : As Bush speaks, members of Congress tell CNN that during private briefings with senior administration officials, they were told that the administration had enough evidence that it was "confident" the attacks are the work of Osama bin Laden and his al-Qaeda terrorist network
9:00: President Bush meets his full National Security Council, followed roughly half an hour later by a meeting with a smaller group of key advisers. Bush and his advisers have evidence that Osama bin Laden is behind the attacks.

http://en.wikipedia.org/w(...)September_11_attacks
Kerel niet zo negatief.
Ben Blij dat je keer zelf wat hebt opgezocht, ik wist wel dat je het kon _O_

En ik wil wel luisteren naar de tekst maar als ik het in google translate gooi klinkt het heel raar.

Ik kon die dag maar 1 zender tegelijk volgen niet alle 2000 die dat allemaal uitzonden. heb net als toen maar 1 TV
En het blijft een vermoeden he, nog steeds dat hij achter de aanslagen zit , als hij inderdaad dood is kunnen ze hem niet vragen.

Ik geef je geen ongelijk als dat allemaal gezegd is hoor, Ik geef alleen aan dat Het pas 1 a 2 dagen door dhr Bush himzelf werd bevestigd dat Bin Laden verdacht werd van de aanslagen.
En ik bedoelde dat juist!, Nogmaals top TY voor uitzoek werk ^O^
  donderdag 26 september 2013 @ 16:53:33 #151
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131590308
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand Waldo al gespot?
Waldo Elaine D MD
145 E 32nd St, New York, NY, Verenigde Staten ‎ ‎

Dr. Waldo A. Campos, MD
305 W 44th St, New York, NY, Verenigde Staten ‎

Waldo Lee Music
335 W 88th St # 2B, New York, NY, Verenigde Staten ‎

Waldo Hutchins Bench
72nd Street near 5th Avenue, New York, NY, Verenigde Staten ‎

donderdag 26 september 2013 @ 17:04:01 #152
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131590596
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja precies. Het zwakste punt zal eerste instorten dus ....het gebouw stuk boven t 'impact' punt zou afbreken en vallen naar beneden.
Ik heb het weet niet hoevaak al gevraagt in deze reeks, maar waar komt de kracht dan vandaan die er voor zou zorgen dat het gebouw opzij beweegt na dit afbreken?
Onikaan ni ov dovah
pi_131590628
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk zoekplaatje.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

Waldo Elaine D MD
145 E 32nd St, New York, NY, Verenigde Staten ‎ ‎

Dr. Waldo A. Campos, MD
305 W 44th St, New York, NY, Verenigde Staten ‎

Waldo Lee Music
335 W 88th St # 2B, New York, NY, Verenigde Staten ‎

Waldo Hutchins Bench
72nd Street near 5th Avenue, New York, NY, Verenigde Staten ‎

[ afbeelding ]
Ja doei.
  donderdag 26 september 2013 @ 17:13:18 #154
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131590859
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

Gevonden :)

Wat ik ook zo uit de schema's en foto's haal is dat de constructie van WTC 7 ook niet zo geweldig was, Althans aan de voorkant geen nauwelijk pilaren.

maar dan nog, ik denk dat veel mensen ( ik ook ) het gedeelte van WTC 7 zo appart vinden.

om.

- de manier van instorten.
- weinig zichtbare schade op de beelden.
- weinig grote branden zichtbaar.
- aangekondigt op nieuws
- leek op een goeie demolition.
pi_131590927
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

Kerel niet zo negatief.
Ben Blij dat je keer zelf wat hebt opgezocht, ik wist wel dat je het kon _O_

En ik wil wel luisteren naar de tekst maar als ik het in google translate gooi klinkt het heel raar.

Ik kon die dag maar 1 zender tegelijk volgen niet alle 2000 die dat
Ik ben bijna nooit negatief over anything.
Ik heb zelf dingen uitgezocht al jaren trouwens.
pi_131591081
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik heb het weet niet hoevaak al gevraagt in deze reeks, maar waar komt de kracht dan vandaan die er voor zou zorgen dat het gebouw opzij beweegt na dit afbreken?
Ik ga niet in discussie over wat ik zie als geen echte beelden.
Ben 'n beetje zat met t 911 gedoe want ik weet dat t allemaal bs is en is vermoeiend om zelfde praatjes te hebben keer op keer.
911 was 'n film net als maanlandingen.
Maar ik waardeer dat je kan 'n beetje serieus over praten
  donderdag 26 september 2013 @ 17:24:49 #157
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131591231
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Gevonden :)

Wat ik ook zo uit de schema's en foto's haal is dat de constructie van WTC 7 ook niet zo geweldig was, Althans aan de voorkant geen nauwelijk pilaren.
Klopt ja. Had iets te maken met een verandering van plannen. De fundering had een andere layout van kolommen dan het WTC7 gebouw. Ze hadden daar een soort adapter verdieping voor nodig, wat het geheel kwetsbaarder maakte voor schade.

quote:
maar dan nog, ik denk dat veel mensen ( ik ook ) het gedeelte van WTC 7 zo appart vinden.

om.

- de manier van instorten.
- weinig zichtbare schade op de beelden.
- weinig grote branden zichtbaar.
- aangekondigt op nieuws
- leek op een goeie demolition.
Looks can be deceiving ;)
Onikaan ni ov dovah
pi_131591269
Tingo lult, want het staat niet op IMDB :{w
Ja doei.
pi_131591271
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Stel 1 verdieping bezwijkt. Die bezwijkt eerst aan 1 kant, daar is de brand, de hoogste temperaturen die -in theorie- de pijlers kunnen doorsmelten en zo een gebouw kunnen laten instorten. Per fysische definitie is er ongelijk verdeelde onstabiliteit. Als smelten van de pijlers -wat als oorzaak gegeven wordt- werkelijk de oorzaak zou zijn, zou je dus zien dat het gebouw eerst instort in die hoek, waardoor er vanzelf een kanteling van de bovenliggende verdiepingen zou plaatsvinden.

Door het enorme gewicht zou je dan dus een kettingreactie krijgen en zou het geval scheef naar beneden vallen (en niet volledig rechtstandig in elkaar zakken).

donderdag 26 september 2013 @ 17:26:59 #160
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131591304
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ga niet in discussie over wat ik zie als geen echte beelden.
Ben 'n beetje zat met t 911 gedoe want ik weet dat t allemaal bs is en is vermoeiend om zelfde praatjes te hebben keer op keer.
911 was 'n film net als maanlandingen.
Maar ik waardeer dat je kan 'n beetje serieus over praten
Als je niet in discussie wil ga je het nooit leren he. Je moet wel een beetje open staan voor dingen die niet in overeenstemming zijn met je mening he :)
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 september 2013 @ 17:29:29 #161
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131591384
quote:
12s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Stel 1 verdieping bezwijkt. Die bezwijkt eerst aan 1 kant, daar is de brand, de hoogste temperaturen die -in theorie- de pijlers kunnen doorsmelten en zo een gebouw kunnen laten instorten. Per fysische definitie is er ongelijk verdeelde onstabiliteit. Als smelten van de pijlers -wat als oorzaak gegeven wordt- werkelijk de oorzaak zou zijn, zou je dus zien dat het gebouw eerst instort in die hoek, waardoor er vanzelf een kanteling van de bovenliggende verdiepingen zou plaatsvinden.

Door het enorme gewicht zou je dan dus een kettingreactie krijgen en zou het geval scheef naar beneden vallen (en niet volledig rechtstandig in elkaar zakken).
Dat zie je toch ook bij de wtc toren met de schade in de hoek? De top kantelt wat totdat het scharnierpunt het dusdanig begeeft dat alles recht omlaag valt.
Kijk maar:

Dus wat is nou precies het probleem? :)
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 september 2013 @ 17:31:48 #162
18159 Dlocks
pi_131591457
quote:
6s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Paar klein brandjes :? Naast de grote schade door brokstukken van WTC1 heeft het ook 7 uur flink lopen fikken in dat gebouw:

Zoals ook te zien is in dit filmpje:

quote:
Op onderstaande foto kun je zien dat het erop lijkt dat ene kant eerder ingestort is. Linkerkant staat zelfs nog deels overeind.

En op onderstaande twee foto's vanaf ander kant zie je het gebouw al naar links hellen:

Ook goed te zien in onderstaande filmpje vanaf 2:47 dat het linksboven begint.

quote:
De constructie was alles behalve het zelfde als bij gemiddelde -op het oog- vergelijkbare gebouwen. Zo werd alles boven de 7e verdieping door 'slechts' 3 spanten gedragen.

Echt vergelijkbare gebouwen die zelfde schade hadden maar niet ingestort zijn heeft nog niemand kunnen laten zien. Wat ik wel weet is dat er die dag nog paar andere -niet vergelijkbare- gebouwen door brand en schade ingestort zijn ;)

Hieronder nog een filmpje m.b.t. schade aan WTC 7:

pi_131591481
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat zie je toch ook bij de wtc toren met de schade in de hoek? De top kantelt wat totdat het scharnierpunt het dusdanig begeeft dat alles recht omlaag valt.
Kijk maar:
[ afbeelding ]

Dus wat is nou precies het probleem? :)
Hier zie je kanteling inderdaad. En zo kunnen de brokstukken dus ook verspreid liggen naast de plek waar de toren stond.

Kijk het filmpje van de instorting van die toren 7. RECHT naar beneden, zonder enige kanteling. Alleen zakt ie in het midden wat meer in, wat me te verklaren lijkt door de sterkere buitenpijlers en de zwakkere binnenpijlers. Maar dan nog; dan zou het raar zijn dat het niet meer naar de kant valt waar de brand was.

donderdag 26 september 2013 @ 17:34:15 #164
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131591525
quote:
6s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hier zie je kanteling inderdaad. En zo kunnen de brokstukken dus ook verspreid liggen naast de plek waar de toren stond.

Kijk het filmpje van de instorting van die toren 7. RECHT naar beneden, zonder enige kanteling. Alleen zakt ie in het midden wat meer in, wat me te verklaren lijkt door de sterkere buitenpijlers en de zwakkere binnenpijlers. Maar dan nog; dan zou het raar zijn dat het niet meer naar de kant valt waar de brand was.
In het midden zat juist 1 van die centrale adapterstukken die het geheel kwetsbaarder maakte :) Hierboven kan je ook zien dat het niet geheel recht omlaag viel
Onikaan ni ov dovah
pi_131591562
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:31 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Paar klein brandjes :? Naast de grote schade door brokstukken van WTC1 heeft het ook 7 uur flink lopen fikken in dat gebouw:

[ afbeelding ]

[..]

Op onderstaande foto kun je zien dat het erop lijkt dat ene kant eerder ingestort is. Linkerkant staat zelfs nog deels overeind.

[ afbeelding ]

En op onderstaande twee foto's vanaf ander kant zie je het gebouw al naar links hellen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ook goed te zien in onderstaande filmpje vanaf 2:47 dat het linksboven begint.

[..]

De constructie was alles behalve het zelfde als bij gemiddelde -op het oog- vergelijkbare gebouwen. Zo werd alles boven de 7e verdieping door 'slechts' 3 spanten gedragen.

Echt vergelijkbare gebouwen die zelfde schade hadden maar niet ingestort zijn heeft nog niemand kunnen laten zien. Wat ik wel weet is dat er die dag nog paar andere -niet vergelijkbare- gebouwen door brand en schade ingestort zijn ;)

Hieronder nog een filmpje m.b.t. schade aan WTC 7:

Hmm, dank je. ga h et nog es doorlezen en bekijken.

Verneukeratief beeld van het Russia Today filmpje, daar leek het echt rechtstandig, zonder enige afwijking.

donderdag 26 september 2013 @ 17:45:00 #166
18159 Dlocks
pi_131591824
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hmm, dank je. ga h et nog es doorlezen en bekijken.

Verneukeratief beeld van het Russia Today filmpje, daar leek het echt rechtstandig, zonder enige afwijking.
Ja klopt, zo gaan 'ze' te werk. :P

Ik vergat bij onderstaande foto nog te vermelden dat je tevens aan de manier waarop het puin verspreid is goed kunt zien dat het gebouw niet rechtstandig is ingestort:

pi_131592297
quote:
12s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is IMDB? ....iets te maken met filmpjes....interesseert me niet erg veel.
pi_131592326
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat is IMDB? ....iets te maken met filmpjes....interesseert me niet erg veel.
Wereldvreemd. Damn.
pi_131592332
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:31 schreef Dlocks het volgende:

Overtuigend video'tje. Gracias.

pi_131592407
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als je niet in discussie wil ga je het nooit leren he. Je moet wel een beetje open staan voor dingen die niet in overeenstemming zijn met je mening he :)
Sorry maar - ik weet genoeg van dit onderwerp dankje....om dat jij dat kan niet zien is jouwe probleem.
Eerlijk gezegd - ik verwacht beter van (zogenaamde) goed geeducateerd mensen.
Te veel educatie ipv. 'n beetje zelf leren is ook niet goed.
pi_131592429
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:08 schreef Tingo het volgende:
Van beide kun jij best nog wel wat gebruiken.

donderdag 26 september 2013 @ 18:14:54 #172
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131592540
quote:
12s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
:D ~O>
  donderdag 26 september 2013 @ 18:17:01 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131592586
Tingo, het booste jongetje uit de klas, die met zijn armen over elkaar al stampvoetend moppert. Ik weet het heus beter, 1+1=3 en de hele wereld is gek.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_131592650
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:05 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Wereldvreemd. Damn.
Ik zou altijd liever echte levens ervaringen hebben dankje. Heb ik ook gedaan.
Stomme,slechte geschreven verhalen slecht gespeeld door spoiled kids als acteurs,met shitty special effects,en boomboom macho bullshit en silly girls die denken dat ze oh-so leuk zijn- hollywood onzin filmpjes - nee,dankje.
Wereldvreemd.- what a fcking joke.
  donderdag 26 september 2013 @ 18:20:52 #175
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131592685
quote:

[..]

Sorry maar - ik weet genoeg van dit onderwerp dankje....om dat jij dat kan niet zien is jouwe probleem.
Eerlijk alleen wat je zelf wil zien, Kijk die 2 filmpjes van A-tuinhek maar eens.
Dit zijn beelden van andere hoeken en foto's die je niet snel zal zien op andere conspiracy sites, want daarin worden dingen die hun theorie onderuit kunnen halen niet in weer gegeven.
en idd een keer open staan voorrandere ideeen kan je best wel je dacht namelijk tot 2004 anders over dan wat je nu doet. ;)
Je vertoont nu wegloop gedrag om dat er dingen naar voren komen die niet overeen komen met je eigen theorie ;)
pi_131592698
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Van beide kun jij best nog wel wat gebruiken.
Oh weally?
pi_131592709
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:17 schreef Copycat het volgende:
Tingo, het booste jongetje uit de klas, die met zijn armen over elkaar al stampvoetend moppert. Ik weet het heus beter, 1+1=3 en de hele wereld is gek.
Wrong again.
  donderdag 26 september 2013 @ 18:22:11 #178
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131592720
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Stomme,slechte geschreven verhalen slecht gespeeld door spoiled kids als acteurs,met shitty special effects,en boomboom macho bullshit en silly girls die denken dat ze oh-so leuk zijn- hollywood onzin filmpjes - nee,dankje.
Nou zeg ze hadden volgens jou de hele wereld fooled dus in mijn opzichte oscar waardig :D
pi_131592751
quote:

[..]

Hoe weet je dat allemaal? Heb je dat gelezen op een website? (8>
Conscience do cost.
  donderdag 26 september 2013 @ 18:23:28 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131592759
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:21 schreef Tingo het volgende:

Wrong again.
Je weet het verongelijkte, boze jongetje anders keer op keer heel goed na te doen.
pi_131592772
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:20 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je vertoont nu wegloop gedrag om dat er dingen naar voren komen die niet overeen komen met je eigen theorie ;)
Ik heb geen eigen theorie - ik geef mensen gelijk.
Wat heb je t nou over 'eigen theorie'?
  donderdag 26 september 2013 @ 18:24:17 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131592782
quote:
Maar verder ben je de vrolijkheid zelve.
  donderdag 26 september 2013 @ 18:25:15 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131592800
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je weet het verongelijkte, boze jongetje anders keer op keer heel goed na te doen.
_O_
pi_131592818
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh weally?
Ja. Als er nou iets dom is, is ondanks tegenargumenten bij je verhaaltje blijven. Dat is namelijk net zo onkritisch als "MSM-schapen" die de Telegraaf nalullen.

Dat zie je?

donderdag 26 september 2013 @ 18:26:45 #185
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131592831
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb geen eigen theorie - ik geef mensen gelijk.
Wat heb je t nou over 'eigen theorie'?
Nou ok ! een theorie van anderen die jij gelooft.
De rest hier niet daarom verwijs ik naar jou.
en JA het is een Theorie een conspiracy... ;)

Maar goed, ik geef copycat groot gelijk, want je neemt de moeite niet om het een en ander ff door te lezen of te bekijken maar je gaat er gewoon elke keer VOL tegenin.
En dan nog stug blijven, en maar afvragen waarom je af en toe een rare opmerking tegen je krijgt.
  donderdag 26 september 2013 @ 18:31:54 #186
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131592934
quote:

[..]

Sorry, maar dat weet je nog lang niet. Je mist bijvoorbeeld de natuurkundige (of bouwkunde) kennis om te snappen hoe de krachten in een structuur werken. Zelfde met algemene materialen kennis. Met deze houding van je gaat dit ook nooit veranderen.
Onikaan ni ov dovah
pi_131592954
quote:
17s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar verder ben je de vrolijkheid zelve.
Ik ben kritische op dingen dat ik BS vind..
Tis moeillijk voor jou als iemandje die werkt in reclame.....want je ben bezig met t verkopen van BS.
pi_131592972
quote:
Christmas is ook BS trouwens.
pi_131592983
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tis moeillijk voor jou als iemandje die werkt in reclame.....want je ben bezig met t verkopen van BS.
Lekker inhoudelijk. :')

Ga nou eens in op de tegenargumenten. De video die hierboven staat geeft een goede uitleg hoe het officiele verhaal zo gek nog niet is. Kijk daar nou eens naar, onbevooroordeeld.

donderdag 26 september 2013 @ 18:34:19 #190
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131592990
quote:

I rest my case.
pi_131592994
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

I stand my case.

Dwaas.

donderdag 26 september 2013 @ 18:34:23 #192
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131592995
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

pi_131593005
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

I rest my case.
:D

pi_131593061
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

I rest my case.
Hoe?
  donderdag 26 september 2013 @ 18:38:26 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131593087
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:37 schreef Tingo het volgende:

Hoe?
Doordat de kritiek op jou perfect wordt verbeeld in jouw bozige reacties.
pi_131593168
:{

Zullen we het weer over 9/11 hebben?
★★★
  donderdag 26 september 2013 @ 18:42:36 #197
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131593181
quote:

[..]

En wat nou als je mening dat het BS is op verkeerde of een gebrek aan feiten is gebaseerd... denk daar maar eens over na.
Onikaan ni ov dovah
pi_131593214
quote:

[..]

Teveel educatie bestaat toch niet?
pi_131593233
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nou ok ! een theorie van anderen die jij gelooft.
De rest hier niet daarom verwijs ik naar jou.
en JA het is een Theorie een conspiracy... ;)

Maar goed, ik geef copycat groot gelijk, want je neemt de moeite niet om het een en ander ff door te lezen of te bekijken maar je gaat er gewoon elke keer VOL tegenin.
En dan nog stug blijven, en maar afvragen waarom je af en toe een rare opmerking tegen je krijgt.

Waarom zou ik door hetzelfde discussies dat ik had jaren geleden?
En alle 'bewijs'is toch niet IMO echte beelden.
Als ik wil filmpjes over praten ,kan ik beter die hollywood klassieker 'Naughty nurses get a proper spanking' discusseren.
  donderdag 26 september 2013 @ 18:45:39 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131593249
Wat doe je dan eigenlijk op een discussieforum?
pi_131593260
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom zou ik door hetzelfde discussies dat ik had jaren geleden?
En alle 'bewijs'is toch niet IMO echte beelden.
Als ik wil filmpjes over praten ,kan ik beter die hollywood klassieker 'Naughty nurses get a proper spanking' discusseren.
Zoek die nog even op op IMDB, -edit-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 26-09-2013 18:48:19 ]

pi_131593288
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Doordat de kritiek op jou perfect wordt verbeeld in jouw bozige reacties.
Ik ben niet boos....misschien komt dat zo over met direkt taal gebruik door gelimiteerd vocabulary.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')