Dus ook geen kermisknuffelpakjes in huize MCquote:Op donderdag 19 september 2013 12:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik denk dat ik bij babykleding vooral zou denken, 'hoe erg zou ik me kapot schamen als er foto's van mij zouden zijn terwijl ik dit aan had' en zo bepalen of het er wel/niet komt
Ik heb er nog geen IOS7 op staan en gaat ook nog ff nie gebeurenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godverdomme kan ik niet eens meer apps killen? MISS HALP
Ik deeeenk het niet neequote:Op donderdag 19 september 2013 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus ook geen kermisknuffelpakjes in huize MC
Ja maar dan ook echt alleen dan en nooit andersquote:Op donderdag 19 september 2013 12:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik deeeenk het niet nee
Al vind ik dat beertje dan nog wel grappig. Als carnavalsoutfit als je buiten naar de optocht kijkt of zo
Jaquote:Op donderdag 19 september 2013 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar dan ook echt alleen dan en nooit anders
Je moet ff wat dingen doorkrijgen maar het valt mee. Het ziet er vooral anders uit. Het was echt lelijk met de achtergrond die ik had dus aangepast en nu valt t wel mee.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is het allemaal echt heel anders of valt het mee?
Ben benieuwdquote:Op donderdag 19 september 2013 12:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je moet ff wat dingen doorkrijgen maar het valt mee. Het ziet er vooral anders uit. Het was echt lelijk met de achtergrond die ik had dus aangepast en nu valt t wel mee.
Ik had ook donkerblauwe jurken en zo hoor, absoluut niet alleen maar neon kleurenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
dertig jaar geleden was donkere kleding voor kleine kinderen nog veel geaccepteerder, bedenk ik me.
Bij mijn oma staat nog een foto van mij, 2,5 jaar oud, met een zwarte jurk met zo'n wit kanten kraag aan
Thnx!quote:Op donderdag 19 september 2013 12:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik WA je wel wat screenshots
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had ook donkerblauwe jurken en zo hoor, absoluut niet alleen maar neon kleuren
Wel echt alleen maar jurken, ik wilde schijnbaar nooit broeken aan 'want ik was een meisje'
Het is moderner.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Thnx!
Vind het er niet mooier op geworden eigenlijk
Ik kreeg mijn eerste spijkerbroek in groep 8quote:Op donderdag 19 september 2013 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Mijn moeder was het snel zat, een spijkerbroek kon meer butsen hebben dan een maillot en ik butste nogal veul
Huh, zomaar?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
Uh.. smsje dat schoonzus weer met spoed naar ziekenhuis is gebracht... Weer terug haar whiplash
He bahquote:Op donderdag 19 september 2013 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
Uh.. smsje dat schoonzus weer met spoed naar ziekenhuis is gebracht... Weer terug haar whiplash
Ja maar ik heb een zwartequote:Op donderdag 19 september 2013 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is allemaal wel veel lichter, dus mooier met een witte aaifoon
in groep acht zat ik juist middenin mijn skibroeken en leggings-periodequote:Op donderdag 19 september 2013 12:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn eerste spijkerbroek in groep 8![]()
Via mijn nichtje want hij was haar te klein. Heel de klas stond echt zo te kijken![]()
Maar ik butste eik nooit, dus maillots waren geen probleem
+1, ik wil nevaaahh een witte telefoonquote:Op donderdag 19 september 2013 12:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een zwarte
Oeh, das heel licht ja!quote:Op donderdag 19 september 2013 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is allemaal wel veel lichter, dus mooier met een witte aaifoonIk vind dat ze nog een donker thema moeten introduceren.
Leggings droeg ik welquote:Op donderdag 19 september 2013 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in groep acht zat ik juist middenin mijn skibroeken en leggings-periode
Skibroeken...
Van mijn broer K. Zij heeft een paar jaar geleden een auto-ongeluk gehad en whiplash aan over gehouden. Toen heeft ze een jaar enorm gesukkeld en leek het weer goed te gaan; maar de laatste maanden heeft ze steeds weer vaker last en nu zat het compleet vast en werd ze duizelig en werd het zwart voor de ogen.. Dus nu ligt ze weer in ziekenhuis voor verdere onderzoekenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Huh, zomaar?
En welke schoonzus?
uiteraard, zelfde generaaasiequote:Op donderdag 19 september 2013 12:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ermahgerd, ik heb ook zo'n ding gehad
he getver, wat naar... Ik hoop maar dat er iets aan te doen is!quote:Op donderdag 19 september 2013 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Van mijn broer K. Zij heeft een paar jaar geleden een auto-ongeluk gehad en whiplash aan over gehouden. Toen heeft ze een jaar enorm gesukkeld en leek het weer goed te gaan; maar de laatste maanden heeft ze steeds weer vaker last en nu zat het compleet vast en werd ze duizelig en werd het zwart voor de ogen.. Dus nu ligt ze weer in ziekenhuis voor verdere onderzoeken
wat naar, sterkte!quote:Op donderdag 19 september 2013 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Van mijn broer K. Zij heeft een paar jaar geleden een auto-ongeluk gehad en whiplash aan over gehouden. Toen heeft ze een jaar enorm gesukkeld en leek het weer goed te gaan; maar de laatste maanden heeft ze steeds weer vaker last en nu zat het compleet vast en werd ze duizelig en werd het zwart voor de ogen.. Dus nu ligt ze weer in ziekenhuis voor verdere onderzoeken
Godverquote:Op donderdag 19 september 2013 12:30 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd ! Ik had een klant aan de telefoon en ik kom er net achter dat ie aspergers heeft en nu valt zoveel op zijn plek![]()
Zijn reacties kon ik echt zooo moeilijk plaatsen; maar nu weet ik waarom ie zo reageerde
En dat is dus eigenlijk vooral omdat ik schaar haar reacties (her)ken![]()
Ja ze sukkelt echt al zo lang... Schiet niet op zoquote:Op donderdag 19 september 2013 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
he getver, wat naar... Ik hoop maar dat er iets aan te doen is!
quote:
Of geen kleren, da's ook goedquote:Op donderdag 19 september 2013 12:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe kan ik je gewoon een krat bier geven als kraamkado als het zover is?
Anders vind ik het te moeilijk
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:51 schreef Mirjam het volgende:
http://www.hartvannederla(...)-deventer-uit-slaap/![]()
![]()
Collega van mij was destijds heel blij met kruidvat waardebonnen die ze kreeg van iemand, dat ging allemaal op aan luiersquote:Op donderdag 19 september 2013 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of geen kleren, da's ook goed
(mensen denken ten onrechte vaak dat ze kleren horen te geven, ik probeer daarom altijd iets anders te vinden)
roept ze ook wel eens oeHOE?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zou ik hart van nederland ook kunnen bellen voor de krijsvriendin van onze alcoholische overbuurman?
Ja kleren is ook gewoon heel persoonlijk... Mijn ouders zijn nog van de oude stempel en geven dat wel altijd.. Wij geven meestal speelgoed; of idd gewoon een waardebon.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
(mensen denken ten onrechte vaak dat ze kleren horen te geven, ik probeer daarom altijd iets anders te vinden)
wel BOEHOEHOEHOE KLOOTZAK DOE GODVERDOMME OPEN EIKEL IK HEB NIKS GEDAAN BOEHOEHOEHOEquote:
Amai <3quote:Op donderdag 19 september 2013 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja kleren is ook gewoon heel persoonlijk... Mijn ouders zijn nog van de oude stempel en geven dat wel altijd.. Wij geven meestal speelgoed; of idd gewoon een waardebon.
IK GEEF JE KABOUTER PLOP BELGISCH MOET DAT KINT LEREN JA![]()
![]()
![]()
good enough, ik zou ze nu bellenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel BOEHOEHOEHOE KLOOTZAK DOE GODVERDOMME OPEN EIKEL IK HEB NIKS GEDAAN BOEHOEHOEHOE
Ik heb een vriendin die weer vind dat je geen knuffeltjes mag geven want daar heeft een baby niks aanquote:Op donderdag 19 september 2013 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dit ja, veel zelfgemaakte jurken en broeken enzo, en dan had ze stof over dus dan kreeg k een bijpassende haarstrik.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
Toen maakte mijn moeder ook nog zelf veel kleding. Mochten we zelf mee stof uitzoeken. Ik koos altijd voor extreem hysterische prints met zo veel mogelijk verschillende kleuren er in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |