spreekwoordenquote:Op maandag 23 september 2013 20:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ik ken al jullie spreekworden enzo niet en dat maakt me niet zoveel uit ook PUNT
Dat kwam door de manier hoe jij het verwoordequote:Op maandag 23 september 2013 20:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Kijk ik begin met een serieuse vraag, dan word ik in 1x beschuldigd van terrorisme.
Volgens mij ben ik niet de enige hier die afentoe trollt?
Stel je niet zo aan joh, je zit op FOK!quote:Op maandag 23 september 2013 20:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Kijk ik begin met een serieuse vraag, dan word ik in 1x beschuldigd van terrorisme.
Volgens mij ben ik niet de enige hier die afentoe trollt?
Ja afentoe druk ik me verkeerd uit, en meneer fok-it weet dit heel goed en zorgt er voor dat het erger wordquote:Op maandag 23 september 2013 20:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat kwam door de manier hoe jij het verwoorde
Het is FOK!, kom op manquote:Op maandag 23 september 2013 20:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja afentoe druk ik me verkeerd uit, en meneer fok-it weet dit heel goed en zorgt er voor dat het erger wordDat is ook gewoon triest.
Dan moet je maar heel ver bij 4chan weg blijven, dat is nog veel erger dan FOK!quote:Op maandag 23 september 2013 20:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja afentoe druk ik me verkeerd uit, en meneer fok-it weet dit heel goed en zorgt er voor dat het erger wordDat is ook gewoon triest.
Lekker happen.quote:Op maandag 23 september 2013 20:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar waarom moet iedereen kut tegen elkaar doen dan?
Stel je niet zo aan manquote:Op maandag 23 september 2013 20:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar waarom moet iedereen kut tegen elkaar doen dan?

Nou eigenlijk wil ik pas als ik 16 ben naar de schietbaan, en soms komt het voor dat je een eigen wapen moet hebben. Ik heb hier verder geen verstand van en vroeg mij af of een behulpzame fokker mij hier misschien mee wou verder helpen.quote:Op maandag 23 september 2013 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan manNiemand doet toch kut tegen je
Maar kan je toch verwachten als je op je 15de een wapen wilt kopen
Waarom zou je daar heen willen dan? Wat vind je zo leuk aan schieten?quote:Op maandag 23 september 2013 20:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wil ik pas als ik 16 ben naar de schietbaan, en soms komt het voor dat je een eigen wapen moet hebben. Ik heb hier verder geen verstand van en vroeg mij af of een behulpzame fokker mij hier misschien mee wou verder helpen.
Boogschieten voor de echte bazenquote:Op maandag 23 september 2013 20:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wil ik pas als ik 16 ben naar de schietbaan, en soms komt het voor dat je een eigen wapen moet hebben. Ik heb hier verder geen verstand van en vroeg mij af of een behulpzame fokker mij hier misschien mee wou verder helpen.
Spreekt me gewoon aan.quote:Op maandag 23 september 2013 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je daar heen willen dan? Wat vind je zo leuk aan schieten?
Gewoon een hobby of interesse mag toch wel?quote:Op maandag 23 september 2013 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je daar heen willen dan? Wat vind je zo leuk aan schieten?
Boogschieten gay vindenquote:
Alleen op de Wii is het baasquote:
Boogschieten is master, yoquote:
is voor hommos, Boog.quote:
Ja ik wilde bijna onder boogschieten maar helaas.. Ik vond 't te ver wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |