Dat is kutquote:Op maandag 23 september 2013 19:00 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben de laatste 3 weken meer ziek dan niet.
fucked up shit
Wordt nog wat in Polenquote:Op maandag 23 september 2013 19:00 schreef Insomnia_ het volgende:
fucked up shit
Zware seizoensovergangquote:Op maandag 23 september 2013 19:00 schreef Insomnia_ het volgende:
fucked up shit
Ja wat wil jequote:
had er niet echt over nagedacht maar is daar gemiddeld -3 in januariquote:Op maandag 23 september 2013 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wat wil jeZorg maar dat je goed appartementje hebt
Rusland is nog erger, dan mag er nog een 0 achterquote:Op maandag 23 september 2013 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had er niet echt over nagedacht maar is daar gemiddeld -3 in januari
ik ga daar gewoon op uggs ofzo lopen hoorquote:Op maandag 23 september 2013 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rusland is nog erger, dan mag er nog een 0 achter
quote:Op maandag 23 september 2013 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga daar gewoon op uggs ofzo lopen hoor
Kacheltje nemenquote:
Ze nemen daar hun halve keuken mee het cafe in, heel raar zal het niet overkomenquote:
quote:Op maandag 23 september 2013 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze nemen daar hun halve keuken mee het cafe in, heel raar zal het niet overkomen
Gillende meisjes die ervoor zorgen dat je Justin Bieber niet meer hoort, niks mis mee.quote:Op maandag 23 september 2013 19:20 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil bij live concerten zo'n knopje op mijn speakers om gillende mensen uit te zetten
Waarom luister jij uberhaubt Justin Bieber?quote:Op maandag 23 september 2013 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gillende meisjes die ervoor zorgen dat je Justin Bieber niet meer hoort, niks mis mee.
Nog steeds geen cursus sarcasme gehad, jammer.quote:Op maandag 23 september 2013 19:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom luister jij uberhaubt Justin Bieber?
quote:Op maandag 23 september 2013 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog steeds geen cursus sarcasme gehad, jammer.
Weet ikquote:Op maandag 23 september 2013 19:24 schreef Spatieloos het volgende:
Autisme en sarcasme gaan gewoon niet zo goed samen! En ik kan het weten!
Tevens, TR gemachtquote:Op maandag 23 september 2013 19:24 schreef Spatieloos het volgende:
Autisme en sarcasme gaan gewoon niet zo goed samen! En ik kan het weten!
bedanktquote:
Dat voel je gewoon aan. Ik weet het bij bijna elke sarcastische post wel. Weet ook niet hoe je dat uit moet leggen, dat zie je gewoonquote:Op maandag 23 september 2013 19:26 schreef d4v1d het volgende:
Ja op een forum hoor je toch niet in iemands stem of die het sarcastisch bedoeld
Nou ik zie er niks sarcastisch aanquote:Op maandag 23 september 2013 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat voel je gewoon aan. Ik weet het bij bijna elke sarcastische post wel. Weet ook niet hoe je dat uit moet leggen, dat zie je gewoonOok zonder PI
Nep autistquote:Op maandag 23 september 2013 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat voel je gewoon aan. Ik weet het bij bijna elke sarcastische post wel. Weet ook niet hoe je dat uit moet leggen, dat zie je gewoonOok zonder PI
Ja, en bedenken wie het tegen je zegt?quote:Op maandag 23 september 2013 19:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nou ik zie er niks sarcastisch aan
Vind ik ook hoor! Maar soms merk ik het toch welquote:Op maandag 23 september 2013 19:26 schreef d4v1d het volgende:
Ja op een forum hoor je toch niet in iemands stem of die het sarcastisch bedoeld
Hoezo? Ik noemde niemand direct een autist. En iemand een autist noemen is niet een belediging ofzo.quote:
Ik wist het.quote:Op maandag 23 september 2013 19:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Fok-it luistert gewoon echt Bieber hoor, david.
quote:Op maandag 23 september 2013 19:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo? Ik noemde niemand direct een autist. En iemand een autist noemen is niet een belediging ofzo.
Goh, wat een debiel ben jij zeg.quote:Op maandag 23 september 2013 19:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
'Goh' is vaak het begin van een sarcastische zin
Waar zie jij Goh staan dan?quote:Op maandag 23 september 2013 19:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
'Goh' is vaak het begin van een sarcastische zin
To bi or not to biiquote:
Ik weet nog een paar momenten op te noemen dat jij op de grond ligt van het lachen, letterlijk.quote:
Linkquote:Op maandag 23 september 2013 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet nog een paar momenten op te noemen dat jij op de grond ligt van het lachen, letterlijk.
Niet haten dus
Via whatsappquote:
324hbjfd241quote:
viese liksteenquote:Op maandag 23 september 2013 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet nog een paar momenten op te noemen dat jij op de grond ligt van het lachen, letterlijk.
Niet haten dus
mag je wel in de python? ;squote:
wt is jouw ping danquote:
Geen BBM for android hebbe ;squote:
Ga me niet zeggen dat dat serieus je ping wasquote:Op maandag 23 september 2013 19:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geen BBM for android hebbe ;s
niet opeens gaan doen alsof je nu wel sarcasme doorhebt ;squote:
waz deze :squote:Op maandag 23 september 2013 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
niet opeens gaan doen alsof je nu wel sarcasme doorhebt ;s
Awh youquote:Op maandag 23 september 2013 19:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga me niet zeggen dat dat serieus je ping was
quote:Op maandag 23 september 2013 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
niet opeens gaan doen alsof je nu wel sarcasme doorhebt ;s
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
;s ;s :s :$ :$ ;s ;s :S ;S :squote:
quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 19:47 schreef LETMEIN het volgende:
Net terug van school, eten en weer aan de hw
quote:Op maandag 23 september 2013 19:47 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga maar eens mijn huiswerk doen!
Correcte volgordequote:
Wat is er emogiffig aan huiswerk doen!? Dat jij nou geen huiswerk hebt maar reiswerk! ofzo.quote:
Doet me denken aan de UI van Moira.quote:Op maandag 23 september 2013 19:53 schreef d4v1d het volgende:
http://vinescope.com/crab-dance-782.html
Wat![]()
Ik haal het later wel weer inquote:Op maandag 23 september 2013 19:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is er emogiffig aan huiswerk doen!? Dat jij nou geen huiswerk hebt maar reiswerk! ofzo.
nooit dusquote:
uh?quote:
Wat ben je van planquote:Op maandag 23 september 2013 20:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Kan je op een schietbaan een wapen huren of moet je er 1 kopen?
Ik wil volgend jaar naar de schietbaan maar als je een eigen moet hebben dan koop ik dat ipv een brommer/scooterquote:
Is per schietbaan verschillend gok ik. en hoevaak ga je? Moet je ook even berekenen wat uiteindelijk goedkoper isquote:Op maandag 23 september 2013 20:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar naar de schietbaan maar als je een eigen moet hebben dan koop ik dat ipv een brommer/scooter
Maakt me niet uit opzich, wil leren schieten met een handgun. zeg 1x per weekquote:Op maandag 23 september 2013 20:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf denk ik welke schietbaan het is. En hoevaak ga je? Moet je ook even berekenen wat uiteindelijk goedkoper is
Wat zegt de website van die schietbaan?quote:Op maandag 23 september 2013 20:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maakt me niet uit opzich, wil leren schieten met een handgun
Ik heb er nog geen 1 gevonden hier in de buurt maar mij maakt het niet zo uit ik pak de treinquote:Op maandag 23 september 2013 20:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat zegt de website van die schietbaan?
Jij wilt leren schieten omdat?quote:Op maandag 23 september 2013 20:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maakt me niet uit opzich, wil leren schieten met een handgun. zeg 1x per week
quote:Op maandag 23 september 2013 20:05 schreef d4v1d het volgende:
Sowieso is een kind met een wapen geen strak plan
Kan ook gewoon zijn dat het een intresse is of iets wat je leuk lijkt.quote:
Waarom is het handig?quote:Op maandag 23 september 2013 20:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben een wapen fan, en het is handig toch?
quote:
Ik snap dat het leuk kan zijn.. Maar "handig"? Nu lijkt het alsof je een aanslag wil gaan plegen ofzoquote:
Nee klopt maar ik vind het ook gewoon leukquote:Op maandag 23 september 2013 20:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik snap dat het leuk kan zijn.. Maar "handig"? Nu lijkt het alsof je een aanslag wil gaan plegen ofzo
Buiten de schietbaan mag je toch niet met zo'n wapen..
De reden die je ervoor geeft komt nogal gangster-like overquote:Op maandag 23 september 2013 20:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja lachen maar jongen. Ik zie niet wat er verkeerd is aan kunnen schieten?
Jij gaat bitches scorenquote:Op maandag 23 september 2013 20:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja lachen maar jongen. Ik zie niet wat er verkeerd is aan kunnen schieten?
Ja kan wel ik kan me zelf nooit zo goed uitdrukken.quote:Op maandag 23 september 2013 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De reden die je ervoor geeft komt nogal gangster-like over
Fixedquote:
Waarom doorsturen naar de NSA?quote:Op maandag 23 september 2013 20:12 schreef KLTZK het volgende:
Topic doorgestuurd aan de AIVD, NSA en FSB
Het escaleert of het loopt uit de hand.quote:Op maandag 23 september 2013 20:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Het escaleert wel snel uit de hand hier,
Het lijkt me leuk om te doen, meer niet
Tevens dit.quote:Op maandag 23 september 2013 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het escaleert of het loopt uit de hand.
Niet allebei
zelfdequote:Op maandag 23 september 2013 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het escaleert of het loopt uit de hand.
Niet allebei
Hetzelfde jaquote:
luchtbuks?quote:Op maandag 23 september 2013 20:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
LOL ik mocht al vanaf 14 schietenMaar dat zijn geen echte wapens
Je weet maar nooit hèquote:Op maandag 23 september 2013 20:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De NSA heeft hem allang, hoef je niks voor door te sturen
Gewoon dunnetjes overdoenquote:Op maandag 23 september 2013 20:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik had een 10 voor nederlands gehaald was echt verbaasd
Je vergeet een komma en een punt.quote:Op maandag 23 september 2013 20:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik had een 10 voor nederlands gehaald was echt verbaasd
quote:Op maandag 23 september 2013 20:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wa
[..]
wat staat hier wat betekend het
Again een contaminatie.quote:Op maandag 23 september 2013 20:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wa
[..]
wat staat hier wat betekend het
Gastquote:Op maandag 23 september 2013 20:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik zit in de 3de kap effe met hbo high-tech praten
spreekwoordenquote:Op maandag 23 september 2013 20:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ik ken al jullie spreekworden enzo niet en dat maakt me niet zoveel uit ook PUNT
Dat kwam door de manier hoe jij het verwoordequote:Op maandag 23 september 2013 20:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Kijk ik begin met een serieuse vraag, dan word ik in 1x beschuldigd van terrorisme.
Volgens mij ben ik niet de enige hier die afentoe trollt?
Stel je niet zo aan joh, je zit op FOK!quote:Op maandag 23 september 2013 20:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Kijk ik begin met een serieuse vraag, dan word ik in 1x beschuldigd van terrorisme.
Volgens mij ben ik niet de enige hier die afentoe trollt?
Ja afentoe druk ik me verkeerd uit, en meneer fok-it weet dit heel goed en zorgt er voor dat het erger wordquote:Op maandag 23 september 2013 20:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat kwam door de manier hoe jij het verwoorde
Het is FOK!, kom op manquote:Op maandag 23 september 2013 20:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja afentoe druk ik me verkeerd uit, en meneer fok-it weet dit heel goed en zorgt er voor dat het erger wordDat is ook gewoon triest.
Dan moet je maar heel ver bij 4chan weg blijven, dat is nog veel erger dan FOK!quote:Op maandag 23 september 2013 20:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja afentoe druk ik me verkeerd uit, en meneer fok-it weet dit heel goed en zorgt er voor dat het erger wordDat is ook gewoon triest.
Lekker happen.quote:Op maandag 23 september 2013 20:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar waarom moet iedereen kut tegen elkaar doen dan?
Stel je niet zo aan manquote:Op maandag 23 september 2013 20:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar waarom moet iedereen kut tegen elkaar doen dan?

Nou eigenlijk wil ik pas als ik 16 ben naar de schietbaan, en soms komt het voor dat je een eigen wapen moet hebben. Ik heb hier verder geen verstand van en vroeg mij af of een behulpzame fokker mij hier misschien mee wou verder helpen.quote:Op maandag 23 september 2013 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan manNiemand doet toch kut tegen je
Maar kan je toch verwachten als je op je 15de een wapen wilt kopen
Waarom zou je daar heen willen dan? Wat vind je zo leuk aan schieten?quote:Op maandag 23 september 2013 20:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wil ik pas als ik 16 ben naar de schietbaan, en soms komt het voor dat je een eigen wapen moet hebben. Ik heb hier verder geen verstand van en vroeg mij af of een behulpzame fokker mij hier misschien mee wou verder helpen.
Boogschieten voor de echte bazenquote:Op maandag 23 september 2013 20:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wil ik pas als ik 16 ben naar de schietbaan, en soms komt het voor dat je een eigen wapen moet hebben. Ik heb hier verder geen verstand van en vroeg mij af of een behulpzame fokker mij hier misschien mee wou verder helpen.
Spreekt me gewoon aan.quote:Op maandag 23 september 2013 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je daar heen willen dan? Wat vind je zo leuk aan schieten?
Gewoon een hobby of interesse mag toch wel?quote:Op maandag 23 september 2013 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je daar heen willen dan? Wat vind je zo leuk aan schieten?
Boogschieten gay vindenquote:
Alleen op de Wii is het baasquote:
Boogschieten is master, yoquote:
is voor hommos, Boog.quote:
Ja ik wilde bijna onder boogschieten maar helaas.. Ik vond 't te ver wegquote:
Kruisboog in m`n broekquote:
onder boogschieten?quote:Op maandag 23 september 2013 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik wilde bijna onder boogschieten maar helaas.. Ik vond 't te ver weg
Ja godver, ik heb hier ooit al zo'n tering lange halve ruzie over gehad omdat iemand niet wist wat ik bedoelde en ik snapte niet wat er mis mee wasquote:
Nou ruzie is dan ook beetje overdrevenquote:Op maandag 23 september 2013 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja godver, ik heb hier ooit al zo'n tering lange halve ruzie over gehad omdat iemand niet wist wat ik bedoelde en ik snapte niet wat er mis mee was.
Ja, ik kan snel boos worden als ik iets duidelijk wil maken maar het lukt niet!quote:Op maandag 23 september 2013 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ruzie is dan ook beetje overdreven
Onder niveauquote:Op maandag 23 september 2013 20:34 schreef Crack_ het volgende:
Jong, in brabant zegt iedereen onder wanneer ze een sport beoefenen. Onder voetbal, dans, paardrijden.. ONDER.
Hier in het kille noorden zit je ergens op.quote:Op maandag 23 september 2013 20:34 schreef Crack_ het volgende:
Jong, in brabant zegt iedereen onder wanneer ze een sport beoefenen. Onder voetbal, dans, paardrijden.. ONDER.
Ja maar Brabanders he.quote:Op maandag 23 september 2013 20:35 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Hier in het kille noorden zit je ergens op.
En zit het raam los ipv openquote:Op maandag 23 september 2013 20:35 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Hier in het kille noorden zit je ergens op.
De taal die wij nu spreken is absoluut niet zo gemaakt.. maar oke.quote:Op maandag 23 september 2013 20:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Hier in zuid-holland praat je gewoon nederlands zoals de taal is gemaakt
Hier staat een raam open of is het dicht.quote:
Nooit oud Nederlands gezien?quote:Op maandag 23 september 2013 20:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Hier in zuid-holland praat je gewoon nederlands zoals de taal is gemaakt
Kanaleneilandquote:
Dat is waar. Overdiequote:Op maandag 23 september 2013 20:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Elke stad heeft toch wel een aidswijk
Woenselquote:Op maandag 23 september 2013 20:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Elke stad heeft toch wel een aidswijk
quote:
Ik neem het morgen gewoon mee naar school want ik heb last van: keelpijnquote:
Ik vat 'm niet.quote:Op maandag 23 september 2013 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ik neem het morgen gewoon mee naar school want ik heb last van: keelpijn
dat ik eraan verslaafd ben en het 24/7 wil eten.quote:
Oh, nou succes.quote:Op maandag 23 september 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
dat ik eraan verslaafd ben en het 24/7 wil eten.
quote:
Neeh niet echt.quote:Op maandag 23 september 2013 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
You're doing it wrong
Spring in de gracht onderweg naar huis!quote:Op maandag 23 september 2013 21:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Neeh niet echt.
Ik word wakker, ga naar school, kom thuis, maak huiswerk, zit uur achter de pc en ga slapen.
zo elke dag weerr
Protip.quote:Op maandag 23 september 2013 21:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Spring in de gracht onderweg naar huis!
ESSquote:Op maandag 23 september 2013 21:07 schreef essnhills het volgende:
Mooi, de wereld is mooi, zo mooi zo mooi..
quote:Op maandag 23 september 2013 21:07 schreef essnhills het volgende:
Mooi, de wereld is mooi, zo mooi zo mooi..
en dan? Dat brengt de veel nadelen mee en is niet echt leukquote:Op maandag 23 september 2013 21:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Spring in de gracht onderweg naar huis!
HELEMAAL LOS!quote:Op maandag 23 september 2013 21:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en dan? Dat brengt de veel nadelen mee en is niet echt leuk
Trusteuhquote:
maar het breekt zo lekker de week!quote:Op maandag 23 september 2013 21:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en dan? Dat brengt de veel nadelen mee en is niet echt leuk
slaap lekkerquote:
oeh lekkerquote:
meh, niet mijn favoriet, maar het kan er mee doorquote:
op fb?quote:Op maandag 23 september 2013 21:10 schreef Crack_ het volgende:
Haha, waar is Toto![]()
![]()
![]()
. Zijn foto's zijn zo 13-jarigkinderig
oke doeiquote:
leg uitquote:Op maandag 23 september 2013 21:10 schreef Crack_ het volgende:
Haha, waar is Toto![]()
![]()
![]()
. Zijn foto's zijn zo 13-jarigkinderig
quote:
Watquote:Op maandag 23 september 2013 21:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Toto's wenkbrauwen maken me bang.
Allemaal spiegelfoto'squote:
Schaam je.quote:Op maandag 23 september 2013 21:15 schreef essnhills het volgende:
Erg eigenlijk, ik vind vis heerlijk, maar ik.heb nog nooit sushi gehad
En een keer lachenquote:Op maandag 23 september 2013 21:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat Toto best leuk is maar dan moet ie gewoon een leuke foto van zichzelf maken ofzo met fotocamera en niet in de spiegel.
Ohh, gauw doen! Moet je wel echt een beetje redelijke hebben. Sommige sushi tenten flikkeren namelijk een half zoutvaatje op je vis...quote:Op maandag 23 september 2013 21:15 schreef essnhills het volgende:
Erg eigenlijk, ik vind vis heerlijk, maar ik.heb nog nooit sushi gehad
quote:Op maandag 23 september 2013 21:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Toto's wenkbrauwen maken me bang.
jouw fb zit anders ook helemaal onder dat soort foto'squote:Op maandag 23 september 2013 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Allemaal spiegelfoto's![]()
.
Volgens mij is ééntje zelfs met blackberry maar dat weet ik niet zeker.
Ja, het lijkt er beetje op dat ie boos isquote:
Eh, heb jij mijn sletjes fb gevonden?quote:Op maandag 23 september 2013 21:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
jouw fb zit anders ook helemaal onder dat soort foto's
Pic?quote:Op maandag 23 september 2013 21:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, het lijkt er beetje op dat ie boos is
Jaa wil het ook graag eens proberenquote:Op maandag 23 september 2013 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, gauw doen! Moet je wel echt een beetje redelijke hebben. Sommige sushi tenten flikkeren namelijk een half zoutvaatje op je vis...
Watquote:Op maandag 23 september 2013 21:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, heb jij mijn sletjes fb gevonden?
jaquote:Op maandag 23 september 2013 21:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, heb jij mijn sletjes fb gevonden?
quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 21:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Let wel op met de hoeveelheid wasabi ()
Ik heb ervaringquote:Op maandag 23 september 2013 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]als je daar teveel van doet is het gewoon niet eetbaar man
quote:
meer foto'squote:Op maandag 23 september 2013 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Profielfoto van mijn slettenfb natuurlijk.
quote:Op maandag 23 september 2013 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Profielfoto van mijn slettenfb natuurlijk.
Jaquote:
stuquote:
quote:
LBquote:Op maandag 23 september 2013 21:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
stu![]()
![]()
Je hebt weer eens wat getweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |