ziet er heerlijk uit!!quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:33 schreef Audreyoot het volgende:
Dit is hem geworden:
[ afbeelding ]
Echt mega machtig; chocobiscuit met een vulling van chocomouse en meringue, afgesmeerd met ganache.
Was eigenlijk een test want ik had nooit meringue, ganache en chocomouse gemaakt
Niet mijn ding, ik laat mijn vriend hem wel opeten hahaha
Die wil ik ook!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:16 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn dochter wilde voor haar feestje graag een met marsepein beklede stapeltaart van Game of Thrones. Bovenop heb ik de leeuw van de Lannisters gemaakt.
[ afbeelding ]
Door het lichtval is de kleur een beetje anders. De kleuren van de bovenste foto kloppen.
[ afbeelding ]
Onder de taart zit geen marsepein. Ik bekleed 'm door, als het ware. Dat is wat ik ooit geleerd heb tijdens cursussen. Zo lijkt het meer een geheel en dan schittert het fotoflitslicht niet op het aluminiumkleurige onderbord.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:19 schreef Myraela het volgende:
Waarom doe je eigenlijk ook nog marsepein op de bodem?
Leuke cupcakes! Gebruik je lepels om je beslag te verdelen? Ik gebruik zelf een ijsschep.. Laat makkelijk los en je ziet gelijk hoeveel beslag erin zit en dus makkelijker te verdelen dan met lepels..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:12 schreef Yannick567 het volgende:
Soms nog wel crisis met dat beslag verdelen zeg. Ik had al iets meer bloem etc gedaan dan in het recept maar dan nog net uitkomen.
Ik gebruik meestal een ijslepel, maar een afgestreken lepel is dan weer te weinig voor 12 cupcakes. Misschien een kleinere ijslepel kopen of een kwestie van creatief zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 10:45 schreef _Liek het volgende:
[..]
Leuke cupcakes! Gebruik je lepels om je beslag te verdelen? Ik gebruik zelf een ijsschep.. Laat makkelijk los en je ziet gelijk hoeveel beslag erin zit en dus makkelijker te verdelen dan met lepels..
Ging primaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:15 schreef _Liek het volgende:
Qwea, ging dat goed met slagroom? Was je fondant niet gesmolten? Ik dacht dat slagroom te vochtig was..Hij ziet er wel leuk uit
Volgende keer wel je vieze vette vingers van het bord afvegen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:48 schreef Qwea het volgende:
Ik moest mijn taart hier posten van Harajuku.
Eerste taart evah :
[ afbeelding ]
1ste keer fondant, evah.
Binnenkant met slagroom en jam bestreken, buitenkant met slagroom. Bekleed met fondant. Pootjes en letters zijn marsepein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:48 schreef Qwea het volgende:
Ik moest mijn taart hier posten van Harajuku.
Eerste taart evah :
[ afbeelding ]
1ste keer fondant, evah.
Binnenkant met slagroom en jam bestreken, buitenkant met slagroom. Bekleed met fondant. Pootjes en letters zijn marsepein.
Ik ben mij ook aan het orienteren op eetbare printerinkt en printers.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:33 schreef _Liek het volgende:
Leuk golf-effect bij die taart Tinuviel! Wanneer ga je die maken? Ik heb met Pasen m'n eerste boetseersel gemaakt![]()
Nog een vraagje dat jullie misschien wel weten.. Iemand die zelf een printer heeft om eetbare prints te maken... Iedereen zegt dat de inkt snel uitdroogt, dat je de printer dus veel moet gebruiken. Maar wat is snel? Hoelang kan je ermee doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |