Odds zijn zwaar in het voordeel voor Klitschko(1.18 tegen 5.30). Wel weer leuk een potje boksen.quote:MOSCOW -- Heavyweight champion Wladimir Klitschko is confident he'll put an end to Alexander Povetkin's undefeated record when he defends his WBA and IBF belts against the Russian on Saturday.
After open training sessions on Wednesday, Klitschko (60-3, 51 KO) said he came to Moscow to win.
"That's what I will do on Oct. 5," Klitschko said. "Believe me, I will do everything for my victory."
However, Klitschko made it clear he would not underestimate Povetkin.
"He hasn't lost or drawn a fight and was never knocked down," the Ukrainian said. "So, I think the night will be a complicated one -- for those who will watch, as well as for Alexander and me. Each sportsman has his chance and each of us will try to capitalize on it. How, we will see it."
Povetkin (26-0, 18 KO) avoided the usual pre-bout banter, saying he was prepared for the fight.
"There's no need for extra words," Povetkin said. "I could have said that I would bury him or something like this. But you will see it on Saturday."
The WBA heavyweight belt became vacant when Klitschko was elevated to "super champion" status in 2011 after beating David Haye. Povetkin became the mandatory challenger for Klitschko when he beat American Hasim Rahman last September.
A sell-out crowd of 14,000 is expected to attend the match at Olympic Stadium.
Vanavond van 23:00 tot 00:00. Dat houdt in dat we waarschijnlijk geen last krijgen van een ander gevecht, of al te veel koetjes en kalfjes van Arnoldquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:42 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wanneer is deze topshow op tv dan?
Tyson was niet onbesproken, maar wel spectaculair in de boksring. In ieder geval iemand die veel aandacht voor de sport genereerde, al was dat niet altijd ten goede. Hoewel, slechte publiciteit is ook publiciteit. En een zweem van controverse is de sport natuurlijk niet vreemd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:41 schreef Iwanius het volgende:
Ik ook. Ik ben blij dat Wladimir Klitschko al een tijdje de grote man van het boksen is en types zoals Tyson die de bokssport lange tijd een slechte naam gaven,uit beeld zijn.
Partij is begonnen idd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:54 schreef pwned het volgende:
Lijkt om 22:00 te beginnen op mijn stream (nu volksliederen en ze staan klaar in de ring), RTL zend het dus niet live uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:07 schreef borisz het volgende:
We doen gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima. Niet iedereen kijkt op RTL DuitslandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:13 schreef borisz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal wel te duur zijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af waarom ze het niet live doen. Jammer dit.
Ik heb geen idee van de kijkcijfers, maar ik kan me voorstellen dat het teveel concurrentie zou krijgen op dit tijdstip.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af waarom ze het niet live doen. Jammer dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |