quote:Op donderdag 19 september 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan vanmiddag al in het ziekenhuis terecht voor een intake
Misschien kan ik dan morgen al onder het mes de stofzuiger. Dat zou wel ideaal zijnquote:
Sterkte alvast babequote:Op donderdag 19 september 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan vanmiddag al in het ziekenhuis terecht voor een intake
Ah, ik had zo'n 3 maanden gedaanquote:Op donderdag 19 september 2013 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uiteraard.
Of ja, ik heb een month-to-month subscription
Dat zou wel fijn zijn. Naja fijnquote:Op donderdag 19 september 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien kan ik dan morgen al onder het mes de stofzuiger. Dat zou wel ideaal zijn
Nou ik hoop het eigenlijk voor je... Dat het gewoon 'snel' kan zodat de nasleep niet blijft duren ookquote:Op donderdag 19 september 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien kan ik dan morgen al onder het mes de stofzuiger. Dat zou wel ideaal zijn
Ik heb ook 3 maanden iddquote:Op donderdag 19 september 2013 10:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sterkte alvast babe.
[..]
Ah, ik had zo'n 3 maanden gedaan.
ja precies. Ik ook hoor! Dan maar geen familiedagquote:Op donderdag 19 september 2013 10:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou ik hoop het eigenlijk voor je... Dat het gewoon 'snel' kan zodat de nasleep niet blijft duren ook
ERMAHGERD DAN MIS JE DE CLOWNS JONGEUHquote:Op donderdag 19 september 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja precies. Ik ook hoor! Dan maar geen familiedag
ja kutquote:Op donderdag 19 september 2013 10:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD DAN MIS JE DE CLOWNS JONGEUH![]()
twee maanden blijkt nu dusquote:Op donderdag 19 september 2013 10:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Succes skjoe!
Bondi, hoe lang duurt dat voordat die binnen is? Ik heb de 10 al besteld
10? Oktober box?quote:Op donderdag 19 september 2013 10:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Succes skjoe!
Bondi, hoe lang duurt dat voordat die binnen is? Ik heb de 10 al besteld
ik zei dat gisteren nog toen mijn broertje vertelde over zijn studentenfeestjes. Die slaapt dus zelden langer dan vijf uur. Ik trek dat écht niet meerquote:Op donderdag 19 september 2013 10:23 schreef PriemGirl het volgende:
Na 5 bakken koffie ben ik serieus nog steeds niet vooruit te branden
Toegegeven dat ik 5u slapen eigenlijk ook niet zo goed meer trek![]()
Lang, want ze worden pas half oktober verstuurd.quote:
Wil je dat ik de drama mail doorstuur?quote:Op donderdag 19 september 2013 10:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ik had niet teruggelezen, ga ik nu ff doen.
wat een faal
Studentenfeestjesquote:Op donderdag 19 september 2013 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zei dat gisteren nog toen mijn broertje vertelde over zijn studentenfeestjes. Die slaapt dus zelden langer dan vijf uur. Ik trek dat écht niet meer
Aww yishquote:Op donderdag 19 september 2013 10:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wil je dat ik de drama mail doorstuur?
ja ermahgerd what happenedquote:Op donderdag 19 september 2013 10:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
StudentenfeestjesNacht doorhalen
![]()
![]()
Ik wil gewoon 8u slapen en lekker uitgerust zijn en allesIk lijk wel volwassen
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 19 september 2013 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
oh uitslapen vond ik altijd al velen fantastique
Ja okay als puber, maar niet als ukkepuk zeg maarquote:Op donderdag 19 september 2013 10:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ookSlapen tot 10/11u
Vroeger slapen tot je moeder naast je bed stond dat je wel een keer mag opstaan want het is al 13u ofzo![]()
en dat je er dan alleen zo'n beetje gegrom uit kreeg, in je puber-holquote:Op donderdag 19 september 2013 10:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ookSlapen tot 10/11u
Vroeger slapen tot je moeder naast je bed stond dat je wel een keer mag opstaan want het is al 13u ofzo![]()
Juhquote:Op donderdag 19 september 2013 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat je er dan alleen zo'n beetje gegrom uit kreeg, in je puber-hol
Wat aids dat ze dat soort dingen op die afdeling doen, hadden ze wel beter over kunnen nadenkenquote:Op donderdag 19 september 2013 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ohja, in een verloskundigenpraktijk komen velen zwangeren.
Ik zag er laatst 1 met 5 kinderen, 2 in de kinderwagen die ze aan het duwen was en 3 tussen de 3-6 die de wagen vasthieldenquote:Op donderdag 19 september 2013 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, moest ff papieren ophalen voor de doorverwijzing![]()
Wel typisch allemaal moslima's
*googled*quote:Op donderdag 19 september 2013 11:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Later als ik groot ben wil ik een kookkachel in m`n woonkeuken
En dan de hele dag draadjesvlees laten sudderen. Oh god ik zou het prima doen als oma
Mir was ook al bloed prikken, nationale SHJN ziekenhuisdag lijkt het wel jaquote:Op donderdag 19 september 2013 11:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ziekenhuisdag vandaag? Ik kom er net vandaan, bloed aftappen. Hoe vaker ik dat laat doen hoe naarder ik het vind
Ik vind juist dat ze wel een cut the crap policy hadden mogen gebruiken en dat ze een mail van 10 regels hadden kunnen versturen.quote:Compliments to @BondiNYC for that lenghty but well written email. I believe transparancy will help your business!
I kvind bloed prikken niet zo erg gelukkig, het is zo gedaan.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ziekenhuisdag vandaag? Ik kom er net vandaan, bloed aftappen. Hoe vaker ik dat laat doen hoe naarder ik het vind
ja in de naam van allah wil dat welquote:Op donderdag 19 september 2013 11:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zag er laatst 1 met 5 kinderen, 2 in de kinderwagen die ze aan het duwen was en 3 tussen de 3-6 die de wagen vasthieldenmoet er niet aan denken.
ik hou er ook niet van. Ben een keer flauwgevallen tijdens bloedprikken (achteraf bleek dat dat kwam omdat ik gewoon heul erg ziek was) maar sindsdien durf ik niet meerquote:Op donderdag 19 september 2013 11:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Inderdaad, of gewoon eerst to the point sorry we hebben het verpest en dan verdere toelichting voor wie dat wilde lezen.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lol Dwyn
[..]
Ik vind juist dat ze wel een cut the crap policy hadden mogen gebruiken en dat ze een mail van 10 regels hadden kunnen versturen.
Ze gaan het idd eerst goedpraten ipv met het belangrijkste te beginnen, dat ze het verkloot hebbenquote:Op donderdag 19 september 2013 11:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Inderdaad, of gewoon eerst to the point sorry we hebben het verpest en dan verdere toelichting voor wie dat wilde lezen.
Jupquote:Op donderdag 19 september 2013 11:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze gaan het idd eerst goedpraten ipv met het belangrijkste te beginnen, dat ze het verkloot hebben
Oh joyquote:Op donderdag 19 september 2013 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hou er ook niet van. Ben een keer flauwgevallen tijdens bloedprikken (achteraf bleek dat dat kwam omdat ik gewoon heul erg ziek was) maar sindsdien durf ik niet meer/mietje
Ik krijg weer de echodildo in m'n kanaal vandaag vrees ik
Amerikanen hequote:Op donderdag 19 september 2013 11:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze gaan het idd eerst goedpraten ipv met het belangrijkste te beginnen, dat ze het verkloot hebben
Wat is deze? Geen ompraterijen? Geen fantastischen aanbiedingen? Gewoon ja en amen?quote:Beste mevrouw V,
Wij hebben je verzoek tot opzeggen van het abonnement op ELLE ontvangen. Jammer dat we je moeten laten gaan; we hopen dat je ELLE met veel plezier hebt gelezen. Het laatste nummer van je abonnement ontvang je omstreeks 08-03-2014.
die rechter ziet eruit als een gremlinquote:Op donderdag 19 september 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ermahgerd in de H&M nieuwsbrief
Ik vind het lief! En als ik ooit zo'n jenkding heb doe ik het ookquote:Op donderdag 19 september 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is dat toch met mensen en de neiging hun babies te verpakken als kermisknuffels?
neeee da's een kei lief koppie!quote:Op donderdag 19 september 2013 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
die rechter ziet eruit als een gremlin
Klopt. Die sjouwen hun kind hele dagen rond in de maxi cosi omdat dat zo schattig staat. Stomme mensen moeten klappenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mensen die zo redeneren verpakken hun nageslacht ook in zo'n unit:
[ afbeelding ]
Mag een mini 50ties jurk met petticoat wel indien dochterquote:Op donderdag 19 september 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil alvast even zeggen dat jullie me best apenpakkies mogen geven als ik wèl succesvol een kint krijg, maar dat het linea recta met kaartjes er aan in de humamabak / op marktplaats komt
Deze wagens verkochten het best onder somaliers, wist je dat? Je kan namelijk beide kappen dicht doen. Somaliers hebben zeer sterk de neiging om hun nageslacht aan het zicht te onttrekken, ik weet ook niet waarom? Misschien vinden hun mannen naakte baby-armpjes ook opwindend?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Klopt. Die sjouwen hun kind hele dagen rond in de maxi cosi omdat dat zo schattig staat. Stomme mensen moeten klappen
uiteraard!quote:Op donderdag 19 september 2013 12:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mag een mini 50ties jurk met petticoat wel indien dochter?
Ach jonge, dikke maillot eronder.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
arme kint met een prikkende petticoat
dit.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach jonge, dikke maillot eronder.
Lekker benauwdquote:Op donderdag 19 september 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deze wagens verkochten het best onder somaliers, wist je dat? Je kan namelijk beide kappen dicht doen. Somaliers hebben zeer sterk de neiging om hun nageslacht aan het zicht te onttrekken, ik weet ook niet waarom? Misschien vinden hun mannen naakte baby-armpjes ook opwindend?
nee, juist zoiets niet. Een kint is geen kermisknuffel.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Deze ook niet SQ?![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/V28%200179870%20001%2037%202893%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=5&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Maar die eerdere pakjes zijn idd erg. Ze hebben zoveel leuk spul en dat doe je je kind zoiets aan!
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Deze ook niet SQ?![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/V28%200179870%20001%2037%202893%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=5&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Maar die eerdere pakjes zijn idd erg. Ze hebben zoveel leuk spul en dat doe je je kind zoiets aan!
Jaaaa die heeft een vriendin van mij gekochtquote:Op donderdag 19 september 2013 12:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Deze ook niet SQ?![]()
oooh, zou dat het zijn?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Lekker benauwd
Misschien waren ze ook wel bang voor een zandstorm ofzo?
Daar heb ik mijn kind in gehesen toen ik 19 was. Ewokbabyquote:Op donderdag 19 september 2013 12:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Deze ook niet SQ?![]()
Geloof me, het is niet schattig, het is belachelijkquote:Op donderdag 19 september 2013 12:07 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hahahah ik vind deze wel schattig voor in de winter. Maar die eerdere tijgertje en hello kitty dan weer niet
ermahgerd ik ben het met je eens wat is dezenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geloof me, het is niet schattig, het is belachelijk
hehehe net als die mensen die de Ralph Lauren babycollectie kochten voor hun larf. Compleet. 1500 euro en het duurde drie maanden wtfquote:Op donderdag 19 september 2013 12:08 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ je vergeet de superdure mini uggs voor je kint waar ze na 3 weken uitgegroeid zijn
Die heeft H&M ook, alleen dan vele goedkoop! Die zijn wel schattigquote:Op donderdag 19 september 2013 12:08 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ je vergeet de superdure mini uggs voor je kint waar ze na 3 weken uitgegroeid zijn
Oke.... heb er eigenlijk nooit echt een reallife baby ingezien. En hopelijk vind ik ze tegen die tijd ook lelijkquote:Op donderdag 19 september 2013 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geloof me, het is niet schattig, het is belachelijk
ja, net als die mongolen die hun kinderen met dertig graden een muts aantrekken en een jas "want anders krijgt ie het koudquote:Op donderdag 19 september 2013 12:08 schreef Tyler-Girl het volgende:
anders krijgt ie koude handjes!
nee, het IS belachelijk. Lelijk is idd een kwestie van smaakquote:Op donderdag 19 september 2013 12:11 schreef Debsterr het volgende:
Aah, het is dus lelijk i.p.v. dat jullie dat vinden?
Oh als het tegen jouw mening ingaat maak je er een probleem van? Wat iemand hier zegt is toch per definitie een meningquote:Op donderdag 19 september 2013 12:11 schreef Debsterr het volgende:
Aah, het is dus lelijk i.p.v. dat jullie dat vinden?
Ze zeggen ook dat je je kind gewoon goed in de gaten moet houden qua warmte. als je kind een koukleum is zou het een goede oplossing zijn....mits -10 ofzo. Idd niet met 30graden.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, net als die mongolen die hun kinderen met dertig graden een muts aantrekken en een jas "want anders krijgt ie het koud"
Zie je die arme jong donkerrood aangelopen in de wandelwagen hangen
Er zijn genoeg mensen die t niet belachelijk vindenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, het IS belachelijk. Lelijk is idd een kwestie van smaak![]()
Of juist van die hoogwater broekjes en 3kwart mouwen aan de jas bij -20quote:Op donderdag 19 september 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, net als die mongolen die hun kinderen met dertig graden een muts aantrekken en een jas "want anders krijgt ie het koud"
Zie je die arme jong donkerrood aangelopen in de wandelwagen hangen
Vet! Dat wordt dan gewoon zijn/haar vrijdag outfit.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Deze ook niet SQ?![]()
ik ga alvast de scheiding aanvragenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vet! Dat wordt dan gewoon zijn/haar vrijdag outfit.
Ga ik in mijn onesie en hummes in z'n/der berenpakje pappadag vieren.
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Pahahaquote:Op donderdag 19 september 2013 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik maak wel een baby met spees hoor
Ik wil een jongetje wel, ik denk dat ik een tyfushekel zou hebben om tussen de roze h&m shit met poezenopdruk iets normaals te zoekenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar wel met normale kleren
Wat een dikke kopquote:Op donderdag 19 september 2013 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
Zolang we het er maar collectief over eens zijn dat dit:
[ afbeelding ]
Gewoon echt niet kan
Nou dat valt tegenwoordig best mee, je hebt echt heel veel leuke babykleding die niet stereotiep of belachelijk is tegenwoordigquote:Op donderdag 19 september 2013 12:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil een jongetje wel, ik denk dat ik een tyfushekel zou hebben om tussen de roze h&m shit met poezenopdruk iets normaals te zoeken
Als ik eenmaal zo'n hormonster wordt met baby; zal ik dan ook laten blijken dat dat niet geapprecieerd zal wordenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
Iedereen mag het zelf weten maar ik beloof aan iedereen die haar kind als kermisknuffel verpakt, dat ik ze smakelijk zal uitlachen
Ja ok dit vind ik ook echt niksquote:Op donderdag 19 september 2013 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
Zolang we het er maar collectief over eens zijn dat dit:
[ afbeelding ]
Gewoon echt niet kan
Je krijgt van mij een kaart met die matige beertjes.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik ook nogal zum kotzen vind:
Shirtjes met opdrukken als "50% papa, 50% mama, 100% ikke!"
Alles van LIEF!
Alles met Winnie the Pooh
Dat wordt echt fantastisch als ik ooit kraamkadootjes ga krijgen, want bovenstaande zijn allemaal zeer geliefde kraamkado-items
Kaart mag, die kun je soberso snel wegtiefenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je krijgt van mij een kaart met die matige beertjes.
Geef de link van je lijstje.nl waar mensen uit cadeau's kunnen kiezenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Alles van LIEF!
Dat wordt echt fantastisch als ik ooit kraamkadootjes ga krijgen, want bovenstaande zijn allemaal zeer geliefde kraamkado-items
heb je geprobeerd 'm te knuffelen?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:30 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd ! Ik had een klant aan de telefoon en ik kom er net achter dat ie aspergers heeft en nu valt zoveel op zijn plek![]()
Zijn reacties kon ik echt zooo moeilijk plaatsen; maar nu weet ik waarom ie zo reageerde
En dat is dus eigenlijk vooral omdat ik schaar haar reacties (her)ken![]()
Ik heb een buikband aan mijn schoonzus gegeven met "Made by 'priems broer naam' "quote:Op donderdag 19 september 2013 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Alles van LIEF!
Matige kaarten.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kaart mag, die kun je soberso snel wegtiefen
dat lijkt me een zeer goed plan in mijn gevalquote:Op donderdag 19 september 2013 12:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Geef de link van je lijstje.nl waar mensen uit cadeau's kunnen kiezen
buikbanden met grappige tekstenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb een buikband aan mijn schoonzus gegeven met "Made by 'priems broer naam' "![]()
![]()
Ik denk dat ik je gewoon geld geef ofzo![]()
Dan weet je in ieder geval wel dat je cadeautjes krijgt waar jullie ook echt op zitten te wachten. Het kan voor een cadeau-gever ook niet tof zijn om iets te geven wat vervolgens wordt weggekeildquote:Op donderdag 19 september 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat lijkt me een zeer goed plan in mijn geval![]()
(en het komt gewoon echt doordat ik zo lang in die babywinkel heb gewerkt... je wil niet weten hoeveel cliche's je dan voorbij ziet komen. En voor kersverse ouders is dat allemaal gloednieuw en nog superleuk, maar bij de vijfendertigste Winnie the Pooh collectie kon ik gewoon niet eens meer enthousiasme vèinzen)
Nijntje is nog uitgekauwder dan Winnie the Pooh, al trek ik Nijntje net iets beterquote:Op donderdag 19 september 2013 12:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
En nijntje dan???![]()
Iets zelf gemaakt mag wel??? als kado dus?
Er was iets gebeurd en daar móest ie een verklaring voor; alleen die kon ik hem dus niet geven (tjah computers he...); dus daar was ie éxtreem gefrustreerd overquote:Op donderdag 19 september 2013 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je geprobeerd 'm te knuffelen?
Ermahgerdquote:Op donderdag 19 september 2013 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er was iets gebeurd en daar móest ie een verklaring voor; alleen die kon ik hem dus niet geven (tjah computers he...); dus daar was ie éxtreem gefrustreerd over
En ik vond het zo herkenbaar
Ik heb uiteindelijk naar zijn manager moeten vragen om het uit te leggen en hij zou het met hem doornemen verderquote:
Gewoon de link op het geboortekaartje zettenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
Lijstje.nlIdeaal
Zo kregen wij die ook voor de verj. van die 2-jarige
Nog nooit zo snel een cadeau kunnen kopen
zwartquote:Op donderdag 19 september 2013 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
dit vind ik dan wel weer cool![]()
http://www.hm.com/nl/product/16171?article=16171-A
Zwart voor baby's, niemand behalve trix durft dat
Ja dat ís ook gewoon heel erg gaafquote:Op donderdag 19 september 2013 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
dit vind ik dan wel weer cool![]()
http://www.hm.com/nl/product/16171?article=16171-A
Zwart voor baby's, niemand behalve trix durft dat
Dus ook geen kermisknuffelpakjes in huize MCquote:Op donderdag 19 september 2013 12:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik denk dat ik bij babykleding vooral zou denken, 'hoe erg zou ik me kapot schamen als er foto's van mij zouden zijn terwijl ik dit aan had' en zo bepalen of het er wel/niet komt
Ik heb er nog geen IOS7 op staan en gaat ook nog ff nie gebeurenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godverdomme kan ik niet eens meer apps killen? MISS HALP
Ik deeeenk het niet neequote:Op donderdag 19 september 2013 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus ook geen kermisknuffelpakjes in huize MC
Ja maar dan ook echt alleen dan en nooit andersquote:Op donderdag 19 september 2013 12:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik deeeenk het niet nee
Al vind ik dat beertje dan nog wel grappig. Als carnavalsoutfit als je buiten naar de optocht kijkt of zo
Jaquote:Op donderdag 19 september 2013 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar dan ook echt alleen dan en nooit anders
Je moet ff wat dingen doorkrijgen maar het valt mee. Het ziet er vooral anders uit. Het was echt lelijk met de achtergrond die ik had dus aangepast en nu valt t wel mee.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is het allemaal echt heel anders of valt het mee?
Ben benieuwdquote:Op donderdag 19 september 2013 12:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je moet ff wat dingen doorkrijgen maar het valt mee. Het ziet er vooral anders uit. Het was echt lelijk met de achtergrond die ik had dus aangepast en nu valt t wel mee.
Ik had ook donkerblauwe jurken en zo hoor, absoluut niet alleen maar neon kleurenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
dertig jaar geleden was donkere kleding voor kleine kinderen nog veel geaccepteerder, bedenk ik me.
Bij mijn oma staat nog een foto van mij, 2,5 jaar oud, met een zwarte jurk met zo'n wit kanten kraag aan
Thnx!quote:Op donderdag 19 september 2013 12:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik WA je wel wat screenshots
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had ook donkerblauwe jurken en zo hoor, absoluut niet alleen maar neon kleuren
Wel echt alleen maar jurken, ik wilde schijnbaar nooit broeken aan 'want ik was een meisje'
Het is moderner.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Thnx!
Vind het er niet mooier op geworden eigenlijk
Ik kreeg mijn eerste spijkerbroek in groep 8quote:Op donderdag 19 september 2013 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Mijn moeder was het snel zat, een spijkerbroek kon meer butsen hebben dan een maillot en ik butste nogal veul
Huh, zomaar?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
Uh.. smsje dat schoonzus weer met spoed naar ziekenhuis is gebracht... Weer terug haar whiplash
He bahquote:Op donderdag 19 september 2013 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
Uh.. smsje dat schoonzus weer met spoed naar ziekenhuis is gebracht... Weer terug haar whiplash
Ja maar ik heb een zwartequote:Op donderdag 19 september 2013 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is allemaal wel veel lichter, dus mooier met een witte aaifoon
in groep acht zat ik juist middenin mijn skibroeken en leggings-periodequote:Op donderdag 19 september 2013 12:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn eerste spijkerbroek in groep 8![]()
Via mijn nichtje want hij was haar te klein. Heel de klas stond echt zo te kijken![]()
Maar ik butste eik nooit, dus maillots waren geen probleem
+1, ik wil nevaaahh een witte telefoonquote:Op donderdag 19 september 2013 12:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een zwarte
Oeh, das heel licht ja!quote:Op donderdag 19 september 2013 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is allemaal wel veel lichter, dus mooier met een witte aaifoonIk vind dat ze nog een donker thema moeten introduceren.
Leggings droeg ik welquote:Op donderdag 19 september 2013 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in groep acht zat ik juist middenin mijn skibroeken en leggings-periode
Skibroeken...
Van mijn broer K. Zij heeft een paar jaar geleden een auto-ongeluk gehad en whiplash aan over gehouden. Toen heeft ze een jaar enorm gesukkeld en leek het weer goed te gaan; maar de laatste maanden heeft ze steeds weer vaker last en nu zat het compleet vast en werd ze duizelig en werd het zwart voor de ogen.. Dus nu ligt ze weer in ziekenhuis voor verdere onderzoekenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Huh, zomaar?
En welke schoonzus?
uiteraard, zelfde generaaasiequote:Op donderdag 19 september 2013 12:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ermahgerd, ik heb ook zo'n ding gehad
he getver, wat naar... Ik hoop maar dat er iets aan te doen is!quote:Op donderdag 19 september 2013 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Van mijn broer K. Zij heeft een paar jaar geleden een auto-ongeluk gehad en whiplash aan over gehouden. Toen heeft ze een jaar enorm gesukkeld en leek het weer goed te gaan; maar de laatste maanden heeft ze steeds weer vaker last en nu zat het compleet vast en werd ze duizelig en werd het zwart voor de ogen.. Dus nu ligt ze weer in ziekenhuis voor verdere onderzoeken
wat naar, sterkte!quote:Op donderdag 19 september 2013 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Van mijn broer K. Zij heeft een paar jaar geleden een auto-ongeluk gehad en whiplash aan over gehouden. Toen heeft ze een jaar enorm gesukkeld en leek het weer goed te gaan; maar de laatste maanden heeft ze steeds weer vaker last en nu zat het compleet vast en werd ze duizelig en werd het zwart voor de ogen.. Dus nu ligt ze weer in ziekenhuis voor verdere onderzoeken
Godverquote:Op donderdag 19 september 2013 12:30 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd ! Ik had een klant aan de telefoon en ik kom er net achter dat ie aspergers heeft en nu valt zoveel op zijn plek![]()
Zijn reacties kon ik echt zooo moeilijk plaatsen; maar nu weet ik waarom ie zo reageerde
En dat is dus eigenlijk vooral omdat ik schaar haar reacties (her)ken![]()
Ja ze sukkelt echt al zo lang... Schiet niet op zoquote:Op donderdag 19 september 2013 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
he getver, wat naar... Ik hoop maar dat er iets aan te doen is!
quote:
Of geen kleren, da's ook goedquote:Op donderdag 19 september 2013 12:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe kan ik je gewoon een krat bier geven als kraamkado als het zover is?
Anders vind ik het te moeilijk
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:51 schreef Mirjam het volgende:
http://www.hartvannederla(...)-deventer-uit-slaap/![]()
![]()
Collega van mij was destijds heel blij met kruidvat waardebonnen die ze kreeg van iemand, dat ging allemaal op aan luiersquote:Op donderdag 19 september 2013 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of geen kleren, da's ook goed
(mensen denken ten onrechte vaak dat ze kleren horen te geven, ik probeer daarom altijd iets anders te vinden)
roept ze ook wel eens oeHOE?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zou ik hart van nederland ook kunnen bellen voor de krijsvriendin van onze alcoholische overbuurman?
Ja kleren is ook gewoon heel persoonlijk... Mijn ouders zijn nog van de oude stempel en geven dat wel altijd.. Wij geven meestal speelgoed; of idd gewoon een waardebon.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
(mensen denken ten onrechte vaak dat ze kleren horen te geven, ik probeer daarom altijd iets anders te vinden)
wel BOEHOEHOEHOE KLOOTZAK DOE GODVERDOMME OPEN EIKEL IK HEB NIKS GEDAAN BOEHOEHOEHOEquote:
Amai <3quote:Op donderdag 19 september 2013 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja kleren is ook gewoon heel persoonlijk... Mijn ouders zijn nog van de oude stempel en geven dat wel altijd.. Wij geven meestal speelgoed; of idd gewoon een waardebon.
IK GEEF JE KABOUTER PLOP BELGISCH MOET DAT KINT LEREN JA![]()
![]()
![]()
good enough, ik zou ze nu bellenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel BOEHOEHOEHOE KLOOTZAK DOE GODVERDOMME OPEN EIKEL IK HEB NIKS GEDAAN BOEHOEHOEHOE
Ik heb een vriendin die weer vind dat je geen knuffeltjes mag geven want daar heeft een baby niks aanquote:Op donderdag 19 september 2013 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dit ja, veel zelfgemaakte jurken en broeken enzo, en dan had ze stof over dus dan kreeg k een bijpassende haarstrik.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
Toen maakte mijn moeder ook nog zelf veel kleding. Mochten we zelf mee stof uitzoeken. Ik koos altijd voor extreem hysterische prints met zo veel mogelijk verschillende kleuren er in
Ik ben volgens mij meestal vrij duidelijk in het feit dat ik iets vindt i.p.v. dat het zo is, dus ja dan vind ik dat stomquote:Op donderdag 19 september 2013 12:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh als het tegen jouw mening ingaat maak je er een probleem van? Wat iemand hier zegt is toch per definitie een mening
knuffels zijn inderdaad het meest waardeloze kado. Hoe lief en leuk het ook is, je hebt er niks aan en het staat alleen maar stof te vangen op een babykamer en je krijgt er ook nog eens HEEL VEEL.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die weer vind dat je geen knuffeltjes mag geven want daar heeft een baby niks aan
SO CONFUSING!![]()
Ik heb voor m'n nichtje destijds een pluche muziekdoosje gekocht, dat bleek goed in de smaak te vallen.
ja dat is een misverstand. Mensen geven bijna alleen maar kleding in maat 68 (geloof ik de meest gegeven maat). Beste is even te vragen aan welke maat er nog behoefte isquote:Op donderdag 19 september 2013 12:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Heel veel mensen geven ook kleding in een klein maatje. Dan heb je voor de eerste paar maanden zoveel kleertjes dat de larf ze niet eens allemaal aan kan en voor de periode daarna zo goed als niks
Dus mijn moeder gaf altijd kleertjes die ze na 9 maanden of een jaar of zo aan konden doen
geslàgen?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens hebben mijn broer en schoonzus gesprek gehad met de peuterlerares van Owen.. Gewoon algemeen hoe het met hem ging enzo op school en daarnaast vroeg de juf of zij toevallig 'AN' praatten thuis of gewoon dialect.
Mijn broer dus meteen: Euh.. dialect en toen zij de juf dat ie af en toe 'nou' en 'hoor' enzo gebruikt en toen zei mijn schoonzus: Aahhh ja zijn oom is een NL'erDat verklaarde een hoop bij de juf
![]()
Leuke leeftijd nu; dat napraten enzo
Overigens liep Owen de vorige keer regelrecht naar Cif toe om op zijn schouders te gaan zitten en heeft ie mij geslagen toen ik naar em toe ging...Nou.. wie zou ie toch liever hebben... KUTKINT
![]()
ja, een haarstrik, of wat ons mam vaak deed was de binnenkant van je broekspijpen er mee bekleden zodat je dan leuk dat stofje zag als je je pijpen omsloeg ofzoquote:Op donderdag 19 september 2013 12:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dit ja, veel zelfgemaakte jurken en broeken enzo, en dan had ze stof over dus dan kreeg k een bijpassende haarstrik.
Ik had heel vaak alfred j kwak stokfjes gekozen
Jup ook dát is momenteel de leeftijdquote:
Ja, dat lijkt mij ook het handigst inderdaadquote:Op donderdag 19 september 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat is een misverstand. Mensen geven bijna alleen maar kleding in maat 68 (geloof ik de meest gegeven maat). Beste is even te vragen aan welke maat er nog behoefte is
Bij die van m'n neef was het andersom, heul veel groter spul. Goeien communicatie.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat is een misverstand. Mensen geven bijna alleen maar kleding in maat 68 (geloof ik de meest gegeven maat). Beste is even te vragen aan welke maat er nog behoefte is
Ik vind slaan, ongeacht de leeftijd, nooit kunnen eigenlijk...quote:Op donderdag 19 september 2013 13:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup ook dát is momenteel de leeftijdDan geeft ie een klets in mijn gezicht
of schopt naar de hont
(Overigens is ie toen wel meteen gestraft; maar toch..
)
dat is volgens mij juist best wel done.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook het handigst inderdaad
Of gewoon sowieso van tevoren vragen of er nog bepaalde wensen zijn, of is dat not done bij kraamcadeau's? Bij een verjaardag of iets doe je dat toch ook, vind ik velen handiger
Ja dat. En schoppen naar een hont is helemaal uit den bozequote:Op donderdag 19 september 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind slaan, ongeacht de leeftijd, nooit kunnen eigenlijk...
Een vriendin van me heeft een bijtertje. "Maar hij bijt uit liefde"!
Dus mogen we niet boos worden als ie bijtwaddafuck
Dan bijt 'ie de ouders maar, mij kennen ze vaak niet eens, dus van me houden geloof ik geen bal van.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ho, tenzij je borstvoeding geeft, dan nog nietquote:Op donderdag 19 september 2013 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar een goede fles drank is toch ook best een leuk kraamkadootje?
Zo van "dat kind krijgt al genoeg troep, maar laten we niet vergeten te vieren dat jij weer mag zuipen"![]()
Indien borstvoeding niet toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar een goede fles drank is toch ook best een leuk kraamkadootje?
Zo van "dat kind krijgt al genoeg troep, maar laten we niet vergeten te vieren dat jij weer mag zuipen"![]()
Wutquote:Op donderdag 19 september 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij bijt mama het hardst?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
HOE kan je redeneren dat bijten uit liefde is eigenlijk?
O nee wordt idd ook écht niet getolereerd; maar het schijnt wel een fase te zijn... Owen heeft 1x naar mijn moeder gebeten en dat werd ook meteen afgestraft en sindsdien niet meer gedaan.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze hebben het mij ook succesvol afgeleerd.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wut
Sowieso, schoppen/slaan/bijten is gewoon niet acceptabel vind ikMoet gewoon af te leren zijn
Godverquote:Op donderdag 19 september 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ho, tenzij je borstvoeding geeft, dan nog niet
Was ie nog in te ruilen?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godver![]()
Ik had voor m'n schoonzusje toen een voedingen-armband gemaakt.. Helemaal speciale kraaltjes besteld dit dat alles... Accepteerde de larve de borst niet![]()
Omdat ie het alleen doet als ie heel erg blij en enthousiast is. Net als puppies doen zeg maar.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
HOE kan je redeneren dat bijten uit liefde is eigenlijk?
De armband of het kint?quote:
ja dan heb je een lucky shot gehadquote:Op donderdag 19 september 2013 13:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik had mijn neefje wel een super toffe knuffel gegevenen een boekje
Maar toen hij het uitpakte zei ik al dat ik wist dat knuffels niet heel handig waren omdat hij er wss al honderd heeft maar deze was zo tof, maar hij bleek dus echt bijna geen knuffels te hebben
sinds zijn verjaardag sleept hij hem overal mee heen en kan hij niet zonder slapen, zelfs op vakantie moest ie mee en krijg steeds fotos dat ie ligt te tukken met zijn knuffel
echt super lief
Bij puppies moet je ze een alternatief geven om in te bijtenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat ie het alleen doet als ie heel erg blij en enthousiast is. Net als puppies doen zeg maar.
En als je dan schrikt en boos wordt zou het kind denken dat je hem straft omdat ie gelukkig is en dan krijg je een verknipt kindje oid.
Ik zit heel vaak zobij gesprekken over opvoeding hoor
Eigenlijk is FOK de enige plek waar ik het durf uit te spreken omdat ik dan niet meteen een laaiende momzilla over me heen krijg
En het is ook echt niet duidelijk te maken dat blij zijn ook op een andere manier te uiten is natuurlijk dus dat laat je dan een jaar zo in de hoop dat het vanzelf overgaatquote:Op donderdag 19 september 2013 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat ie het alleen doet als ie heel erg blij en enthousiast is. Net als puppies doen zeg maar.
En als je dan schrikt en boos wordt zou het kind denken dat je hem straft omdat ie gelukkig is en dan krijg je een verknipt kindje oid.
Ik zit heel vaak zobij gesprekken over opvoeding hoor
Eigenlijk is FOK de enige plek waar ik het durf uit te spreken omdat ik dan niet meteen een laaiende momzilla over me heen krijg
wat een ondankbare stinkjanus!quote:Op donderdag 19 september 2013 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godver![]()
Ik had voor m'n schoonzusje toen een voedingen-armband gemaakt.. Helemaal speciale kraaltjes besteld dit dat alles... Accepteerde de larve de borst niet![]()
Mental imagequote:Op donderdag 19 september 2013 13:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij puppies moet je ze een alternatief geven om in te bijten![]()
Ik zou een bot meenemen volgende keer
Het kint; d'uhquote:Op donderdag 19 september 2013 13:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De armband of het kint?
nope.. patsen geven hielp ook nietquote:
Pic?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
Jas
Wel toch wat krapjes, maar dat was te verwachten
Gewoon adem inhoudenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
Jas
Wel toch wat krapjes, maar dat was te verwachten
hoeveel heb je er?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik moet mijn winterjassen ook weer eens gaan passen, kijken hoe ze zitten. Degene die ik vorig jaar had gekocht zat toen redelijk krap, wellicht dat ie nu beter gaat.
Heb er alleen ook een waarvan ik hoop dat ie niet te ruim gaat zijnEn anders kan ik er heul veul truien onderaan
4quote:
Phehe, verkeerde dingen meenemenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ben ook lekker wakker zeg
Ik heb keelaids dus zit heel de ochtend al aan de kamillethee met honing. Wil ik de waterkoker net bijvullen want heb er al 1 leeggedronken, bedenk ik me dat ik mijn flesje water dan ook wel meteen bij kan vullen, kom ik bij de kraan en heb ik de koffiepot meegenomen
B vindt het wel veelquote:Op donderdag 19 september 2013 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
Oh dat valt best mee. Ik heb er meer, maar ook meer maatvariatie (38 tot 48!)
Ja iddquote:Op donderdag 19 september 2013 13:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Phehe, verkeerde dingen meenemenik pak soms ook iets uit een keukenkastje en dan loop je de kamer in en denk je "dafuq
"
gelijkgestemdenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:44 schreef milka82 het volgende:
Hee SQ ! nano heeft hier ook velen zwart...
Waar ik echt allergisch voor ben zijn beertjes ( Winnie the pooh) dat krijgen ze zelfs als pyjama niet aan.
Winterjassen, ik pas mijn oude weerweg met de positieshit!
Precies, ik denk dat jij zo kunt ' shoppen' in de kast van Nano.quote:
Nou, tot een leeftijd van ongeveer 3quote:Op donderdag 19 september 2013 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bewijst wel dat het een kind echt geen hol interesseert wat je het aantrekt
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:50 schreef milka82 het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat jij zo kunt ' shoppen' in de kast van Nano.
Mini kleed ik ook praktisch, al gaat die nu wel meer zeuren om rokjes, dus een paar rokjes in joggingstof gekocht ( lekker makkelijk, kun je nog steeds in rauzen).
Alleen de oudste.... Zucht..... Dat komt nooit meer goed, die is in roze kitsch glitter gedompeld. Die smaak heeft ze absoluut niet van mij!
Succes en sterktequote:Op donderdag 19 september 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Tip: geen plaatjes van currettages opzoeken vlak voor je doktersafspraak....
Nou, tot later!
Nooit plaatjes van iets opzoeken voor een doktersaspraakquote:Op donderdag 19 september 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, tot later!
Succesquote:Op donderdag 19 september 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, tot later!
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, tot later!
Dat is altijd zo balen hequote:Op donderdag 19 september 2013 13:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ja hoor... zijn mijn nagels eindelijk weer iets qua lengte.... Beide wijsvingernagels díep ingescheurd![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ja hoor... zijn mijn nagels eindelijk weer iets qua lengte.... Beide wijsvingernagels díep ingescheurd![]()
Jup ! Normaal scheurden ze veel eerder; dus op zich werkt duri goed (en nagels groeien er wel hard door!); maar met 1 nagel bleef ik net haken onder mijn bureauquote:
Oooh ja dat is naarquote:Op donderdag 19 september 2013 14:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup ! Normaal scheurden ze veel eerder; dus op zich werkt duri goed (en nagels groeien er wel hard door!); maar met 1 nagel bleef ik net haken onder mijn bureau(lomp)
Juh ik ben ze nu ook allemaal aan het kortwiekenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oooh ja dat is naar. Mijn nagels werden zo lang dat als ik een shirtje instopte, soms een nagel dubbelklapte
. Gister dus maar ingekort.
Datquote:Op donderdag 19 september 2013 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb gisteren gekortwiekt en net m'n duimnagel gescheurd.. Da's ook irritant.
Maar de duim wat korter vind ik wel minder erg dan 1 korte nagel bij je andere vingers..
Idd, ik heb 1 duimnagel die aan het bijgroeien is maar das ook nog eens op m'n andere hand, dan boeit me dat niet hoorquote:Op donderdag 19 september 2013 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb gisteren gekortwiekt en net m'n duimnagel gescheurd.. Da's ook irritant.
Maar de duim wat korter vind ik wel minder erg dan 1 korte nagel bij je andere vingers..
Tof!quote:Op donderdag 19 september 2013 14:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mijn schoenen zijn er![]()
![]()
[ afbeelding ]
foto's maken en niet je nek breken is best lastig
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Leuheuk! Waar zijn ze vandaanquote:Op donderdag 19 september 2013 14:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ze zijn van Madden Girl en heb ze besteld via Sarenza.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuheuk! Waar zijn ze vandaan?
leuk!!quote:Op donderdag 19 september 2013 14:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Whiiii je hebt ze uiteindelijk toch gevondenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Oh zijn die van jouw grijs? Dacht dat die ook gewoon zwart waren.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whiiii je hebt ze uiteindelijk toch gevonden
Mijn grijzeFuuu ze zijn eik ook wel erg tof in het zwart
![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum vond een grijze haar bij mij
Voor je het weet ga je ook nog rimpels ontdekkenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum vond een grijze haar bij mij
Tsjaa, sommige mensen zijn al velen vroeg grijs en zo.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik vind het niet super erg, ik vind het vooral een petit peut raar
Vroeg oudquote:Op donderdag 19 september 2013 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik vind het niet super erg, ik vind het vooral een petit peut raar
Mijn moeder begon grijs te worden aan haar 24stequote:Op donderdag 19 september 2013 15:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, sommige mensen zijn al velen vroeg grijs en zo.
Meh!quote:Op donderdag 19 september 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Aids, ik zit hier ook tussen de blije dikbuikigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |