Laatste Suske en Wiskeyquote:Op donderdag 19 september 2013 22:59 schreef rubbereend het volgende:
De Zeezuiper & de Lamme Goedzak
Terug naar de jaren 50.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:42 schreef borisz het volgende:
Nederland 31ste in Europa dit seizoen. Netjes tussen Georgië en Wit-Rusland.
clubs als Utrecht kunnen we helemaal missen als kiespijn dus een paar clubs minder is niet erg...quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:42 schreef borisz het volgende:
Vervelendquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:30 schreef Ole het volgende:
Hele nacht niet kunnen slapen van maagzuur . Wat is dat kut zeg
Nu in het Nederlands.quote:
Ok. Laat Ole het niet lezen. Die stapt dan gelijk haar bed weer uit.quote:
Mooi eerbetoon aan René Meulensteen bij Man U. Spreekt perfect Engels. Echt leuk dit.quote:
ben er al uitquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok. Laat Ole het niet lezen. Die stapt dan gelijk haar bed weer uit.
Op naar de kroeg. De puzzle wacht.quote:
Nope. Eerst uurtje sporten zo.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op naar de kroeg. De puzzle wacht.
Mijn god :quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Nope. Eerst uurtje sporten zo.
Het is wat
Ze doet wat armoefeningen om straks het glas goed te kunnen hanterenquote:
Uit de losse pols.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze doet wat armoefeningen om straks het glas goed te kunnen hanteren
dat is Zo irritant. laatste 2 keer hield het op met een flinke hap kristalsuikerquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:23 schreef tong80 het volgende:
Zelf een tijdje geleden 's nachts een paar uur de hik gehad. Man wat is dat vermoeiend.
Ik dacht dat het nooit meer zou stoppen. Kreeg zelfs last van m'n schouders.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is Zo irritant. laatste 2 keer hield het op met een flinke hap kristalsuikeriemand had me ooit die tip gegeven.
Zulke stadions zijn al imponerend als je er langs rijd.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:57 schreef chufi het volgende:
Hier reed ik afgelopen nacht langs......
[ afbeelding ]
Geen wedstrijd helaas
Mooie als je de wijk Fulham binnen komt lopen. Plots staat daar dan Stamford Bridge het stadion van Chelsea. Chelsea is de wijk ernaast, maar het stadion ligt in Fulhamquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zulke stadions zijn al imponerend als je er langs rijd.
NEC was vroeger ook mooi en De Koel in Venlo.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Mooie als je de wijk Fulham binnen komt lopen. Plots staat daar dan Stamford Bridge het stadion van Chelsea. Chelsea is de wijk ernaast, maar het stadion ligt in Fulham
En op 500 meter verderop heb je ook Craven Cottage.
Oosterpark in Grunn.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
NEC was vroeger ook mooi en De Koel in Venlo.
Sparta nog steeds.
Slechte herinneringen an.quote:
Vandaag (toevallig) CHelsea - Fulhamquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Mooie als je de wijk Fulham binnen komt lopen. Plots staat daar dan Stamford Bridge het stadion van Chelsea. Chelsea is de wijk ernaast, maar het stadion ligt in Fulham
En op 500 meter verderop heb je ook Craven Cottage.
Bossie ik ben zo weg.quote:
Ik doe haar riempje wel omquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bossie ik ben zo weg.
Let jij tot morgen op Ole en de rest van FOK! ?
quote:
Heerlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 11:14 schreef borisz het volgende:
Hier alvast het vlees in de wijn gelegd met laurierblaadje. Straks stoofpot maken
En nu op ned-1quote:
Ok. Leuk.quote:Op zondag 22 september 2013 13:22 schreef chufi het volgende:
[..]
in Madrid reed ik bij Bernabeu naast de spelersbus. Later foto's
Nog een lekkere Chiantie op ? Met levertjes.quote:
Deze keer longen.quote:Op zondag 22 september 2013 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog een lekkere Chiantie op ? Met levertjes.
Ik las eerst tongen.quote:
Net de eerste helft bij vriend/buurman gekeken. Wat een schrikbarend slecht niveau.quote:
Ik luister niet.quote:
Straks de beelden kijken is ook veel leukerquote:
quote:Op zondag 22 september 2013 13:22 schreef chufi het volgende:
[..]
in Madrid reed ik bij Bernabeu naast de spelersbus. Later foto's
Misschien de samenvatting van Vitesse-PEC, voor de rest nietsquote:
SPT / [TV-TIP] Vanavond docu. over Nicki Lauda vs James Hunt.quote:Op zondag 22 september 2013 10:52 schreef rubbereend het volgende:
Ik ga maar weer eens schrijven aan een mooi stukje Formule 1 geschiedenis
de ballen die op hem afkomen zijn wel erg heet dit seizoenquote:Op zondag 22 september 2013 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kenneth laat die bal los ohohohohoh![]()
![]()
Er waren er wel meer in de wedstrijd die niet in de samenvatting te zien warenquote:Op zondag 22 september 2013 22:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
de ballen die op hem afkomen zijn wel erg heet dit seizoen
dit wordt zijn Auxerre denk ik.
ik heb het niet gezien, maar het radiocommentaar was herkenbaar.quote:Op zondag 22 september 2013 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er waren er wel meer in de wedstrijd die niet in de samenvatting te zien waren
Dat zal ik dan live moeten aanschouwenquote:Op maandag 23 september 2013 09:45 schreef borisz het volgende:
Telstar komt komende week wraak nemen.
Mijn gedachtenquote:Op maandag 23 september 2013 11:44 schreef borisz het volgende:
CDA
Gaan VVD spelen met hun alternatief.
Maar ja op links is er niks te halen voor het CDA. Dit is ook hun enige mogelijkheid om weer wat zetels te pakken.quote:Op maandag 23 september 2013 11:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn gedachten
Alles voor de macht Borisz.
Buma weet van gekkigheid niet meer wat hij moet doen. Op de radio ook prachtig toen ze tegen hem begonnen over het voorjaarsakkoord waar hij tekende voor bergen lastenverhogingquote:Op maandag 23 september 2013 11:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar ja op links is er niks te halen voor het CDA. Dit is ook hun enige mogelijkheid om weer wat zetels te pakken.. Overigens in de peilingen doen ze het nauwelijks beter dan vorig jaar.
Ole is aan het blowen ipv zuipen.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ole is aan het blowen ipv zuipen.
Ik ook niet Olequote:
Kwam net te laat thuis. Maar Mart was in vorm.quote:
quote:
En Wilders reposteerde briljant.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:39 schreef borisz het volgende:
Twee jaar geleden hadden we de Stekkerdoos van Sap
Stadquote:Op woensdag 25 september 2013 16:23 schreef borisz het volgende:
Mevrouw de voorzitter uit het dorp van tong blijkt weer zwak tijdens de APB.
Over de laatste 2 kan ik niet oordelen, maar de eerste penalty vond ik geen penalty..quote:Op woensdag 25 september 2013 20:45 schreef borisz het volgende:
Man man man Wiedemeijer!.
Drie cadeautjes aan PSV geven.
Tweede penalty was ook geen penalty. En de 4-1 was hands.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Over de laatste 2 kan ik niet oordelen, maar de eerste penalty vond ik geen penalty..
Dat las ik net ja. Maar ik zat er in het stadion te ver van af om het te kunnen beoordelen..quote:Op woensdag 25 september 2013 21:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Tweede penalty was ook geen penalty. En de 4-1 was hands.
net geen buitenspel dusquote:Op woensdag 25 september 2013 21:38 schreef borisz het volgende:
En de 1-1 neigt naar buitenspel, maar moet ik nog eens alle camerastandpunten van zien
Ajax vreest MM nu alquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:02 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Ajax-ASWH. De club van Methodmich. Leuk voor hem. Hij zit altijd in de dug-out aantekeningen te maken.
Heb je mijn topic in WZV gezien Borisz ?quote:
Jaquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je mijn topic in WZV gezien Borisz ?
Jammer dat ie hier niet meer post, buiten muziek.quote:
quote:
Als je aan MM vraagt wie er speelde bij Opdam in 1985 dan weet MM hetquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trouwens Methodmich wordt een held.
Dat is het leuke er van. Hij weet alles van het amateurvoetbal en bijna net zoveel als Tong van de profs.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je aan MM vraagt wie er speelde bij Opdam in 1985 dan weet MM het
Komt MM ook uit Adam als MadMaster of zo ?quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je aan MM vraagt wie er speelde bij Opdam in 1985 dan weet MM het
MM komt uit HIAquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt MM ook uit Adam als MadMaster of zo ?
+ WillemII - Eindhovenquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:14 schreef TLC het volgende:
4 derby's dit weekend ;
Real Madrid-Atletico Madrid
Torino-Juventus
Tottenham-Chelsea
en ik tel daarbij ook Heerenveen-Cambuur![]()
![]()
dank je. ik heb mij online even stil gehouden, maar nu ik ook BNR met het bericht zag komen, en ik iemand van communicatie op twitter ook zag met het bericht besloot ik toch maar even mijn hart te luchten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:57 schreef borisz het volgende:
AZ![]()
Ik zag het bericht al voorbijkomen.
Sterkte
tong heeft ook wel eens z'n mindere momentenquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:06 schreef hanniballecter het volgende:
[..]
geen tong aan het einde?
:p
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
tong heeft ook wel eens z'n mindere momenten
he, je bent een schatje jochiequote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 18:03 schreef borisz het volgende:
Ajax verliest 9mln door die Ajax Experience
ik wil nog heel veel zeggen nu dat toevallig allemaal vandaag gebeurd is, maar daar ga ik niet op in. Maar slapen duurt nog even, vooral door die andere dingenquote:
dan telt de Gelderse burenruzie ook meequote:Op vrijdag 27 september 2013 19:14 schreef TLC het volgende:
4 derby's dit weekend ;
Real Madrid-Atletico Madrid
Torino-Juventus
Tottenham-Chelsea
en ik tel daarbij ook Heerenveen-Cambuur![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:56 schreef Againzender het volgende:
als het bestuur om 13:45 vrijdagmiddag iedereen uitnodigt voor een mededeling om 14:30 uur dan weet je eigenlijk wel dat het geen beste mededeling wordt.
en dat was ook zo. BNR heeft het ondertussen al de wereld ingeslingerd zie ik net, dus kan ik het hier ook wel zeggen: onze voorzitter is vannacht overleden. RIP Ronald, ik had graag nog eens een biertje met je gedronken bij het personeelsfeest, zoals ik ook deed met je voorganger. Je bent veel te kort bij onze organisatie geweest, we zijn allemaal geschokt hoe snel dit gegaan is.
dat wilde ik gewoon even kwijt lieve hools.
dat kan je wel zeggen. als het gebouw voor ABN Amro al te duur werd, waarom zou je daar dan met een veredelde fanshop gaan zitten. Hou dat bij het stadion, dat is logisch.quote:
A 15e toegang voor de experiencequote:Op vrijdag 27 september 2013 23:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat kan je wel zeggen. als het gebouw voor ABN Amro al te duur werd, waarom zou je daar dan met een veredelde fanshop gaan zitten. Hou dat bij het stadion, dat is logisch.
Geen idee wie weet dat ik daar werk.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]zoiets voel je altijd in een organisatie, hoe groot ook er is toch een "samen" gevoel dus je verliest één van de club.
Wist trouwens niet dat je daar werkt.
mn schoonvader heeft overigens jaren gewerkt in dat gebouw voor (ABN) AMROquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:13 schreef borisz het volgende:
[..]
A 15e toegang voor de experience.
Dat je in de ICT werkt was me wel duidelijk met al die systemen die je in de loop van de jaren zelfs in weekend overeind hebt zitten houdenquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen idee wie weet dat ik daar werk.
Maar het mooiste was toen ik daar begon en mijn collega achter leerde kennen die dag.
Ik zit bij de ICT afdeling overigens. Toen ik dus net op mijn nieuwe werkplek zat raakte ik aan de praat met mn nieuwe collega achter mij. Zij had net een nieuwe search gevonden waarmee ze veels te veel van haar geschiedenis vond.
Dus ik: met mijn naam vind je alleen die jazz gitaristzij: ik gebruikte mn nickname. Dat vond ik wel een aardige, dus ik tik Againzender in in het zoekveld, en voordat ik op enter drukte riep ze: 'IK KEN JOU VAN FOK!'
we zitten hartje 020, met alle verzakkingen destjids met de metro toen ik net in dienst was. Ja, en dus een echte FOK! oldbie als collega toen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat je in de ICT werkt was me wel duidelijk met al die systemen die je in de loop van de jaren zelfs in weekend overeind hebt zitten houdenmaar wist niet precies waar. Maar de AFM zit dus hartje Amsterdam
mooie manier om te ontdekken zo
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
we zitten hartje 020, met alle verzakkingen destjids met de metro toen ik net in dienst was. Ja, en dus een echte FOK! oldbie als collega toen.
En met mijn slaapritme (lang leve de kinderen) en interesse voor techniek ben je wel eens 's avonds of 's nachts bezig.
bij mijn vorige werk was het veel erger trouwens, aar stonden de servers in Ierland, net als de 'support'
5 jaar!quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]hoelang werk je nu bij je huidige werkgever?
ow dan hebben we die oude werkgever hier ook nog meegemaakt ja, daar stond me wel wat van bijquote:
ja, toen zat ik destijds veel meer op het forum. dat bedrijf bestaat ook niet meer, de 'investeerders' hebben zich terug getrokken. De aandelen die de werknemers konden kopen waren ook opeens weg, leve het Brits/Amerikaanse syteemquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow dan hebben we die oude werkgever hier ook nog meegemaakt ja, daar stond me wel wat van bij
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, toen zat ik destijds veel meer op het forum. dat bedrijf bestaat ook niet meer, de 'investeerders' hebben zich terug getrokken. De aandelen die de werknemers konden kopen waren ook opeens weg, leve het Brits/Amerikaanse syteem
misschien niet zo gek dat ik bij de AFM ben gaan solliciteren toen ...quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja lekkere gezonden manier van investeren vanuit die cultuur ja
heel verstandig!quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien niet zo gek dat ik bij de AFM ben gaan solliciteren toen ...
achteraf gezien zeker een goede beslissing!quote:
Dat ben ik.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat ik hier het kortst bij mijn huidige werknemer zit![]()
Shit.quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen idee wie weet dat ik daar werk.
Maar het mooiste was toen ik daar begon en mijn collega achter leerde kennen die dag.
Ik zit bij de ICT afdeling overigens. Toen ik dus net op mijn nieuwe werkplek zat raakte ik aan de praat met mn nieuwe collega achter mij. Zij had net een nieuwe search gevonden waarmee ze veels te veel van haar geschiedenis vond.
Dus ik: met mijn naam vind je alleen die jazz gitaristzij: ik gebruikte mn nickname. Dat vond ik wel een aardige, dus ik tik Againzender in in het zoekveld, en voordat ik op enter drukte riep ze: 'IK KEN JOU VAN FOK!'
wel een stukje ouder geworden, maar gaaf ze weer eens te zien.quote:
Wiequote:Op zaterdag 28 september 2013 10:36 schreef Againzender het volgende:
volgens mij hebben we een jarige vandaag?
Frank Black, Black Francisquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
wel een stukje ouder geworden, maar gaaf ze weer eens te zien.
er schijnt ene Jasper jarig te zijnquote:
Wie is Jasper buiten zijn naam ?quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
er schijnt ene Jasper jarig te zijn
ja, dat denk ik. maar het kan ook een andere Jasper zijn die helemaal niet op FOK! zitquote:
ik heb opeens ontzettende trek. het is dat het woord Feyenoord genoemd wordt.quote:
Hoort Feijenoord te zijn. Met puntjes.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb opeens ontzettende trek. het is dat het woord Feyenoord genoemd wordt.
Zijn kraam is gered omdat hij nu bij Dordt zijn frikandellen mag verkopen. De normale opbrengst op het industrietrein in Velserbroek zijn niet zo hoogquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb opeens ontzettende trek. het is dat het woord Feyenoord genoemd wordt.
lijkt mij echt een goudmijn om er mee bij voetbalwedstrijden te staan, ik zou er ook eentje kopenquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Zijn kraam is gered omdat hij nu bij Dordt zijn frikandellen mag verkopen. De normale opbrengst op het industrietrein in Velserbroek zijn niet zo hoog. De helft van de omzet kwam van alle avondjes Telstar. De andere helft door feesten/partijen en de normale verkoop.
Ze moeten ergens de punten vandaan halen, op het veld gaat dat niet zo goequote:Op zaterdag 28 september 2013 11:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoort Feijenoord te zijn. Met puntjes.
Raar is dat.
tering, dat ik die nog niet bedacht hebquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze moeten ergens de punten vandaan halen, op het veld gaat dat niet zo goe
Ze hebben het veld veranderd naar een A-viertje.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze moeten ergens de punten vandaan halen, op het veld gaat dat niet zo goe
familie van?quote:
van Adri?!quote:
Kom net thuis hoorde het door de foon van een vriend.quote:
Nee. En dat is niet de schuld van de NOSquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom net thuis hoorde het door de foon van een vriend.
Was het op tv ?
Dat wordt over 2 weken in Eindhoven weer verbrokenquote:
en anders een week later wel hierquote:Op zondag 29 september 2013 12:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wordt over 2 weken in Eindhoven weer verbroken![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 september 2013 12:30 schreef Againzender het volgende:
Verbeek onstlagen zie ik net onderin beeld voorbij scrollen
ik kijk de samenvatting welquote:
Leuke amateuristische tvquote:
Daarom hou ik van de Lokale en Regionale zendersquote:Op zondag 29 september 2013 12:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuke amateuristische tv
Goeiemorgen
dat was vroeger het leuke aan AT5quote:Op zondag 29 september 2013 12:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Daarom hou ik van de Lokale en Regionale zenders
quote:Op zondag 29 september 2013 12:45 schreef Againzender het volgende:
Axel vraagt zojuist aan mij wat 'chemie' met voetbal te maken heeft, papa en mama zijn tenslotte chemicus, dus die moeten dat weten!
Dit wordt een zware middag....
VBL / Wat bedoelen ze met chémie ?quote:Op zondag 29 september 2013 12:49 schreef borisz het volgende:
Ernie Steward heeft ook weinig te melden bij de persco.
Pixies hebben bij mij afgedaan sinds een teleurstellend optreden op Lowlandsquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:45 schreef Againzender het volgende:
Op 3FM wil iemand met DJ Lieke flirten
Die gast verdient dubbel en dik dezer dagen.quote:Op zondag 29 september 2013 15:02 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Ze mogen ook de frikandellen verkopen bij Utrecht
is zijn vrouw gescheurd dan?quote:
Krakend bed.quote:
prachtig jaquote:
ik ben nooit zo van dat soort emo tv, maar waar gaat het deze keer over?quote:
VWO/Gymnasten die een andere kant op gingen. Over psychose nu, net iemand die jong haar partner verloor.quote:Op zondag 29 september 2013 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben nooit zo van dat soort emo tv, maar waar gaat het deze keer over?
nu een heftig onderwerp; iemand die met zware depressies heeft gekampd. ik volg dit onderwerp even niet...quote:Op zondag 29 september 2013 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben nooit zo van dat soort emo tv, maar waar gaat het deze keer over?
Ik wel Bossie.quote:Op zondag 29 september 2013 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
nu een heftig onderwerp; iemand die met zware depressies heeft gekampd. ik volg dit onderwerp even niet...
Ik ken mezelf, ik krijg van dit soort onderwerp nare dromen. Ik schaam me niet voor mijn eigen depressie, maar ik weet dat ik mezelf toch nog in bescherming moet nemen...quote:Op zondag 29 september 2013 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wel Bossie.
Indrukwekkende aflevering.
quote:
quote:
schamen is ook totaal niet nodig, goed dat je het er regelmatig over hebt! Doet mij ook weer realiseren dat het leven niet voor iedereen vanzelf gaat.quote:Op zondag 29 september 2013 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken mezelf, ik krijg van dit soort onderwerp nare dromen. Ik schaam me niet voor mijn eigen depressie, maar ik weet dat ik mezelf toch nog in bescherming moet nemen...
Bos is oprecht en eerlijk. Dat maakt hem zo leuk.quote:Op zondag 29 september 2013 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
schamen is ook totaal niet nodig, goed dat je het er regelmatig over hebt! Doet mij ook weer realiseren dat het leven niet voor iedereen vanzelf gaat.
quote:Op zondag 29 september 2013 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bos is oprecht en eerlijk. Dat maakt hem zo leuk.
Kijken of De Snor wel iets zinnigs heeft te melden over AZ vs Verbeek.quote:
Wat ik je brom.quote:Op maandag 30 september 2013 18:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Kijken of De Snor wel iets zinnigs heeft te melden over AZ vs Verbeek.
quote:
dat moet altijd, vooral tegen de Rangersquote:
Neuh. Mijn broer heeft ook (ongeveer) zo hoog gewoond en daar had ik geen probleem met het vertoeven op het balkon.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:44 schreef Bos81 het volgende:
Over iets meer dan 2 maanden verhuizen naar een nieuwbouw appartement op de 12e verdieping![]()
59.01 vierkante meter, dat is wel prima voor 1 persoonquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:52 schreef borisz het volgende:
BIj thuiskomst was het cadeautje van Groupon thuisgekomen
[ afbeelding ]
En dan van ieder biertje dus vijf flessen
Netjes!quote:
wtfquote:
tof, dan heb je een mooi uitzicht over Eindhoven, zoveel 12 hoog is er nou ook weer nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:44 schreef Bos81 het volgende:
Over iets meer dan 2 maanden verhuizen naar een nieuwbouw appartement op de 12e verdieping![]()
Wellesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tof, dan heb je een mooi uitzicht over Eindhoven, zoveel 12 hoog is er nou ook weer niet
Nee precies. Misschien kan ik wel mijn seizoenskaart opzeggen en met een verrekijker de wedstrijden volgenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tof, dan heb je een mooi uitzicht over Eindhoven, zoveel 12 hoog is er nou ook weer niet
Volgens mij bedoelt rubber 12 hoog in Eindhoven en niet daarbuiten..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:05 schreef Ole het volgende:
[..]
Welles![]()
* Ole woont dan ook op de begane grond
Ohw wacht:@quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt rubber 12 hoog in Eindhoven en niet daarbuiten..![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt rubber 12 hoog in Eindhoven en niet daarbuiten..![]()
![]()
ja uiteraardquote:
Morgen.quote:
Ik heb straks weer personal training. Pittig hoor! Maar helpt welquote:
Ik moet het echt eens gaan oppakken. Ben vergeten hoe lekker moe je kunt zijn na sporten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb straks weer personal training. Pittig hoor! Maar helpt wel
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:56 schreef borisz het volgende:
In de categorie doosfoto's.
[ afbeelding ]
Heerlijk katten en dozenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:56 schreef borisz het volgende:
In de categorie doosfoto's.
[ afbeelding ]
We zijn geklommen naar plek 28. Tussen Ijsland en Denemarken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:42 schreef borisz het volgende:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:19 schreef borisz het volgende:
[..]
We zijn geklommen naar plek 28. Tussen Ijsland en Denemarken.
Juist en die zijn er in vele soorten en maten en elke doos opent weer op een andere manier ....quote:
Wat een gezeur weer. Maar elk jaar weer dat geneuzel .quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:54 schreef borisz het volgende:
De zwarte pietendiscussie is al los in de hoofdstad![]()
http://www.parool.nl/paro(...)id-Zwarte-Piet.dhtml
quote:
Ja, maar kan hem niet uitprintenquote:
Ik had je kunnen helpenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |