oke doeiquote:
leg uitquote:Op maandag 23 september 2013 21:10 schreef Crack_ het volgende:
Haha, waar is Toto![]()
![]()
![]()
. Zijn foto's zijn zo 13-jarigkinderig
quote:
Watquote:Op maandag 23 september 2013 21:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Toto's wenkbrauwen maken me bang.
Allemaal spiegelfoto'squote:
Schaam je.quote:Op maandag 23 september 2013 21:15 schreef essnhills het volgende:
Erg eigenlijk, ik vind vis heerlijk, maar ik.heb nog nooit sushi gehad
En een keer lachenquote:Op maandag 23 september 2013 21:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat Toto best leuk is maar dan moet ie gewoon een leuke foto van zichzelf maken ofzo met fotocamera en niet in de spiegel.
Ohh, gauw doen! Moet je wel echt een beetje redelijke hebben. Sommige sushi tenten flikkeren namelijk een half zoutvaatje op je vis...quote:Op maandag 23 september 2013 21:15 schreef essnhills het volgende:
Erg eigenlijk, ik vind vis heerlijk, maar ik.heb nog nooit sushi gehad
quote:Op maandag 23 september 2013 21:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Toto's wenkbrauwen maken me bang.
jouw fb zit anders ook helemaal onder dat soort foto'squote:Op maandag 23 september 2013 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Allemaal spiegelfoto's![]()
.
Volgens mij is ééntje zelfs met blackberry maar dat weet ik niet zeker.
Ja, het lijkt er beetje op dat ie boos isquote:
Eh, heb jij mijn sletjes fb gevonden?quote:Op maandag 23 september 2013 21:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
jouw fb zit anders ook helemaal onder dat soort foto's
Pic?quote:Op maandag 23 september 2013 21:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, het lijkt er beetje op dat ie boos is
Jaa wil het ook graag eens proberenquote:Op maandag 23 september 2013 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, gauw doen! Moet je wel echt een beetje redelijke hebben. Sommige sushi tenten flikkeren namelijk een half zoutvaatje op je vis...
Watquote:Op maandag 23 september 2013 21:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, heb jij mijn sletjes fb gevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |