good enough, ik zou ze nu bellenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel BOEHOEHOEHOE KLOOTZAK DOE GODVERDOMME OPEN EIKEL IK HEB NIKS GEDAAN BOEHOEHOEHOE
Ik heb een vriendin die weer vind dat je geen knuffeltjes mag geven want daar heeft een baby niks aanquote:Op donderdag 19 september 2013 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of geen kleren, da's ook goed
(mensen denken ten onrechte vaak dat ze kleren horen te geven, ik probeer daarom altijd iets anders te vinden)
Ja dit ja, veel zelfgemaakte jurken en broeken enzo, en dan had ze stof over dus dan kreeg k een bijpassende haarstrik.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
Toen maakte mijn moeder ook nog zelf veel kleding. Mochten we zelf mee stof uitzoeken. Ik koos altijd voor extreem hysterische prints met zo veel mogelijk verschillende kleuren er in
Ik ben volgens mij meestal vrij duidelijk in het feit dat ik iets vindt i.p.v. dat het zo is, dus ja dan vind ik dat stomquote:Op donderdag 19 september 2013 12:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh als het tegen jouw mening ingaat maak je er een probleem van? Wat iemand hier zegt is toch per definitie een mening
knuffels zijn inderdaad het meest waardeloze kado. Hoe lief en leuk het ook is, je hebt er niks aan en het staat alleen maar stof te vangen op een babykamer en je krijgt er ook nog eens HEEL VEEL.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die weer vind dat je geen knuffeltjes mag geven want daar heeft een baby niks aan
SO CONFUSING!![]()
Ik heb voor m'n nichtje destijds een pluche muziekdoosje gekocht, dat bleek goed in de smaak te vallen.
ja dat is een misverstand. Mensen geven bijna alleen maar kleding in maat 68 (geloof ik de meest gegeven maat). Beste is even te vragen aan welke maat er nog behoefte isquote:Op donderdag 19 september 2013 12:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Heel veel mensen geven ook kleding in een klein maatje. Dan heb je voor de eerste paar maanden zoveel kleertjes dat de larf ze niet eens allemaal aan kan en voor de periode daarna zo goed als niks
Dus mijn moeder gaf altijd kleertjes die ze na 9 maanden of een jaar of zo aan konden doen
geslàgen?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens hebben mijn broer en schoonzus gesprek gehad met de peuterlerares van Owen.. Gewoon algemeen hoe het met hem ging enzo op school en daarnaast vroeg de juf of zij toevallig 'AN' praatten thuis of gewoon dialect.
Mijn broer dus meteen: Euh.. dialect en toen zij de juf dat ie af en toe 'nou' en 'hoor' enzo gebruikt en toen zei mijn schoonzus: Aahhh ja zijn oom is een NL'erDat verklaarde een hoop bij de juf
![]()
Leuke leeftijd nu; dat napraten enzo
Overigens liep Owen de vorige keer regelrecht naar Cif toe om op zijn schouders te gaan zitten en heeft ie mij geslagen toen ik naar em toe ging...Nou.. wie zou ie toch liever hebben... KUTKINT
![]()
ja, een haarstrik, of wat ons mam vaak deed was de binnenkant van je broekspijpen er mee bekleden zodat je dan leuk dat stofje zag als je je pijpen omsloeg ofzoquote:Op donderdag 19 september 2013 12:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dit ja, veel zelfgemaakte jurken en broeken enzo, en dan had ze stof over dus dan kreeg k een bijpassende haarstrik.
Ik had heel vaak alfred j kwak stokfjes gekozen
Jup ook dát is momenteel de leeftijdquote:
Ja, dat lijkt mij ook het handigst inderdaadquote:Op donderdag 19 september 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat is een misverstand. Mensen geven bijna alleen maar kleding in maat 68 (geloof ik de meest gegeven maat). Beste is even te vragen aan welke maat er nog behoefte is
Bij die van m'n neef was het andersom, heul veel groter spul. Goeien communicatie.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat is een misverstand. Mensen geven bijna alleen maar kleding in maat 68 (geloof ik de meest gegeven maat). Beste is even te vragen aan welke maat er nog behoefte is
Ik vind slaan, ongeacht de leeftijd, nooit kunnen eigenlijk...quote:Op donderdag 19 september 2013 13:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup ook dát is momenteel de leeftijdDan geeft ie een klets in mijn gezicht
of schopt naar de hont
(Overigens is ie toen wel meteen gestraft; maar toch..
)
dat is volgens mij juist best wel done.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook het handigst inderdaad
Of gewoon sowieso van tevoren vragen of er nog bepaalde wensen zijn, of is dat not done bij kraamcadeau's? Bij een verjaardag of iets doe je dat toch ook, vind ik velen handiger
Ja dat. En schoppen naar een hont is helemaal uit den bozequote:Op donderdag 19 september 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind slaan, ongeacht de leeftijd, nooit kunnen eigenlijk...
Een vriendin van me heeft een bijtertje. "Maar hij bijt uit liefde"!
Dus mogen we niet boos worden als ie bijtwaddafuck
Dan bijt 'ie de ouders maar, mij kennen ze vaak niet eens, dus van me houden geloof ik geen bal van.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ho, tenzij je borstvoeding geeft, dan nog nietquote:Op donderdag 19 september 2013 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar een goede fles drank is toch ook best een leuk kraamkadootje?
Zo van "dat kind krijgt al genoeg troep, maar laten we niet vergeten te vieren dat jij weer mag zuipen"![]()
Indien borstvoeding niet toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar een goede fles drank is toch ook best een leuk kraamkadootje?
Zo van "dat kind krijgt al genoeg troep, maar laten we niet vergeten te vieren dat jij weer mag zuipen"![]()
Wutquote:Op donderdag 19 september 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij bijt mama het hardst?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
HOE kan je redeneren dat bijten uit liefde is eigenlijk?
O nee wordt idd ook écht niet getolereerd; maar het schijnt wel een fase te zijn... Owen heeft 1x naar mijn moeder gebeten en dat werd ook meteen afgestraft en sindsdien niet meer gedaan.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze hebben het mij ook succesvol afgeleerd.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wut
Sowieso, schoppen/slaan/bijten is gewoon niet acceptabel vind ikMoet gewoon af te leren zijn
Godverquote:Op donderdag 19 september 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ho, tenzij je borstvoeding geeft, dan nog niet
Was ie nog in te ruilen?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godver![]()
Ik had voor m'n schoonzusje toen een voedingen-armband gemaakt.. Helemaal speciale kraaltjes besteld dit dat alles... Accepteerde de larve de borst niet![]()
Omdat ie het alleen doet als ie heel erg blij en enthousiast is. Net als puppies doen zeg maar.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
HOE kan je redeneren dat bijten uit liefde is eigenlijk?
De armband of het kint?quote:
ja dan heb je een lucky shot gehadquote:Op donderdag 19 september 2013 13:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik had mijn neefje wel een super toffe knuffel gegevenen een boekje
Maar toen hij het uitpakte zei ik al dat ik wist dat knuffels niet heel handig waren omdat hij er wss al honderd heeft maar deze was zo tof, maar hij bleek dus echt bijna geen knuffels te hebben
sinds zijn verjaardag sleept hij hem overal mee heen en kan hij niet zonder slapen, zelfs op vakantie moest ie mee en krijg steeds fotos dat ie ligt te tukken met zijn knuffel
echt super lief
Bij puppies moet je ze een alternatief geven om in te bijtenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat ie het alleen doet als ie heel erg blij en enthousiast is. Net als puppies doen zeg maar.
En als je dan schrikt en boos wordt zou het kind denken dat je hem straft omdat ie gelukkig is en dan krijg je een verknipt kindje oid.
Ik zit heel vaak zobij gesprekken over opvoeding hoor
Eigenlijk is FOK de enige plek waar ik het durf uit te spreken omdat ik dan niet meteen een laaiende momzilla over me heen krijg
En het is ook echt niet duidelijk te maken dat blij zijn ook op een andere manier te uiten is natuurlijk dus dat laat je dan een jaar zo in de hoop dat het vanzelf overgaatquote:Op donderdag 19 september 2013 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat ie het alleen doet als ie heel erg blij en enthousiast is. Net als puppies doen zeg maar.
En als je dan schrikt en boos wordt zou het kind denken dat je hem straft omdat ie gelukkig is en dan krijg je een verknipt kindje oid.
Ik zit heel vaak zobij gesprekken over opvoeding hoor
Eigenlijk is FOK de enige plek waar ik het durf uit te spreken omdat ik dan niet meteen een laaiende momzilla over me heen krijg
wat een ondankbare stinkjanus!quote:Op donderdag 19 september 2013 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godver![]()
Ik had voor m'n schoonzusje toen een voedingen-armband gemaakt.. Helemaal speciale kraaltjes besteld dit dat alles... Accepteerde de larve de borst niet![]()
Mental imagequote:Op donderdag 19 september 2013 13:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij puppies moet je ze een alternatief geven om in te bijten![]()
Ik zou een bot meenemen volgende keer
Het kint; d'uhquote:Op donderdag 19 september 2013 13:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De armband of het kint?
nope.. patsen geven hielp ook nietquote:
Pic?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
Jas
Wel toch wat krapjes, maar dat was te verwachten
Gewoon adem inhoudenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
Jas
Wel toch wat krapjes, maar dat was te verwachten
hoeveel heb je er?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik moet mijn winterjassen ook weer eens gaan passen, kijken hoe ze zitten. Degene die ik vorig jaar had gekocht zat toen redelijk krap, wellicht dat ie nu beter gaat.
Heb er alleen ook een waarvan ik hoop dat ie niet te ruim gaat zijnEn anders kan ik er heul veul truien onderaan
4quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |