onder boogschieten?quote:Op maandag 23 september 2013 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik wilde bijna onder boogschieten maar helaas.. Ik vond 't te ver weg
Ja godver, ik heb hier ooit al zo'n tering lange halve ruzie over gehad omdat iemand niet wist wat ik bedoelde en ik snapte niet wat er mis mee wasquote:
Nou ruzie is dan ook beetje overdrevenquote:Op maandag 23 september 2013 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja godver, ik heb hier ooit al zo'n tering lange halve ruzie over gehad omdat iemand niet wist wat ik bedoelde en ik snapte niet wat er mis mee was.
Ja, ik kan snel boos worden als ik iets duidelijk wil maken maar het lukt niet!quote:Op maandag 23 september 2013 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ruzie is dan ook beetje overdreven
Onder niveauquote:Op maandag 23 september 2013 20:34 schreef Crack_ het volgende:
Jong, in brabant zegt iedereen onder wanneer ze een sport beoefenen. Onder voetbal, dans, paardrijden.. ONDER.
Hier in het kille noorden zit je ergens op.quote:Op maandag 23 september 2013 20:34 schreef Crack_ het volgende:
Jong, in brabant zegt iedereen onder wanneer ze een sport beoefenen. Onder voetbal, dans, paardrijden.. ONDER.
Ja maar Brabanders he.quote:Op maandag 23 september 2013 20:35 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Hier in het kille noorden zit je ergens op.
En zit het raam los ipv openquote:Op maandag 23 september 2013 20:35 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Hier in het kille noorden zit je ergens op.
De taal die wij nu spreken is absoluut niet zo gemaakt.. maar oke.quote:Op maandag 23 september 2013 20:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Hier in zuid-holland praat je gewoon nederlands zoals de taal is gemaakt
Hier staat een raam open of is het dicht.quote:
Nooit oud Nederlands gezien?quote:Op maandag 23 september 2013 20:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Hier in zuid-holland praat je gewoon nederlands zoals de taal is gemaakt
Kanaleneilandquote:
Dat is waar. Overdiequote:Op maandag 23 september 2013 20:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Elke stad heeft toch wel een aidswijk
Woenselquote:Op maandag 23 september 2013 20:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Elke stad heeft toch wel een aidswijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |