Odds zijn zwaar in het voordeel voor Klitschko(1.18 tegen 5.30). Wel weer leuk een potje boksen.quote:MOSCOW -- Heavyweight champion Wladimir Klitschko is confident he'll put an end to Alexander Povetkin's undefeated record when he defends his WBA and IBF belts against the Russian on Saturday.
After open training sessions on Wednesday, Klitschko (60-3, 51 KO) said he came to Moscow to win.
"That's what I will do on Oct. 5," Klitschko said. "Believe me, I will do everything for my victory."
However, Klitschko made it clear he would not underestimate Povetkin.
"He hasn't lost or drawn a fight and was never knocked down," the Ukrainian said. "So, I think the night will be a complicated one -- for those who will watch, as well as for Alexander and me. Each sportsman has his chance and each of us will try to capitalize on it. How, we will see it."
Povetkin (26-0, 18 KO) avoided the usual pre-bout banter, saying he was prepared for the fight.
"There's no need for extra words," Povetkin said. "I could have said that I would bury him or something like this. But you will see it on Saturday."
The WBA heavyweight belt became vacant when Klitschko was elevated to "super champion" status in 2011 after beating David Haye. Povetkin became the mandatory challenger for Klitschko when he beat American Hasim Rahman last September.
A sell-out crowd of 14,000 is expected to attend the match at Olympic Stadium.
Vanavond van 23:00 tot 00:00. Dat houdt in dat we waarschijnlijk geen last krijgen van een ander gevecht, of al te veel koetjes en kalfjes van Arnoldquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:42 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wanneer is deze topshow op tv dan?
Tyson was niet onbesproken, maar wel spectaculair in de boksring. In ieder geval iemand die veel aandacht voor de sport genereerde, al was dat niet altijd ten goede. Hoewel, slechte publiciteit is ook publiciteit. En een zweem van controverse is de sport natuurlijk niet vreemd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:41 schreef Iwanius het volgende:
Ik ook. Ik ben blij dat Wladimir Klitschko al een tijdje de grote man van het boksen is en types zoals Tyson die de bokssport lange tijd een slechte naam gaven,uit beeld zijn.
Partij is begonnen idd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:54 schreef pwned het volgende:
Lijkt om 22:00 te beginnen op mijn stream (nu volksliederen en ze staan klaar in de ring), RTL zend het dus niet live uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:07 schreef borisz het volgende:
We doen gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima. Niet iedereen kijkt op RTL DuitslandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:13 schreef borisz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal wel te duur zijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af waarom ze het niet live doen. Jammer dit.
Ik heb geen idee van de kijkcijfers, maar ik kan me voorstellen dat het teveel concurrentie zou krijgen op dit tijdstip.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af waarom ze het niet live doen. Jammer dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
zolang je de spoilers niet opentquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
Is dit topic veilig voor RTL kijkers?
Ja ze posten alles braaf onder spoilersquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
Is dit topic veilig voor RTL kijkers?
Ah, fijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ze posten alles braaf onder spoilers
Panter/tijger-velletjesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
Mooie jas, maar de panterjas is baziger
Heb je het topic niet gezien?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Panter/tijger-velletjeszo verschrikkelijk tokkie.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je het topic niet gezien?
ONZ / Bazenochtendjas van de Zeeman
Kijk je nu samen met Geo en ikquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dk en ik keken altijd samen..beetje een traditie
Mjah ik kan niet alles kijkenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu jou nog eens aan MMA/UFC krijgen
Ik ga zeker kijken!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die Glory shows zijn echt nice, mooier dan dit boksen.
Mwa.. Wladimir jabbed hem gewoon goed, zie geen problemen tot nu toequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zeker kijken!
Oe Klitschko een beetje in de problemen, nou ja heel klein beetje.
Hoi!quote:
inderdaad. Meer clinches dan stoten zo een beetjequote:
Nee het is heel irritant ik wil klappen zien. Niet dat gehang.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:23 schreef Geo4kant het volgende:
Het is slim wat hij doet maar het is niet leuk om naar te kijken
Denk steeds dat hij voor een Guillotine chock gaatquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:32 schreef Cheiron het volgende:
Klitschko gooit zichzelf steeds bovenop Povetkin. Ziet er vreemd uit.
nog een rondequote:
ik hoop dat t zo door gaat tot ronde 11, gewoon he-le-maal de tyfus in slaan die rus.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hij MAG nog een rondje. Maar dan heeft hij het echt wel gehad.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik hoop dat t zo door gaat tot ronde 11, gewoon he-le-maal de tyfus in slaan die rus.
zoals 't hoort
Lionsheartquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:41 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb dan toch altijd medelijden met zo een boxer. Geen kans meer, helemaal opgezwollen en dan nog wen ronde moeten
daarom ufc brawlsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]Dat ja. Gewoon boksen en niet hangen. Klappen willen we zien.
Dat doen al zn wedstrijden de laatste tijd, totaal geen tegenstand.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Yo!
Ik vind het een beetje tegenvallen.
Dat is heel vaak bij Klitschkoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Yo!
Ik vind het een beetje tegenvallen.
Hey, ieder zn ding hequote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:41 schreef Iwanius het volgende:
Ik ook. Ik ben blij dat Wladimir Klitschko al een tijdje de grote man van het boksen is en types zoals Tyson die de bokssport lange tijd een slechte naam gaven,uit beeld zijn.
Dit ja.. dan kan ik weer GTA gaan spelenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:46 schreef Laysa het volgende:
Nou mep die gast neer hebben we dat ook weer gehad
Mijn vader kijkt het, dus ik kijk gezellig meequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:46 schreef Jimbo het volgende:
Wat zijn er opvallend veel vrouwen hier .... Beetje aan het soppen op bezwete oostblokkers dames?
Ik ga om 12 uur, hierna, Soldaat van Oranje kijken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit ja.. dan kan ik weer GTA gaan spelen
ff14 is leukerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit ja.. dan kan ik weer GTA gaan spelen
Mooi topic om dus een dame met gelijke interesse te vindenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:46 schreef Jimbo het volgende:
Wat zijn er opvallend veel vrouwen hier .... Beetje aan het soppen op bezwete oostblokkers dames?
Jimbo heeft al een dame.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mooi topic om dus een dame met gelijke interesse te vinden
Die van mij ligt lekker op bedquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mooi topic om dus een dame met gelijke interesse te vinden
Is expres natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Damesschoenen commercial opmerkelijk
Kerst is alweer dicht bijquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is expres natuurlijk.
Zijn wij ook weer op de hoogte.
Is bij judo toch ook?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:52 schreef Jimbo het volgende:
ze worden moe, nog meer in elkaar hangen.
Daar zouden ze iets tegen moeten doen, gewoon staan en slaan!
Ik heb geen idee, dat is een van de weinige vechtsporten die ik niet volg.quote:
Trusten Jimboquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:02 schreef Jimbo het volgende:
Slaap lekker. Tot glory (hole, hi ha ho, lachen doe je zo)
Er stond bij mij geen live?quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:03 schreef rcco het volgende:
Sorry als dit al gezegd is, maar dit is op rtl7 helemaal niet live. Dat is op zich al jammer, maar ze liegen hun kijkers wel voor met dat LIVE in beeld.
Uiteraard.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie heeft uiteindelijk gewonnen, Klitschko?
Geen verassing natuurlijk. Ik vraag mij oprecht af wanneer iemand hun beide van de troon stoot.quote:
ze kiezen hun eigen tegenstanders uit en geven die veel geld, not going to happen!quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen verassing natuurlijk. Ik vraag mij oprecht af wanneer iemand hun beide van de troon stoot.
Zal inderdaad niet gebeuren totdat ze aangeven te stoppen met boksen. Jammer wel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze kiezen hun eigen tegenstanders uit en geven die veel geld, not going to happen!
Regilio tuur is dan ook de enige nederlandse bokskampioen :pquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:24 schreef Iwanius het volgende:
Mooie is wel dat die Wladimir Klitschko in de tussen tijd een doctors graad heeft behaalt.
Noem mij een Nederlandse bokser die dit ooit heeft behaalt. Dus wereldkampioen en een academische graad behalen. N-i-e-m-a-n-d!
En vwb RTL 7 en hun "live"logo:Ze hebben dus zichzelf flink voor aap gezet en op Twitter hebben ze het geweten want daar is RTL 7 met de grond gelijk gemaakt.
3-0 voor Ali.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:30 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben toch eigenlijk wel benieuwd wat een tweekamp tussen Ali op zijn top en Tyson in zijn finest hours zou hebben opgeleverd. Laten we zeggen een strijd over 3 partijen. 2-1 voor Ali?
Oh ja joh?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:29 schreef Sjors. het volgende:
Regilio tuur is dan ook de enige nederlandse bokskampioen :p
Beiden nooit een wereldtitel gewonnen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Oh ja joh?
Alex Blanchard en Rudy Koopmans zeker vergeten?
Nee man! sport 1.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:08 schreef borisz het volgende:
Boksen op Sport1 idd....Opvallend.
RTL Duitsland dan maar.
tskquote:
Dankje ik heb inmiddels Sport1 gevonden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
22.55 werd eerder op de avond gezegd dacht ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |