Phehe, verkeerde dingen meenemenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ben ook lekker wakker zeg
Ik heb keelaids dus zit heel de ochtend al aan de kamillethee met honing. Wil ik de waterkoker net bijvullen want heb er al 1 leeggedronken, bedenk ik me dat ik mijn flesje water dan ook wel meteen bij kan vullen, kom ik bij de kraan en heb ik de koffiepot meegenomen
B vindt het wel veelquote:Op donderdag 19 september 2013 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
Oh dat valt best mee. Ik heb er meer, maar ook meer maatvariatie (38 tot 48!)
Ja iddquote:Op donderdag 19 september 2013 13:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Phehe, verkeerde dingen meenemenik pak soms ook iets uit een keukenkastje en dan loop je de kamer in en denk je "dafuq
"
gelijkgestemdenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:44 schreef milka82 het volgende:
Hee SQ ! nano heeft hier ook velen zwart...
Waar ik echt allergisch voor ben zijn beertjes ( Winnie the pooh) dat krijgen ze zelfs als pyjama niet aan.
Winterjassen, ik pas mijn oude weerweg met de positieshit!
Precies, ik denk dat jij zo kunt ' shoppen' in de kast van Nano.quote:
Nou, tot een leeftijd van ongeveer 3quote:Op donderdag 19 september 2013 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bewijst wel dat het een kind echt geen hol interesseert wat je het aantrekt
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:50 schreef milka82 het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat jij zo kunt ' shoppen' in de kast van Nano.
Mini kleed ik ook praktisch, al gaat die nu wel meer zeuren om rokjes, dus een paar rokjes in joggingstof gekocht ( lekker makkelijk, kun je nog steeds in rauzen).
Alleen de oudste.... Zucht..... Dat komt nooit meer goed, die is in roze kitsch glitter gedompeld. Die smaak heeft ze absoluut niet van mij!
Succes en sterktequote:Op donderdag 19 september 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Tip: geen plaatjes van currettages opzoeken vlak voor je doktersafspraak....
Nou, tot later!
Nooit plaatjes van iets opzoeken voor een doktersaspraakquote:Op donderdag 19 september 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, tot later!
Succesquote:Op donderdag 19 september 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, tot later!
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, tot later!
Dat is altijd zo balen hequote:Op donderdag 19 september 2013 13:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ja hoor... zijn mijn nagels eindelijk weer iets qua lengte.... Beide wijsvingernagels díep ingescheurd![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ja hoor... zijn mijn nagels eindelijk weer iets qua lengte.... Beide wijsvingernagels díep ingescheurd![]()
Jup ! Normaal scheurden ze veel eerder; dus op zich werkt duri goed (en nagels groeien er wel hard door!); maar met 1 nagel bleef ik net haken onder mijn bureauquote:
Oooh ja dat is naarquote:Op donderdag 19 september 2013 14:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup ! Normaal scheurden ze veel eerder; dus op zich werkt duri goed (en nagels groeien er wel hard door!); maar met 1 nagel bleef ik net haken onder mijn bureau(lomp)
Juh ik ben ze nu ook allemaal aan het kortwiekenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oooh ja dat is naar. Mijn nagels werden zo lang dat als ik een shirtje instopte, soms een nagel dubbelklapte
. Gister dus maar ingekort.
Datquote:Op donderdag 19 september 2013 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb gisteren gekortwiekt en net m'n duimnagel gescheurd.. Da's ook irritant.
Maar de duim wat korter vind ik wel minder erg dan 1 korte nagel bij je andere vingers..
Idd, ik heb 1 duimnagel die aan het bijgroeien is maar das ook nog eens op m'n andere hand, dan boeit me dat niet hoorquote:Op donderdag 19 september 2013 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb gisteren gekortwiekt en net m'n duimnagel gescheurd.. Da's ook irritant.
Maar de duim wat korter vind ik wel minder erg dan 1 korte nagel bij je andere vingers..
Tof!quote:Op donderdag 19 september 2013 14:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mijn schoenen zijn er![]()
![]()
[ afbeelding ]
foto's maken en niet je nek breken is best lastig
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Leuheuk! Waar zijn ze vandaanquote:Op donderdag 19 september 2013 14:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ze zijn van Madden Girl en heb ze besteld via Sarenza.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuheuk! Waar zijn ze vandaan?
leuk!!quote:Op donderdag 19 september 2013 14:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Whiiii je hebt ze uiteindelijk toch gevondenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Oh zijn die van jouw grijs? Dacht dat die ook gewoon zwart waren.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whiiii je hebt ze uiteindelijk toch gevonden
Mijn grijzeFuuu ze zijn eik ook wel erg tof in het zwart
![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum vond een grijze haar bij mij
Voor je het weet ga je ook nog rimpels ontdekkenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum vond een grijze haar bij mij
Tsjaa, sommige mensen zijn al velen vroeg grijs en zo.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik vind het niet super erg, ik vind het vooral een petit peut raar
Vroeg oudquote:Op donderdag 19 september 2013 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik vind het niet super erg, ik vind het vooral een petit peut raar
Mijn moeder begon grijs te worden aan haar 24stequote:Op donderdag 19 september 2013 15:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, sommige mensen zijn al velen vroeg grijs en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |