Jup ! Normaal scheurden ze veel eerder; dus op zich werkt duri goed (en nagels groeien er wel hard door!); maar met 1 nagel bleef ik net haken onder mijn bureauquote:
Oooh ja dat is naarquote:Op donderdag 19 september 2013 14:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup ! Normaal scheurden ze veel eerder; dus op zich werkt duri goed (en nagels groeien er wel hard door!); maar met 1 nagel bleef ik net haken onder mijn bureau(lomp)
Juh ik ben ze nu ook allemaal aan het kortwiekenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oooh ja dat is naar. Mijn nagels werden zo lang dat als ik een shirtje instopte, soms een nagel dubbelklapte
. Gister dus maar ingekort.
Datquote:Op donderdag 19 september 2013 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb gisteren gekortwiekt en net m'n duimnagel gescheurd.. Da's ook irritant.
Maar de duim wat korter vind ik wel minder erg dan 1 korte nagel bij je andere vingers..
Idd, ik heb 1 duimnagel die aan het bijgroeien is maar das ook nog eens op m'n andere hand, dan boeit me dat niet hoorquote:Op donderdag 19 september 2013 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb gisteren gekortwiekt en net m'n duimnagel gescheurd.. Da's ook irritant.
Maar de duim wat korter vind ik wel minder erg dan 1 korte nagel bij je andere vingers..
Tof!quote:Op donderdag 19 september 2013 14:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mijn schoenen zijn er![]()
![]()
[ afbeelding ]
foto's maken en niet je nek breken is best lastig
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Leuheuk! Waar zijn ze vandaanquote:Op donderdag 19 september 2013 14:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ze zijn van Madden Girl en heb ze besteld via Sarenza.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuheuk! Waar zijn ze vandaan?
leuk!!quote:Op donderdag 19 september 2013 14:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Whiiii je hebt ze uiteindelijk toch gevondenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Oh zijn die van jouw grijs? Dacht dat die ook gewoon zwart waren.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whiiii je hebt ze uiteindelijk toch gevonden
Mijn grijzeFuuu ze zijn eik ook wel erg tof in het zwart
![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum vond een grijze haar bij mij
Voor je het weet ga je ook nog rimpels ontdekkenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum vond een grijze haar bij mij
Tsjaa, sommige mensen zijn al velen vroeg grijs en zo.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik vind het niet super erg, ik vind het vooral een petit peut raar
Vroeg oudquote:Op donderdag 19 september 2013 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik vind het niet super erg, ik vind het vooral een petit peut raar
Mijn moeder begon grijs te worden aan haar 24stequote:Op donderdag 19 september 2013 15:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, sommige mensen zijn al velen vroeg grijs en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |