ja in de naam van allah wil dat welquote:Op donderdag 19 september 2013 11:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zag er laatst 1 met 5 kinderen, 2 in de kinderwagen die ze aan het duwen was en 3 tussen de 3-6 die de wagen vasthieldenmoet er niet aan denken.
ik hou er ook niet van. Ben een keer flauwgevallen tijdens bloedprikken (achteraf bleek dat dat kwam omdat ik gewoon heul erg ziek was) maar sindsdien durf ik niet meerquote:Op donderdag 19 september 2013 11:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ziekenhuisdag vandaag? Ik kom er net vandaan, bloed aftappen. Hoe vaker ik dat laat doen hoe naarder ik het vind
Inderdaad, of gewoon eerst to the point sorry we hebben het verpest en dan verdere toelichting voor wie dat wilde lezen.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lol Dwyn
[..]
Ik vind juist dat ze wel een cut the crap policy hadden mogen gebruiken en dat ze een mail van 10 regels hadden kunnen versturen.
Ze gaan het idd eerst goedpraten ipv met het belangrijkste te beginnen, dat ze het verkloot hebbenquote:Op donderdag 19 september 2013 11:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Inderdaad, of gewoon eerst to the point sorry we hebben het verpest en dan verdere toelichting voor wie dat wilde lezen.
Jupquote:Op donderdag 19 september 2013 11:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze gaan het idd eerst goedpraten ipv met het belangrijkste te beginnen, dat ze het verkloot hebben
Oh joyquote:Op donderdag 19 september 2013 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hou er ook niet van. Ben een keer flauwgevallen tijdens bloedprikken (achteraf bleek dat dat kwam omdat ik gewoon heul erg ziek was) maar sindsdien durf ik niet meer/mietje
Ik krijg weer de echodildo in m'n kanaal vandaag vrees ik
Amerikanen hequote:Op donderdag 19 september 2013 11:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze gaan het idd eerst goedpraten ipv met het belangrijkste te beginnen, dat ze het verkloot hebben
Wat is deze? Geen ompraterijen? Geen fantastischen aanbiedingen? Gewoon ja en amen?quote:Beste mevrouw V,
Wij hebben je verzoek tot opzeggen van het abonnement op ELLE ontvangen. Jammer dat we je moeten laten gaan; we hopen dat je ELLE met veel plezier hebt gelezen. Het laatste nummer van je abonnement ontvang je omstreeks 08-03-2014.
die rechter ziet eruit als een gremlinquote:Op donderdag 19 september 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ermahgerd in de H&M nieuwsbrief
Ik vind het lief! En als ik ooit zo'n jenkding heb doe ik het ookquote:Op donderdag 19 september 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is dat toch met mensen en de neiging hun babies te verpakken als kermisknuffels?
neeee da's een kei lief koppie!quote:Op donderdag 19 september 2013 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
die rechter ziet eruit als een gremlin
Klopt. Die sjouwen hun kind hele dagen rond in de maxi cosi omdat dat zo schattig staat. Stomme mensen moeten klappenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mensen die zo redeneren verpakken hun nageslacht ook in zo'n unit:
[ afbeelding ]
Mag een mini 50ties jurk met petticoat wel indien dochterquote:Op donderdag 19 september 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil alvast even zeggen dat jullie me best apenpakkies mogen geven als ik wèl succesvol een kint krijg, maar dat het linea recta met kaartjes er aan in de humamabak / op marktplaats komt
Deze wagens verkochten het best onder somaliers, wist je dat? Je kan namelijk beide kappen dicht doen. Somaliers hebben zeer sterk de neiging om hun nageslacht aan het zicht te onttrekken, ik weet ook niet waarom? Misschien vinden hun mannen naakte baby-armpjes ook opwindend?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Klopt. Die sjouwen hun kind hele dagen rond in de maxi cosi omdat dat zo schattig staat. Stomme mensen moeten klappen
uiteraard!quote:Op donderdag 19 september 2013 12:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mag een mini 50ties jurk met petticoat wel indien dochter?
Ach jonge, dikke maillot eronder.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
arme kint met een prikkende petticoat
dit.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach jonge, dikke maillot eronder.
Lekker benauwdquote:Op donderdag 19 september 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deze wagens verkochten het best onder somaliers, wist je dat? Je kan namelijk beide kappen dicht doen. Somaliers hebben zeer sterk de neiging om hun nageslacht aan het zicht te onttrekken, ik weet ook niet waarom? Misschien vinden hun mannen naakte baby-armpjes ook opwindend?
nee, juist zoiets niet. Een kint is geen kermisknuffel.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Deze ook niet SQ?![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/V28%200179870%20001%2037%202893%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=5&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Maar die eerdere pakjes zijn idd erg. Ze hebben zoveel leuk spul en dat doe je je kind zoiets aan!
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Deze ook niet SQ?![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/V28%200179870%20001%2037%202893%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=5&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Maar die eerdere pakjes zijn idd erg. Ze hebben zoveel leuk spul en dat doe je je kind zoiets aan!
Jaaaa die heeft een vriendin van mij gekochtquote:Op donderdag 19 september 2013 12:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Deze ook niet SQ?![]()
oooh, zou dat het zijn?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Lekker benauwd
Misschien waren ze ook wel bang voor een zandstorm ofzo?
Daar heb ik mijn kind in gehesen toen ik 19 was. Ewokbabyquote:Op donderdag 19 september 2013 12:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Deze ook niet SQ?![]()
Geloof me, het is niet schattig, het is belachelijkquote:Op donderdag 19 september 2013 12:07 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hahahah ik vind deze wel schattig voor in de winter. Maar die eerdere tijgertje en hello kitty dan weer niet
ermahgerd ik ben het met je eens wat is dezenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geloof me, het is niet schattig, het is belachelijk
hehehe net als die mensen die de Ralph Lauren babycollectie kochten voor hun larf. Compleet. 1500 euro en het duurde drie maanden wtfquote:Op donderdag 19 september 2013 12:08 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ je vergeet de superdure mini uggs voor je kint waar ze na 3 weken uitgegroeid zijn
Die heeft H&M ook, alleen dan vele goedkoop! Die zijn wel schattigquote:Op donderdag 19 september 2013 12:08 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ je vergeet de superdure mini uggs voor je kint waar ze na 3 weken uitgegroeid zijn
Oke.... heb er eigenlijk nooit echt een reallife baby ingezien. En hopelijk vind ik ze tegen die tijd ook lelijkquote:Op donderdag 19 september 2013 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geloof me, het is niet schattig, het is belachelijk
ja, net als die mongolen die hun kinderen met dertig graden een muts aantrekken en een jas "want anders krijgt ie het koudquote:Op donderdag 19 september 2013 12:08 schreef Tyler-Girl het volgende:
anders krijgt ie koude handjes!
nee, het IS belachelijk. Lelijk is idd een kwestie van smaakquote:Op donderdag 19 september 2013 12:11 schreef Debsterr het volgende:
Aah, het is dus lelijk i.p.v. dat jullie dat vinden?
Oh als het tegen jouw mening ingaat maak je er een probleem van? Wat iemand hier zegt is toch per definitie een meningquote:Op donderdag 19 september 2013 12:11 schreef Debsterr het volgende:
Aah, het is dus lelijk i.p.v. dat jullie dat vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |