Ik weet nog een paar momenten op te noemen dat jij op de grond ligt van het lachen, letterlijk.quote:
Linkquote:Op maandag 23 september 2013 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet nog een paar momenten op te noemen dat jij op de grond ligt van het lachen, letterlijk.
Niet haten dus
Via whatsappquote:
324hbjfd241quote:
viese liksteenquote:Op maandag 23 september 2013 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet nog een paar momenten op te noemen dat jij op de grond ligt van het lachen, letterlijk.
Niet haten dus
mag je wel in de python? ;squote:
wt is jouw ping danquote:
Geen BBM for android hebbe ;squote:
Ga me niet zeggen dat dat serieus je ping wasquote:Op maandag 23 september 2013 19:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geen BBM for android hebbe ;s
niet opeens gaan doen alsof je nu wel sarcasme doorhebt ;squote:
waz deze :squote:Op maandag 23 september 2013 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
niet opeens gaan doen alsof je nu wel sarcasme doorhebt ;s
Awh youquote:Op maandag 23 september 2013 19:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga me niet zeggen dat dat serieus je ping was
quote:Op maandag 23 september 2013 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
niet opeens gaan doen alsof je nu wel sarcasme doorhebt ;s
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
;s ;s :s :$ :$ ;s ;s :S ;S :squote:
quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 19:47 schreef LETMEIN het volgende:
Net terug van school, eten en weer aan de hw
quote:Op maandag 23 september 2013 19:47 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga maar eens mijn huiswerk doen!
Correcte volgordequote:
Wat is er emogiffig aan huiswerk doen!? Dat jij nou geen huiswerk hebt maar reiswerk! ofzo.quote:
Doet me denken aan de UI van Moira.quote:Op maandag 23 september 2013 19:53 schreef d4v1d het volgende:
http://vinescope.com/crab-dance-782.html
Wat![]()
Ik haal het later wel weer inquote:Op maandag 23 september 2013 19:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is er emogiffig aan huiswerk doen!? Dat jij nou geen huiswerk hebt maar reiswerk! ofzo.
nooit dusquote:
uh?quote:
Wat ben je van planquote:Op maandag 23 september 2013 20:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Kan je op een schietbaan een wapen huren of moet je er 1 kopen?
Ik wil volgend jaar naar de schietbaan maar als je een eigen moet hebben dan koop ik dat ipv een brommer/scooterquote:
Is per schietbaan verschillend gok ik. en hoevaak ga je? Moet je ook even berekenen wat uiteindelijk goedkoper isquote:Op maandag 23 september 2013 20:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar naar de schietbaan maar als je een eigen moet hebben dan koop ik dat ipv een brommer/scooter
Maakt me niet uit opzich, wil leren schieten met een handgun. zeg 1x per weekquote:Op maandag 23 september 2013 20:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf denk ik welke schietbaan het is. En hoevaak ga je? Moet je ook even berekenen wat uiteindelijk goedkoper is
Wat zegt de website van die schietbaan?quote:Op maandag 23 september 2013 20:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maakt me niet uit opzich, wil leren schieten met een handgun
Ik heb er nog geen 1 gevonden hier in de buurt maar mij maakt het niet zo uit ik pak de treinquote:Op maandag 23 september 2013 20:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat zegt de website van die schietbaan?
Jij wilt leren schieten omdat?quote:Op maandag 23 september 2013 20:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maakt me niet uit opzich, wil leren schieten met een handgun. zeg 1x per week
quote:Op maandag 23 september 2013 20:05 schreef d4v1d het volgende:
Sowieso is een kind met een wapen geen strak plan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |