abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131593260
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom zou ik door hetzelfde discussies dat ik had jaren geleden?
En alle 'bewijs'is toch niet IMO echte beelden.
Als ik wil filmpjes over praten ,kan ik beter die hollywood klassieker 'Naughty nurses get a proper spanking' discusseren.
Zoek die nog even op op IMDB, -edit-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 26-09-2013 18:48:19 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_131593288
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Doordat de kritiek op jou perfect wordt verbeeld in jouw bozige reacties.
Ik ben niet boos....misschien komt dat zo over met direkt taal gebruik door gelimiteerd vocabulary.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131593319
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ben niet boos....misschien komt dat zo over met direkt taal gebruik door gelimiteerd vocabulary.
Of omdat je 47-verdiepingen tellende kantoortoren aan het inzakken is, terwijl om je heen de mensen jou de bewijzen aanreiken.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_131593337
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld ;(
Ja doei.
pi_131593347
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:42 schreef ajacied4lf het volgende:
:{

Zullen we het weer over 9/11 hebben?
Waarom ? Santa en OCT (official consiracy theory) 911 zijn allebei sprookjes?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131593384
quote:
5s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:45 schreef Copycat het volgende:
Wat doe je dan eigenlijk op een discussieforum?
Ik vraag het ook.
M'n discussie forum dagen zijn 'n beetje voorbij. :)
pi_131593418
quote:
9s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld ;(
Oh nee - wat is het nou?
  donderdag 26 september 2013 @ 18:52:25 #208
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131593452
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh nee - wat is het nou?
Voor iemand die graag mensen wil informeren wil je zelf toch wel bijzonder ongeinformeerd blijven
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_131593472
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Of omdat je 47-verdiepingen tellende kantoortoren aan het inzakken is, terwijl om je heen de mensen jou de bewijzen aanreiken.
Nee - ik heb helemaal geen bewijs gezien hier - tis gewoon t zelfde OCT toeteren.
pi_131593505
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee - ik heb helemaal geen bewijs gezien hier.
Video'tje met uitleg gezien?

pi_131593547
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Voor iemand die graag mensen wil informeren wil je zelf toch wel bijzonder ongeinformeerd blijven
Ik heb heel weinig goeie informatie hier gekregen jammer genoeg.....die mensen die hebben me wel geinformeerd zijn weggejaagt.
pi_131593594
Die filmpjes zijn anders prima informatie.
Ja doei.
  donderdag 26 september 2013 @ 18:59:09 #213
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131593596
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee dit is BS dat is BS je neemt niet eens de moeite om te kijken. ;)
En ben bang dat jou reacties momenteel voor veel hilariteit zorgen.
Gewoon puur de manier waarop je gelijk reageert zonder ook maar even het filmpje aan te klikken wat A-tuinhek geplaatst heeft.
Doe ons en jou zelf een lol en neem die 10 minuten en bekijk het gewoon even.
Wat kan het kwaad?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131593598
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb heel weinig goeie informatie hier gekregen jammer genoeg.....die mensen die hebben me wel geinformeerd zijn weggejaagt.
Er worden hier helemaal geen mensen weggejaagd, hoe kom je daar bij?
Iedereen mag zijn mening geven over 9/11.

Wel graag over het onderwerp ipv op elkaar.
pi_131593631
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er worden hier helemaal geen mensen weggejaagd, hoe kom je daar bij?
Iedereen mag zijn mening geven over 9/11.

Wel graag over het onderwerp ipv op elkaar.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
pi_131593641
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je capslock en 2 letters blijven hangen.
Ja doei.
  donderdag 26 september 2013 @ 19:02:00 #217
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131593683
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

En wat was er precies mis met mijn informatie?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 september 2013 @ 19:02:03 #218
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_131593685
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Video'tje met uitleg gezien?
Dat werkt bij Tingo niet.

Alles wat niet aansluit bij zijn vooraf ingenomen standpunt is CGI ofwel nep.

Onder andere om die reden is het kansloos om überhaupt met Tingo een discussie aan te gaan.
  donderdag 26 september 2013 @ 19:03:22 #219
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131593736
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

:P zie gefrustreerd anders reageer je niet zo..
Kop op man.. wij discussiëren toch ook met jou als jij je CGI verhaal er weer bij haalt :{
pi_131593860
quote:
3s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je capslock en 2 letters blijven hangen.
Nee poppetje - dat was gewoon sarcastisch lachen.
pi_131593870
Oh, echt?
Ja doei.
  donderdag 26 september 2013 @ 19:08:16 #222
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131593886
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee poppetje - dat was gewoon sarcastisch lachen.
Filmpje gekeken in de tussentijd?
pi_131593893
quote:
9s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, echt?
Nee niet echt - er is wat met m'n capslock.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 26-09-2013 19:13:41 ]
pi_131594001
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

Filmpje gekeken in de tussentijd?
Welke ? Naughty Nurses Get a thorough and much deserved Spanking?
Nee - het mag niet bij werk :)
  donderdag 26 september 2013 @ 19:11:13 #225
18159 Dlocks
pi_131594004
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja precies. Het zwakste punt zal eerste instorten dus ....het gebouw stuk boven t 'impact' punt zou afbreken en vallen naar beneden.
Tis maar nog een punt dat de zogenaamde 'live' beelden zijn niet echt.
Zwakste punt stort ook als eerste in. :Y

Oh wacht, ik was even vergeten dat de foto's en filmpjes (zie mijn eerdere reacties van vandaag) vanuit meerdere hoeken allemaal CGI en photshop is en dat het eenzijdige filmpje waarop het lijkt dat het gebouw recht naar beneden stort wel echt is. :')
pi_131594079
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:11 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Zwakste punt stort ook als eerste in. :Y

Oh wacht, ik was even vergeten dat de foto's en filmpjes (zie mijn eerdere reacties van vandaag) vanuit meerdere hoeken allemaal CGI en photshop is en dat het eenzijdige filmpje waarop het [i]lijkt[/b] dat het gebouw recht naar beneden stort wel echt is. :')
Ik heb geen idee...who cares?
  donderdag 26 september 2013 @ 19:13:21 #227
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131594093
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke ? Naughty Nurses Get a thorough and much deserved Spanking?
Nee - het mag niet bij werk :)
En dan noem je mij een klein kind.
Jezus ik vind het niet gek dat je maar op de bezorg service werkt.

en weer verder on-topic
Moet zeggen dat A-tuihek, wel mooie compilatie heeft neergezet, wat gelijk een hoop duidelijk maakt.
Vind alleen zo raar dat die foto's die nou naar voren geschoven zijn zo lastig te vinden zijn.
Misschien komt het vanwege wat ik al eerder aangaf er zoveel conspiracy sites zijn met zoveel dezelfde foto's.
pi_131594211
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat wil je op je pizza vanavond? Duurt effe hoor - ik ben met voet trein fiets.!
  donderdag 26 september 2013 @ 19:21:05 #229
18159 Dlocks
pi_131594361
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb geen idee...who cares?
Je hebt je goed verdiept in de materie. :')

Als je geen idee hebt waarom zeg je dan dat dit één van de bewijzen is dat de live beelden niet echt zijn?

En wat betreft "who cares", heb je de reacties van vandaag niet gelezen?

En als het jou niets kan schelen, wat doe jij dan überhaupt in dit topic naast trollen?
pi_131594433
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:21 schreef Dlocks het volgende:
wat doe jij dan überhaupt in dit topic naast trollen?
Anderen, die wel de moeite nemen zich met verschillende bronnen in te lezen/kijken in de materie, uitmaken voor "domme schapen".

Zoals ik al zei tegen Tingo (weggejorist); ga gewoon es de échte wereld in, in plaats van op je zolderkamer als een amechtige schoothond achter Alex Jones aan blijven lopen.

pi_131596050
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het werd gefinancieerd dat is gewoon algemeen bekend.

Bin Laden en Azzam richtten in 1984 Maktab al-Khidamat op. Deze groep wierf strijders uit de gehele Arabische wereld en vloog deze in naar Pakistan. Bin Laden richtte kampen op rond Khyber-Pakhtunkhwa, waar de moedjahidin werden getraind om mee te vechten tegen de Sovjet-Unie. In deze tijd verwierf hij zijn heldenstatus onder veel moslims. Het opschorten van steun door de CIA/ISI tegen het eind van de oorlog kostte aan de kant van de moedjahedien veel levens. Dit gegeven werd door Bin Laden als verraad gezien.

Het netwerk Al Qaida ontstond in 1988, toen Bin Laden zich afsplitste van Maktab al-Khidamat. De organisatie stelde zich tot doel een pan-islamitisch kalifaat te stichten door in haar ogen niet-islamitische regimes omver te werpen. Een belangrijke reden voor de afsplitsing was dat Azzam er op stond dat de Arabische strijders in een gezamenlijke eenheid met de Afghanen zouden meevechten. De Sovjets trokken zich in februari 1989 terug uit Afghanistan. Osama bin Laden keerde een jaar later terug naar Saoedi-Arabië waar hij als een held van de jihad werd ontvangen.
wiki
De CIA/ISI hebben Bin Laden niet gefinancierd. Bin Laden had zelf geld genoeg, bovendien wist hij ook veel geld los te weken bij bevriende oliesjeiks. Bin Laden opereerde onafhankelijk van de ISI omdat hij wist dat de ISI door de Amerikanen gefinancierd werd, en daardoor de ISI niet vertrouwde. De ISI richtte zich voornamelijk op het financieren en trainen van lokale Afghaanse strijders. Bin Laden maakte deel uit van de zogenaamde Afghaanse Arabieren, buitenlandse strijders die naar Afghanistan trokken om te vechten. Die opereerden iha buiten de kanalen van de ISI om, en mengden zich ook niet of nauwelijks met de lokale moedjahedien.
  donderdag 26 september 2013 @ 20:18:41 #232
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131596431
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

en weer verder on-topic
Moet zeggen dat A-tuihek, wel mooie compilatie heeft neergezet, wat gelijk een hoop duidelijk maakt.
Vind alleen zo raar dat die foto's die nou naar voren geschoven zijn zo lastig te vinden zijn.
Misschien komt het vanwege wat ik al eerder aangaf er zoveel conspiracy sites zijn met zoveel dezelfde foto's.
Was dat niet Dlocks?
Onikaan ni ov dovah
pi_131596643
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat zie je toch ook bij de wtc toren met de schade in de hoek? De top kantelt wat totdat het scharnierpunt het dusdanig begeeft dat alles recht omlaag valt.
Kijk maar:
[ afbeelding ]

Dus wat is nou precies het probleem? :)
Waarom kom je eigenlijk met deze fake foto?
pi_131597068
Ja mensen, waarom posten jullie fopfoto's? Zo heurt het niet op het internet:

donderdag 26 september 2013 @ 20:45:09 #235
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131597500
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waarom kom je eigenlijk met deze fake foto?
Waarom denk je dat deze fake is?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 september 2013 @ 21:02:35 #236
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131598209
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Was dat niet Dlocks?
:@ oeps sorry, normaal ben jij de gene die met zulke goeie in elkaar geflanste berichten komt :P
sorry Dlocks _O_
pi_131605787
Serieuze vraag, maar is er de afgelopen +/- 4 jaar nog een nieuwe theorie geopperd, of is de truth movement eigenlijk stil blijven staan bij dezelfde dingen die er 4 jaar geleden al werden verkondigd?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_131605986
Vicsims? Dat heb ik niet voor 2009 gezien. Nu kom je het overal tegen. Laatste vesting van de truthers imo...
pi_131606007
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:09 schreef Terecht het volgende:

Bin Laden maakte deel uit van de zogenaamde Afghaanse Arabieren, buitenlandse strijders die naar Afghanistan trokken om te vechten. Die opereerden iha buiten de kanalen van de ISI om, en mengden zich ook niet of nauwelijks met de lokale moedjahedien.
Ome Bin was dus gewoon een soort Nederlands jihadstrijdertje dat vol goeie moed afreist naar Syrie?

pi_131606105
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 23:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ome Bin was dus gewoon een soort Nederlands jihadstrijdertje dat vol goeie moed afreist naar Syrie?
:Y. Er is een mooie anekdote dat hij in een vuurgevecht met de Russen terecht kwam, flauwviel en na de schermutselingen weer bij zinnen kwam.
pi_131606120
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 23:47 schreef Terecht het volgende:

[..]

:Y. Er is een mooie anekdote dat hij in een vuurgevecht met de Russen terecht kwam, flauwviel en na de schermutselingen weer bij zinnen kwam.
Onze jihad"held". :')

pi_131606415
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 23:44 schreef Terecht het volgende:
Vicsims? Dat heb ik niet voor 2009 gezien. Nu kom je het overal tegen. Laatste vesting van de truthers imo...
Hmm ja dat lijkt inderdaad iets nieuwers te zijn, maar is tegelijkertijd, voor zover ik het begrijp, geen alternatieve methode maar meer een alternatieve context. Of mis ik de essentie van die theorie compleet?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_131607048
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 23:44 schreef Terecht het volgende:
Briljante vinding toch? Fake een aanslag en creëer fictieve slachtoffers om de neuzen van het wereldpubliek 1 kant op te krijgen. Doden niet nodig indien je over alle resources beschikt die je maar nodig hebt. Media heb je in handen dus die laat je jouw verhaaltje verkopen.
  vrijdag 27 september 2013 @ 01:04:22 #244
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_131608350
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 23:54 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Hmm ja dat lijkt inderdaad iets nieuwers te zijn, maar is tegelijkertijd, voor zover ik het begrijp, geen alternatieve methode maar meer een alternatieve context. Of mis ik de essentie van die theorie compleet?
In mijn ogen is het niets meer dan het eindresultaat van een lange reeks pogingen van truthers om zich voor kritiek te immuniseren. Een telkens terugkerend fenomeen is dat kritiek op de complottheorie deel gaat uitmaken van de complottheorie. Als je dat proces logisch doortrekt is het onvermijdelijke eindstation dat alle bewijsmateriaal onderdeel uitmaakt van het complot, dan is er niets meer waarmee je om de oren geslagen kunt worden. Beter nog, je kunt zelf bepalen welke bewijsstukken nep zijn, en welke het complot verraden.
  vrijdag 27 september 2013 @ 04:08:41 #245
18159 Dlocks
pi_131609120
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

:@ oeps sorry, normaal ben jij de gene die met zulke goeie in elkaar geflanste berichten komt :P
sorry Dlocks _O_
Heel soms heb ik ook een ingeving en de tijd om het in een reactie te verwerken :P

Moet ik er wel bij zeggen dat het eigenlijk een herhaling van zetten is. Het is allemaal al eens aan bod gekomen. Wat op zich niet vreemd is aangezien dit al deeltje nummer 74 is. Het is alsof je een boek die je jaren geleden hebt gelezen voor de tweede (of inmiddels misschien wel 10e) keer gaat lezen. :)
  vrijdag 27 september 2013 @ 08:19:23 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131609777
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 04:08 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Heel soms heb ik ook een ingeving en de tijd om het in een reactie te verwerken :P

Moet ik er wel bij zeggen dat het eigenlijk een herhaling van zetten is. Het is allemaal al eens aan bod gekomen. Wat op zich niet vreemd is aangezien dit al deeltje nummer 74 is. Het is alsof je een boek die je jaren geleden hebt gelezen voor de tweede (of inmiddels misschien wel 10e) keer gaat lezen. :)
Jup zal debunked filmpje ff in de OP plaatsen, ik heb een topic of 10 a 15 geleden wel andere dingen naar voren zien komen, het pannekoek instort gedeelte.
Is Zo'n puzzel werk om die oude berichten boven water te halen.
:)
pi_131615572
Relevant:

Vooral met betrekking tot de verhalen over smelten van staal en controlled demolition.
Conscience do cost.
pi_131616961
j0kkebr0k is terug _O_ _O_

Verder; ik wou gister een keer op Tingo in gaan, omdat je hem van alle alle alle kanten vast kan zetten en vast kan lullen. Toen zag ik 4 posts achter elkaar van hem. 1tje was dat er beelden "fake" waren. Ofzoiets. Toen kwam ik al tot de conclusie dat elke post naar hem er 1 teveel is. Dat is deze dus ook eigenlijk.
pi_131622901
quote:
6s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Anderen, die wel de moeite nemen zich met verschillende bronnen in te lezen/kijken in de materie, uitmaken voor "domme schapen".

Zoals ik al zei tegen Tingo (weggejorist); ga gewoon es de échte wereld in, in plaats van op je zolderkamer als een amechtige schoothond achter Alex Jones aan blijven lopen.
Ik heb nooit ooit iemand 'n '' domme schaap genoemde.
Ik woon boven.
En ik vind Alex 'half-truth' Jones en vrienden 'n afwijking van wat er echt aan de hand is.
pi_131622993
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 23:40 schreef oompaloompa het volgende:
Serieuze vraag, maar is er de afgelopen +/- 4 jaar nog een nieuwe theorie geopperd, of is de truth movement eigenlijk stil blijven staan bij dezelfde dingen die er 4 jaar geleden al werden verkondigd?
Nee - the (half) Truth Movement hebben niks nieuws maar ze zijn bezig met geld te verzamelen om hele duur reclame te maken.
Ze hebben het nog steeds alsof er waren vliegtuigen gebruikt.
Tis jammer - want er zijn goeie mensen tussen die zijn afgeleiden met praatjes over gebouwen en vleigtuigen enz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')