ik hoop dat t zo door gaat tot ronde 11, gewoon he-le-maal de tyfus in slaan die rus.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hij MAG nog een rondje. Maar dan heeft hij het echt wel gehad.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik hoop dat t zo door gaat tot ronde 11, gewoon he-le-maal de tyfus in slaan die rus.
zoals 't hoort
Lionsheartquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:41 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb dan toch altijd medelijden met zo een boxer. Geen kans meer, helemaal opgezwollen en dan nog wen ronde moeten
daarom ufc brawlsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]Dat ja. Gewoon boksen en niet hangen. Klappen willen we zien.
Dat doen al zn wedstrijden de laatste tijd, totaal geen tegenstand.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Yo!
Ik vind het een beetje tegenvallen.
Dat is heel vaak bij Klitschkoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Yo!
Ik vind het een beetje tegenvallen.
Hey, ieder zn ding hequote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:41 schreef Iwanius het volgende:
Ik ook. Ik ben blij dat Wladimir Klitschko al een tijdje de grote man van het boksen is en types zoals Tyson die de bokssport lange tijd een slechte naam gaven,uit beeld zijn.
Dit ja.. dan kan ik weer GTA gaan spelenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:46 schreef Laysa het volgende:
Nou mep die gast neer hebben we dat ook weer gehad
Mijn vader kijkt het, dus ik kijk gezellig meequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:46 schreef Jimbo het volgende:
Wat zijn er opvallend veel vrouwen hier .... Beetje aan het soppen op bezwete oostblokkers dames?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |