abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131434812
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131435019
Welkom mamapurk en succes!

quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 10:33 schreef Mokkels het volgende:
<88 cm taille. :D Dus niet meer in de 'gevarenzone'.
Goedzo! *O*

En hier mijn data....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik wat eten. Honger.

-edit- lijssie van de dag:

O: overnight oats. Rijstmelk, havervlokken, lijnzaad,chiazaad, rode bessen en een kiwi.
S: bootcamp
L: Volkorenbrood met vegapate
T: gisteren een verse ananas gekocht :9 dus daar maar wat van.
D: Vegastoofpotje met prei, wortel, kikkererwten en wat naanbrood
T: magere kwark met muesli.

[ Bericht 12% gewijzigd door douche-eendje op 22-09-2013 11:14:28 ]
pi_131435581
Hier ook begonnen met de sportschool.
Afgelopen woensdag begonnen en elke werkdag geweest.

Woensdag - 70 minuten cardio 20 minuten gewichten (armen)
Donderdag - 70 minuten cardio 10 minuten gewichten (benen)
Vrijdag - Yoga

Ik voel me al een stuk lekkerder. Ik heb iemand gevonden die net als ik overgewicht heeft en we willen er dus samen aan gaan werken. Ik heb het al eens eerder gedaan maar ik heb gewoon geen zelf motivatie. Doordat ik nu met haar ga voel ik me meer verplicht en neem ook zelf initiatief om te gaan. Ik ben nog niet echt gestopt met "slecht" eten wel meer op letten maar niet boem tjakka. Dit ga ik doen nadat mijn "weddingseason" eindigd. Ik heb een aantal bruiloften de aankomende weken, heb er al jurken voor dus om nou rigoreus al dat gewicht te verliezen kost me gewoon te veel geld :')! Voor nu lekker sporten en in een routine komen en dan gaan wel verder kijken *O*
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
pi_131435618
Goed bezig Eendje!

@dudesque hoe vaak wil je in de week gaan sporten?
pi_131435639
Ik lees hier goede berichten. Ik heb me gister iets teveel laten gaan bij een vriendin die zelf altijd taart bakt voor haar verjaarsfeestje. Maar goed, dat komt wel weer goed. Misschien ga ik morgen wel weer een x naar aquafitness, want ik hoef morgen maar kort te werken dus dan zou ik dat redden qua tijd!
pi_131435661
Goed idee Zeester :)
pi_131435672
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 11:25 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig Eendje!

@dudesque hoe vaak wil je in de week gaan sporten?
Ik wil elke werkdag gaan sporten. En als het kan 1x in het weekend. Dus 6x per week. Waarvan 1x yoga en 1x zumba de rest is vrij in te vullen (dit hebben we afgesproken ;) )
Fire away, fire away
I am titanium
pi_131435694
Ja, vind ik ook wel van mezelf. Ik vond het vorig jaar echt heerlijk om dat steeds te doen, maar ik red het qua tijd nu écht niet, ik werk maandagen meestal tot kwart over 6/half 7, en dan moet ik om 7 uur aan de andere kant vd stad in het zwembad liggen, dat gaat gewoon niet!
pi_131435695
quote:
17s.gif Op zondag 22 september 2013 11:28 schreef dudesque het volgende:

[..]

Ik wil elke werkdag gaan sporten. En als het kan 1x in het weekend. Dus 6x per week. Waarvan 1x yoga en 1x zumba de rest is vrij in te vullen (dit hebben we afgesproken ;) )
Is dat niet een beetje veel? Hoe wil je dat gaan volhouden?
pi_131435776
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 11:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje veel? Hoe wil je dat gaan volhouden?
Ik denk dat er best wel veel motivatie is van beide kanten. Ik woon praktisch naast de sportschool. Ik heb het gevoel dat ik het kan, het is niet zo dat we er uren gaan rondhangen, maar gewoon een uurtje per dag voor of na het werk/school even stoomafblazen. Het beviel goed afgelopen week.
Fire away, fire away
I am titanium
pi_131435784
SPOILER
Fire away, fire away
I am titanium
pi_131435805
quote:
17s.gif Op zondag 22 september 2013 11:33 schreef dudesque het volgende:

[..]

Ik denk dat er best wel veel motivatie is van beide kanten. Ik woon praktisch naast de sportschool. Ik heb het gevoel dat ik het kan, het is niet zo dat we er uren gaan rondhangen, maar gewoon een uurtje per dag voor of na het werk/school even stoomafblazen. Het beviel goed afgelopen week.
Dan is het goed :)

Het is vooral belangrijk om een eet & sportpatroon te vinden dat je jaren (voor altijd) vol gaat houden.
pi_131435824
Of waar je flink wat kiloos mee af gaat vallen *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_131435836
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 11:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het is vooral belangrijk om een eet & sportpatroon te vinden dat je jaren (voor altijd) vol gaat houden.
Ja precies. En dat wil ik ook zeker gaan doen. Nothing is set in stone yet. We hebben de afgelopen week gewoon aangekeken van hoe gaan we het doen en tot nu toe zijn we erg blij met elkaars motivatie. Eten is een ander iets. Daar moet ik me echt in gaan verdiepen en wil misschien een bezoekje aan de dokter gaan brengen voor een bloedtest om te zien waar mijn zwaktes liggen (no carbs or whatever ;))
Fire away, fire away
I am titanium
pi_131435840
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
:D hhhhhheerlijk ik heb nu vooral zin in een milkshake :9~ :@ :+
Fire away, fire away
I am titanium
pi_131435852
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
En daarna weer aan komt ;)
pi_131435866
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 11:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En daarna weer aan komt ;)
Ik wacht er nog steeds op. 3 jaar inmiddels.

Er is geen gouden regel die voor iedereen werkt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_131435879
quote:
17s.gif Op zondag 22 september 2013 11:37 schreef dudesque het volgende:

[..]

:D hhhhhheerlijk ik heb nu vooral zin in een milkshake :9~ :@ :+
Lekkere traktatie herbalife *O* Mgighighihgi, nomnomnomnom!
pi_131435885
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 11:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik wacht er nog steeds op. 3 jaar inmiddels.

Er is geen gouden regel die voor iedereen werkt.
Klopt
Net zoals dat jouw manier ook niet voor iedereen werkt

Trouwens
SPOILER
pi_131435913
@dudesque krijg je ook begeleiding in de sportschool?
pi_131435915
Klinkt een beetje alsof je niet kunt wachten...

pi_131435936
Wat jij wil DP
pi_131435958
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 11:40 schreef Sarabi het volgende:
@dudesque krijg je ook begeleiding in de sportschool?
Geen personal trainer. Maar wel begeleiding qua niet overbelasten van bepaalde spiergroepen. Om de dag armen - benen.
Fire away, fire away
I am titanium
pi_131435998
quote:
17s.gif Op zondag 22 september 2013 11:42 schreef dudesque het volgende:

[..]

Geen personal trainer. Maar wel begeleiding qua niet overbelasten van bepaalde spiergroepen. Om de dag armen - benen.
Dat is wel fijn :)
Heb je al eens eerder zumba gedaan?
pi_131436027
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 11:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is wel fijn :)
Heb je al eens eerder zumba gedaan?
Ja :D jij?
Fire away, fire away
I am titanium
pi_131436041
quote:
17s.gif Op zondag 22 september 2013 11:28 schreef dudesque het volgende:

[..]

En daarvoor heb je nooit gesport?

Klinkt een beetje overenthousiast, om eerlijk te zijn. Maarja, elke keer sporten die je meepakt is mooi meegenomen. Persoonlijk zou ik elke dag sporten niet eens in mij leven kunnen proppen, of willen proppen for that matter. Gelukkig heb ik op het moment een behoorlijk fysieke baan.
pi_131436138
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2013 11:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

En daarvoor heb je nooit gesport?

Klinkt een beetje overenthousiast, om eerlijk te zijn. Maarja, elke keer sporten die je meepakt is mooi meegenomen. Persoonlijk zou ik elke dag sporten niet eens in mij leven kunnen proppen, of willen proppen for that matter. Gelukkig heb ik op het moment een behoorlijk fysieke baan.
:) ik heb eerder gesport ja. Best intensief ook. Ik heb gedanst en gespinned. Ik ben gestopt vanwege mijn baan (nanny) en ben daar ook zeer intens bezig met de kinderen. Het is niet zo dat ik mijn zak chips aan de kant hebt gegooid en via tellsell een membership heb gekocht bij de gym lol. Ik ben al ruim een jaar lid maar ging nooit op een reguliere basis. Ik was liever lui dan moe, en merkte dat echt aan mijn energielevel. Nu ga ik voor of na mijn werk naar de sportschool en haal meer uit mijn dag.
Fire away, fire away
I am titanium
pi_131436198
quote:
17s.gif Op zondag 22 september 2013 11:45 schreef dudesque het volgende:

[..]

Ja :D jij?
Paar jaa geleden wekelijks :Y vond het altijd wel leuk
Nu nog maar heel af en toe.
pi_131436222
quote:
17s.gif Op zondag 22 september 2013 11:49 schreef dudesque het volgende:

[..]

:) ik heb eerder gesport ja. Best intensief ook. Ik heb gedanst en gespinned. Ik ben gestopt vanwege mijn baan (nanny) en ben daar ook zeer intens bezig met de kinderen. Het is niet zo dat ik mijn zak chips aan de kant hebt gegooid en via tellsell een membership heb gekocht bij de gym lol. Ik ben al ruim een jaar lid maar ging nooit op een reguliere basis. Ik was liever lui dan moe, en merkte dat echt aan mijn energielevel. Nu ga ik voor of na mijn werk naar de sportschool en haal meer uit mijn dag.
O+ Goed bezig hotje O+
  zondag 22 september 2013 @ 12:17:49 #30
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131436965
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 11:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Je kan prima het eerste jaar 6x per week sporten en daarna als je je doel bereikt hebt 3x pw gaan.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_131436999
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 12:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Je kan prima het eerste jaar 6x per week sporten en daarna als je je doel bereikt hebt 3x pw gaan.
Dan moet je maar net geluk hebben.
Want vaak moet je juist meer gaan sporten (of je eten meer aanpassen) om hetzelfde resultaat te behalen.
pi_131437004
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 12:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het niet haalbaar is heel lang er heel veel mee bezig te zijn. Voor een kortere periode je prioriteiten bij sporten leggen is wel mogelijk/haalbar, dus waarom daar niet lekker gebruik van maken *O*
  zondag 22 september 2013 @ 12:22:11 #33
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131437089
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 12:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan moet je maar net geluk hebben.
Want vaak moet je juist meer gaan sporten (of je eten meer aanpassen) om hetzelfde resultaat te behalen.
Kolere wat ben jij negatief zeg :D

Het is natuurlijk comon sense dat als je 5x per week sport je bv 2700kcal moet eten en met 3x per week 2300.

3x per week sporten is easy te doen en 2300kcal is debiel veel in gezonde shit.
  zondag 22 september 2013 @ 12:23:14 #34
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131437129
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 12:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het niet haalbaar is heel lang er heel veel mee bezig te zijn. Voor een kortere periode je prioriteiten bij sporten leggen is wel mogelijk/haalbar, dus waarom daar niet lekker gebruik van maken *O*
Precies. Ik fitness minimaal 5x per week 2u. Soms meer. Nou ja als ik mijn doel bereikt heb en ik heb geen zin meer in 5x per week, ga ik toch naar 3?
  zondag 22 september 2013 @ 12:23:42 #35
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131437143
And with that in mind, I salute you! Ik ga fitnessen :W
pi_131437144
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 12:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Het is natuurlijk comon sense dat als je 5x per week sport je bv 2700kcal moet eten en met 3x per week 2300.

Maar je hebt het FOUT Qwea. FOUT!
pi_131437254
Maar sporten O+ Ik val er van af. Mhauhahahahaha.
pi_131437266
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 12:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Zo simpel is het helaas niet.
En niet negatief maar gewoon realistisch.

Hoe langer je bezig bent met afvallen hoe meer je er voor moet doen.
pi_131437306
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 12:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

Precies. Ik fitness minimaal 5x per week 2u. Soms meer. Nou ja als ik mijn doel bereikt heb en ik heb geen zin meer in 5x per week, ga ik toch naar 3?
Schiet je dan net zo in de stress als nu als je een keer niet af valt of zelfs aankomt?
  zondag 22 september 2013 @ 12:32:34 #40
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131437401
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 12:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zo simpel is het helaas niet.
En niet negatief maar gewoon realistisch.

Hoe langer je bezig bent met afvallen hoe meer je er voor moet doen.
Ooh alsjeblieft zeg. Ik ben nu een jaar bezig en ik moet er evenveel voor doen hoor. Kom even uit de slachtofferrol wil je?
  zondag 22 september 2013 @ 12:33:42 #41
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131437437
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 12:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Schiet je dan net zo in de stress als nu als je een keer niet af valt of zelfs aankomt?
Ik ben deze week 2 kilo aangekomen. Boeie. Als ik zie hoe strak mijn kont is weet ik precies waar het van komt. En dat is echt niet van die pizza van vrijdag :')
pi_131437450
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 12:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooh alsjeblieft zeg. Ik ben nu een jaar bezig en ik moet er evenveel voor doen hoor. Kom even uit de slachtofferrol wil je?
Zo komt het niet altijd over......
En ik ben geen slachtoffer dus don't worry.
  zondag 22 september 2013 @ 12:34:07 #43
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131437455
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 12:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar je hebt het FOUT Qwea. FOUT!
Ik weets ;(
pi_131437480
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 12:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ben deze week 2 kilo aangekomen. Boeie. Als ik zie hoe strak mijn kont is weet ik precies waar het van komt. En dat is echt niet van die pizza van vrijdag :')
Dan de volgende keer er ook niet zo verontwaardigd over doen.
pi_131437506
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 12:34 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik weets ;(
Ga nou maar sporten. Vetkees.

:*
pi_131437531
Het is hier wel gezellig weer zeg...
  zondag 22 september 2013 @ 12:38:56 #47
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131437612
Gezellig hier ;)

Ik zat vanochtend iets meer dan een kilo boven atl, maar gezien de hoofdpijn en de huilerigheid gok ik dat het de tijd van de maand is.

Sowieso belachelijk veel werken. Eet wel gezond, maar de gezonde t's schieten er nog wel eens bij in. Dan heb ik 's avonds meer trek en eet ik iets meer dan ik zou willen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 22 september 2013 @ 12:39:20 #48
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131437621
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 12:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ga nou maar sporten. Vetkees.

:*
Ik ben er allang dikzak! Zit op de fiets :P
  zondag 22 september 2013 @ 12:40:33 #49
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131437653
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 12:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan de volgende keer er ook niet zo verontwaardigd over doen.
Ja ach je kan er beter verontwaardig over doen dan telkens in een negatieve spiraal te leven :')
pi_131437656
Qwea kijk wel uit, ik heb mijn telefoon ooit een x van m'n fiets laten vallen door al fietsend internetten ;)!
  zondag 22 september 2013 @ 12:41:41 #51
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131437689
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 12:40 schreef Zeester het volgende:
Qwea kijk wel uit, ik heb mijn telefoon ooit een x van m'n fiets laten vallen door al fietsend internetten ;)!
Ik zit binnen op de ligfiets :P valt niet zo hoog :D ik liet de mijne ooit eens van een balkon vallen ;(
pi_131437702
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 12:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja ach je kan er beter verontwaardig over doen dan telkens in een negatieve spiraal te leven :')
Dan is het goed toch?
pi_131437721
quote:
10s.gif Op zondag 22 september 2013 12:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ben er allang dikzak! Zit op de fiets :P
OMG Multitasken for the win *O*
  zondag 22 september 2013 @ 12:43:14 #54
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131437742
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 12:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

OMG Multitasken for the win *O*
Vrouwen ftw *O*
  Licht Ontvlambaar zondag 22 september 2013 @ 12:48:22 #55
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_131437895
En zoals altijd ligt de waarheid ergens in het midden...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_131437977

Er is geen waarheid. Dat is juist het hele punt.
  Licht Ontvlambaar zondag 22 september 2013 @ 12:52:26 #57
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_131438019
Ach ja, weet je... Iedereen moet zin eigen weg erin zoeken. Ik zie het nut van dat hakken nooit zo, van beide kampen...
  zondag 22 september 2013 @ 12:55:13 #58
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131438107
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 12:52 schreef Sjeen het volgende:
Ach ja, weet je... Iedereen moet zin eigen weg erin zoeken. Ik zie het nut van dat hakken nooit zo, van beide kampen...
En dat is juist mijn punt. Dat het wel kan werken. Maar dat is allemaal bullshit als ik Sarabi moet geloven.

De tyfus, 29 graden hierbinnen airco kaduuk. Zweet me de pleuris .
pi_131438109
Heb je gelijk in *O* Niet reageren lukt 15 keer...
pi_131438318
Tussen niet reageren en meteen gaan hakken zit een groot verschil DP.
  zondag 22 september 2013 @ 13:03:47 #61
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131438368
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 13:02 schreef Sarabi het volgende:
Tussen niet reageren en meteen gaan hakken zit een groot verschil DP.
Ikw eet niet wat jij hakken noemt, maar DP kwam daar niet eens bij in de buurt hoor IMHO :')
pi_131438393
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 13:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ikw eet niet wat jij hakken noemt, maar DP kwam daar niet eens bij in de buurt hoor IMHO :')
Misschien omdat het niet persoonlijk tegen jou was.

Maar goed verder wil ik het er ook niet over hebben. Sjeen heeft gelijk.
pi_131438460
Zeker voor haar doen niet.
DP heeft mad hakskillz O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 22 september 2013 @ 13:07:54 #64
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131438497
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 13:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Misschien omdat het niet persoonlijk tegen jou was.

Maar goed verder wil ik het er ook niet over hebben. Sjeen heeft gelijk.
Ja lekker makkelijk dat je het er niet over wilt hebben. Iemand zegt dat ze 6x gaat sporten, jij zegt dat dat niet werkt en dat je er weer van aankomt, DP zegt dat het al 3 jaar goed gaat en je blijft het afkraken. Je bent zo onwijs negatief en overtuigd van je eigen gelijk, ik irriteer me er mateloos aan. En als men dan zegt dat er een gouden regel is moet jij toch even benadrukken dat ook al werkt het tot nu toe voor DP, dat haar manier echt niet de manier is :') echt, dude... Doe eens niet zo negatief.

ER IS GEEN GOUDEN REGEL en als iets bij een ander werkt werkt dat. En dat dat niet bij jou werkt betekend niet dat het een kut iets is.
pi_131438518
A) ik hakte niet en B) minder "hakkerig" haalt al helemaal niets uit bij jou.

Niet dat dit wel iets uithaalt, maar goed. Dat zeg ik, soms is het sterker dan ik zelf.

Je m'excuse voor de topic vervuiling, maar soms moet ik gewoon even reageren op de negatieve-ik-heb-de-wijsheid-in-pachtheid die uit je posts en manier van posten lijkt te spreken. Je bent niet omnipotent op afvalgebied. Net als ieder ander in dit topic overigens.

We doen allemaal maar wat en we hebben allemaal soms meer succes dan andere keren.
pi_131438527
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 13:06 schreef Vanyel het volgende:
Zeker voor haar doen niet.
DP heeft mad hakskillz O+
Gihihih, jwz. :*
pi_131438581
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 13:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
A) ik hakte niet en B) minder "hakkerig" haalt al helemaal niets uit bij jou.

Niet dat dit wel iets uithaalt, maar goed. Dat zeg ik, soms is het sterker dan ik zelf.

Je m'excuse voor de topic vervuiling, maar soms moet ik gewoon even reageren op de negatieve-ik-heb-de-wijsheid-in-pachtheid die uit je posts en manier van posten lijkt te spreken. Je bent niet omnipotent op afvalgebied. Net als ieder ander in dit topic overigens.

We doen allemaal maar wat en we hebben allemaal soms meer succes dan andere keren.
Maar dat kan toch ook op een normale manier zoals je nu doet.

Waarom moet er meteen gescheld en ander gedoe bij?
  zondag 22 september 2013 @ 13:12:03 #68
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131438618
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 13:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar dat kan toch ook op een normale manier zoals je nu doet.

Waarom moet er meteen gescheld en ander gedoe bij?
:') kun je even het gescheld quoten? Ik denk namelijk dat ik serieus stront in mijn ogen heb dan...
pi_131438637
Been there, done that, got the t-shirt. Er is al meerdere keren aangegeven dat men moeite heeft met je manier van posten.

Ik zeg niet dat je je dan maar moet aanpassen, maar dan weet je dat er bepaalde reacties op kunnen komen. Ga daar dan ook niet om zitten huilen.
pi_131438650
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 13:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

:') kun je even het gescheld quoten? Ik denk namelijk dat ik serieus stront in mijn ogen heb dan...
I FLIPPED A FUCKING FINGER YAH!!

Soort van... Dan toch :')
  zondag 22 september 2013 @ 13:13:34 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131438663
Fuck this shit :') ik ga naar de tattooshop, mijn 400kcal zitten erol voor de rustdag. :D :W
pi_131438665
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 13:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Been there, done that, got the t-shirt. Er is al meerdere keren aangegeven dat men moeite heeft met je manier van posten.

Ik zeg niet dat je je dan maar moet aanpassen, maar dan weet je dat er bepaalde reacties op kunnen komen. Ga daar dan ook niet om zitten huilen.
Ik huil ook niet om de reacties. Wel vind ik het niet normaal hoe sommige door gaan en de manier waarop.
Maar goed dat vind ook niemand belangrijk dus ik zal het ook gewoon negeren.
pi_131438689
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 13:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik huil ook niet om de reacties. Wel vind ik het niet normaal hoe sommige door gaan en de manier waarop.
Maar goed dat vind ook niemand belangrijk dus ik zal het ook gewoon negeren.
Behalve dat je het niet negeert, maar altijd nog even moet zeggen wat je er van vindt en we het vanaf nu maar moeten laten rusten.

I dare you...
  zondag 22 september 2013 @ 13:14:52 #74
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131438694
Ooh cry me a fucking river, would you?
pi_131438762
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Behalve dat je het niet negeert, maar altijd nog even moet zeggen wat je er van vindt en we het vanaf nu maar moeten laten rusten.

I dare you...
En jij (+ aanhang) gaat wel door? Nee dacht het inderdaad niet.
pi_131438772
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 13:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En jij (+ aanhang) gaat wel door? Nee dacht het inderdaad niet.
Eeeeeeeeeeeeeeen gefaald.
pi_131438787
Nou jullie toch allemaal druk zijn hier, kunnen jullie ook even *O* doen voor mijn spijkerbroek maat 30 (!) die ik gisteren heb gekocht! Dat is toch echt 4 maten kleiner dan de laatste die ik kocht *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_131438803
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 13:18 schreef miss_sly het volgende:
Nou jullie toch allemaal druk zijn hier, kunnen jullie ook even *O* doen voor mijn spijkerbroek maat 30 (!) die ik gisteren heb gekocht! Dat is toch echt 4 maten kleiner dan de laatste die ik kocht *O*
*O*!!!!

4 is echt een hele hoop kont minder! En 30 is een hele mooie maat!
pi_131438818
quote:
Dat wilde ik gisteren doen maar toen bedacht ik me dat ik geen idee heb van jeansmaten.
Maar 4 (!) maten kleiner is wel super *O* en een goede jeans is altijd :9~
pi_131438844

Ga meer sporten jullie kibbelkonten :{w :P ;) :D
quote:
*O* Go jij! Tof he :D Mijn 30 begint te groot te worden (ik heb 2 verschillende modellen, de 29 en de 30 worden beide te groot nu), had ook een 34. En daarvoor kon ik een 34 niet eens aan.
  zondag 22 september 2013 @ 13:21:21 #81
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131438883
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 13:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Eeeeeeeeeeeeeeen gefaald.
Goh, verrassend
  zondag 22 september 2013 @ 13:21:49 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_131438897
quote:
O+ supergoed!

Ik weet niet wat er met me is gebeurd maar ik kan ineens het kinderachtige gebitch, gezuig en wijsneuzerij op FOK helemáál niet meer hebben. Heb al een shitload aan reeksen ontvolgd daardoor. Zou mijn soft spot geëxplodeerd zijn?
disclaimer
pi_131438902
Ik kan me de tijd herinneren dat ik wanhopig op zoek was naar een 36, maar die kon ik niet vinden. En heeeeel vaag kan ik me de tijd herinneren dat ik 28 had, maar dat is wel laaaaang geleden. Dus ik ben gewoon echt superblij met mijn maat 30.
  zondag 22 september 2013 @ 13:21:59 #84
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131438903
quote:
*O* je zit nog maar 1 mt van mij af'
pi_131438916
quote:
17s.gif Op zondag 22 september 2013 13:20 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]

Ga meer sporten jullie kibbelkonten :{w :P ;) :D

I wish I could -O-

Maar hell I looked good last week

SPOILER
pi_131438936
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 13:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

O+ supergoed!

Ik weet niet wat er met me is gebeurd maar ik kan ineens het kinderachtige gebitch en gezuig op FOK helemáál niet meer hebben. Heb al een shitload aan reeksen ontvolgd daardoor. Zou mijn soft spot geëxplodeerd zijn?
Wie weet! Voordeel: je leert erover heen lezen en negeren wat je niet wil zien.
pi_131438958
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 13:13 schreef Qwea het volgende:
Fuck this shit :') ik ga naar de tattooshop, mijn 400kcal zitten erol voor de rustdag. :D :W
Nieuwe laten zetten?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 22 september 2013 @ 13:24:35 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_131438978
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 13:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wie weet! Voordeel: je leert erover heen lezen en negeren wat je niet wil zien.
ja ik zit nog een beetje in het vagevuur maar wie weet wordt het ooit nog wat met me :')
disclaimer
pi_131439023
quote:
Wat goed *O*
pi_131439027
quote:

[..]

O+ supergoed!

Ik weet niet wat er met me is gebeurd maar ik kan ineens het kinderachtige gebitch, gezuig en wijsneuzerij op FOK helemáál niet meer hebben. Heb al een shitload aan reeksen ontvolgd daardoor. Zou mijn soft spot geëxplodeerd zijn?
Sorry SQ :@

Kusjes op je soft spot :9~
pi_131439101
Mijn O+ loopt vandaag de Dam tot Dam en ik ga hem volgend jaar lopen 8-)
pi_131439213
quote:

[..]

O+ supergoed!

Hormonen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 22 september 2013 @ 13:33:53 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_131439275
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 13:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Hormonen?
geen idee, ik ben maar een newbie op dat gebied. Ik hield het op oververmoeidheid, maar het zal ongetwijfeld een rol spelen.
disclaimer
pi_131439388
Echt de grootste bitch die er is, die hormonen.
Mijn lief zat gister te huilen omdat ze ontdekte dat ik maandagavond niet thuis ben. 8)7
pi_131439454
Onderschat de meerwaarde van jouw aanwezigheid niet V!
  zondag 22 september 2013 @ 13:42:58 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_131439586
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 13:37 schreef Vanyel het volgende:
Echt de grootste bitch die er is, die hormonen.
Mijn lief zat gister te huilen omdat ze ontdekte dat ik maandagavond niet thuis ben. 8)7
ja, maar bij haar levert het tenminste nog iets op uiteindelijk. Kan niet wachten tot ik van die ellende af ben :@
disclaimer
pi_131439628
Logisch. Geen :@ waard.
  zondag 22 september 2013 @ 13:51:18 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_131439905
True. Ach, het neemt al af, dus das positief. ;)
disclaimer
pi_131440035
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
True. Ach, het neemt al af, dus das positief. ;)
Dan weer bitchfight *O*
pi_131440509
Gezelligheid hier :'). Mijn manier is gezond eten en nooit sporten en nu al op bijna -5. Nog 5/6 te gaan. Van de week maar even sportkaart aanvragen. O+ en ik willen weer gaan zwemmen, vooral goed voor zijn spieropbouw. En voor het eerst ooit krijg ik een platte buik. Zelfs op mijn dunst bleef die zitten en nu gaat ie langzaam weg O+.

Knap dat je zo op de foto durft Sarabi, zelfs op mijn dunst durfde ik het niet :')
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_131440995
Gelukkig ben ik 99% van de tijd gewoon tevreden met mijn lichaam.
Het is gezond (behalve nu even) en ik kan er alles mee dus mij hoor je niet klagen.
  zondag 22 september 2013 @ 14:23:29 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131441165
Sly, wat fantastisch zeg! :Y _O_
pi_131442408
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 13:28 schreef roos85 het volgende:
Mijn O+ loopt vandaag de Dam tot Dam en ik ga hem volgend jaar lopen 8-)
Ik heb me ook ooit ingeschreven 8-) Niet gelopen, helaas. Ze hebben er mooi weer bij *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131442440
Miss sly, geen flauw idee wat een maat 30 is: klinkt heel klein 8-) Dus super!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131444919
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Miss sly, geen flauw idee wat een maat 30 is: klinkt heel klein 8-) Dus super!
http://www.hm.com/nl/sizeguide?show=sizeguide_ladies

Ik moest ook even zoeken wat het was. :P Het zijn dus inches (?). Heb nog nooit zo'n maat broek gehad altijd gewoon L of 44, niet dat moeilijkere. :P

Dus een *O* *O* voor maatje 30! ;D
pi_131445198
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 16:08 schreef Mokkels het volgende:

[..]

http://www.hm.com/nl/sizeguide?show=sizeguide_ladies

Ik moest ook even zoeken wat het was. :P Het zijn dus inches (?). Heb nog nooit zo'n maat broek gehad altijd gewoon L of 44, niet dat moeilijkere. :P

Dus een *O* *O* voor maatje 30! ;D
Ow maar het is niet moeilijk hoor. Sterker nog, het is makkelijker :+ Ik heb als Mevrouw Kortpoot namelijk een lengtemaat 30, die is nog wat lang maar zit verder prima. Breedte kan nu een 29 makkelijk. Maar de speciaalzaak voor lange mensen hier verkoopt dan weer broeken t/m lengtemaat 40.
Ik haat te lange broeken, dus dit systeem is erg prettig!
pi_131445477
Goed zeg miss sly! Ik heb ook geen verstand van die maten, zou niet weten welke ik heb. Ik hoop dat er ooit een dag komt dat ik me ook kan verdiepen in dat soort maten.
Ik heb nu broeken maat 44/46 en ben daar al supertrots op :) Ik kom van 50/52!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 22 september 2013 @ 16:24:41 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_131445505
Jeansmaat = je kledingmaat min acht, doorgaans ;)
disclaimer
  zondag 22 september 2013 @ 16:25:58 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_131445546
Oftewel, douche-eendje, sly en qwea zijn skinnybitches :D :9 O+
disclaimer
pi_131445583
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
Jeansmaat = je kledingmaat min acht, doorgaans ;)
:o

Hier valt mijn mond van open :D
  zondag 22 september 2013 @ 16:27:58 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_131445605
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:o

Hier valt mijn mond van open :D
:D it's true!
disclaimer
pi_131445667
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 16:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:D it's true!
Ja daarom juist! Noooooooooit geweten!
  zondag 22 september 2013 @ 16:30:01 #113
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_131445681
Ik heb 44 en 33, does not compute. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 22 september 2013 @ 16:35:13 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_131445869
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb 44 en 33, does not compute. :')
dan heb je wss geen maat 44. Of je lijf is gek :D
disclaimer
pi_131445950
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
En jij bent een hottie :*

Bij mij klopt hij geloof ik ook niet helemaal. Of ik heb te lang niet meer geshopt, kan ook nog :+ Maar mn foto van afgelopen week was wel van "fattie to skinnybitch" ja.
  zondag 22 september 2013 @ 16:42:44 #116
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131446188
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
B-)

Je begint het nu met name bij mijn buik echt wel goed te zien.

Ik heb van joggingsbroek gewoon maat M.. en ik had S easy gepast, maar M was wat lekkerder want iets wijder voor het vrije bewegen.

B-)

SPOILER
  zondag 22 september 2013 @ 16:43:30 #117
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131446220
En die broek heb ik 3 weken gelee gekocht, mt 29 en hij is te groot nu alweer :') Ben blij dat ik er 1 heb gekocht :')
  zondag 22 september 2013 @ 16:44:53 #118
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_131446284
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 16:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dan heb je wss geen maat 44. Of je lijf is gek :D
Past allebei prima. Van verschillende merken ook. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zondag 22 september 2013 @ 16:47:25 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_131446392
Ik voel toch een steek van jaloezie geloof ik :')
disclaimer
pi_131446473
Q, wat doe jij hier nog :o Mijn buik is verre van dat, haha.
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
Niet nodig SQ :* Hoe is het nu met je?
  Moderator zondag 22 september 2013 @ 16:50:43 #121
5428 crew  miss_sly
pi_131446483
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2013 16:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

B-)

Je begint het nu met name bij mijn buik echt wel goed te zien.

Ik heb van joggingsbroek gewoon maat M.. en ik had S easy gepast, maar M was wat lekkerder want iets wijder voor het vrije bewegen.

B-)

SPOILER
D'r is hier maar een skinnybitch, dat is wel duidelijk!
Wow, Qwea, top!

Ik geloof dat ik gewone maat-8 bij mij toch ook niet klopt, hoor, want 38 past me niet. maar ik hang wel ergens tussen 40-42, afhankelijk ook van het merk. Bij Desigual zat ik net niet in L, dat was net iets te krap, en bij Sissy-Boy zat ik net niet in M.

Ik had een jas besteld bij Otto, een fleecejas op aanraden van HenkPietKlaasWim (of een andere serie mannelijke voornamen :P) in maat 44 en 42. Maat 44 heb ik maar niet eens gepast, want volgens mij is 42 al te ruim. Ik weet alleen niet of 40 goed gaat passen, en voor een jas is dat toch wel belangrijk.
  zondag 22 september 2013 @ 16:52:29 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_131446549
Een M bij zulke merken is een 38, een L een 40 he. Alleen h&m en c&a wijken daar in af ;)
disclaimer
  zondag 22 september 2013 @ 16:52:50 #123
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131446558
quote:
17s.gif Op zondag 22 september 2013 16:50 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik wil niet naar slank :P Plus mijn benen moeten slanker en mijn buik ook nog iets :P Dus sorry, je zit nog wel ff met je opgescheept ;)

SQ :* Jaloezie is niet nodig, jij hebt ongetwijfeld iets wat ik niet heb en zo heeft iedereen wel wat :)
  zondag 22 september 2013 @ 16:54:22 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_131446607
quote:
17s.gif Op zondag 22 september 2013 16:50 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

een beetje gammel maar we komen er wel :) ik denk dat het scheelt als ik weer even goed voor mezelf ga zorgen, dat heb ik de afgelopen weken een beetje verwaarloosd.
Qwea, geil ding! :9~
disclaimer
  Moderator zondag 22 september 2013 @ 16:57:33 #125
5428 crew  miss_sly
pi_131446724
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
Een M bij zulke merken is een 38, een L een 40 he. Alleen h&m en c&a wijken daar in af ;)
O ja, is dat zo?
Nou ja, dan hang ik ergens rond de 40, maar ik kan het me niet voorstellen. Mijn BMI is echt nog te hoog, om op 25 te komen, moet ik echt nog een kilo of 5 kwijt, volgens mij.
  zondag 22 september 2013 @ 16:59:47 #126
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131446818
Ik had bedacht omdat ik zo goed bezig ben de afgelopen tijd, mag ik mijn tattoo laten bijwerken. Er moet wat anders mee gedaan worden want hij ziet er niet echt tof uit

Vond ik een handiger idee dan taart :P
  zondag 22 september 2013 @ 16:59:47 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_131446819
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 16:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

O ja, is dat zo?
Nou ja, dan hang ik ergens rond de 40, maar ik kan het me niet voorstellen. Mijn BMI is echt nog te hoog, om op 25 te komen, moet ik echt nog een kilo of 5 kwijt, volgens mij.
ik heb een BMI van 31 en ik krijg mezelf in 42, het zit wel strak MAAR HET PAST! maat kan alle kanten op :D
disclaimer
  zondag 22 september 2013 @ 17:02:25 #128
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131446923
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 16:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik heb een BMI van 31 en ik krijg mezelf in 42, het zit wel strak MAAR HET PAST! maat kan alle kanten op :D
:Y

Ik heb van truien maat M en shirtjes ook en ik kocht vorige week een nieuwe winterjas.. maat XL. Maten zijn echt raaaaaar.
  zondag 22 september 2013 @ 17:03:36 #129
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_131446970
Mijn bmi is 30.5 en ik krijg maat 44 met moeite dicht. Damn ton op stokjes-figuur :{
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 22 september 2013 @ 17:04:45 #130
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131447012
Ooh en ik wil nog wel even kwijt dat ik haat aan MikeyMo heb :P

Hij moest van mij op de weegschaal, want met al dat gevreet van hem had ik zoiets van "Dude, je bent vet aangekomen, wedden! En als dat zo is, ga je gezonder eten! Niks niet meer elke dag snaaien! Godsamme, zelfs ik ben lichter dan je nu!" Dus hij op de weegschaal... 73,4 :{ :'( (Hij was 2,5e maand gelee 76 :') ) en een bmi van 20,3.

Hij vreet ALLES wat los en vast zit en komt geen gram aan :(
  zondag 22 september 2013 @ 17:07:19 #131
149959 SQ
snelle trees
pi_131447126
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2013 17:04 schreef Qwea het volgende:
Ooh en ik wil nog wel even kwijt dat ik haat aan MikeyMo heb :P

Hij moest van mij op de weegschaal, want met al dat gevreet van hem had ik zoiets van "Dude, je bent vet aangekomen, wedden! En als dat zo is, ga je gezonder eten! Niks niet meer elke dag snaaien! Godsamme, zelfs ik ben lichter dan je nu!" Dus hij op de weegschaal... 73,4 :{ :'( (Hij was 2,5e maand gelee 76 :') ) en een bmi van 20,3.

Hij vreet ALLES wat los en vast zit en komt geen gram aan :(
ja sommige mensen hebben dat, zeer frustrerend :') troost je met het feit dat jouw lichaam wel gezonder is waarschijnlijk!
disclaimer
  zondag 22 september 2013 @ 17:08:46 #132
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131447182
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 17:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja sommige mensen hebben dat, zeer frustrerend :') troost je met het feit dat jouw lichaam wel gezonder is waarschijnlijk!
Ja nou echt hoor, dodelijk frustrerend. Moet ik eens doen, een week lang lopen snaaien. Zit er zo 5kg bij :')
pi_131447313
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
Wij allemaal SQ... wij allemaal...
  zondag 22 september 2013 @ 18:02:06 #134
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131449491
Lijstje :

O : Magere yoghurt, magere kwark, muesli. Beschuitje met 20+ smeerkaas
L : 4x spelt, 1x runderrookvlees, 1x kalkoenfilet, 1x pindakaas, 1x gestampte muisjes en op alles dieethalvarine.
S : Half uurtje lekker doortrappen (fietsen) in de sportschool want eigenlijk rustdag.
T : Niks. Vergeten :') Druk enzo.
D : Wortelen, aardappels, jus van juspoeder, kipfilet, griekse yoghurt met een halve peer erdoor en muesli.
T : Smoothie van verse sinaasappelsap, magere kwark en frambozen (diepvries)
T2 : 2x Volkoren beschuit met 20+ smeerkaas.
T3 : Magere kwark, magere yoghurt, halve peer en muesli.

1800kcal schoon dus ik moet nog wat verzinnen voor 100kcal.
  Licht Ontvlambaar zondag 22 september 2013 @ 18:08:21 #135
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_131449814
Lijstje...
O+T+L: 2 kampioentjes met halve avocado, tomaat, gekookt ei
T: witte wijn
D: in de planning... Caesar salad met kipfilet
pi_131450086
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 17:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Met reuma en colitis ulcerosa? Ik wil niet vervelend doen, maar dat klinkt mij allerminst als een gezond lichaam.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_131450752
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 18:08 schreef Sjeen het volgende:
Lijstje...
O+T+L: 2 kampioentjes met halve avocado, tomaat, gekookt ei
D: in de planning... Caesar salad met kipfilet
Goede T's :9
pi_131450807
quote:
2s.gif Op zondag 22 september 2013 17:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn bmi is 30.5 en ik krijg maat 44 met moeite dicht. Damn ton op stokjes-figuur :{
Of je koopt gewoon het verkeerde merk ;)
Ik heb altijd zo veel verschillende maten in mijn kledingkast liggen.
  zondag 22 september 2013 @ 18:34:34 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_131450907
quote:
11s.gif Op zondag 22 september 2013 18:14 schreef sigme het volgende:

[..]

Met reuma en colitis ulcerosa? Ik wil niet vervelend doen, maar dat klinkt mij allerminst als een gezond lichaam.
Jeetje, ik verdiep me niet in het medisch dossier van iedereen hoor, mea culpa :D :P
disclaimer
  zondag 22 september 2013 @ 18:43:05 #140
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131451214
quote:
11s.gif Op zondag 22 september 2013 18:14 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb geen CU hoor :N
  zondag 22 september 2013 @ 18:43:56 #141
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131451241
quote:
99s.gif Op zondag 22 september 2013 18:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jeetje, ik verdiep me niet in het medisch dossier van iedereen hoor, mea culpa :D :P
Niet? Ook stom!
  zondag 22 september 2013 @ 18:44:54 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_131451271
quote:
12s.gif Op zondag 22 september 2013 18:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Niet? Ook stom!
nee, ach, ik wist het natuurlijk wel, maar ben er ff uit geweest en dacht daar even niet bij na toen ik dat zei :@
Laten we het er dan op houden dat jij in ieder geval beter voor je lichaam zorgt ;)
disclaimer
  zondag 22 september 2013 @ 18:45:40 #143
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131451297
quote:
99s.gif Op zondag 22 september 2013 18:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, ach, ik wist het natuurlijk wel, maar ben er ff uit geweest en dacht daar even niet bij na toen ik dat zei :@
Laten we het er dan op houden dat jij in ieder geval beter voor je lichaam zorgt ;)
Ik maakte een garpje ;(
  zondag 22 september 2013 @ 18:46:18 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_131451325
quote:
10s.gif Op zondag 22 september 2013 18:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik maakte een garpje ;(
Ja, weet ik! Ik gaf gewoon toe dat ik het eigenlijk inderdaad wel wist :D
disclaimer
  zondag 22 september 2013 @ 18:47:33 #145
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_131451374
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 18:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Of je koopt gewoon het verkeerde merk ;)
Ik heb altijd zo veel verschillende maten in mijn kledingkast liggen.
Is waarschijnlijk ook wel weer zo. Bij zaken als M&S en miss etam voel ik me vaak stukken slanker :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_131452175
quote:
2s.gif Op zondag 22 september 2013 18:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Is waarschijnlijk ook wel weer zo. Bij zaken als M&S en miss etam voel ik me vaak stukken slanker :P
:D
pi_131453195
quote:
10s.gif Op zondag 22 september 2013 18:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb geen CU hoor :N
Oh excuus - ik hou ook geen medische dossiers bij. Maar ik herinner me wel dat jij nogal wat klachten hebt - dus een gezond lichaam zou ik het jouwe niet noemen. In elk geval hoop ik niet dat je vriend een nog ongezonder lichaam heeft.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_131453309
Toch altijd leuk om jou even hier te zien Sigme :)
pi_131455802
Vandaag begonnen met carb cyclen. Nu doe ik twee dagen lowcarb, een dag hoog, dat nog een keer en dan mag ik een dag alles eten, maar denk dat ik dat ga beperken tot 1 maaltijd. Verder mag uk op de lowcarb dagen wel ontbijten met koolhydraten maar wel icm eiwitten.

Eens kijken hoe dit gaat werken voor m'n lichaam en of ik goed uitkom qua sportdagen en energie :)
My salvation lies in your love..
pi_131456111
Succes bananapancake
klinkt voor mij vooral erg ingewikkeld
pi_131456203
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:47 schreef Sarabi het volgende:
Succes bananapancake
Ik doe het ook 'een beetje' want ik eet geen pasta, rijst, brood en aardappels op niet-sportschool dagen. Wel koolhydraten bij het ontbijt. Als ik train eet ik 's avonds ook koolhydraten, anders dus niet. Werkt bij mij wel lekker.
pi_131457126
Zo klinkt het simpeler :D
pi_131459500
Ik heb broekmaat 46 (biiiiijna 44, hij ging al dicht, maar stond me heel slecht vanwege enorme muffin-top :D) en bovenmaat 40/42. Dat is normaal niet zo erg, want jurkjes enzo koop ik gewoon óf met een wijde onderkant, óf stretch. Maar een winterjas, dat is echt kut. De meeste leuke jassen komen toch over je kont, en dat past dus niet met 42. Maar met een maat groter zit het bij de schouders los :(. Ik heb nog niet veel gepast, maar ik wil geen kort jack, die zijn dit jaar allemaal zo lelijk en gewatteerd :(!
pi_131460485
Ik was bij de miss etam en dat hadden ze leuke lange jassen die uitlopen. Vind ze erg mooi en heb ook een nieuwe nodig dus ga even terug als ik van de week geld heb :P

Kuddoos voor alle succesjes hier O+
pi_131460591
  zondag 22 september 2013 @ 22:07:05 #156
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131460687
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2013 19:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh excuus - ik hou ook geen medische dossiers bij. Maar ik herinner me wel dat jij nogal wat klachten hebt - dus een gezond lichaam zou ik het jouwe niet noemen. In elk geval hoop ik niet dat je vriend een nog ongezonder lichaam heeft.
Crohn ;) en mijn vriend heeft gelukkig niet zoveel klachten.
pi_131461065
Die is best wel leuk. Alleen zit er nergens in A'dam (voor zover ik weet althans ;)) een Miss Etam, en vind ik het meestal qua pasvorm toch een beetje te ouwelijk. Heb ooit geanalyseerd met een vriendin dat ze daar de kleren echt snijden voor mensen zonder taille, en aangezien dat mijn beste punt is, is het niet zo'n succes voor me. Maar misschien ga ik wel ff kijken als ik binnenkort in Utrecht ben, want hij is wel écht leuk zo op het oog!

Ik vind van de grote maten winkels trouwens Promiss altijd leuker dan Miss Etam. Daar is mijn zomerjas ook van. Alleen veel te groot nu :D
  Moderator zondag 22 september 2013 @ 22:16:50 #159
5428 crew  miss_sly
pi_131461162
Er zit een Miss Etam op Buikslotermeerplein en één n Amstelveen, dat winkelcentrum.
pi_131461219
Volgens de site zitten er 2 in A'dam
pi_131461235
Volledig eens. Koop er nooit wat de miss etam. Maar liepen er toevallig binnen omdat hij in het winkel centrum hieronder zit. Ze hadden tevens ook leuke gekleurde jassen met zo'n tailleband/ riem of hoe je het wil noemen O+
pi_131461317
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:16 schreef miss_sly het volgende:
Er zit een Miss Etam op Buikslotermeerplein en één n Amstelveen, dat winkelcentrum.
Dan kan ik ook een x in A'veen gaan kijken, daar werkt een vriendin van mij tegenwoordig dus heb ik gelijk goed excuus om bij haar langs te gaan! Thnx!
pi_131461721
-O- Ik val af maar krijg striae op plekken waar ik ze niet had toen ik 10 kilo zwaarder was.
pi_131461741

Deze is onderweg naar mij O+ Leuk, die 25% kortingscode. Heb hem ook nog op papier dus morgen even de stad in voor deze:

Mn toffe groene winterjas is nu echt te groot aan het worden ;(
pi_131461789
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:26 schreef Mokkels het volgende:
-O- Ik val af maar krijg striae op plekken waar ik ze niet had toen ik 10 kilo zwaarder was.
Ow herkenbaar... ik wou al vragen of er iemand anders was die ook merkt dat de striae nu anders lijkt te worden... het lijkt bij mij wel meer op te vallen, mijn buik ziet eruit alsof ik tig koters gebaard heb :X
Nou ja, strijdstrepen dan maar. Om mij te herinneren aan iets waar ik nooit meer naar terug wil.
pi_131461854
quote:
17s.gif Op zondag 22 september 2013 22:27 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ow herkenbaar... ik wou al vragen of er iemand anders was die ook merkt dat de striae nu anders lijkt te worden... het lijkt bij mij wel meer op te vallen, mijn buik ziet eruit alsof ik tig koters gebaard heb :X
Nou ja, strijdstrepen dan maar. Om mij te herinneren aan iets waar ik nooit meer naar terug wil.
Dit hou ik ook maar in gedachten.. maar word er wel verdrietig van. Ben ik zo goed bezig word ik gewoon nog 'gestraft' (zo zie ik het een beetje).

En hier ziet het er ook uit of ik octomom ben geweest.
pi_131461919
Ik heb zoveel striae, dat is niet leuk meer. Vooral op mijn lies/onderbuik stuk, dat is gewoon alleen striae, ook voelbaar. Wel wit, want heb ze al sinds m'n puberteit, maar dat komt dus nooit meer goed.

Misschien heb je striae van spieropbouw op plekken?
pi_131462004
Die is ook leuk! Alleen moet mijn winterjas een neutrale kleur zoals zwart of grijs hebben, gewoon omdat dat altijd zo was :') en ik heb sjaals en mutsen in te veel kleuren en hou ervan daarmee te spelen... alles kan bij zwart O+. Zo saai denk Ik trouwens ook over gewone kleding.... Heb schoenen in alle kleuren maar er begint ook langzaam meer kleur qua shirtjes te komen O+
pi_131462059
Ik had afgelopen 2 jaar een donkergroene jas, en dat was ook goed te combineren hoor!
pi_131462100
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:30 schreef Zeester het volgende:
Ik heb zoveel striae, dat is niet leuk meer. Vooral op mijn lies/onderbuik stuk, dat is gewoon alleen striae, ook voelbaar. Wel wit, want heb ze al sinds m'n puberteit, maar dat komt dus nooit meer goed.

Misschien heb je striae van spieropbouw op plekken?
Ik krijg het nu op die plek waar mannen zeg maar zo'n V hebben. Even een plaatje zoeken hoor.

Bij die inham boven zijn broek zegmaar, op z'n heup alleen ik heb het iets lager, waar dus mijn ondergoed zit. Dus het lijkt me niet dat dat spieren zijn helaas.. -O-

Mijn groeistrepen van de puberteit zijn gelukkig allemaal al wit. Mijn bips was eerst een zebra look-a-like maar daar zie je nu niks meer van gelukkig.

Aan de andere kant weet ik gewoon dat het in de familie zit om ze snel te krijgen. M'n zusje die mega mager is heeft ze zelfs op haar buik zitten..
  zondag 22 september 2013 @ 22:34:34 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_131462122
Ik heb net een te gekke gele jas binnen O+
disclaimer
pi_131462160
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:32 schreef Californium het volgende:
Die is ook leuk! Alleen moet mijn winterjas een neutrale kleur zoals zwart of grijs hebben, gewoon omdat dat altijd zo was :') en ik heb sjaals en mutsen in te veel kleuren en hou ervan daarmee te spelen... alles kan bij zwart O+. Zo saai denk Ik trouwens ook over gewone kleding.... Heb schoenen in alle kleuren maar er begint ook langzaam meer kleur qua shirtjes te komen O+
Mijn kledingkast lijkt ook van een gothic te zijn. Alles is zwart. :D Niet eens omdat ze zeggen dat het afkleed maar zwart. O+ Past bij alles.

Wel lekker makkelijk met wassen. :P
  zondag 22 september 2013 @ 22:37:17 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_131462280

Ik ben nog nooit zo vaak gegroet op straat :D
disclaimer
pi_131462348
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh leuk! En je badkamer tegels! :D
pi_131462357
Die is wel leuk. Maar, dan moet je wel meer dan 1 jas hebben vind ik, want niet altijd zin in geel. En ik ga maar 1 jas kopen!
pi_131462380
SQ hij staat je echt onwijs tof! En je hysterische badkamer O+
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:29 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Dit hou ik ook maar in gedachten.. maar word er wel verdrietig van. Ben ik zo goed bezig word ik gewoon nog 'gestraft' (zo zie ik het een beetje).

En hier ziet het er ook uit of ik octomom ben geweest.
Tsja, niks aan te doen. Nou ja, mocht ik ooit zwanger zijn heb ik de strepen alvast, ofzo...
pi_131462386
:D Ik vind het altijd leuk uitzien maar zodra ik een gekleurde jas pas denk ik altijd welke kleuren Ik dan niet kan dragen :P. Ligt echt aan mij hoor. Kan ook slecht tegen verandering :')
  zondag 22 september 2013 @ 22:39:28 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_131462426
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:38 schreef Zeester het volgende:
Die is wel leuk. Maar, dan moet je wel meer dan 1 jas hebben vind ik, want niet altijd zin in geel. En ik ga maar 1 jas kopen!
ik heb ook een petrol en een kobalt 8-)
disclaimer
  zondag 22 september 2013 @ 22:40:07 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_131462470
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:38 schreef Californium het volgende:
:D Ik vind het altijd leuk uitzien maar zodra ik een gekleurde jas pas denk ik altijd welke kleuren Ik dan niet kan dragen :P. Ligt echt aan mij hoor. Kan ook slecht tegen verandering :')
bij geel kan echt alles. Niet bang zijn :P
disclaimer
pi_131462484
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 22:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik heb ook een petrol en een kobalt 8-)
Dan is het echt een goede aankoop voor af en toe. Maar al mijn jassen zijn nu te groot, en deze is hopelijk ook maar voor een jaartje ;)!
pi_131462518
Leuk stomqueen! En heel herkenbaar mokkels, zwart en blauw van de spijkerbroeken. Spijkerbroeken O+
pi_131462555
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:40 schreef Californium het volgende:
Leuk stomqueen! En heel herkenbaar mokkels, zwart en blauw van de spijkerbroeken. Spijkerbroeken O+
Ik ga straks af van de spijkerbroeken, heb ik besloten. Wil gekleurde broeken erbij, rokjes... andere kleding vooral.
pi_131462668
Ik ben juist van de kleurtjes. Maar wel heel weinig kleurvariatie dan weer, alleen groen/blauw en knalroze ;)!
  zondag 22 september 2013 @ 22:42:59 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_131462672
Ik vind spijkerbroeken juist vooral mooi op een strak slank lijf eigenlijk :9
disclaimer
pi_131462698
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 22:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

bij geel kan echt alles. Niet bang zijn :P
Ik kan nu even niets bedenken idd! Behalve mijn ontzettend witte bijna-lichtgevende huid :P misschien een keer een poging wagen.
  zondag 22 september 2013 @ 22:44:17 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_131462760
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 22:43 schreef Californium het volgende:

[..]

Ik kan nu even niets bedenken idd! Behalve mijn ontzettend witte bijna-lichtgevende huid :P misschien een keer een poging wagen.
ben je blond? Dan is het misschien iets lastiger idd...
disclaimer
pi_131462801
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nu alleen maar spijkerbroeken. Mensen kennen mij niet anders dan... en daar wil ik vanaf :Y
pi_131462813
Van de spijkerbroeken af :o Ik ben het eens met sq! Vind ze zo mooi staan O+. Ik vind ze ook heul lekker zitten maar weet dat dat niet voor iedereen geldt... O+
pi_131462900
Ik draag juist sinds ik slanker ben spijkerbroeken. Ze staan me nog steeds niet super (vooral nu niet, want beetje lossig want bijna te groot) maar het is wel lekker makkelijk. En moet op mijn werk een spijkerbroek aan verplicht. Was wel heftig want ik kwam van alleen rokjes en jurkjes dragen :D
pi_131462979
Ik draag eigenlijk nooit jurkjes, rokjes of gekleurde broeken. Heb een stuk of 5 spijkerbroeken die ik draag, dat is het :') Dus ik ben nodig aan een andere kledingkast-inhoud toe. Maar dat komt als ik op mn streefgewicht zit, zit nu 50 euro in de outfit-spaarpot.
pi_131462986
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 22:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ben je blond? Dan is het misschien iets lastiger idd...
Bruin :Y Met sproeten wel. En niet rossig :') :P
pi_131463041
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
Eens.

Komend weekend in NL maar eens een nieuwe halen. Heb van de C&A broeken die lekker zitten, maar m'n maat 40 (eind augustus gekocht) lubbert als 'n malle, dus even kijken of ik mijn bevallige bovenbeentjes ook in een 38 krijg. :9
Ja doei.
  zondag 22 september 2013 @ 22:49:17 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_131463064
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 22:48 schreef Californium het volgende:

[..]

Bruin :Y Met sproeten wel. En niet rossig :') :P
dan kan het *O*
disclaimer
pi_131463148
Ik heb nu 2 spijkerbroeken, waar ik dus ook in werk, dat is echt te weinig. Maar goed, nog heel klein beetje minder wegen en dan mag ik 2 nieuwe!
pi_131463177
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 22:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dan kan het *O*
Zal van de week eens proberen O+
pi_131463374
Ik heb er volgens mij wel 12 ofzo. Een aantal nog te klein. Stuk of 2 eigenlijk te groot :')
pi_131463435
Ik heb er 2: 1 te groot en bijna doorgesleten, 1 een beetje te groot en net een maandje oud.

Heb echt te weinig broeken :X
Ja doei.
pi_131463634
Ik had altijd een paarse ribbroek met wijduitlopende pijpen, wat soort van mijn 'dit wil ik ooit weer kunnen passen broek is'. Die was hip op mijn 14e/15e en toen was ik er dus ook al uitgegroeid. Heb dat ding jaren in de kast bij mijn ouders laten liggen in de hoop er ooit weer in te passen, maar sinds zij paar jaar geleden verhuisd zijn heb ik hem nooit teruggezien, dus hij is vermoedelijk weggegooid.

En wat zie ik net in de H&M gids staan? Paarse ribbroeken met wijduitlopende pijpen! Dat is wel zuur, wordt het hip, pas ik hem weer, heb ik hem niet meer :(!
  Licht Ontvlambaar zondag 22 september 2013 @ 23:02:01 #199
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_131463758
Ik heb er geen, spijkerbroek, ik kan altijd nog een krat cola in de taille parkeren als het bij bovenbenen fatsoenlijk zit...
pi_131463830
Ribbroeken worden weer hip ja? :D elke 10 jaar komen ze weer even terug volgens mij : P
pi_131463950
http://www.hm.com/nl/product/11902?article=11902-B

Hip weet ik niet, maar de H&M heeft ze :D
pi_131464064
Grappig! :D
pi_131468610
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:47 schreef Sarabi het volgende:
Succes bananapancake
Thanks. Het valt oprecht wel mee. Het is ff lastig uit te leggen. Het moeilijke wordt voor mij om te bedenken wat ik kan eten op de low carb dagen, omdat ik t dus nog nooit eerder gedaan heb ( ja een dag ofzo :P)

Goeiemorgen allen :W
My salvation lies in your love..
pi_131468733
Jongens ik heb de laatste dagen niet echt gepost, want het gaat niet lekker. Loop krom van de zenuwen. En over 3 uur is de verlossing. Hoop ik. Ik word helemaal gek. En loop leeg. Maar daar is niets van te zien op de wegschaal.

Verder even een knuffel voor SQ! En een jompel voor de maat 30 van misssly. En nu hoop ik dat ik voor de rest niets bijzonders heb gemist.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_131469129
quote:
[ afbeelding ]
Ik ben jaloers op je haar.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_131469174
En hoera voor de broekenmijlpalen van Sly en Qwea! *O*

Ik heb er zelf ook een bereikt. Komende donderdag heb ik een sollicitatiegesprek. Ik was wat kleren aan het passen daarvoor en ik pas klaarblijkelijk weer in broek die ik in 2007 aan had toen ik solliciteerde naar m'n promotieplek. Dat is een maat 38. :D
pi_131469197
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 23:06 schreef Zeester het volgende:
http://www.hm.com/nl/product/11902?article=11902-B

Hip weet ik niet, maar de H&M heeft ze :D
Tof! Ik ben dol op ribbroeken, maar heb altijd moeite om ze te vinden. Ik vind de donkergroene mooi.

Hoe vallen de broeken van de H&M?
  maandag 23 september 2013 @ 08:32:56 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_131469302
Hosanna, 91 kilo zelfs :') naja, daar gaan we dan maar weer ;(
disclaimer
  maandag 23 september 2013 @ 08:33:31 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_131469313
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 08:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Tof! Ik ben dol op ribbroeken, maar heb altijd moeite om ze te vinden. Ik vind de donkergroene mooi.

Hoe vallen de broeken van de H&M?
elke broek valt anders daar _O- kwestie van even proberen :)
disclaimer
pi_131469341
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 08:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

elke broek valt anders daar _O- kwestie van even proberen :)
Ik bestel wel 3 maten dan. Hmf.
  maandag 23 september 2013 @ 09:44:41 #211
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131470466
Mogguh!

Wie kwam er met die filet american tip van de lidl? Ik ben u dankbaar _O_
  maandag 23 september 2013 @ 09:45:21 #212
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_131470481
Ik word een beetje naar van al die vrouwendingen hier :') Je gaat toch niet over broeken praten??

Dr. eleusis' Niet Zeiken Maar Afvallen programma gaat voorts wel geweldig, daar ik nog slechts 90.4kg ben deze morgen. Een ATL van dit jaar.

Nu ff twee uur Jillian-Zumba-buikdansen, morgen uitvoering :(
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 23 september 2013 @ 09:45:29 #213
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131470491
quote:
[ afbeelding ]
Tof voor jou, maar geel is een van de weinige kleuren die ik echt, echt niet kan hebben. Mijn huid is gelig en dan kan het gewoon echt niet...

quote:
17s.gif Op zondag 22 september 2013 22:26 schreef douche-eendje het volgende:

Mn toffe groene winterjas is nu echt te groot aan het worden ;(
Welke maat? Iets voor de meet?

Ik heb vorig jaar een groene gepast bij de Steps die toen echt mijn model en kleur was, maar net niet lekker zat. Toen een zwarte gekocht, die nu alweer te groot is. Mag een nieuwe, maar denk dat ik even wacht tot de uitverkoop.

Zo, en nu ga ik de ribbroeken van de H&M bestellen. Rib = zo fijn!
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_131470687
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 06:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Jongens ik heb de laatste dagen niet echt gepost, want het gaat niet lekker. Loop krom van de zenuwen. En over 3 uur is de verlossing. Hoop ik. Ik word helemaal gek. En loop leeg. Maar daar is niets van te zien op de wegschaal.

Verder even een knuffel voor SQ! En een jompel voor de maat 30 van misssly. En nu hoop ik dat ik voor de rest niets bijzonders heb gemist.
Ik stuur positieve gedachten jouw kant op :*
Spoilers!
pi_131470722
quote:

Ach Joycie wat rot toch! Sterkte, ik hoop op de best mogelijke uitslag :*
pi_131470807
quote:

Och, lees ik hier gewoon overheen. Sterkte vandaag!
  maandag 23 september 2013 @ 09:58:16 #217
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131470826
Sterkte Joycie!

Ik heb beide broeken in maten 40 t/m 46 besteld, alleen de groene was er niet in 44. Ik heb echt geen idee welke maat ik heb en de rest stuur ik wel terug.
pi_131470844
Ik geloof dat ik die ribbroeken ook wel leuk vind :o
Ik droeg eigenlijk geen boeken meer, want ik vind dat ook mooier als je slanker bent, maar dat begin ik dus weer te worden *O*
  maandag 23 september 2013 @ 10:02:47 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131470916
Mijn lijstje voor vandaag:

Brinta
Roggebrood, mandarijn
3 boterhammen, kipfilet en komkommer, geitenkaas
Kwark m bessen
Boontjes, peultjes, puree, vis
Yoghurt m muesli/cruesli

En -O- voor weegdag. Goed gegeten dit weekend, de 10k gelopen en alsnog omhoog gaan. :')
Voor deel zal het wel komen door de vrij zoute soep van gisteren, maar toch... -O-
  maandag 23 september 2013 @ 10:04:34 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_131470956
Ik heb gemist wat er met Joycie gaat gebeuren, desalniettemin een knuffel jouw kant op :*
disclaimer
pi_131470989
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 09:45 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Tof voor jou, maar geel is een van de weinige kleuren die ik echt, echt niet kan hebben. Mijn huid is gelig en dan kan het gewoon echt niet...

[..]

Welke maat? Iets voor de meet?

Ik heb vorig jaar een groene gepast bij de Steps die toen echt mijn model en kleur was, maar net niet lekker zat. Toen een zwarte gekocht, die nu alweer te groot is. Mag een nieuwe, maar denk dat ik even wacht tot de uitverkoop.

Zo, en nu ga ik de ribbroeken van de H&M bestellen. Rib = zo fijn!
Maat 42, vorig jaar bij de V&D gekocht. Moet er nog even over nadenken... en eerst mn nieuwe jas binnen hebben :P
SPOILER
pi_131471073
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb gemist wat er met Joycie gaat gebeuren, desalniettemin een knuffel jouw kant op :*
Ze krijgt vandaag te horen of ze dezelfde hartkwaal als haar vader heeft. Of daar in ieder geval kans op heeft. Het was heel moeilijk om het te laten onderzoeken en toen ze eindelijk zover was moest ze op de uitslag wachten. Tot vandaag dus.
Spoilers!
pi_131471076
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
En voor weegdag. Goed gegeten dit weekend, de 10k gelopen en alsnog omhoog gaan.
Voor deel zal het wel komen door de vrij zoute soep van gisteren, maar toch...
Ik heb precies hetzelfde. Sinds vrijdag keurig gegeten en veel gesport, maar ook zwaarder geworden. En ook ik had te zout eten gisteren (was iets waar eerst 500 ml bouillon bij moest en even later weer 500 ml en dan inkoken tot het dik was: brimzout dus!).
pi_131471197
quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2013 09:44 schreef Qwea het volgende:
Mogguh!

Wie kwam er met die filet american tip van de lidl? Ik ben u dankbaar _O_
Lekker is die he? :D

Nog wel even een tip: controleer goed het bakje. Ik heb nu al een aantal keren gehad dat er een barst/gat in het bakje zat en dat lijkt me niet zo goed met filet american.
  maandag 23 september 2013 @ 10:15:12 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_131471217
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ze krijgt vandaag te horen of ze dezelfde hartkwaal als haar vader heeft. Of daar in ieder geval kans op heeft. Het was heel moeilijk om het te laten onderzoeken en toen ze eindelijk zover was moest ze op de uitslag wachten. Tot vandaag dus.
Ah, shit, dat is ook wel stressvol. Duimen draaien!
disclaimer
pi_131471823
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 09:45 schreef eleusis het volgende:
Ik word een beetje naar van al die vrouwendingen hier :') Je gaat toch niet over broeken praten??

Dr. eleusis' Niet Zeiken Maar Afvallen programma gaat voorts wel geweldig, daar ik nog slechts 90.4kg ben deze morgen. Een ATL van dit jaar.

Je vergeet de hoepel schat :*
pi_131471848
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:14 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Lekker is die he? :D

Nog wel even een tip: controleer goed het bakje. Ik heb nu al een aantal keren gehad dat er een barst/gat in het bakje zat en dat lijkt me niet zo goed met filet american.
Jij ook al -O-
Heerlijk spul is het maar ik heb ook al meerdere keren gehad dat het bakje kapot was.
  maandag 23 september 2013 @ 10:47:33 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131472019
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 09:45 schreef eleusis het volgende:

Nice! Goed bezig! _O_
pi_131473164
Voor wie de rib(?) zeg je dat zo? broek leuk vonden. Kreeg net een mail van de H&M dat bepaalde artikelen 50% korting waren en ook die broek.

http://www.hm.com/nl/prod(...)nType=Merch_Discount

Wel een andere dan hier was laten zien maar toch wel dezelfde stof.
  maandag 23 september 2013 @ 13:12:02 #230
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131475727
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:29 schreef Mokkels het volgende:
Voor wie de rib(?) zeg je dat zo? broek leuk vonden. Kreeg net een mail van de H&M dat bepaalde artikelen 50% korting waren en ook die broek.

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1AA%200180244%20007%2027%201956%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Vind dit model wel echt minder... Zo enorm skinny zou ik nog niet zomaar aan durven hoor. Misschien dat ik hem er toch nog achteraan bestel. Passen kan nooit kwaad :)
pi_131475826
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:12 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Vind dit model wel echt minder... Zo enorm skinny zou ik nog niet zomaar aan durven hoor. Misschien dat ik hem er toch nog achteraan bestel. Passen kan nooit kwaad :)
Een skinny kan jij volgens mij makkelijk hebben! :Y Maar goed, je moet je er ook lekker in voelen, natuurlijk.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 23 september 2013 @ 13:37:57 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_131476550
ik droeg dus steeds skinny's tot ik eens goed ongeposeerde foto's van mezelf ging bekijken :')
disclaimer
pi_131476646
Mijn benen en kont zijn niet gemaakt voor skinny's. :')

Gelukkig komen er weer meer andere modellen nu. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_131476731
Mijn nieuwe spijkerbroek is ook een skinny, en ik denk dat ie goed staat. Dat zeggen tenminste enkele anderen ook, mensen die ik wel geloof....hoop dat dat terecht is :D
pi_131476833
Niks tegen skinny's overigens, alleen niet aan mijn kont aub. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_131477206
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn benen en kont zijn niet gemaakt voor skinny's. :')
Same here
pi_131478441
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:42 schreef miss_sly het volgende:
Mijn nieuwe spijkerbroek is ook een skinny, en ik denk dat ie goed staat. Dat zeggen tenminste enkele anderen ook, mensen die ik wel geloof....hoop dat dat terecht is :D
Ik zou er niet over liegen.
pi_131478472
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:29 schreef Mokkels het volgende:

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1AA%200180244%20007%2027%201956%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Jammer van de ritsjes. Die zijn niet zo flatterend als je mijn heupen hebt.
  maandag 23 september 2013 @ 14:32:28 #239
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131478650
En ik vind de kleuren ook wel minder mooi dan die echt donkergroene en donkerblauwe. Toch een beetje vaal ofzo...

Zoek wel nog een knaldonkergroene rib. Misschien zaterdag toch maar een uitgebreide shopsessie doen :D
  maandag 23 september 2013 @ 14:35:42 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131478783
Okeeee, zag zojuist mijn finish-foto van zaterdag... :o :@
Natuurlijk mag ik supertrots zijn dat ik 10km kan hardlopen, maar damn... er moet echt nog wel flink wat af hoor.
Wat heb ik toch een verstoord beeld van mezelf in mijn hoofd. :o
  maandag 23 september 2013 @ 14:37:23 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_131478847
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
Natuurlijk mag ik supertrots zijn dat ik 10km kan hardlopen, maar damn... er moet echt nog wel flink wat af hoor.
Ja en dan post je de foto hier en dan zegt iedereen "Je ziet er geweldig uit!"

Zo gaat dat altijd. Mensen haten foto's van zichzelf ;)
disclaimer
pi_131478879
quote:
Herkenbaar. Ook wat Stormqueen eerder zei over jezelf in een skinny zien op een onbewaakt ogenblik.
  maandag 23 september 2013 @ 14:41:56 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131478982
Oh well. Een reality check is altijd fijn. :+
Geprint en gelamineerd voor op de snoeppot. :Y) :D
  maandag 23 september 2013 @ 14:43:13 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_131479034
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
_O-
disclaimer
pi_131479039
quote:
Ik ging kijken naar mijn eigen foto's en ik begrijp je helemaal. :')

En dat staat nog los van de "gnork, kijk mijn inspanningshoofd"-foto's. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_131479044
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom heb je in godsnaam uberhaupt een snoeppot.
  maandag 23 september 2013 @ 14:45:02 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_131479100
Ah BE, you said a magic word O+
disclaimer
  maandag 23 september 2013 @ 14:45:29 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131479113
quote:
9s.gif Op maandag 23 september 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Waarom heb je in godsnaam uberhaupt een snoeppot.
Omdat ik twee bloedjes van kindertjes heb en die mogen van mij echt heus af en toe wel een snoepje. ;)
  maandag 23 september 2013 @ 14:45:50 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131479125
quote:
99s.gif Op maandag 23 september 2013 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ah BE, you said a magic word O+
:D Goed he! _O-
  maandag 23 september 2013 @ 14:46:23 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131479150
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ging kijken naar mijn eigen foto's en ik begrijp je helemaal. :')

En dat staat nog los van de "gnork, kijk mijn inspanningshoofd"-foto's. :')
En toch zijn we maar mooi wel vet stoer, want we liepen er maar mooi wel! *boks*
pi_131479171
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:45 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Omdat ik twee bloedjes van kindertjes heb en die mogen van mij echt heus af en toe wel een snoepje. ;)

dat komt dus nooit goed met jouw jongens, he. Eiwitshakes moet je ze geven!
pi_131479182
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En toch zijn we maar mooi wel vet stoer, want we liepen er maar mooi wel! *boks*
Zeker waar. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_131479303
Ghi Ik heb het vaak omgekeerd :@

Ik kan mezelf echt dikker denken dan ik daadwerkelijk ben.

Ook naar.
  maandag 23 september 2013 @ 14:53:09 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_131479404
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 14:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

gains zijn gains dude.
disclaimer
pi_131480884
O: zelfgebakken brood. Appelstroop erop :P
L: Weer dat brood. Sandwichspread.
T: Verse ananas :9 en een stukje pure chocola
D: Courgette, aardappeltjes, feta, oregano. Gebeuren in een wok even bakken, deksel een tijdje erop en omz :Y)
T: magere kwark met muesli.

Ik heb toch een partij spierpijn van gisteren, bovenarmen, buik en in mijn billen. Dat laatste komt vermoed ik van de squats.

Heb trouwens nog nooit een skinny jeans aan durven trekken. 1x gekregen in een winkel, maar echt... nee, doe maar niet. De straight jeans durf ik inmiddels wel aan :Y
  maandag 23 september 2013 @ 15:35:41 #256
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_131480942
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 14:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Volle chocomelk en mass gainers :Y
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_131481038
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:35 schreef stinkie het volgende:

[..]

Precies! Sta jij toe dat ze worden verpest met snoepjes? Hup, snoeppot de deur uit!
pi_131481086
Ja joh, kweek eens wat spierballen!
  maandag 23 september 2013 @ 15:40:48 #259
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131481160
Ik ging een stroopwafel eten en toen was de zak leeg ;(

Toen ging ik maar kwark eten :')
  maandag 23 september 2013 @ 15:44:36 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131481324
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:35 schreef stinkie het volgende:

[..]

En uiteraard elke ochtend eerst even het circuitje doen op zolder voor ze mogen aankleden he!
Fasted trainen werkt altijd beter! :Y
  maandag 23 september 2013 @ 15:45:24 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_131481354
quote:
17s.gif Op maandag 23 september 2013 15:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En uiteraard elke ochtend eerst even het circuitje doen op zolder voor ze mogen aankleden he!
Voer je ze ook blikjes tonijn en rauwe spaghetti als T?
disclaimer
  maandag 23 september 2013 @ 15:50:47 #262
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131481574
_O- Dank voor het doorbreken van mijn middag-dipje.

Ik heb btw een raar lijstje vandaag:

O (6:30): 2 volkoren. 1 smeerkaas, 1 vlokken. 200 ml lv yoghurt met een banaan en 2 tl's suiker. Glaasje sap.
T (10:30): Appel.
L (13:15): 4 volkoren. 2 smeerkaas, 2 30+kaas. 1/2 komkommer.
T(15:45): Pakje crackertjes.
GROOOOOT GAT IVM AVONDWERK
D (21:00): 2 meergranenpannekoeken met appel en/of spek.
T: Niks meer, veel te late D.

Verwacht eigenlijk dat er zo nog wel een pakje crackers in gaat, maar dit is eigenlijk gewoon een hele slechte planning. Vervelende is dat vriendlief en ik elkaar amper zien ivm heel veel avondwerken en ik samen eten belangrijk vind... Had gewoon een bakje lv kwark ofzo moeten meebrengen, maar daar heb ik met mijn maandagochtendhoofd niet aan gedacht. Misschien dat ik er zo nog even voor naar de supermarkt loop. Kan best eigenlijk :)
pi_131482269
quote:

Hoe gaat t nu Joycie, ik hoop dat je goed nieuws hebt gekregen! :*
Kwak
  maandag 23 september 2013 @ 16:26:40 #264
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_131483096
quote:
17s.gif Op maandag 23 september 2013 15:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

en naar school krijgen ze een beker water met creatine mee. Als ze maar beloven goed te schudden :+
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_131483383
Ik weet dat 'ze' vaak trollen, maar zo heel vreemd is de vraag waarom je in godsnaam een Snoeppot hebt terwijl je probeert af te vallen toch niet? En dan geef je als antwoord dat dat voor de kinderen bedoeld is. Klaar.
  maandag 23 september 2013 @ 16:35:47 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_131483501
quote:
3s.gif Op maandag 23 september 2013 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet dat 'ze' vaak trollen, maar zo heel vreemd is de vraag waarom je in godsnaam een Snoeppot hebt terwijl je probeert af te vallen toch niet? En dan geef je als antwoord dat dat voor de kinderen bedoeld is. Klaar.
frustratiepuntje wat ik uit een ander topic meenam vandaag. Sorry mevrouw :@
disclaimer
pi_131483608
Oja ik moet nog steeds eens een fruitschaal kopen....
pi_131484281
Ik eet vanavond sajoer-boontjes.

Ik kwam net mijn oude huisgenootje tegen, die ongeveer de enige was die niet wist dat ik op dieet was, en die ik al ongeveer een jaar niet had gezien (alleen nog een x midden in de winter in winterjas met sjaal en dikke kleren, dat telt natuurlijk niet :P) en het eerste wat ze zei was 'wat ben je afgevallen!' Is natuurlijk een van de allerbeste dingen die je kunt horen, mijn dag is weer goed :D
pi_131485256
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghi Ik heb het vaak omgekeerd :@

Ik kan mezelf echt dikker denken dan ik daadwerkelijk ben.

Ook naar.
Ja! Dat heb ik ook. Maar vandaag een foto gemaakt (inmiddels -15) en dan lijk ik wel slank, al zeg ik 't zelf :@

Maar als ik dan zie dat ik 10 kilo boven mijn ideale BMI zit, dan denk ik weer: dat kan dan niet, ik ben gewoon nog hartstikke vet!

Ahhh! :'(
Screw them.
We're going home.
pi_131485273
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:56 schreef Zeester het volgende:
Ik eet vanavond sajoer-boontjes.

Ik kwam net mijn oude huisgenootje tegen, die ongeveer de enige was die niet wist dat ik op dieet was, en die ik al ongeveer een jaar niet had gezien (alleen nog een x midden in de winter in winterjas met sjaal en dikke kleren, dat telt natuurlijk niet :P) en het eerste wat ze zei was 'wat ben je afgevallen!' Is natuurlijk een van de allerbeste dingen die je kunt horen, mijn dag is weer goed :D
Een van?
DE allerbeste! :D *O*
Screw them.
We're going home.
pi_131485328
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2013 17:27 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Een van?
DE allerbeste! :D *O*
Nou, op dieet gebied wel, maar op levensgebied... Een huwelijksaanzoek zou bv nog welkomer zijn :P Of sowieso nieuws van een aanbidder ;P
  maandag 23 september 2013 @ 17:29:14 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_131485342
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:28 schreef Zeester het volgende:

[..]

Nou, op dieet gebied wel, maar op levensgebied... Een huwelijksaanzoek zou bv nog welkomer zijn :P Of sowieso nieuws van een aanbidder ;P
wil je met me trouwen?
disclaimer
  maandag 23 september 2013 @ 17:29:32 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_131485353
Oh crap, ik ben al getrouwd :(
disclaimer
pi_131485363
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:28 schreef Zeester het volgende:

[..]

Haha oh ja.
Uhm nou vooruit :P
Screw them.
We're going home.
pi_131485381
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
Dan kan je nog wel een huwelijksaanzoek krijgen :7
pi_131485411
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:26 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja! Dat heb ik ook. Maar vandaag een foto gemaakt (inmiddels -15) en dan lijk ik wel slank, al zeg ik 't zelf :@

Maar als ik dan zie dat ik 10 kilo boven mijn ideale BMI zit, dan denk ik weer: dat kan dan niet, ik ben gewoon nog hartstikke vet!

Maar wel 15 kg minder vet dan eerst :+

Tijdje terug ook zo'n heerlijk compliment gekregen, iemand die mij niet meer vind passen bij het woord dik :P. En zaterdag kwam ik mn oude buurvrouw tegen in de supermarkt en die moest echt even goed kijken of ik het wel was _O-
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
Maak ons maar jaloers :{w
pi_131485477
Ik waardeer het zeer SQ, en ik vond je een hele toffe meid op LL, maar nee, sorry, ik wil iemand helemaal voor mezelf, niet delen met een meneer :D
  maandag 23 september 2013 @ 18:05:05 #278
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_131486225
Holy guacamole, wat een afschuwelijk weekend, lijntechnisch gezien. Veul drank, veul snacksels. Maar wel leuk! Vandaag weer braaf:
O ei + cracker
T cracker met rookvlees
L ei + sla + cracker met pindakaas
T -
D aubergine, courgette, tomaat, ui, paprika en shoarmavlees uit de oven

Joycie, hoop dat je goed nieuws gehad hebt.
Prrrrr
pi_131486242
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:26 schreef CarOnline het volgende:

[..]

10 kilo boven je ideale bmi is niet haske vet, das wat te zwaar.
  maandag 23 september 2013 @ 18:15:15 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_131486464
quote:
17s.gif Op maandag 23 september 2013 17:31 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Maar wel 15 kg minder vet dan eerst :+

Tijdje terug ook zo'n heerlijk compliment gekregen, iemand die mij niet meer vind passen bij het woord dik :P. En zaterdag kwam ik mn oude buurvrouw tegen in de supermarkt en die moest echt even goed kijken of ik het wel was _O-

[..]

Maak ons maar jaloers :{w
Jaloers? Op mijn seksloze kortekapselbestaan? ;(
disclaimer
  maandag 23 september 2013 @ 18:15:52 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_131486483
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:34 schreef Zeester het volgende:
Ik waardeer het zeer SQ, en ik vond je een hele toffe meid op LL, maar nee, sorry, ik wil iemand helemaal voor mezelf, niet delen met een meneer :D
je moet het anders zien, je krijgt de meneer er gratis bij, twee voor de prijs van 1 O+
disclaimer
pi_131486501
Nou, dan heb ik vandaag 2 hele fijne dingen te horen gehad! Jongens, ik ben verloooofd :D
  maandag 23 september 2013 @ 18:17:25 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_131486528
_O- O+
disclaimer
pi_131486565
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 18:16 schreef Zeester het volgende:
Nou, dan heb ik vandaag 2 hele fijne dingen te horen gehad! Jongens, ik ben verloooofd :D
Heerlijk, kun je ongegeneerd uitdijen *O*
pi_131486568
quote:
99s.gif Op maandag 23 september 2013 18:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jaloers? Op mijn seksloze kortekapselbestaan? ;(
Ja dat doe je zelluf hoor.
pi_131486604
Maar wat nou als onze katten het niet goed kunnen vinden?
pi_131486622
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 18:20 schreef Zeester het volgende:
LAT-relatie?
  maandag 23 september 2013 @ 18:24:52 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_131486728
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 18:20 schreef Zeester het volgende:
we vinden vast wel een fijn huisje voor jouw kat :Y
disclaimer
pi_131486927
quote:
99s.gif Op maandag 23 september 2013 18:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

we vinden vast wel een fijn huisje voor jouw kat :Y
Als het er een is die mijn voeten warm kan houden in/op bed bied ik mij wel aan als kattenvrouwtje. Komen jullie zo af en toe maar op bezoek O+
pi_131486955
Dank jullie wel voor de liever berichtjes :*

We hebben goed nieuws gehad. De echo en het hartfilmpje zagen er goed uit. Er was niets afwijkends op te zien. Al betekend dit jiet dat ik het nooit kan krijgen. Daar zou ik verder genonderzoek voor moeten laten doen. Maar dat heeft zo zijn consequenties dus daar gaan we nu goed over nadenken. Voor nu moet ik over 3 jaar terug komen voor een nieuwe echo. Dus het was echt positief :)
Gek genoeg moet het nieuws nog wel verder tot me doordringen, want mijn lijf is nog steeds gespannen. Maar dat kan ook door de slapeloze nacht komen. Mijn lief en ik gaan er zo een wijntje op drinken!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_131486965
quote:
17s.gif Op maandag 23 september 2013 18:32 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Als het er een is die mijn voeten warm kan houden in/op bed bied ik mij wel aan als kattenvrouwtje. Komen jullie zo af en toe maar op bezoek O+
Dan zou je aan de mijne echt een heeeele goeie hebben want die slaapt op het voeteneind. Inclusief niet willen bewegen als je je dan om wil keren :D.

(maar ik hou hem lekker zelf want het is m'n liefste liefje <3)
pi_131486984
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 18:33 schreef J0ycie88 het volgende:

We hebben goed nieuws gehad. De echo en het hartfilmpje zagen er goed uit. Er was niets afwijkends op te zien. Al betekend dit jiet dat ik het nooit kan krijgen. Daar zou ik verder genonderzoek voor moeten laten doen. Maar dat heeft zo zijn consequenties dus daar gaan we nu goed over nadenken. Voor nu moet ik over 3 jaar terug komen voor een nieuwe echo. Dus het was echt positief :)
Gek genoeg moet het nieuws nog wel verder tot me doordringen, want mijn lijf is nog steeds gespannen. Maar dat kan ook door de slapeloze nacht komen. Mijn lief en ik gaan er zo een wijntje op drinken!
Goed nieuws zeg! Drink er maar lekker 1 op!
  maandag 23 september 2013 @ 18:34:37 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_131486987
quote:

Fijn om te horen! Wat een opluchting!
disclaimer
pi_131486999
quote:

fijn Joycie! Het is ook iets wat iedereen in principe kan krijgen, toch?
Kwak
pi_131487490
Goed nieuws, joycie! Drink maar lekker een glas om het te vieren (en hopelijk echt te ontspannen ;) ).
pi_131487510
Wat iedereen hier al zegt: Wat fijn en goed nieuws Joycie!
pi_131487815
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 18:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

10 kilo boven je ideale bmi is niet haske vet, das wat te zwaar.
Mwoahhhhh..... Ik zit nog steeds 'IN DE GEVAREN ZONE!!!' :P

Ah ja. Soms denk ik me slanker en vaak denk ik me dikker.
Ik verwacht ook nog steeds dat ik nergens in pas als ik ga winkelen. Van de week ga ik shoppen in Manchester en ik was al helemaal bang dat ik nergens in pas. Op 1 of andere manier krimpen de kleren in de winkels mee, ofzo.
Screw them.
We're going home.
pi_131487822
Super Joycie, drink heel de fles maar leeg, dan is de spanning zo weg :D

Voor al degene die goed bezig zijn ^O^

Ik was slecht bezig, 2kg erbij gevreten, week niet gesport door ziekte, MAAR vandaag terug gaan fietsen en netjes gegeten. We gaan er weer tegenaan *)
pi_131487829
quote:

Fijn!
Screw them.
We're going home.
pi_131487838
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 19:02 schreef Serieliefhebber het volgende:
Super Joycie, drink heel de fles maar leeg, dan is de spanning zo weg :D

Voor al degene die goed bezig zijn ^O^

Ik was slecht bezig, 2kg erbij gevreten, week niet gesport door ziekte, MAAR vandaag terug gaan fietsen en netjes gegeten. We gaan er weer tegenaan *)
That's the spirit *O*
pi_131487842
En vol 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')