Nog steeds geen cursus sarcasme gehad, jammer.quote:Op maandag 23 september 2013 19:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom luister jij uberhaubt Justin Bieber?
quote:Op maandag 23 september 2013 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog steeds geen cursus sarcasme gehad, jammer.
Weet ikquote:Op maandag 23 september 2013 19:24 schreef Spatieloos het volgende:
Autisme en sarcasme gaan gewoon niet zo goed samen! En ik kan het weten!
Tevens, TR gemachtquote:Op maandag 23 september 2013 19:24 schreef Spatieloos het volgende:
Autisme en sarcasme gaan gewoon niet zo goed samen! En ik kan het weten!
bedanktquote:
Dat voel je gewoon aan. Ik weet het bij bijna elke sarcastische post wel. Weet ook niet hoe je dat uit moet leggen, dat zie je gewoonquote:Op maandag 23 september 2013 19:26 schreef d4v1d het volgende:
Ja op een forum hoor je toch niet in iemands stem of die het sarcastisch bedoeld
Nou ik zie er niks sarcastisch aanquote:Op maandag 23 september 2013 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat voel je gewoon aan. Ik weet het bij bijna elke sarcastische post wel. Weet ook niet hoe je dat uit moet leggen, dat zie je gewoonOok zonder PI
Nep autistquote:Op maandag 23 september 2013 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat voel je gewoon aan. Ik weet het bij bijna elke sarcastische post wel. Weet ook niet hoe je dat uit moet leggen, dat zie je gewoonOok zonder PI
Ja, en bedenken wie het tegen je zegt?quote:Op maandag 23 september 2013 19:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nou ik zie er niks sarcastisch aan
Vind ik ook hoor! Maar soms merk ik het toch welquote:Op maandag 23 september 2013 19:26 schreef d4v1d het volgende:
Ja op een forum hoor je toch niet in iemands stem of die het sarcastisch bedoeld
Hoezo? Ik noemde niemand direct een autist. En iemand een autist noemen is niet een belediging ofzo.quote:
Ik wist het.quote:Op maandag 23 september 2013 19:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Fok-it luistert gewoon echt Bieber hoor, david.
quote:Op maandag 23 september 2013 19:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo? Ik noemde niemand direct een autist. En iemand een autist noemen is niet een belediging ofzo.
Goh, wat een debiel ben jij zeg.quote:Op maandag 23 september 2013 19:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
'Goh' is vaak het begin van een sarcastische zin
Waar zie jij Goh staan dan?quote:Op maandag 23 september 2013 19:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
'Goh' is vaak het begin van een sarcastische zin
To bi or not to biiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |