Trusten Jimboquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:02 schreef Jimbo het volgende:
Slaap lekker. Tot glory (hole, hi ha ho, lachen doe je zo)
Er stond bij mij geen live?quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:03 schreef rcco het volgende:
Sorry als dit al gezegd is, maar dit is op rtl7 helemaal niet live. Dat is op zich al jammer, maar ze liegen hun kijkers wel voor met dat LIVE in beeld.
Uiteraard.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie heeft uiteindelijk gewonnen, Klitschko?
Geen verassing natuurlijk. Ik vraag mij oprecht af wanneer iemand hun beide van de troon stoot.quote:
ze kiezen hun eigen tegenstanders uit en geven die veel geld, not going to happen!quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen verassing natuurlijk. Ik vraag mij oprecht af wanneer iemand hun beide van de troon stoot.
Zal inderdaad niet gebeuren totdat ze aangeven te stoppen met boksen. Jammer wel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze kiezen hun eigen tegenstanders uit en geven die veel geld, not going to happen!
Regilio tuur is dan ook de enige nederlandse bokskampioen :pquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:24 schreef Iwanius het volgende:
Mooie is wel dat die Wladimir Klitschko in de tussen tijd een doctors graad heeft behaalt.
Noem mij een Nederlandse bokser die dit ooit heeft behaalt. Dus wereldkampioen en een academische graad behalen. N-i-e-m-a-n-d!
En vwb RTL 7 en hun "live"logo:Ze hebben dus zichzelf flink voor aap gezet en op Twitter hebben ze het geweten want daar is RTL 7 met de grond gelijk gemaakt.
3-0 voor Ali.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:30 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben toch eigenlijk wel benieuwd wat een tweekamp tussen Ali op zijn top en Tyson in zijn finest hours zou hebben opgeleverd. Laten we zeggen een strijd over 3 partijen. 2-1 voor Ali?
Oh ja joh?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:29 schreef Sjors. het volgende:
Regilio tuur is dan ook de enige nederlandse bokskampioen :p
Beiden nooit een wereldtitel gewonnen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Oh ja joh?
Alex Blanchard en Rudy Koopmans zeker vergeten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |