Sabine, ik ben gek op je foto'squote:Op zondag 27 oktober 2013 17:54 schreef Alerion het volgende:
Grappig, de 2e van Tim spreekt mij juist het meeste aan.
Wat klantjes:
[ link | afbeelding ]
Hedwig by sabinemetz.com, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Sara-2406 by sabinemetz.com, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Berna-3705 by sabinemetz.com, on Flickr
Keek stiekem even bij je andere foto's op Flickr...die New York foto's nice!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:07 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Ik vind het wel wat hebben in ZW!!
Alerion, gaaf ook dat zonlicht.
Hier drie recente portretten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste is tof!quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:06 schreef Dya het volgende:
Mooie portretten hier! Hier een kleine selectie van mijn shoot vandaag..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnx!quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:06 schreef Dya het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerstequote:Op vrijdag 8 november 2013 20:06 schreef Dya het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:44 schreef -Bushok het volgende:
[..]
Sabine, ik ben gek op je foto'sJaloers!! (Kom trouwens ook uit de lurkmodus nu
)
Thanks!quote:
Haha, ik zal binnenkort ook een paar foto's hier posten. Heb eindelijk mijn flitsset binnen dus ik kan thuis ook aan de slagquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:00 schreef Alerion het volgende:
[..]
[..]
Thanks!Yay voor exit lurkmodus.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:49 schreef fliert het volgende:
Mooi Alerion, en wat een lippen!
wat herfst
[ link | afbeelding ]
Nice!quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:14 schreef SunChaser het volgende:
Zelfportret
323mm
Shutter 1/200
F13
ND fader
3 punt strobistflits
[ afbeelding ]
Ik kan me niet voorstellen dat niemand meer aan portretten doenquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:25 schreef Alerion het volgende:
Gaat dit topic ooit nog eens herleven?
Leuk dat we een model delenquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:31 schreef Alerion het volgende:
Dat leek mij ook ja! Dan zelf maar eentje posten als aanmoediging?
[ link | afbeelding ]EVA by sabinemetz.com, on Flickr
Leuke foto.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:54 schreef Flipmoehoe het volgende:
2 weken terug nog een paar foto's gemaakt, dit is er 1 van
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel geslaagd,quote:Op donderdag 18 september 2014 22:06 schreef VeerEli het volgende:
Mag een zelfportret ook? Soms wil ik wat proberen en bij gebrek aan modellen die overal altijd klaar staan, test ik dan maar wat op mezelf
Deze keer wilde ik wat ''klooien'' met portretten met weinig licht/lichtinval. Niet veel bijzonders verder, maar vond hem opzich wel oké en zacht en dan blaas ik weer even wat leven in dit topic
[ afbeelding ]
Tuurlijk, en anders doe je het gewoon stiekemquote:
Er zit minimaal een mooi donker sfeertje inquote:Soms wil ik wat proberen en bij gebrek aan modellen die overal altijd klaar staan, test ik dan maar wat op mezelf
Deze keer wilde ik wat ''klooien'' met portretten met weinig licht/lichtinval. Niet veel bijzonders verder, maar vond hem opzich wel oké en zacht en dan blaas ik weer even wat leven in dit topic
[ afbeelding ]
Ik vind hem wat grijzig. Weinig om de blik te vangen. Niet dat het altijd maar helder hoeft te zijn, maar wat meer contrast had ik mooier gevonden.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:06 schreef VeerEli het volgende:
Mag een zelfportret ook? Soms wil ik wat proberen en bij gebrek aan modellen die overal altijd klaar staan, test ik dan maar wat op mezelf
Lichtinval, zie ook haar linkerwangquote:Op donderdag 6 november 2014 10:19 schreef Puala het volgende:
Waarom is haar ene borst zoveel lichter als haar andere?
Hmm ok. Wel jammer, maakt voor mij persoonlijk de foto minder sterk.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Lichtinval, zie ook haar linkerwang
Aaaaah,een resultaat van die shoot met de naaktkat! Wat ontzettend vet zeg!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:23 schreef Alerion het volgende:
Leeft het hier nog?
[ link | afbeelding ]Lianne by sabinemetz.com, on Flickr
Okeequote:Op zondag 26 april 2015 14:51 schreef VeerEli het volgende:
Poging om hier weer wat meer leven in te blazen???
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |