SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedzo!quote:Op zondag 22 september 2013 10:33 schreef Mokkels het volgende:
<88 cm taille.Dus niet meer in de 'gevarenzone'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik wat eten. Honger.
-edit- lijssie van de dag:
O: overnight oats. Rijstmelk, havervlokken, lijnzaad,chiazaad, rode bessen en een kiwi.
S: bootcamp
L: Volkorenbrood met vegapate
T: gisteren een verse ananas gekochtdus daar maar wat van.
D: Vegastoofpotje met prei, wortel, kikkererwten en wat naanbrood
T: magere kwark met muesli.
[ Bericht 12% gewijzigd door douche-eendje op 22-09-2013 11:14:28 ]
Ik wil elke werkdag gaan sporten. En als het kan 1x in het weekend. Dus 6x per week. Waarvan 1x yoga en 1x zumba de rest is vrij in te vullen (dit hebben we afgesprokenquote:Op zondag 22 september 2013 11:25 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig Eendje!
@dudesque hoe vaak wil je in de week gaan sporten?
Is dat niet een beetje veel? Hoe wil je dat gaan volhouden?quote:Op zondag 22 september 2013 11:28 schreef dudesque het volgende:
[..]
Ik wil elke werkdag gaan sporten. En als het kan 1x in het weekend. Dus 6x per week. Waarvan 1x yoga en 1x zumba de rest is vrij in te vullen (dit hebben we afgesproken)
Ik denk dat er best wel veel motivatie is van beide kanten. Ik woon praktisch naast de sportschool. Ik heb het gevoel dat ik het kan, het is niet zo dat we er uren gaan rondhangen, maar gewoon een uurtje per dag voor of na het werk/school even stoomafblazen. Het beviel goed afgelopen week.quote:Op zondag 22 september 2013 11:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje veel? Hoe wil je dat gaan volhouden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
Dan is het goedquote:Op zondag 22 september 2013 11:33 schreef dudesque het volgende:
[..]
Ik denk dat er best wel veel motivatie is van beide kanten. Ik woon praktisch naast de sportschool. Ik heb het gevoel dat ik het kan, het is niet zo dat we er uren gaan rondhangen, maar gewoon een uurtje per dag voor of na het werk/school even stoomafblazen. Het beviel goed afgelopen week.
Ja precies. En dat wil ik ook zeker gaan doen. Nothing is set in stone yet. We hebben de afgelopen week gewoon aangekeken van hoe gaan we het doen en tot nu toe zijn we erg blij met elkaars motivatie. Eten is een ander iets. Daar moet ik me echt in gaan verdiepen en wil misschien een bezoekje aan de dokter gaan brengen voor een bloedtest om te zien waar mijn zwaktes liggen (no carbs or whateverquote:Op zondag 22 september 2013 11:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan is het goed
Het is vooral belangrijk om een eet & sportpatroon te vinden dat je jaren (voor altijd) vol gaat houden.
quote:Op zondag 22 september 2013 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of waar je flink wat kiloos mee af gaat vallen
En daarna weer aan komtquote:Op zondag 22 september 2013 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of waar je flink wat kiloos mee af gaat vallen
Ik wacht er nog steeds op. 3 jaar inmiddels.quote:
Lekkere traktatie herbalifequote:Op zondag 22 september 2013 11:37 schreef dudesque het volgende:
[..]hhhhhheerlijk ik heb nu vooral zin in een milkshake
![]()
![]()
![]()
Kloptquote:Op zondag 22 september 2013 11:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik wacht er nog steeds op. 3 jaar inmiddels.
Er is geen gouden regel die voor iedereen werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen personal trainer. Maar wel begeleiding qua niet overbelasten van bepaalde spiergroepen. Om de dag armen - benen.quote:Op zondag 22 september 2013 11:40 schreef Sarabi het volgende:
@dudesque krijg je ook begeleiding in de sportschool?
Dat is wel fijnquote:Op zondag 22 september 2013 11:42 schreef dudesque het volgende:
[..]
Geen personal trainer. Maar wel begeleiding qua niet overbelasten van bepaalde spiergroepen. Om de dag armen - benen.
Jaquote:Op zondag 22 september 2013 11:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel fijn
Heb je al eens eerder zumba gedaan?
En daarvoor heb je nooit gesport?quote:Op zondag 22 september 2013 11:28 schreef dudesque het volgende:
[..]
Ik wil elke werkdag gaan sporten. En als het kan 1x in het weekend. Dus 6x per week. Waarvan 1x yoga en 1x zumba de rest is vrij in te vullen (dit hebben we afgesproken)
quote:Op zondag 22 september 2013 11:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
En daarvoor heb je nooit gesport?
Klinkt een beetje overenthousiast, om eerlijk te zijn. Maarja, elke keer sporten die je meepakt is mooi meegenomen. Persoonlijk zou ik elke dag sporten niet eens in mij leven kunnen proppen, of willen proppen for that matter. Gelukkig heb ik op het moment een behoorlijk fysieke baan.
quote:Op zondag 22 september 2013 11:49 schreef dudesque het volgende:
[..]ik heb eerder gesport ja. Best intensief ook. Ik heb gedanst en gespinned. Ik ben gestopt vanwege mijn baan (nanny) en ben daar ook zeer intens bezig met de kinderen. Het is niet zo dat ik mijn zak chips aan de kant hebt gegooid en via tellsell een membership heb gekocht bij de gym lol. Ik ben al ruim een jaar lid maar ging nooit op een reguliere basis. Ik was liever lui dan moe, en merkte dat echt aan mijn energielevel. Nu ga ik voor of na mijn werk naar de sportschool en haal meer uit mijn dag.
Ben ik niet met je eens. Je kan prima het eerste jaar 6x per week sporten en daarna als je je doel bereikt hebt 3x pw gaan.quote:Op zondag 22 september 2013 11:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan is het goed
Het is vooral belangrijk om een eet & sportpatroon te vinden dat je jaren (voor altijd) vol gaat houden.
Dan moet je maar net geluk hebben.quote:Op zondag 22 september 2013 12:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Je kan prima het eerste jaar 6x per week sporten en daarna als je je doel bereikt hebt 3x pw gaan.
Ik denk ook dat het niet haalbaar is heel lang er heel veel mee bezig te zijn. Voor een kortere periode je prioriteiten bij sporten leggen is wel mogelijk/haalbar, dus waarom daar niet lekker gebruik van makenquote:Op zondag 22 september 2013 12:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Je kan prima het eerste jaar 6x per week sporten en daarna als je je doel bereikt hebt 3x pw gaan.
Kolere wat ben jij negatief zegquote:Op zondag 22 september 2013 12:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan moet je maar net geluk hebben.
Want vaak moet je juist meer gaan sporten (of je eten meer aanpassen) om hetzelfde resultaat te behalen.
Precies. Ik fitness minimaal 5x per week 2u. Soms meer. Nou ja als ik mijn doel bereikt heb en ik heb geen zin meer in 5x per week, ga ik toch naar 3?quote:Op zondag 22 september 2013 12:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het niet haalbaar is heel lang er heel veel mee bezig te zijn. Voor een kortere periode je prioriteiten bij sporten leggen is wel mogelijk/haalbar, dus waarom daar niet lekker gebruik van maken
Maar je hebt het FOUT Qwea. FOUT!quote:Op zondag 22 september 2013 12:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kolere wat ben jij negatief zeg![]()
Het is natuurlijk comon sense dat als je 5x per week sport je bv 2700kcal moet eten en met 3x per week 2300.
3x per week sporten is easy te doen en 2300kcal is debiel veel in gezonde shit.
Zo simpel is het helaas niet.quote:Op zondag 22 september 2013 12:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kolere wat ben jij negatief zeg![]()
Het is natuurlijk comon sense dat als je 5x per week sport je bv 2700kcal moet eten en met 3x per week 2300.
3x per week sporten is easy te doen en 2300kcal is debiel veel in gezonde shit.
Schiet je dan net zo in de stress als nu als je een keer niet af valt of zelfs aankomt?quote:Op zondag 22 september 2013 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. Ik fitness minimaal 5x per week 2u. Soms meer. Nou ja als ik mijn doel bereikt heb en ik heb geen zin meer in 5x per week, ga ik toch naar 3?
Ooh alsjeblieft zeg. Ik ben nu een jaar bezig en ik moet er evenveel voor doen hoor. Kom even uit de slachtofferrol wil je?quote:Op zondag 22 september 2013 12:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo simpel is het helaas niet.
En niet negatief maar gewoon realistisch.
Hoe langer je bezig bent met afvallen hoe meer je er voor moet doen.
Ik ben deze week 2 kilo aangekomen. Boeie. Als ik zie hoe strak mijn kont is weet ik precies waar het van komt. En dat is echt niet van die pizza van vrijdagquote:Op zondag 22 september 2013 12:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Schiet je dan net zo in de stress als nu als je een keer niet af valt of zelfs aankomt?
Zo komt het niet altijd over......quote:Op zondag 22 september 2013 12:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh alsjeblieft zeg. Ik ben nu een jaar bezig en ik moet er evenveel voor doen hoor. Kom even uit de slachtofferrol wil je?
Ik weetsquote:Op zondag 22 september 2013 12:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar je hebt het FOUT Qwea. FOUT!
Dan de volgende keer er ook niet zo verontwaardigd over doen.quote:Op zondag 22 september 2013 12:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben deze week 2 kilo aangekomen. Boeie. Als ik zie hoe strak mijn kont is weet ik precies waar het van komt. En dat is echt niet van die pizza van vrijdag
Ga nou maar sporten. Vetkees.quote:
Ik ben er allang dikzak! Zit op de fietsquote:Op zondag 22 september 2013 12:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ga nou maar sporten. Vetkees.
Ja ach je kan er beter verontwaardig over doen dan telkens in een negatieve spiraal te levenquote:Op zondag 22 september 2013 12:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan de volgende keer er ook niet zo verontwaardigd over doen.
Ik zit binnen op de ligfietsquote:Op zondag 22 september 2013 12:40 schreef Zeester het volgende:
Qwea kijk wel uit, ik heb mijn telefoon ooit een x van m'n fiets laten vallen door al fietsend internetten!
Dan is het goed toch?quote:Op zondag 22 september 2013 12:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ach je kan er beter verontwaardig over doen dan telkens in een negatieve spiraal te leven
OMG Multitasken for the winquote:Op zondag 22 september 2013 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben er allang dikzak! Zit op de fiets
Vrouwen ftwquote:Op zondag 22 september 2013 12:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
OMG Multitasken for the win
En dat is juist mijn punt. Dat het wel kan werken. Maar dat is allemaal bullshit als ik Sarabi moet geloven.quote:Op zondag 22 september 2013 12:52 schreef Sjeen het volgende:
Ach ja, weet je... Iedereen moet zin eigen weg erin zoeken. Ik zie het nut van dat hakken nooit zo, van beide kampen...
Ikw eet niet wat jij hakken noemt, maar DP kwam daar niet eens bij in de buurt hoor IMHOquote:Op zondag 22 september 2013 13:02 schreef Sarabi het volgende:
Tussen niet reageren en meteen gaan hakken zit een groot verschil DP.
Misschien omdat het niet persoonlijk tegen jou was.quote:Op zondag 22 september 2013 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ikw eet niet wat jij hakken noemt, maar DP kwam daar niet eens bij in de buurt hoor IMHO
Ja lekker makkelijk dat je het er niet over wilt hebben. Iemand zegt dat ze 6x gaat sporten, jij zegt dat dat niet werkt en dat je er weer van aankomt, DP zegt dat het al 3 jaar goed gaat en je blijft het afkraken. Je bent zo onwijs negatief en overtuigd van je eigen gelijk, ik irriteer me er mateloos aan. En als men dan zegt dat er een gouden regel is moet jij toch even benadrukken dat ook al werkt het tot nu toe voor DP, dat haar manier echt niet de manier isquote:Op zondag 22 september 2013 13:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien omdat het niet persoonlijk tegen jou was.
Maar goed verder wil ik het er ook niet over hebben. Sjeen heeft gelijk.
Gihihih, jwz.quote:Op zondag 22 september 2013 13:06 schreef Vanyel het volgende:
Zeker voor haar doen niet.
DP heeft mad hakskillz
Maar dat kan toch ook op een normale manier zoals je nu doet.quote:Op zondag 22 september 2013 13:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
A) ik hakte niet en B) minder "hakkerig" haalt al helemaal niets uit bij jou.
Niet dat dit wel iets uithaalt, maar goed. Dat zeg ik, soms is het sterker dan ik zelf.
Je m'excuse voor de topic vervuiling, maar soms moet ik gewoon even reageren op de negatieve-ik-heb-de-wijsheid-in-pachtheid die uit je posts en manier van posten lijkt te spreken. Je bent niet omnipotent op afvalgebied. Net als ieder ander in dit topic overigens.
We doen allemaal maar wat en we hebben allemaal soms meer succes dan andere keren.
quote:Op zondag 22 september 2013 13:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dat kan toch ook op een normale manier zoals je nu doet.
Waarom moet er meteen gescheld en ander gedoe bij?
I FLIPPED A FUCKING FINGER YAH!!quote:Op zondag 22 september 2013 13:12 schreef Qwea het volgende:
[..]kun je even het gescheld quoten? Ik denk namelijk dat ik serieus stront in mijn ogen heb dan...
Ik huil ook niet om de reacties. Wel vind ik het niet normaal hoe sommige door gaan en de manier waarop.quote:Op zondag 22 september 2013 13:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Been there, done that, got the t-shirt. Er is al meerdere keren aangegeven dat men moeite heeft met je manier van posten.
Ik zeg niet dat je je dan maar moet aanpassen, maar dan weet je dat er bepaalde reacties op kunnen komen. Ga daar dan ook niet om zitten huilen.
Behalve dat je het niet negeert, maar altijd nog even moet zeggen wat je er van vindt en we het vanaf nu maar moeten laten rusten.quote:Op zondag 22 september 2013 13:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik huil ook niet om de reacties. Wel vind ik het niet normaal hoe sommige door gaan en de manier waarop.
Maar goed dat vind ook niemand belangrijk dus ik zal het ook gewoon negeren.
En jij (+ aanhang) gaat wel door? Nee dacht het inderdaad niet.quote:Op zondag 22 september 2013 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Behalve dat je het niet negeert, maar altijd nog even moet zeggen wat je er van vindt en we het vanaf nu maar moeten laten rusten.
I dare you...
Eeeeeeeeeeeeeeen gefaald.quote:Op zondag 22 september 2013 13:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En jij (+ aanhang) gaat wel door? Nee dacht het inderdaad niet.
quote:Op zondag 22 september 2013 13:18 schreef miss_sly het volgende:
Nou jullie toch allemaal druk zijn hier, kunnen jullie ook evendoen voor mijn spijkerbroek maat 30 (!) die ik gisteren heb gekocht! Dat is toch echt 4 maten kleiner dan de laatste die ik kocht
Dat wilde ik gisteren doen maar toen bedacht ik me dat ik geen idee heb van jeansmaten.quote:Op zondag 22 september 2013 13:18 schreef miss_sly het volgende:
Nou jullie toch allemaal druk zijn hier, kunnen jullie ook evendoen voor mijn spijkerbroek maat 30 (!) die ik gisteren heb gekocht! Dat is toch echt 4 maten kleiner dan de laatste die ik kocht
I wish I couldquote:Op zondag 22 september 2013 13:20 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Ga meer sporten jullie kibbelkonten![]()
![]()
![]()
Wie weet! Voordeel: je leert erover heen lezen en negeren wat je niet wil zien.quote:Op zondag 22 september 2013 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]supergoed!
Ik weet niet wat er met me is gebeurd maar ik kan ineens het kinderachtige gebitch en gezuig op FOK helemáál niet meer hebben. Heb al een shitload aan reeksen ontvolgd daardoor. Zou mijn soft spot geëxplodeerd zijn?
Nieuwe laten zetten?quote:Op zondag 22 september 2013 13:13 schreef Qwea het volgende:
Fuck this shitik ga naar de tattooshop, mijn 400kcal zitten erol voor de rustdag.
![]()
ja ik zit nog een beetje in het vagevuur maar wie weet wordt het ooit nog wat met mequote:Op zondag 22 september 2013 13:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wie weet! Voordeel: je leert erover heen lezen en negeren wat je niet wil zien.
Wat goedquote:Op zondag 22 september 2013 13:18 schreef miss_sly het volgende:
Sorry SQquote:Op zondag 22 september 2013 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]supergoed!
Ik weet niet wat er met me is gebeurd maar ik kan ineens het kinderachtige gebitch, gezuig en wijsneuzerij op FOK helemáál niet meer hebben. Heb al een shitload aan reeksen ontvolgd daardoor. Zou mijn soft spot geëxplodeerd zijn?
Hormonen?quote:Op zondag 22 september 2013 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]supergoed!
Ik weet niet wat er met me is gebeurd maar ik kan ineens het kinderachtige gebitch, gezuig en wijsneuzerij op FOK helemáál niet meer hebben. Heb al een shitload aan reeksen ontvolgd daardoor. Zou mijn soft spot geëxplodeerd zijn?
geen idee, ik ben maar een newbie op dat gebied. Ik hield het op oververmoeidheid, maar het zal ongetwijfeld een rol spelen.quote:
ja, maar bij haar levert het tenminste nog iets op uiteindelijk. Kan niet wachten tot ik van die ellende af benquote:Op zondag 22 september 2013 13:37 schreef Vanyel het volgende:
Echt de grootste bitch die er is, die hormonen.
Mijn lief zat gister te huilen omdat ze ontdekte dat ik maandagavond niet thuis ben.
Dan weer bitchfightquote:Op zondag 22 september 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
True. Ach, het neemt al af, dus das positief.
Ik heb me ook ooit ingeschrevenquote:Op zondag 22 september 2013 13:28 schreef roos85 het volgende:
Mijnloopt vandaag de Dam tot Dam en ik ga hem volgend jaar lopen
http://www.hm.com/nl/sizeguide?show=sizeguide_ladiesquote:Op zondag 22 september 2013 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Miss sly, geen flauw idee wat een maat 30 is: klinkt heel kleinDus super!
Ow maar het is niet moeilijk hoor. Sterker nog, het is makkelijkerquote:Op zondag 22 september 2013 16:08 schreef Mokkels het volgende:
[..]
http://www.hm.com/nl/sizeguide?show=sizeguide_ladies
Ik moest ook even zoeken wat het was.Het zijn dus inches (?). Heb nog nooit zo'n maat broek gehad altijd gewoon L of 44, niet dat moeilijkere.
Dus een![]()
voor maatje 30! ;D
quote:Op zondag 22 september 2013 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
Jeansmaat = je kledingmaat min acht, doorgaans
quote:Op zondag 22 september 2013 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hier valt mijn mond van open
Ja daarom juist! Noooooooooit geweten!quote:
dan heb je wss geen maat 44. Of je lijf is gekquote:Op zondag 22 september 2013 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb 44 en 33, does not compute.
En jij bent een hottiequote:Op zondag 22 september 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
Oftewel, douche-eendje, sly en qwea zijn skinnybitches![]()
![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
Oftewel, douche-eendje, sly en qwea zijn skinnybitches![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Past allebei prima. Van verschillende merken ook.quote:Op zondag 22 september 2013 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan heb je wss geen maat 44. Of je lijf is gek
Niet nodig SQquote:Op zondag 22 september 2013 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik voel toch een steek van jaloezie geloof ik
quote:Op zondag 22 september 2013 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je begint het nu met name bij mijn buik echt wel goed te zien.
Ik heb van joggingsbroek gewoon maat M.. en ik had S easy gepast, maar M was wat lekkerder want iets wijder voor het vrije bewegen.
D'r is hier maar een skinnybitch, dat is wel duidelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, Qwea, top!
Ik geloof dat ik gewone maat-8 bij mij toch ook niet klopt, hoor, want 38 past me niet. maar ik hang wel ergens tussen 40-42, afhankelijk ook van het merk. Bij Desigual zat ik net niet in L, dat was net iets te krap, en bij Sissy-Boy zat ik net niet in M.
Ik had een jas besteld bij Otto, een fleecejas op aanraden van HenkPietKlaasWim (of een andere serie mannelijke voornamen) in maat 44 en 42. Maat 44 heb ik maar niet eens gepast, want volgens mij is 42 al te ruim. Ik weet alleen niet of 40 goed gaat passen, en voor een jas is dat toch wel belangrijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Ik wil niet naar slankquote:Op zondag 22 september 2013 16:50 schreef douche-eendje het volgende:
Q, wat doe jij hier nogMijn buik is verre van dat, haha.
[..]
Niet nodig SQHoe is het nu met je?
een beetje gammel maar we komen er welquote:Op zondag 22 september 2013 16:50 schreef douche-eendje het volgende:
Q, wat doe jij hier nogMijn buik is verre van dat, haha.
[..]
Niet nodig SQHoe is het nu met je?
O ja, is dat zo?quote:Op zondag 22 september 2013 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
Een M bij zulke merken is een 38, een L een 40 he. Alleen h&m en c&a wijken daar in af
ik heb een BMI van 31 en ik krijg mezelf in 42, het zit wel strak MAAR HET PAST! maat kan alle kanten opquote:Op zondag 22 september 2013 16:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O ja, is dat zo?
Nou ja, dan hang ik ergens rond de 40, maar ik kan het me niet voorstellen. Mijn BMI is echt nog te hoog, om op 25 te komen, moet ik echt nog een kilo of 5 kwijt, volgens mij.
quote:Op zondag 22 september 2013 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een BMI van 31 en ik krijg mezelf in 42, het zit wel strak MAAR HET PAST! maat kan alle kanten op
ja sommige mensen hebben dat, zeer frustrerendquote:Op zondag 22 september 2013 17:04 schreef Qwea het volgende:
Ooh en ik wil nog wel even kwijt dat ik haat aan MikeyMo heb![]()
Hij moest van mij op de weegschaal, want met al dat gevreet van hem had ik zoiets van "Dude, je bent vet aangekomen, wedden! En als dat zo is, ga je gezonder eten! Niks niet meer elke dag snaaien! Godsamme, zelfs ik ben lichter dan je nu!" Dus hij op de weegschaal... 73,4![]()
(Hij was 2,5e maand gelee 76
) en een bmi van 20,3.
Hij vreet ALLES wat los en vast zit en komt geen gram aan
Ja nou echt hoor, dodelijk frustrerend. Moet ik eens doen, een week lang lopen snaaien. Zit er zo 5kg bijquote:Op zondag 22 september 2013 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja sommige mensen hebben dat, zeer frustrerendtroost je met het feit dat jouw lichaam wel gezonder is waarschijnlijk!
Wij allemaal SQ... wij allemaal...quote:Op zondag 22 september 2013 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik voel toch een steek van jaloezie geloof ik
Met reuma en colitis ulcerosa? Ik wil niet vervelend doen, maar dat klinkt mij allerminst als een gezond lichaam.quote:Op zondag 22 september 2013 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja sommige mensen hebben dat, zeer frustrerendtroost je met het feit dat jouw lichaam wel gezonder is waarschijnlijk!
Goede T'squote:Op zondag 22 september 2013 18:08 schreef Sjeen het volgende:
Lijstje...T+L: 2 kampioentjes met halve avocado, tomaat, gekookt ei
T: witte wijn
D: in de planning... Caesar salad met kipfilet
T: witte wijn
Of je koopt gewoon het verkeerde merkquote:Op zondag 22 september 2013 17:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn bmi is 30.5 en ik krijg maat 44 met moeite dicht. Damn ton op stokjes-figuur
Jeetje, ik verdiep me niet in het medisch dossier van iedereen hoor, mea culpaquote:Op zondag 22 september 2013 18:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Met reuma en colitis ulcerosa? Ik wil niet vervelend doen, maar dat klinkt mij allerminst als een gezond lichaam.
Ik heb geen CU hoorquote:Op zondag 22 september 2013 18:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Met reuma en colitis ulcerosa? Ik wil niet vervelend doen, maar dat klinkt mij allerminst als een gezond lichaam.
Niet? Ook stom!quote:Op zondag 22 september 2013 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jeetje, ik verdiep me niet in het medisch dossier van iedereen hoor, mea culpa![]()
nee, ach, ik wist het natuurlijk wel, maar ben er ff uit geweest en dacht daar even niet bij na toen ik dat zeiquote:
Ik maakte een garpjequote:Op zondag 22 september 2013 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ach, ik wist het natuurlijk wel, maar ben er ff uit geweest en dacht daar even niet bij na toen ik dat zei![]()
Laten we het er dan op houden dat jij in ieder geval beter voor je lichaam zorgt
Is waarschijnlijk ook wel weer zo. Bij zaken als M&S en miss etam voel ik me vaak stukken slankerquote:Op zondag 22 september 2013 18:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon het verkeerde merk
Ik heb altijd zo veel verschillende maten in mijn kledingkast liggen.
quote:Op zondag 22 september 2013 18:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk ook wel weer zo. Bij zaken als M&S en miss etam voel ik me vaak stukken slanker
Oh excuus - ik hou ook geen medische dossiers bij. Maar ik herinner me wel dat jij nogal wat klachten hebt - dus een gezond lichaam zou ik het jouwe niet noemen. In elk geval hoop ik niet dat je vriend een nog ongezonder lichaam heeft.quote:
Ik doe het ook 'een beetje' want ik eet geen pasta, rijst, brood en aardappels op niet-sportschool dagen. Wel koolhydraten bij het ontbijt. Als ik train eet ik 's avonds ook koolhydraten, anders dus niet. Werkt bij mij wel lekker.quote:Op zondag 22 september 2013 20:47 schreef Sarabi het volgende:
Succes bananapancake
klinkt voor mij vooral erg ingewikkeld
Crohnquote:Op zondag 22 september 2013 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh excuus - ik hou ook geen medische dossiers bij. Maar ik herinner me wel dat jij nogal wat klachten hebt - dus een gezond lichaam zou ik het jouwe niet noemen. In elk geval hoop ik niet dat je vriend een nog ongezonder lichaam heeft.
Die is mooiquote:Op zondag 22 september 2013 22:05 schreef Californium het volgende:
http://www.missetam.nl/jas-lang-zwart/nl/product/32034/
Deze!
Dan kan ik ook een x in A'veen gaan kijken, daar werkt een vriendin van mij tegenwoordig dus heb ik gelijk goed excuus om bij haar langs te gaan! Thnx!quote:Op zondag 22 september 2013 22:16 schreef miss_sly het volgende:
Er zit een Miss Etam op Buikslotermeerplein en één n Amstelveen, dat winkelcentrum.
Ow herkenbaar... ik wou al vragen of er iemand anders was die ook merkt dat de striae nu anders lijkt te worden... het lijkt bij mij wel meer op te vallen, mijn buik ziet eruit alsof ik tig koters gebaard hebquote:Op zondag 22 september 2013 22:26 schreef Mokkels het volgende:
Ik val af maar krijg striae op plekken waar ik ze niet had toen ik 10 kilo zwaarder was.
Dit hou ik ook maar in gedachten.. maar word er wel verdrietig van. Ben ik zo goed bezig word ik gewoon nog 'gestraft' (zo zie ik het een beetje).quote:Op zondag 22 september 2013 22:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow herkenbaar... ik wou al vragen of er iemand anders was die ook merkt dat de striae nu anders lijkt te worden... het lijkt bij mij wel meer op te vallen, mijn buik ziet eruit alsof ik tig koters gebaard heb![]()
Nou ja, strijdstrepen dan maar. Om mij te herinneren aan iets waar ik nooit meer naar terug wil.
Ik krijg het nu op die plek waar mannen zeg maar zo'n V hebben. Even een plaatje zoeken hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 22:30 schreef Zeester het volgende:
Ik heb zoveel striae, dat is niet leuk meer. Vooral op mijn lies/onderbuik stuk, dat is gewoon alleen striae, ook voelbaar. Wel wit, want heb ze al sinds m'n puberteit, maar dat komt dus nooit meer goed.
Misschien heb je striae van spieropbouw op plekken?
Mijn kledingkast lijkt ook van een gothic te zijn. Alles is zwart.quote:Op zondag 22 september 2013 22:32 schreef Californium het volgende:
Die is ook leuk! Alleen moet mijn winterjas een neutrale kleur zoals zwart of grijs hebben, gewoon omdat dat altijd zo wasen ik heb sjaals en mutsen in te veel kleuren en hou ervan daarmee te spelen... alles kan bij zwart
. Zo saai denk Ik trouwens ook over gewone kleding.... Heb schoenen in alle kleuren maar er begint ook langzaam meer kleur qua shirtjes te komen
Oeh leuk! En je badkamer tegels!quote:Op zondag 22 september 2013 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nog nooit zo vaak gegroet op straat
Tsja, niks aan te doen. Nou ja, mocht ik ooit zwanger zijn heb ik de strepen alvast, ofzo...quote:Op zondag 22 september 2013 22:29 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Dit hou ik ook maar in gedachten.. maar word er wel verdrietig van. Ben ik zo goed bezig word ik gewoon nog 'gestraft' (zo zie ik het een beetje).
En hier ziet het er ook uit of ik octomom ben geweest.
ik heb ook een petrol en een kobaltquote:Op zondag 22 september 2013 22:38 schreef Zeester het volgende:
Die is wel leuk. Maar, dan moet je wel meer dan 1 jas hebben vind ik, want niet altijd zin in geel. En ik ga maar 1 jas kopen!
bij geel kan echt alles. Niet bang zijnquote:Op zondag 22 september 2013 22:38 schreef Californium het volgende:
Ik vind het altijd leuk uitzien maar zodra ik een gekleurde jas pas denk ik altijd welke kleuren Ik dan niet kan dragen
. Ligt echt aan mij hoor. Kan ook slecht tegen verandering
Dan is het echt een goede aankoop voor af en toe. Maar al mijn jassen zijn nu te groot, en deze is hopelijk ook maar voor een jaartjequote:Op zondag 22 september 2013 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ook een petrol en een kobalt
Ik ga straks af van de spijkerbroeken, heb ik besloten. Wil gekleurde broeken erbij, rokjes... andere kleding vooral.quote:Op zondag 22 september 2013 22:40 schreef Californium het volgende:
Leuk stomqueen! En heel herkenbaar mokkels, zwart en blauw van de spijkerbroeken. Spijkerbroeken
Ik kan nu even niets bedenken idd! Behalve mijn ontzettend witte bijna-lichtgevende huidquote:Op zondag 22 september 2013 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij geel kan echt alles. Niet bang zijn
ben je blond? Dan is het misschien iets lastiger idd...quote:Op zondag 22 september 2013 22:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kan nu even niets bedenken idd! Behalve mijn ontzettend witte bijna-lichtgevende huidmisschien een keer een poging wagen.
Ik heb nu alleen maar spijkerbroeken. Mensen kennen mij niet anders dan... en daar wil ik vanafquote:Op zondag 22 september 2013 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind spijkerbroeken juist vooral mooi op een strak slank lijf eigenlijk
Bruinquote:Op zondag 22 september 2013 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben je blond? Dan is het misschien iets lastiger idd...
Eens.quote:Op zondag 22 september 2013 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind spijkerbroeken juist vooral mooi op een strak slank lijf eigenlijk
dan kan hetquote:Op zondag 22 september 2013 22:48 schreef Californium het volgende:
[..]
BruinMet sproeten wel. En niet rossig
![]()
Zal van de week eens proberenquote:
Thanks. Het valt oprecht wel mee. Het is ff lastig uit te leggen. Het moeilijke wordt voor mij om te bedenken wat ik kan eten op de low carb dagen, omdat ik t dus nog nooit eerder gedaan heb ( ja een dag ofzoquote:Op zondag 22 september 2013 20:47 schreef Sarabi het volgende:
Succes bananapancake
klinkt voor mij vooral erg ingewikkeld
Ik ben jaloers op je haar.quote:Op zondag 22 september 2013 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Tof! Ik ben dol op ribbroeken, maar heb altijd moeite om ze te vinden. Ik vind de donkergroene mooi.quote:Op zondag 22 september 2013 23:06 schreef Zeester het volgende:
http://www.hm.com/nl/product/11902?article=11902-B
Hip weet ik niet, maar de H&M heeft ze
elke broek valt anders daarquote:Op maandag 23 september 2013 08:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tof! Ik ben dol op ribbroeken, maar heb altijd moeite om ze te vinden. Ik vind de donkergroene mooi.
Hoe vallen de broeken van de H&M?
Ik bestel wel 3 maten dan. Hmf.quote:Op maandag 23 september 2013 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
elke broek valt anders daarkwestie van even proberen
Tof voor jou, maar geel is een van de weinige kleuren die ik echt, echt niet kan hebben. Mijn huid is gelig en dan kan het gewoon echt niet...quote:Op zondag 22 september 2013 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Welke maat? Iets voor de meet?quote:Op zondag 22 september 2013 22:26 schreef douche-eendje het volgende:
Mn toffe groene winterjas is nu echt te groot aan het worden
Ik stuur positieve gedachten jouw kant opquote:Op maandag 23 september 2013 06:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Jongens ik heb de laatste dagen niet echt gepost, want het gaat niet lekker. Loop krom van de zenuwen. En over 3 uur is de verlossing. Hoop ik. Ik word helemaal gek. En loop leeg. Maar daar is niets van te zien op de wegschaal.
Verder even een knuffel voor SQ! En een jompel voor de maat 30 van misssly. En nu hoop ik dat ik voor de rest niets bijzonders heb gemist.
Ach Joycie wat rot toch! Sterkte, ik hoop op de best mogelijke uitslagquote:Op maandag 23 september 2013 06:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Jongens ik heb de laatste dagen niet echt gepost, want het gaat niet lekker. Loop krom van de zenuwen. En over 3 uur is de verlossing. Hoop ik. Ik word helemaal gek. En loop leeg. Maar daar is niets van te zien op de wegschaal.
Verder even een knuffel voor SQ! En een jompel voor de maat 30 van misssly. En nu hoop ik dat ik voor de rest niets bijzonders heb gemist.
Och, lees ik hier gewoon overheen. Sterkte vandaag!quote:Op maandag 23 september 2013 06:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Maat 42, vorig jaar bij de V&D gekocht. Moet er nog even over nadenken... en eerst mn nieuwe jas binnen hebbenquote:Op maandag 23 september 2013 09:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Tof voor jou, maar geel is een van de weinige kleuren die ik echt, echt niet kan hebben. Mijn huid is gelig en dan kan het gewoon echt niet...
[..]
Welke maat? Iets voor de meet?
Ik heb vorig jaar een groene gepast bij de Steps die toen echt mijn model en kleur was, maar net niet lekker zat. Toen een zwarte gekocht, die nu alweer te groot is. Mag een nieuwe, maar denk dat ik even wacht tot de uitverkoop.
Zo, en nu ga ik de ribbroeken van de H&M bestellen. Rib = zo fijn!
Ze krijgt vandaag te horen of ze dezelfde hartkwaal als haar vader heeft. Of daar in ieder geval kans op heeft. Het was heel moeilijk om het te laten onderzoeken en toen ze eindelijk zover was moest ze op de uitslag wachten. Tot vandaag dus.quote:Op maandag 23 september 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb gemist wat er met Joycie gaat gebeuren, desalniettemin een knuffel jouw kant op
Ik heb precies hetzelfde. Sinds vrijdag keurig gegeten en veel gesport, maar ook zwaarder geworden. En ook ik had te zout eten gisteren (was iets waar eerst 500 ml bouillon bij moest en even later weer 500 ml en dan inkoken tot het dik was: brimzout dus!).quote:Op maandag 23 september 2013 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
En voor weegdag. Goed gegeten dit weekend, de 10k gelopen en alsnog omhoog gaan.
Voor deel zal het wel komen door de vrij zoute soep van gisteren, maar toch...
Lekker is die he?quote:Op maandag 23 september 2013 09:44 schreef Qwea het volgende:
Mogguh!
Wie kwam er met die filet american tip van de lidl? Ik ben u dankbaar
Ah, shit, dat is ook wel stressvol. Duimen draaien!quote:Op maandag 23 september 2013 10:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ze krijgt vandaag te horen of ze dezelfde hartkwaal als haar vader heeft. Of daar in ieder geval kans op heeft. Het was heel moeilijk om het te laten onderzoeken en toen ze eindelijk zover was moest ze op de uitslag wachten. Tot vandaag dus.
Je vergeet de hoepel schatquote:Op maandag 23 september 2013 09:45 schreef eleusis het volgende:
Ik word een beetje naar van al die vrouwendingen hierJe gaat toch niet over broeken praten??
Dr. eleusis' Niet Zeiken Maar Afvallen programma gaat voorts wel geweldig, daar ik nog slechts 90.4kg ben deze morgen. Een ATL van dit jaar.
Nu ff twee uur Jillian-Zumba-buikdansen, morgen uitvoering
Jij ook alquote:Op maandag 23 september 2013 10:14 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Lekker is die he?
Nog wel even een tip: controleer goed het bakje. Ik heb nu al een aantal keren gehad dat er een barst/gat in het bakje zat en dat lijkt me niet zo goed met filet american.
Nice! Goed bezig!quote:Op maandag 23 september 2013 09:45 schreef eleusis het volgende:
Ik word een beetje naar van al die vrouwendingen hierJe gaat toch niet over broeken praten??
Dr. eleusis' Niet Zeiken Maar Afvallen programma gaat voorts wel geweldig, daar ik nog slechts 90.4kg ben deze morgen. Een ATL van dit jaar.
Nu ff twee uur Jillian-Zumba-buikdansen, morgen uitvoering
Vind dit model wel echt minder... Zo enorm skinny zou ik nog niet zomaar aan durven hoor. Misschien dat ik hem er toch nog achteraan bestel. Passen kan nooit kwaadquote:Op maandag 23 september 2013 11:29 schreef Mokkels het volgende:
Voor wie de rib(?) zeg je dat zo? broek leuk vonden. Kreeg net een mail van de H&M dat bepaalde artikelen 50% korting waren en ook die broek.
http://www.hm.com/nl/prod(...)nType=Merch_Discount
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1AA%200180244%20007%2027%201956%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Wel een andere dan hier was laten zien maar toch wel dezelfde stof.
Een skinny kan jij volgens mij makkelijk hebben!quote:Op maandag 23 september 2013 13:12 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Vind dit model wel echt minder... Zo enorm skinny zou ik nog niet zomaar aan durven hoor. Misschien dat ik hem er toch nog achteraan bestel. Passen kan nooit kwaad
Same herequote:Op maandag 23 september 2013 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn benen en kont zijn niet gemaakt voor skinny's.
Ik zou er niet over liegen.quote:Op maandag 23 september 2013 13:42 schreef miss_sly het volgende:
Mijn nieuwe spijkerbroek is ook een skinny, en ik denk dat ie goed staat. Dat zeggen tenminste enkele anderen ook, mensen die ik wel geloof....hoop dat dat terecht is
Jammer van de ritsjes. Die zijn niet zo flatterend als je mijn heupen hebt.quote:Op maandag 23 september 2013 11:29 schreef Mokkels het volgende:
Voor wie de rib(?) zeg je dat zo? broek leuk vonden. Kreeg net een mail van de H&M dat bepaalde artikelen 50% korting waren en ook die broek.
http://www.hm.com/nl/prod(...)nType=Merch_Discount
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1AA%200180244%20007%2027%201956%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Wel een andere dan hier was laten zien maar toch wel dezelfde stof.
Ja en dan post je de foto hier en dan zegt iedereen "Je ziet er geweldig uit!"quote:Op maandag 23 september 2013 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
Okeeee, zag zojuist mijn finish-foto van zaterdag...![]()
Natuurlijk mag ik supertrots zijn dat ik 10km kan hardlopen, maar damn... er moet echt nog wel flink wat af hoor.
Wat heb ik toch een verstoord beeld van mezelf in mijn hoofd.
Herkenbaar. Ook wat Stormqueen eerder zei over jezelf in een skinny zien op een onbewaakt ogenblik.quote:Op maandag 23 september 2013 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
Natuurlijk mag ik supertrots zijn dat ik 10km kan hardlopen, maar damn... er moet echt nog wel flink wat af hoor.
quote:Op maandag 23 september 2013 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Oh well. Een reality check is altijd fijn.
Geprint en gelamineerd voor op de snoeppot.![]()
Ik ging kijken naar mijn eigen foto's en ik begrijp je helemaal.quote:Op maandag 23 september 2013 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom heb je in godsnaam uberhaupt een snoeppot.quote:Op maandag 23 september 2013 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Oh well. Een reality check is altijd fijn.
Geprint en gelamineerd voor op de snoeppot.![]()
Omdat ik twee bloedjes van kindertjes heb en die mogen van mij echt heus af en toe wel een snoepje.quote:Op maandag 23 september 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom heb je in godsnaam uberhaupt een snoeppot.
En toch zijn we maar mooi wel vet stoer, want we liepen er maar mooi wel! *boks*quote:Op maandag 23 september 2013 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging kijken naar mijn eigen foto's en ik begrijp je helemaal.
En dat staat nog los van de "gnork, kijk mijn inspanningshoofd"-foto's.
dat komt dus nooit goed met jouw jongens, he. Eiwitshakes moet je ze geven!quote:Op maandag 23 september 2013 14:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat ik twee bloedjes van kindertjes heb en die mogen van mij echt heus af en toe wel een snoepje.![]()
Zeker waar.quote:Op maandag 23 september 2013 14:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En toch zijn we maar mooi wel vet stoer, want we liepen er maar mooi wel! *boks*
gains zijn gains dude.quote:Op maandag 23 september 2013 14:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
dat komt dus nooit goed met jouw jongens, he. Eiwitshakes moet je ze geven!
Volle chocomelk en mass gainersquote:Op maandag 23 september 2013 14:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
dat komt dus nooit goed met jouw jongens, he. Eiwitshakes moet je ze geven!
Precies! Sta jij toe dat ze worden verpest met snoepjes? Hup, snoeppot de deur uit!quote:
En uiteraard elke ochtend eerst even het circuitje doen op zolder voor ze mogen aankleden he!quote:
Voer je ze ook blikjes tonijn en rauwe spaghetti als T?quote:Op maandag 23 september 2013 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En uiteraard elke ochtend eerst even het circuitje doen op zolder voor ze mogen aankleden he!
Fasted trainen werkt altijd beter!
Hoe gaat t nu Joycie, ik hoop dat je goed nieuws hebt gekregen!quote:Op maandag 23 september 2013 06:58 schreef J0ycie88 het volgende:
en naar school krijgen ze een beker water met creatine mee. Als ze maar beloven goed te schuddenquote:Op maandag 23 september 2013 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En uiteraard elke ochtend eerst even het circuitje doen op zolder voor ze mogen aankleden he!
Fasted trainen werkt altijd beter!
frustratiepuntje wat ik uit een ander topic meenam vandaag. Sorry mevrouwquote:Op maandag 23 september 2013 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet dat 'ze' vaak trollen, maar zo heel vreemd is de vraag waarom je in godsnaam een Snoeppot hebt terwijl je probeert af te vallen toch niet? En dan geef je als antwoord dat dat voor de kinderen bedoeld is. Klaar.
Ja! Dat heb ik ook. Maar vandaag een foto gemaakt (inmiddels -15) en dan lijk ik wel slank, al zeg ik 't zelfquote:Op maandag 23 september 2013 14:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghi Ik heb het vaak omgekeerd
Ik kan mezelf echt dikker denken dan ik daadwerkelijk ben.
Ook naar.
Een van?quote:Op maandag 23 september 2013 16:56 schreef Zeester het volgende:
Ik eet vanavond sajoer-boontjes.
Ik kwam net mijn oude huisgenootje tegen, die ongeveer de enige was die niet wist dat ik op dieet was, en die ik al ongeveer een jaar niet had gezien (alleen nog een x midden in de winter in winterjas met sjaal en dikke kleren, dat telt natuurlijk niet) en het eerste wat ze zei was 'wat ben je afgevallen!' Is natuurlijk een van de allerbeste dingen die je kunt horen, mijn dag is weer goed
Nou, op dieet gebied wel, maar op levensgebied... Een huwelijksaanzoek zou bv nog welkomer zijnquote:
wil je met me trouwen?quote:Op maandag 23 september 2013 17:28 schreef Zeester het volgende:
[..]
Nou, op dieet gebied wel, maar op levensgebied... Een huwelijksaanzoek zou bv nog welkomer zijnOf sowieso nieuws van een aanbidder ;P
Haha oh ja.quote:Op maandag 23 september 2013 17:28 schreef Zeester het volgende:
[..]
Nou, op dieet gebied wel, maar op levensgebied... Een huwelijksaanzoek zou bv nog welkomer zijnOf sowieso nieuws van een aanbidder ;P
Dan kan je nog wel een huwelijksaanzoek krijgenquote:
Maar wel 15 kg minder vet dan eerstquote:Op maandag 23 september 2013 17:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja! Dat heb ik ook. Maar vandaag een foto gemaakt (inmiddels -15) en dan lijk ik wel slank, al zeg ik 't zelf![]()
Maar als ik dan zie dat ik 10 kilo boven mijn ideale BMI zit, dan denk ik weer: dat kan dan niet, ik ben gewoon nog hartstikke vet!
Ahhh!
Maak ons maar jaloersquote:
10 kilo boven je ideale bmi is niet haske vet, das wat te zwaar.quote:Op maandag 23 september 2013 17:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja! Dat heb ik ook. Maar vandaag een foto gemaakt (inmiddels -15) en dan lijk ik wel slank, al zeg ik 't zelf![]()
Maar als ik dan zie dat ik 10 kilo boven mijn ideale BMI zit, dan denk ik weer: dat kan dan niet, ik ben gewoon nog hartstikke vet!
Ahhh!
Jaloers? Op mijn seksloze kortekapselbestaan?quote:Op maandag 23 september 2013 17:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar wel 15 kg minder vet dan eerst![]()
Tijdje terug ook zo'n heerlijk compliment gekregen, iemand die mij niet meer vind passen bij het woord dik. En zaterdag kwam ik mn oude buurvrouw tegen in de supermarkt en die moest echt even goed kijken of ik het wel was
[..]
Maak ons maar jaloers
je moet het anders zien, je krijgt de meneer er gratis bij, twee voor de prijs van 1quote:Op maandag 23 september 2013 17:34 schreef Zeester het volgende:
Ik waardeer het zeer SQ, en ik vond je een hele toffe meid op LL, maar nee, sorry, ik wil iemand helemaal voor mezelf, niet delen met een meneer
Heerlijk, kun je ongegeneerd uitdijenquote:Op maandag 23 september 2013 18:16 schreef Zeester het volgende:
Nou, dan heb ik vandaag 2 hele fijne dingen te horen gehad! Jongens, ik ben verloooofd
Ja dat doe je zelluf hoor.quote:Op maandag 23 september 2013 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jaloers? Op mijn seksloze kortekapselbestaan?
LAT-relatie?quote:Op maandag 23 september 2013 18:20 schreef Zeester het volgende:
Maar wat nou als onze katten het niet goed kunnen vinden?
we vinden vast wel een fijn huisje voor jouw katquote:Op maandag 23 september 2013 18:20 schreef Zeester het volgende:
Maar wat nou als onze katten het niet goed kunnen vinden?
Als het er een is die mijn voeten warm kan houden in/op bed bied ik mij wel aan als kattenvrouwtje. Komen jullie zo af en toe maar op bezoekquote:Op maandag 23 september 2013 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we vinden vast wel een fijn huisje voor jouw kat
Dan zou je aan de mijne echt een heeeele goeie hebben want die slaapt op het voeteneind. Inclusief niet willen bewegen als je je dan om wil kerenquote:Op maandag 23 september 2013 18:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als het er een is die mijn voeten warm kan houden in/op bed bied ik mij wel aan als kattenvrouwtje. Komen jullie zo af en toe maar op bezoek
Goed nieuws zeg! Drink er maar lekker 1 op!quote:Op maandag 23 september 2013 18:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Dank jullie wel voor de liever berichtjes
We hebben goed nieuws gehad. De echo en het hartfilmpje zagen er goed uit. Er was niets afwijkends op te zien. Al betekend dit jiet dat ik het nooit kan krijgen. Daar zou ik verder genonderzoek voor moeten laten doen. Maar dat heeft zo zijn consequenties dus daar gaan we nu goed over nadenken. Voor nu moet ik over 3 jaar terug komen voor een nieuwe echo. Dus het was echt positief
Gek genoeg moet het nieuws nog wel verder tot me doordringen, want mijn lijf is nog steeds gespannen. Maar dat kan ook door de slapeloze nacht komen. Mijn lief en ik gaan er zo een wijntje op drinken!
Fijn om te horen! Wat een opluchting!quote:Op maandag 23 september 2013 18:33 schreef J0ycie88 het volgende:
We hebben goed nieuws gehad. De echo en het hartfilmpje zagen er goed uit. Er was niets afwijkends op te zien. Al betekend dit jiet dat ik het nooit kan krijgen. Daar zou ik verder genonderzoek voor moeten laten doen. Maar dat heeft zo zijn consequenties dus daar gaan we nu goed over nadenken. Voor nu moet ik over 3 jaar terug komen voor een nieuwe echo. Dus het was echt positief
Gek genoeg moet het nieuws nog wel verder tot me doordringen, want mijn lijf is nog steeds gespannen. Maar dat kan ook door de slapeloze nacht komen. Mijn lief en ik gaan er zo een wijntje op drinken!
fijn Joycie! Het is ook iets wat iedereen in principe kan krijgen, toch?quote:Op maandag 23 september 2013 18:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Mwoahhhhh..... Ik zit nog steeds 'IN DE GEVAREN ZONE!!!'quote:Op maandag 23 september 2013 18:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
10 kilo boven je ideale bmi is niet haske vet, das wat te zwaar.
Fijn!quote:Op maandag 23 september 2013 18:33 schreef J0ycie88 het volgende:
That's the spiritquote:Op maandag 23 september 2013 19:02 schreef Serieliefhebber het volgende:
Super Joycie, drink heel de fles maar leeg, dan is de spanning zo weg![]()
Voor al degene die goed bezig zijn![]()
Ik was slecht bezig, 2kg erbij gevreten, week niet gesport door ziekte, MAAR vandaag terug gaan fietsen en netjes gegeten. We gaan er weer tegenaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |