Ze zeggen ook dat je je kind gewoon goed in de gaten moet houden qua warmte. als je kind een koukleum is zou het een goede oplossing zijn....mits -10 ofzo. Idd niet met 30graden.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, net als die mongolen die hun kinderen met dertig graden een muts aantrekken en een jas "want anders krijgt ie het koud"
Zie je die arme jong donkerrood aangelopen in de wandelwagen hangen
Er zijn genoeg mensen die t niet belachelijk vindenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, het IS belachelijk. Lelijk is idd een kwestie van smaak![]()
Of juist van die hoogwater broekjes en 3kwart mouwen aan de jas bij -20quote:Op donderdag 19 september 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, net als die mongolen die hun kinderen met dertig graden een muts aantrekken en een jas "want anders krijgt ie het koud"
Zie je die arme jong donkerrood aangelopen in de wandelwagen hangen
Vet! Dat wordt dan gewoon zijn/haar vrijdag outfit.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Deze ook niet SQ?![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/V28%200179870%20001%2037%202893%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=5&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Maar die eerdere pakjes zijn idd erg. Ze hebben zoveel leuk spul en dat doe je je kind zoiets aan!
ik ga alvast de scheiding aanvragenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vet! Dat wordt dan gewoon zijn/haar vrijdag outfit.
Ga ik in mijn onesie en hummes in z'n/der berenpakje pappadag vieren.
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Pahahaquote:Op donderdag 19 september 2013 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik maak wel een baby met spees hoor
Ik wil een jongetje wel, ik denk dat ik een tyfushekel zou hebben om tussen de roze h&m shit met poezenopdruk iets normaals te zoekenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar wel met normale kleren
Wat een dikke kopquote:Op donderdag 19 september 2013 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
Zolang we het er maar collectief over eens zijn dat dit:
[ afbeelding ]
Gewoon echt niet kan
Nou dat valt tegenwoordig best mee, je hebt echt heel veel leuke babykleding die niet stereotiep of belachelijk is tegenwoordigquote:Op donderdag 19 september 2013 12:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil een jongetje wel, ik denk dat ik een tyfushekel zou hebben om tussen de roze h&m shit met poezenopdruk iets normaals te zoeken
Als ik eenmaal zo'n hormonster wordt met baby; zal ik dan ook laten blijken dat dat niet geapprecieerd zal wordenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
Iedereen mag het zelf weten maar ik beloof aan iedereen die haar kind als kermisknuffel verpakt, dat ik ze smakelijk zal uitlachen
Ja ok dit vind ik ook echt niksquote:Op donderdag 19 september 2013 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
Zolang we het er maar collectief over eens zijn dat dit:
[ afbeelding ]
Gewoon echt niet kan
Je krijgt van mij een kaart met die matige beertjes.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik ook nogal zum kotzen vind:
Shirtjes met opdrukken als "50% papa, 50% mama, 100% ikke!"
Alles van LIEF!
Alles met Winnie the Pooh
Dat wordt echt fantastisch als ik ooit kraamkadootjes ga krijgen, want bovenstaande zijn allemaal zeer geliefde kraamkado-items
Kaart mag, die kun je soberso snel wegtiefenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je krijgt van mij een kaart met die matige beertjes.
Geef de link van je lijstje.nl waar mensen uit cadeau's kunnen kiezenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Alles van LIEF!
Dat wordt echt fantastisch als ik ooit kraamkadootjes ga krijgen, want bovenstaande zijn allemaal zeer geliefde kraamkado-items
heb je geprobeerd 'm te knuffelen?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:30 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd ! Ik had een klant aan de telefoon en ik kom er net achter dat ie aspergers heeft en nu valt zoveel op zijn plek![]()
Zijn reacties kon ik echt zooo moeilijk plaatsen; maar nu weet ik waarom ie zo reageerde
En dat is dus eigenlijk vooral omdat ik schaar haar reacties (her)ken![]()
Ik heb een buikband aan mijn schoonzus gegeven met "Made by 'priems broer naam' "quote:Op donderdag 19 september 2013 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Alles van LIEF!
Matige kaarten.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kaart mag, die kun je soberso snel wegtiefen
dat lijkt me een zeer goed plan in mijn gevalquote:Op donderdag 19 september 2013 12:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Geef de link van je lijstje.nl waar mensen uit cadeau's kunnen kiezen
buikbanden met grappige tekstenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb een buikband aan mijn schoonzus gegeven met "Made by 'priems broer naam' "![]()
![]()
Ik denk dat ik je gewoon geld geef ofzo![]()
Dan weet je in ieder geval wel dat je cadeautjes krijgt waar jullie ook echt op zitten te wachten. Het kan voor een cadeau-gever ook niet tof zijn om iets te geven wat vervolgens wordt weggekeildquote:Op donderdag 19 september 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat lijkt me een zeer goed plan in mijn geval![]()
(en het komt gewoon echt doordat ik zo lang in die babywinkel heb gewerkt... je wil niet weten hoeveel cliche's je dan voorbij ziet komen. En voor kersverse ouders is dat allemaal gloednieuw en nog superleuk, maar bij de vijfendertigste Winnie the Pooh collectie kon ik gewoon niet eens meer enthousiasme vèinzen)
Nijntje is nog uitgekauwder dan Winnie the Pooh, al trek ik Nijntje net iets beterquote:Op donderdag 19 september 2013 12:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
En nijntje dan???![]()
Iets zelf gemaakt mag wel??? als kado dus?
Er was iets gebeurd en daar móest ie een verklaring voor; alleen die kon ik hem dus niet geven (tjah computers he...); dus daar was ie éxtreem gefrustreerd overquote:Op donderdag 19 september 2013 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je geprobeerd 'm te knuffelen?
Ermahgerdquote:Op donderdag 19 september 2013 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er was iets gebeurd en daar móest ie een verklaring voor; alleen die kon ik hem dus niet geven (tjah computers he...); dus daar was ie éxtreem gefrustreerd over
En ik vond het zo herkenbaar
Ik heb uiteindelijk naar zijn manager moeten vragen om het uit te leggen en hij zou het met hem doornemen verderquote:
Gewoon de link op het geboortekaartje zettenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
Lijstje.nlIdeaal
Zo kregen wij die ook voor de verj. van die 2-jarige
Nog nooit zo snel een cadeau kunnen kopen
zwartquote:Op donderdag 19 september 2013 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
dit vind ik dan wel weer cool![]()
http://www.hm.com/nl/product/16171?article=16171-A
Zwart voor baby's, niemand behalve trix durft dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |