quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
we zitten hartje 020, met alle verzakkingen destjids met de metro toen ik net in dienst was. Ja, en dus een echte FOK! oldbie als collega toen.
En met mijn slaapritme (lang leve de kinderen) en interesse voor techniek ben je wel eens 's avonds of 's nachts bezig.
bij mijn vorige werk was het veel erger trouwens, aar stonden de servers in Ierland, net als de 'support'
5 jaar!quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]hoelang werk je nu bij je huidige werkgever?
ow dan hebben we die oude werkgever hier ook nog meegemaakt ja, daar stond me wel wat van bijquote:
ja, toen zat ik destijds veel meer op het forum. dat bedrijf bestaat ook niet meer, de 'investeerders' hebben zich terug getrokken. De aandelen die de werknemers konden kopen waren ook opeens weg, leve het Brits/Amerikaanse syteemquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow dan hebben we die oude werkgever hier ook nog meegemaakt ja, daar stond me wel wat van bij
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, toen zat ik destijds veel meer op het forum. dat bedrijf bestaat ook niet meer, de 'investeerders' hebben zich terug getrokken. De aandelen die de werknemers konden kopen waren ook opeens weg, leve het Brits/Amerikaanse syteem
misschien niet zo gek dat ik bij de AFM ben gaan solliciteren toen ...quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja lekkere gezonden manier van investeren vanuit die cultuur ja
heel verstandig!quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien niet zo gek dat ik bij de AFM ben gaan solliciteren toen ...
achteraf gezien zeker een goede beslissing!quote:
Dat ben ik.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat ik hier het kortst bij mijn huidige werknemer zit![]()
Shit.quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen idee wie weet dat ik daar werk.
Maar het mooiste was toen ik daar begon en mijn collega achter leerde kennen die dag.
Ik zit bij de ICT afdeling overigens. Toen ik dus net op mijn nieuwe werkplek zat raakte ik aan de praat met mn nieuwe collega achter mij. Zij had net een nieuwe search gevonden waarmee ze veels te veel van haar geschiedenis vond.
Dus ik: met mijn naam vind je alleen die jazz gitaristzij: ik gebruikte mn nickname. Dat vond ik wel een aardige, dus ik tik Againzender in in het zoekveld, en voordat ik op enter drukte riep ze: 'IK KEN JOU VAN FOK!'
wel een stukje ouder geworden, maar gaaf ze weer eens te zien.quote:
Wiequote:Op zaterdag 28 september 2013 10:36 schreef Againzender het volgende:
volgens mij hebben we een jarige vandaag?
Frank Black, Black Francisquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
wel een stukje ouder geworden, maar gaaf ze weer eens te zien.
er schijnt ene Jasper jarig te zijnquote:
Wie is Jasper buiten zijn naam ?quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
er schijnt ene Jasper jarig te zijn
ja, dat denk ik. maar het kan ook een andere Jasper zijn die helemaal niet op FOK! zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |