en anders een week later wel hierquote:Op zondag 29 september 2013 12:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wordt over 2 weken in Eindhoven weer verbroken![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 september 2013 12:30 schreef Againzender het volgende:
Verbeek onstlagen zie ik net onderin beeld voorbij scrollen
ik kijk de samenvatting welquote:
Leuke amateuristische tvquote:
Daarom hou ik van de Lokale en Regionale zendersquote:Op zondag 29 september 2013 12:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuke amateuristische tv
Goeiemorgen
dat was vroeger het leuke aan AT5quote:Op zondag 29 september 2013 12:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Daarom hou ik van de Lokale en Regionale zenders
quote:Op zondag 29 september 2013 12:45 schreef Againzender het volgende:
Axel vraagt zojuist aan mij wat 'chemie' met voetbal te maken heeft, papa en mama zijn tenslotte chemicus, dus die moeten dat weten!
Dit wordt een zware middag....
VBL / Wat bedoelen ze met chémie ?quote:Op zondag 29 september 2013 12:49 schreef borisz het volgende:
Ernie Steward heeft ook weinig te melden bij de persco.
Pixies hebben bij mij afgedaan sinds een teleurstellend optreden op Lowlandsquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:45 schreef Againzender het volgende:
Op 3FM wil iemand met DJ Lieke flirten
Die gast verdient dubbel en dik dezer dagen.quote:Op zondag 29 september 2013 15:02 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Ze mogen ook de frikandellen verkopen bij Utrecht
is zijn vrouw gescheurd dan?quote:
Krakend bed.quote:
prachtig jaquote:
ik ben nooit zo van dat soort emo tv, maar waar gaat het deze keer over?quote:
VWO/Gymnasten die een andere kant op gingen. Over psychose nu, net iemand die jong haar partner verloor.quote:Op zondag 29 september 2013 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben nooit zo van dat soort emo tv, maar waar gaat het deze keer over?
nu een heftig onderwerp; iemand die met zware depressies heeft gekampd. ik volg dit onderwerp even niet...quote:Op zondag 29 september 2013 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben nooit zo van dat soort emo tv, maar waar gaat het deze keer over?
Ik wel Bossie.quote:Op zondag 29 september 2013 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
nu een heftig onderwerp; iemand die met zware depressies heeft gekampd. ik volg dit onderwerp even niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |