en anders een week later wel hierquote:Op zondag 29 september 2013 12:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wordt over 2 weken in Eindhoven weer verbroken![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 september 2013 12:30 schreef Againzender het volgende:
Verbeek onstlagen zie ik net onderin beeld voorbij scrollen
ik kijk de samenvatting welquote:
Leuke amateuristische tvquote:
Daarom hou ik van de Lokale en Regionale zendersquote:Op zondag 29 september 2013 12:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuke amateuristische tv
Goeiemorgen
dat was vroeger het leuke aan AT5quote:Op zondag 29 september 2013 12:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Daarom hou ik van de Lokale en Regionale zenders
quote:Op zondag 29 september 2013 12:45 schreef Againzender het volgende:
Axel vraagt zojuist aan mij wat 'chemie' met voetbal te maken heeft, papa en mama zijn tenslotte chemicus, dus die moeten dat weten!
Dit wordt een zware middag....
VBL / Wat bedoelen ze met chémie ?quote:Op zondag 29 september 2013 12:49 schreef borisz het volgende:
Ernie Steward heeft ook weinig te melden bij de persco.
Pixies hebben bij mij afgedaan sinds een teleurstellend optreden op Lowlandsquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:45 schreef Againzender het volgende:
Op 3FM wil iemand met DJ Lieke flirten
Die gast verdient dubbel en dik dezer dagen.quote:Op zondag 29 september 2013 15:02 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Ze mogen ook de frikandellen verkopen bij Utrecht
is zijn vrouw gescheurd dan?quote:
Krakend bed.quote:
prachtig jaquote:
ik ben nooit zo van dat soort emo tv, maar waar gaat het deze keer over?quote:
VWO/Gymnasten die een andere kant op gingen. Over psychose nu, net iemand die jong haar partner verloor.quote:Op zondag 29 september 2013 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben nooit zo van dat soort emo tv, maar waar gaat het deze keer over?
nu een heftig onderwerp; iemand die met zware depressies heeft gekampd. ik volg dit onderwerp even niet...quote:Op zondag 29 september 2013 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben nooit zo van dat soort emo tv, maar waar gaat het deze keer over?
Ik wel Bossie.quote:Op zondag 29 september 2013 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
nu een heftig onderwerp; iemand die met zware depressies heeft gekampd. ik volg dit onderwerp even niet...
Ik ken mezelf, ik krijg van dit soort onderwerp nare dromen. Ik schaam me niet voor mijn eigen depressie, maar ik weet dat ik mezelf toch nog in bescherming moet nemen...quote:Op zondag 29 september 2013 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wel Bossie.
Indrukwekkende aflevering.
quote:
quote:
schamen is ook totaal niet nodig, goed dat je het er regelmatig over hebt! Doet mij ook weer realiseren dat het leven niet voor iedereen vanzelf gaat.quote:Op zondag 29 september 2013 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken mezelf, ik krijg van dit soort onderwerp nare dromen. Ik schaam me niet voor mijn eigen depressie, maar ik weet dat ik mezelf toch nog in bescherming moet nemen...
Bos is oprecht en eerlijk. Dat maakt hem zo leuk.quote:Op zondag 29 september 2013 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
schamen is ook totaal niet nodig, goed dat je het er regelmatig over hebt! Doet mij ook weer realiseren dat het leven niet voor iedereen vanzelf gaat.
quote:Op zondag 29 september 2013 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bos is oprecht en eerlijk. Dat maakt hem zo leuk.
Kijken of De Snor wel iets zinnigs heeft te melden over AZ vs Verbeek.quote:
Wat ik je brom.quote:Op maandag 30 september 2013 18:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Kijken of De Snor wel iets zinnigs heeft te melden over AZ vs Verbeek.
quote:
dat moet altijd, vooral tegen de Rangersquote:
Neuh. Mijn broer heeft ook (ongeveer) zo hoog gewoond en daar had ik geen probleem met het vertoeven op het balkon.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:44 schreef Bos81 het volgende:
Over iets meer dan 2 maanden verhuizen naar een nieuwbouw appartement op de 12e verdieping![]()
59.01 vierkante meter, dat is wel prima voor 1 persoonquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:52 schreef borisz het volgende:
BIj thuiskomst was het cadeautje van Groupon thuisgekomen
[ afbeelding ]
En dan van ieder biertje dus vijf flessen
Netjes!quote:
wtfquote:
tof, dan heb je een mooi uitzicht over Eindhoven, zoveel 12 hoog is er nou ook weer nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:44 schreef Bos81 het volgende:
Over iets meer dan 2 maanden verhuizen naar een nieuwbouw appartement op de 12e verdieping![]()
Wellesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tof, dan heb je een mooi uitzicht over Eindhoven, zoveel 12 hoog is er nou ook weer niet
Nee precies. Misschien kan ik wel mijn seizoenskaart opzeggen en met een verrekijker de wedstrijden volgenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tof, dan heb je een mooi uitzicht over Eindhoven, zoveel 12 hoog is er nou ook weer niet
Volgens mij bedoelt rubber 12 hoog in Eindhoven en niet daarbuiten..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:05 schreef Ole het volgende:
[..]
Welles![]()
* Ole woont dan ook op de begane grond
Ohw wacht:@quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt rubber 12 hoog in Eindhoven en niet daarbuiten..![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt rubber 12 hoog in Eindhoven en niet daarbuiten..![]()
![]()
ja uiteraardquote:
Morgen.quote:
Ik heb straks weer personal training. Pittig hoor! Maar helpt welquote:
Ik moet het echt eens gaan oppakken. Ben vergeten hoe lekker moe je kunt zijn na sporten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb straks weer personal training. Pittig hoor! Maar helpt wel
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:56 schreef borisz het volgende:
In de categorie doosfoto's.
[ afbeelding ]
Heerlijk katten en dozenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:56 schreef borisz het volgende:
In de categorie doosfoto's.
[ afbeelding ]
We zijn geklommen naar plek 28. Tussen Ijsland en Denemarken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:42 schreef borisz het volgende:
Nederland 31ste in Europa dit seizoen. Netjes tussen Georgië en Wit-Rusland.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:19 schreef borisz het volgende:
[..]
We zijn geklommen naar plek 28. Tussen Ijsland en Denemarken.
Juist en die zijn er in vele soorten en maten en elke doos opent weer op een andere manier ....quote:
Wat een gezeur weer. Maar elk jaar weer dat geneuzel .quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:54 schreef borisz het volgende:
De zwarte pietendiscussie is al los in de hoofdstad![]()
http://www.parool.nl/paro(...)id-Zwarte-Piet.dhtml
quote:
Ja, maar kan hem niet uitprintenquote:
Ik had je kunnen helpenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |