Dát is nog eens een tof idee. In een verlaten huis met een aantal mensen een echt enge horrorfilm kijkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:28 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik ben ook nog steeds op zoek naar een film die ik echt eng vind. Misschien moet ik maar eens een horrorfilm gaan kijken in een verlaten huis bij slecht weer ofzo. Zo, in mijn veilige woonkamer gebeurt er niet veel.
Geen heer gezien daar, alleen maar dames aan het prikkenquote:
Dan was dat niet in Groningen, daar werd het onderzoek door een heer gedaan. Prikken daarna verder door dames.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen heer gezien daar, alleen maar dames aan het prikken
Ik was zeker wel in Groningen, in het UMCG.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:25 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Dan was dat niet in Groningen, daar werd het onderzoek door een heer gedaan. Prikken daarna verder door dames.
Maar, goed bezig!!
Nee joh, doe normaalquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik was zeker wel in Groningen, in het UMCG.
Hahahaquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:26 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nee joh, doe normaalVolgende keer mini-prik-meet met mij en kvd?
Dit leek me een goede samenvattingquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:31 schreef Freddeh het volgende:
Whehe, kwartje valt... Opmerking van mij gekaapt voor in de TT, Greys?
Oh ja tuurlijk, moment...quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:39 schreef Jojogirl het volgende:
Greys, wil je de OP van de wiki halen? Want dan kloppen de linkjes naar de oude topics en staan alle verdwenen blogjes niet meer in de lijst.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/DayZeroProject
Het lukt me aardig. Ik ben al vijf dagen en 2 uren WhatsApp-loos.quote:
Maar roepen er dan mensen op Facebook 'hey hallo waarom antwoord je niet op WA?' of valt het mee?quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het lukt me aardig. Ik ben al vijf dagen en 2 uren WhatsApp-loos.
Het is wel een flinke uitdaging... Ik had niet verwacht dat ik geen afkickverschijnselen zou krijgen. Ik overweeg nu serieus om nog langer geen WhatsApp te gebruiken.
Zondagavond heb ik op Facebook "mijn vrienden" al laten weten dat ik sinds die middag geen WhatsApp meer heb.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar roepen er dan mensen op Facebook 'hey hallo waarom antwoord je niet op WA?' of valt het mee?
Maar groepsgesprekkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:17 schreef Isabeau het volgende:
Mijn doel is: nooit beginnen aan whatsapp. Als ik vriendinnen en collega's daarmee bezig zie dan ben ik blij dat ik er geen gebruik van maak (jongens in de sportschool zijn er zelfs continue mee bezig). Antwoord je even niet, gaan ze zeuren! (alhoewel het wel reuze handig is natuurlijk voor korte vragen, afspraken etc)
Wat leuk, een mede hoepelaar! Net begonnen of meer ervaren al? Ik doe het een paar maandjes en zit nu te wachten op mijn twins.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:28 schreef Sarabi het volgende:
Weer een doel behaald30 dagen elke dag 30 minuten gehoepeld.
Dit weekend even een blogje schrijven.
Jij bent toch de buikdansdame?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:18 schreef Sarabi het volgende:
Ik doe het al een paar jaar maar doe er verder weinig bijzonders mee.
quote:Op donderdag 19 september 2013 18:26 schreef Greys het volgende:
Voor doel 36 moet ik met mijn hond meedoen aan een agility wedstrijd.
We zijn nog niet zo heel goed (![]()
) maar ik kreeg vandaag een mail van mijn hondenvereniging dat er op 27 oktober bij een ándere vereniging een wedstrijd wordt georganiseerd waar 'debutanten' aan mee mogen doen. Ik denk dat Biet op dat onbekende terrein gewoon rondjes gaat rennen om iedereen gedag te zeggen ipv over hindernissen springt, maar ik denk toch dat ik ons maar inschrijf!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar woon je? Voor een euro of 25-30 heb je een volwassenenhoop. Een simpele, uit delen bestaande hoepel is de hypnotica travelhoop. Maar leuker zijn de handgemaakte, met kleuren naar keuze. Ik denk dat ik binnenkort zelf wat hoepels ga maken, veel familie willen er eentje.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:11 schreef Isabeau het volgende:
Die kan je zeker niet kopen bij een speelgoedzaak? Volgens mij hebben ze daar altijd alleen van die kleine hoepels. Mijn opa heeft zelf een hoepel voor mij gemaakt van pvc-buis, ooitZo cool.
Leuk, vooral de header vind ik mooi!quote:Op zaterdag 21 september 2013 05:25 schreef WebHawk het volgende:
Mijn weblog is online! Check 'm op www.webhawk.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke lijstquote:Op zaterdag 21 september 2013 05:25 schreef WebHawk het volgende:
Dat is toch helemaal geen enge film?quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:38 schreef Bubbles90. het volgende:
Wat betreft enge films, ik heb ooit Paranormal activity afgezet 's avonds omdat ik 'm echt niet meer durfde te kijken.. heb 'm de dag erna overdag afgekeken
quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Leuk, vooral de header vind ik mooi!Oh ik vind het wit-op-blauw wel heel sprekend juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Tof!quote:Op zaterdag 21 september 2013 05:25 schreef WebHawk het volgende:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:02 schreef Greys het volgende:
http://mirandadayzero.blogspot.nl/2013/09/debutanten.html
quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:08 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik kan je trouwens mededelen dat patatjes-met nog steeds bestaan hoor
Die ook hoorquote:
Oh puzzelen...heerlijk....ik heb er alleen de plek niet meer voor. Misschien maar eens een oplossing daarvoor gaan vinden...quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:35 schreef Vlinder88 het volgende:
Oeh, cola-calippo!![]()
Hier inmiddels een kleine start met een aantal doelen, en een aangepast doel (je had toch gelijk Greys):
http://vlinderdayzero.wor(...)-kleine-verandering/
Alles krijg uiteraard nog zijn eigen blog, maar die puzzel.. What was I thinking? Vroeger vond ik puzzelen best leuk, maar die stukjes vlogen op dag 1 al bijna door de kamer, haha! Gisteren kwamen 3 vrienden helpen, dat was dan wel weer leukEn ontspannen kun je leren, toch?
Met een matje kun je 'm zo oprollen en wegleggen. Die heb ik dan weer niet, maar schijnt best handig te zijn. En cursus, ja, maar het staat er meer op om te kijken of het iets voor me is. Kan altijd verder gaanquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:03 schreef kvd het volgende:
[..]
Oh puzzelen...heerlijk....ik heb er alleen de plek niet meer voor. Misschien maar eens een oplossing daarvoor gaan vinden...
En over je mindfulness...aan 1 les heb je niet veel...zou dan voor een cursus gaan
Ik ben met zo'n matje altijd weer bang dat je hem kapot roltquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:56 schreef Vlinder88 het volgende:
[..]
Met een matje kun je 'm zo oprollen en wegleggen. Die heb ik dan weer niet, maar schijnt best handig te zijn. En cursus, ja, maar het staat er meer op om te kijken of het iets voor me is. Kan altijd verder gaan
Ook een goed punt, dat kapot rollen. Maar waarschijnlijk ligt het dan nog wel allemaal ongeveer op de juiste plekquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:23 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik ben met zo'n matje altijd weer bang dat je hem kapot rolt![]()
En als je info wilt over mindfulness, ik heb hier de papieren van een cursus liggen. Weet even niet meer of je een van de noorderlingen bent, maar als je dat bent, mag je ze best inzien ofzo. (of ik moet even flink gaan scannen...)
Kijk of er een infobijeenkomst is, als je maar 1 les doet, dan mis je de samenhang en kan het erg komisch zijn (ik heb vreselijk gelachen, 5 minuten doen over het eten van een rozijntje. Maar het heeft tijd nodig, meerder bijeenkomsten, een groep waar je je vertrouwd in voelt en huiswerk. Het was bij mij niet even een uurtje in de week, het was een complete ochtend bijeenkomst en soms een uur huiswerk per dag)
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:08 schreef Vlinder88 het volgende:
[..]
Ook een goed punt, dat kapot rollen. Maar waarschijnlijk ligt het dan nog wel allemaal ongeveer op de juiste plek
Geen noorderling (Overijssel), maar ik neem je tips zeker mee in het zoeken naar een cursus hier in de regio. Eerst maar eens focussen op de cursus fotografie, want alles half doen schiet ook niet echt op.
Is goed, ik count je inquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:21 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Dát is nog eens een tof idee. In een verlaten huis met een aantal mensen een echt enge horrorfilm kijkenCount me in!
Klopt, officieel mag dat idd niet. Maar eens kijken of we daar wat mee kunnen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:03 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Is goed, ik count je in. Als het er van komt zal het óf alleen zijn (lijkt me niet) óf met mede-fokkers. Ik ken niemand in mijn omgeving die zoiets leuk zou vinden.
Naïef genoeg had ik nog niet eens bedacht dat dat natuurlijk eigenlijk niet mag. Kan heel veel geld kosten als je gezien wordt. Maakt het wel wat minder, want ik ben nogal braaf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |