Zoek die nog even op op IMDB, -edit-quote:Op donderdag 26 september 2013 18:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarom zou ik door hetzelfde discussies dat ik had jaren geleden?
En alle 'bewijs'is toch niet IMO echte beelden.
Als ik wil filmpjes over praten ,kan ik beter die hollywood klassieker 'Naughty nurses get a proper spanking' discusseren.
Ik ben niet boos....misschien komt dat zo over met direkt taal gebruik door gelimiteerd vocabulary.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doordat de kritiek op jou perfect wordt verbeeld in jouw bozige reacties.
Of omdat je 47-verdiepingen tellende kantoortoren aan het inzakken is, terwijl om je heen de mensen jou de bewijzen aanreiken.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ben niet boos....misschien komt dat zo over met direkt taal gebruik door gelimiteerd vocabulary.
Waarom ? Santa en OCT (official consiracy theory) 911 zijn allebei sprookjes?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:42 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Zullen we het weer over 9/11 hebben?
Ik vraag het ook.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:45 schreef Copycat het volgende:
Wat doe je dan eigenlijk op een discussieforum?
Oh nee - wat is het nou?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld
Voor iemand die graag mensen wil informeren wil je zelf toch wel bijzonder ongeinformeerd blijvenquote:
Nee - ik heb helemaal geen bewijs gezien hier - tis gewoon t zelfde OCT toeteren.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of omdat je 47-verdiepingen tellende kantoortoren aan het inzakken is, terwijl om je heen de mensen jou de bewijzen aanreiken.
Video'tje met uitleg gezien?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee - ik heb helemaal geen bewijs gezien hier.
Ik heb heel weinig goeie informatie hier gekregen jammer genoeg.....die mensen die hebben me wel geinformeerd zijn weggejaagt.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Voor iemand die graag mensen wil informeren wil je zelf toch wel bijzonder ongeinformeerd blijven
Nee dit is BS dat is BS je neemt niet eens de moeite om te kijken.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ben niet boos....misschien komt dat zo over met direkt taal gebruik door gelimiteerd vocabulary.
Er worden hier helemaal geen mensen weggejaagd, hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb heel weinig goeie informatie hier gekregen jammer genoeg.....die mensen die hebben me wel geinformeerd zijn weggejaagt.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er worden hier helemaal geen mensen weggejaagd, hoe kom je daar bij?
Iedereen mag zijn mening geven over 9/11.
Wel graag over het onderwerp ipv op elkaar.
Je capslock en 2 letters blijven hangen.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
En wat was er precies mis met mijn informatie?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb heel weinig goeie informatie hier gekregen jammer genoeg.....die mensen die hebben me wel geinformeerd zijn weggejaagt.
Dat werkt bij Tingo niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Video'tje met uitleg gezien?
quote:Op donderdag 26 september 2013 19:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Nee poppetje - dat was gewoon sarcastisch lachen.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je capslock en 2 letters blijven hangen.
Filmpje gekeken in de tussentijd?quote:Op donderdag 26 september 2013 19:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee poppetje - dat was gewoon sarcastisch lachen.
Nee niet echt - er is wat met m'n capslock.quote:
Welke ? Naughty Nurses Get a thorough and much deserved Spanking?quote:Op donderdag 26 september 2013 19:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Filmpje gekeken in de tussentijd?
Zwakste punt stort ook als eerste in.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja precies. Het zwakste punt zal eerste instorten dus ....het gebouw stuk boven t 'impact' punt zou afbreken en vallen naar beneden.
Tis maar nog een punt dat de zogenaamde 'live' beelden zijn niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |