ik heb opeens ontzettende trek. het is dat het woord Feyenoord genoemd wordt.quote:
Hoort Feijenoord te zijn. Met puntjes.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb opeens ontzettende trek. het is dat het woord Feyenoord genoemd wordt.
Zijn kraam is gered omdat hij nu bij Dordt zijn frikandellen mag verkopen. De normale opbrengst op het industrietrein in Velserbroek zijn niet zo hoogquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb opeens ontzettende trek. het is dat het woord Feyenoord genoemd wordt.
lijkt mij echt een goudmijn om er mee bij voetbalwedstrijden te staan, ik zou er ook eentje kopenquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Zijn kraam is gered omdat hij nu bij Dordt zijn frikandellen mag verkopen. De normale opbrengst op het industrietrein in Velserbroek zijn niet zo hoog. De helft van de omzet kwam van alle avondjes Telstar. De andere helft door feesten/partijen en de normale verkoop.
Ze moeten ergens de punten vandaan halen, op het veld gaat dat niet zo goequote:Op zaterdag 28 september 2013 11:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoort Feijenoord te zijn. Met puntjes.
Raar is dat.
tering, dat ik die nog niet bedacht hebquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze moeten ergens de punten vandaan halen, op het veld gaat dat niet zo goe
Ze hebben het veld veranderd naar een A-viertje.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze moeten ergens de punten vandaan halen, op het veld gaat dat niet zo goe
familie van?quote:
van Adri?!quote:
Kom net thuis hoorde het door de foon van een vriend.quote:
Nee. En dat is niet de schuld van de NOSquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom net thuis hoorde het door de foon van een vriend.
Was het op tv ?
Dat wordt over 2 weken in Eindhoven weer verbrokenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |