Liek de verjaardag van mijn zoontje vieren we op 11 mei. Ik moet nog even kijken hoe ik dat golf effect zo mooi voor elkaar krijg. Daarnaast wilde ik ook wat decoratie bovenop de cake maken: iig een dolfijn en misschien een bootje. Ik zal ook de chinese mie vervangen door wat anders.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:33 schreef _Liek het volgende:
Leuk golf-effect bij die taart Tinuviel! Wanneer ga je die maken? Ik heb met Pasen m'n eerste boetseersel gemaakt![]()
Nog een vraagje dat jullie misschien wel weten.. Iemand die zelf een printer heeft om eetbare prints te maken... Iedereen zegt dat de inkt snel uitdroogt, dat je de printer dus veel moet gebruiken. Maar wat is snel? Hoelang kan je ermee doen?
Dank je!quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:20 schreef calastra het volgende:
[..]
Ik ben mij ook aan het orienteren op eetbare printerinkt en printers.
De meningen zijn erg verdeeld.
Waar je in ieder geval op moet letten is dat de stroom erop blijft staan. Dat scheelt al veel problemen met betrekking tot het verstoppen van de printerkoppen.
Meest gebruikte printers zijn canon en epson.
Misschien heb je hier wat aan:
http://www.vanillabeanbak(...)hts-and-experiences/
We weten al wel even dat we een meisje verwachten hoor, maar taart maken was er nog niet van gekomen, en nu wilde ik bakken maar had geen goede redenquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:29 schreef Tinuviel het volgende:
Gefeliciteerd Gewoonmezelf en wat een prachtige taart.
Wat zou je ervoor willen hebben als redelijke vergoeding?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:32 schreef LadyOracle het volgende:
Kan ik iemand tegen een redelijke vergoeding blij maken met de volgende boeken?
- The International School of Sugarcraft - Book one - Beginners (als nieuw)
- Cake Decorating Step-by-Step (Als nieuw)
- Romantic Cakes - Peggy Porschen (goed)
Liefst alledrie tegelijk. Het is allemaal Engelstalig en in goede staat dus. Ik doe ze weg omdat ik zelden meer bak (mijn taarten in deze reeks staan echt way back...).
wauw!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:23 schreef SV-tje het volgende:
Gisteren hapjes voor n baby shower en 'n taart gemaakt
[ afbeelding ]
Twee weken terug ook al een taart gemaakt, maar nog geen tijd gehad om te laten zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste fotoquote:Op zondag 11 mei 2014 22:23 schreef SV-tje het volgende:
Gisteren hapjes voor n baby shower en 'n taart gemaakt
[ afbeelding ]
Twee weken terug ook al een taart gemaakt, maar nog geen tijd gehad om te laten zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dank aan de aankleding die een andere buurvrouw had georganiseerd en de hulp die ik 's ochtends gehad heb om alles te maken.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Die eerste fotoIk vind dat echt zo'n reclamefoto waarvan je dan denkt 'ja zo is het in het echt heus nooit, dat lukt niemand
' maar toch niet dus
WAUW!
![]()
En prachtige taart ook
Dank je! Het zijn er nog niet heel veel geweest dit jaar. Maar voor juni al weer wat op de planning staan!quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:40 schreef Spuuglokje het volgende:
SV-tje je taart ziet er, zoals altijd, weer schitterend uit! En die hapjes voor de babyshower ook.
Misschien niet heel veel, maar altijd perfect verzorgd. Love that!quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:04 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Dank je! Het zijn er nog niet heel veel geweest dit jaar. Maar voor juni al weer wat op de planning staan!
30 euro lijkt me redelijk gezien ze ongebruikt zijn en gezien de nieuwprijzenquote:Op zondag 11 mei 2014 20:52 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Wat zou je ervoor willen hebben als redelijke vergoeding?
30 euro voor de 3 samen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:18 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
30 euro lijkt me redelijk gezien ze ongebruikt zijn en gezien de nieuwprijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |