Uhm,nee.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:21 schreef gelezwembroek het volgende:
Feyenoord ging af in Europa.
Maar ajax gaat nog harder af.
Gewoon de rest winnen. Dan maakt het niet uit.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Ons doelsaldo![]()
Beter verliezen AC Milan en Celtic ook ruim hier in Barcelona.
Waarom heb je jezelf eigenlijk vernoemd naar laboratorium apparatuur?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach beide is voorspelbaar en bovenal kinderachtig
Typisch idd.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:20 schreef Grifte het volgende:
[..]Zo voorspelbaartwitter:ballenmeisje twitterde op woensdag 18-09-2013 om 19:43:40Kijken jullie ook zo uit naar de 'ohja nou waar speelt Feyenoord in de CL dan?' opmerkingen van 020'ers nadat ze heftig zijn ingemaakt? reageer retweet
Als Siggy nou...quote:Op woensdag 18 september 2013 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Ons doelsaldo![]()
ja, omdat fucking Kubanquote:Op woensdag 18 september 2013 22:21 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Deden ajaxcieden ook tijdens Feyenoord - Kuban
Gewoon idd.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon de rest winnen. Dan maakt het niet uit.
Beter wint AC Milan gewoon thuis van Celtic.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Onze doelsaldo![]()
Dit dus, beetje vermaak en sarren hoort erbij.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:21 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Deden ajaxcieden ook tijdens Feyenoord - Kuban
Was ik mee bezig tijdens stage een aantal jaar terug.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:22 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Waarom heb je jezelf eigenlijk vernoemd naar laboratorium apparatuur?
haha het "jullie deden het ook" excuusquote:Op woensdag 18 september 2013 22:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit dus, beetje vermaak en sarren hoort erbij.
Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon de rest winnen. Dan maakt het niet uit.
Wie moet je dan inbrengen als vervanger van Moisander?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry, alcohol.
Maar ik blijf erbij dat Van der Hoorn inbrengen triest is.
Nee? Ik zie wel vaker wedstrijden van Ajax...quote:Op woensdag 18 september 2013 22:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja trek je conclusies na een wedstrijd tegen barca
goed bezig
Behalve PEC!quote:Op woensdag 18 september 2013 22:23 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Er is geen één Nederlandse club die wat heeft te zoeken in Europa.
ja maar je hebt het wel vaker mis gehadquote:Op woensdag 18 september 2013 22:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee? Ik zie wel vaker wedstrijden van Ajax...
Niet wisselen? Laat hem lekker zijn minuten tegen fucking Rkc pakkenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wie moet je dan inbrengen als vervanger van Moisander?
ach voor straf dan maar helemaal niet spelenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die spelen in de Jupiler League
Ook spaanse betreft de schulden.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:23 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Er is geen één Nederlandse club die wat heeft te zoeken in Europa.
hahahhahahaquote:Op woensdag 18 september 2013 22:24 schreef Tyron het volgende:
die poulsen moeten we in het vervolg niet meer polsen
hahahahahahaha
ik snap hem ook niet, maar de wedstrijd was toch al weg. de aparte opstelling van Ajax leek de eerste helft nog wel goed te werkenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry, alcohol.
Maar ik blijf erbij dat Van der Hoorn inbrengen triest is.
Hij had geel en zou rood pakken. Moisander kennende.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet wisselen? Laat hem lekker zijn minuten tegen fucking Rkc pakken. Het doelsaldo telt gewoon weg in de CL. De kans dat Ajax uit niet wint bij Celtic is gewoon aanwezig.
Dat was wel zijn wapen om Toivonen vorig jaar uit de wedstrijd te spelenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die Poulsen kan ook niks he, met zijn kapsel.
Gefrustreerd jochie?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
haha het "jullie deden het ook" excuus
hahahaha schattig
3 punten is 3 punten. Had PEC maar moeten scoren.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:24 schreef gelezwembroek het volgende:
Ajax had het al zwaar tegen Pec en won met heel heel heel veel geluk.
Je zou toch zeggen dat die, zeker gezien zijn reputatie, er straks eentje gigantisch hard neermaait omdat hij er gewoon helemaal klaar mee isquote:
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:24 schreef aadspagaat het volgende:
Schakelde pas in de tweede helft in, maar speelde ajax de eerste helft echt zo goed ?
nee hoorquote:Op woensdag 18 september 2013 22:24 schreef gelezwembroek het volgende:
Ajax had het al zwaar tegen Pec en won met heel heel heel veel geluk.
Nee, barca hield in.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:24 schreef aadspagaat het volgende:
Schakelde pas in de tweede helft in, maar speelde ajax de eerste helft echt zo goed ?
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat die, zeker gezien zijn reputatie, er straks eentje gigantisch hard neermaait omdat hij er gewoon helemaal klaar mee is
Want Moisander haalt veel rode kaarten?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij had geel en zou rood pakken. Moisander kennende.
hij had wel een paar stevige tackles deze wedstrijdquote:Op woensdag 18 september 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want Moisander haalt veel rode kaarten?
Deze 'wat' is voor jou.
neinquote:Op woensdag 18 september 2013 22:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
volgens mij had je hogere verwachtingen
hopelijk mag ie basis tegen psvquote:
zat wat meer energie in het spel dan nu, deden het toen behoorlijk jaquote:Op woensdag 18 september 2013 22:24 schreef aadspagaat het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hopelijk mag ie basis tegen psv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na het sluiten van de transfermarktquote:Op woensdag 18 september 2013 22:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou haal die miljoenen maar van de bank en koop eens wat goeds
Wie wil er naar Ajax?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
ja bijnaquote:Op woensdag 18 september 2013 22:26 schreef gelezwembroek het volgende:
Messi aan de bal kan zomaar een goal worden.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wutdafukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hhhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
HAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Veel nee. Maar hij maakt veel onnodige overtredingen. Tegen Barca moet je dat niet hebben. Waarom zou je bij een 3-0 een risico lopen op rood ( het ergste is het missen van de volgende wedstrijd)...quote:Op woensdag 18 september 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want Moisander haalt veel rode kaarten?
Deze 'wat' is voor jou.
What can change the nature of a man?
haha hebben ze van ajax geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnen van engelse topclubs![]()
Ze zijn veel te voorzichtig. Totaal geen sportieve ambitiesquote:Op woensdag 18 september 2013 22:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:28 schreef Vasion het volgende:
ja dat hebben we gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
of hij pakt hem niet, weet hij zelf ook welquote:Op woensdag 18 september 2013 22:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Veel nee. Maar hij maakt veel onnodige overtredingen. Tegen Barca moet je dat niet hebben. Waarom zou je bij een 3-0 een risico lopen op rood ( het ergste is het missen van de volgende wedstrijd)...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja he?quote:
Een speler die niet alles kan en wil geven om rood te voorkomen? Dan maakt het weinig uit of je v/d Hoorn hebt of Moisander.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:28 schreef Adames het volgende:
[..]
of hij pakt hem niet, weet hij zelf ook wel
Leuk, maar niet hier.quote:
als er maar 1 helft gespeeld zou worden zou dat ook geweest zijnquote:Op woensdag 18 september 2013 22:30 schreef iBenny het volgende:
Snoeks doet alsof Ajax maar nipt heeft verloren
0-20quote:
Nu werkt zijn Sherlockactie niet meer.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:30 schreef Adames het volgende:
[..]
betrek die Marokkanen er nou niet bij
En dan met 8-0 afgaan?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:31 schreef gelezwembroek het volgende:
Als je als Ajax zo kut speelt na 45 minuten 1-0 achterstaat tegen Barcalona. Ga je toch de 2de helft voor 200% voetballen om te winnen?
nee, niet elke kans hoeft er in te gaanquote:Op woensdag 18 september 2013 22:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Paar gouden kansjes gemist door Barca en Ajax. 7-2 was een beter beeld geweest.
wie is t danquote:Op woensdag 18 september 2013 22:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu werkt zijn Sherlockactie niet meer.
Vijf dan had je gewonnenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
'We' hadden minimaal 2 goals moeten maken.
Nee.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
xDquote:Op woensdag 18 september 2013 22:32 schreef gelezwembroek het volgende:
De boer straks tot de eerste 10 seconde ging het goed.
Tel je zegeningenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:33 schreef S0nic het volgende:
Ach, we hebben meer kansen gehad dan tegen Madrid toen
Bansheeboyquote:Op woensdag 18 september 2013 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is de heupschot als je hem nodig hebt?²
In je dromen wellicht. Ajax heeft geen moment een kans gehad. Ik verwachtte niks, maar ben zowaar teleurgesteld. Die tweede helftquote:Op woensdag 18 september 2013 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:32 schreef gelezwembroek het volgende:
De boer straks tot de eerste 10 seconde ging het goed.
Spelen die daar dan?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:33 schreef gelezwembroek het volgende:
Maar wel kut, veel Nederlandse spelers moeten Europese ervaring opdoen.
gedeeld door 2 jaquote:Op woensdag 18 september 2013 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geflatteerde uitslag.
Barcelona had nog 4x moeten scoren
Wij zijn Ajax wij zijn de bestequote:Op woensdag 18 september 2013 22:34 schreef gelezwembroek het volgende:
Bij deze hoeft er ook niet mee te worden geroepen "Wij zijn Ajax wij zijn de beste", het mag mij duidelijk zijn dat dit niet zo is.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:34 schreef gelezwembroek het volgende:
Bij deze hoeft er ook niet mee te worden geroepen "Wij zijn Ajax wij zijn de beste", het mag mij duidelijk zijn dat dit niet zo is.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef dieselnoi het volgende:
Hele wereld denkt weer dat Barcelona de sterren van de hemel hebben gespeeld. Terwijl Ajax gewoon 2-1 in de eerste helft hadden kunnen maken, een penalty gemist hebben en barca gewoon hartstikke slecht spelen
Vermeer was echt klasse inderdaadquote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef Shreyas het volgende:
Poulsen, Duarte en Sightorsson waren echt slecht. De rest van Ajax speelde goed
Penal en daarnaast zeker nog kansen waarvan er minimaal 1 gemaakt kon worden.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In je dromen wellicht. Ajax heeft geen moment een kans gehad. Ik verwachtte niks, maar ben zowaar teleurgesteld. Die tweede helft
Vermeer haalde ook zijn niveauquote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef Shreyas het volgende:
Poulsen, Duarte en Sightorsson waren echt slecht. De rest van Ajax speelde goed
Bedankt dat je mij met een goed getimede grap toch nog aan het lachen hebt gekregen na deze wedstrijdquote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef JedimindhaX het volgende:
Lichtpuntjes waren voor mij Bojan (1), Duarte (2) en ook enigszins Boilesen (3).
Ik zou als Utrecht - supporter maar heel rap je mondje houden.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef dieselnoi het volgende:
Hele wereld denkt weer dat Barcelona de sterren van de hemel hebben gespeeld. Terwijl Ajax gewoon 2-1 in de eerste helft hadden kunnen maken, een penalty gemist hebben en barca gewoon hartstikke slecht spelen
Doe eens een spoilerquote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
WTF MAN CHELSEA VERLIEST THUIS VAN BASEL
Op de training hebben ze het zwaarder.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef Vasion het volgende:
Alsof Barca ooit in de problemen is gekomen.
mooie spoiler manquote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zo waar.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
wij zijn ajax
wij zijn de beste
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zou als Utrecht - supporter maar heel rap je mondje houden.
Hahahhahahaquote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
Everton uit, altijd lastig.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
Bedankt voor de spelers eikelquote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
Barca blijft nog steeds slecht.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef dieselnoi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik vind je nogal wederzijds overkomen.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Barca blijft nog steeds slecht.wir sind die besten von gelsenkirchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die deed gewoon mee, was niet bestquote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind je nogal wederzijds overkomen.²
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
Kwam er niet uit vandaagquote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:13 schreef TheFatLady het volgende:
Verwacht een 3-0 of 4-0 vanavond.
Daarna zullen ze wat gas terugnemen.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat Ronald echt gek wordt van die Messi.²
Wtf is dat voor enge kopquote:Op woensdag 18 september 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
BOOS WORDEN GEOGOD
[ afbeelding ]
Uh, nee?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is half 11 geweest, moet jij niet eens gaan slapen?
Helaas gingen ze bij Robben te vaak over het doel heenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:43 schreef KingRoland het volgende:
Ajax, kijk zo moet het.
[ afbeelding ]
Nee, PSV wint wel denk ik. Dit Ajax kan gewoon te slecht verdedigen.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Zondag weer winst, 0-3. Niets aan de hand.
In mijn ogen nietsquote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
Wat kan je De Boer verwijten dan?
Hij kwam tenminste bij het doel , kon je niet zeggen van Barcaquote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas gingen ze bij Robben te vaak over het doel heen
Helemaal niets IN de hand bedoel je.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Zondag weer winst, 0-3. Niets aan de hand.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef PSV1990- het volgende:
Ajax is een tering jodenclub en gun ze niks. Maar als ze tegen buitenlandse clubs spelen gekocht door Olie criminelen, of clubs met 100 miljoen schuld gun ik ze nog niks.
Barca heeft wel een nep joden publiek. Hoorde alleen maar Ajacieden zelfs toen ze vet achter stonden.
Echt he.. Barca speelde niet eens geweldig en won makkelijk met 4-0, case closed.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:52 schreef alors het volgende:
Zijn ze nog steeds nutteloos aan het nabeschouwen?Schiet eens op met de samenvattingen.
Wat ben jij een mongool zeg.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef PSV1990- het volgende:
Ajax is een tering jodenclub en gun ze niks. Maar als ze tegen buitenlandse clubs spelen gekocht door Olie criminelen, of clubs met 100 miljoen schuld gun ik ze nog niks.
Barca heeft wel een nep joden publiek. Hoorde alleen maar Ajacieden zelfs toen ze vet achter stonden.
Die man kan je niet serieus nemen, bij het pieter baan centrum zouden ze hem zo aannemen.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heerlijke deze jaloezie en frustratie![]()
Nog even het mentale aspect en het fysieke, oh nee... nu Milan 4-1 Celtic, of 3-1 of 3-0 geen idee.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:52 schreef alors het volgende:
Zijn ze nog steeds nutteloos aan het nabeschouwen?Schiet eens op met de samenvattingen.
Chelsea is toch allang geen Europese top meerquote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die man kan je niet serieus nemen, bij het pieter baan centrum zouden ze hem zo aannemen.
Ajax ook niet, maar vertel het maar niet verder.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Chelsea is toch allang geen Europese top meer
Nee idd, vorig jaar UEFA en daarvoor CL. Matig hoor.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Chelsea is toch allang geen Europese top meer
Jij bent ook al eenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Na deze samenvatting volgens mij weer
Hij staat er automatisch op.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent ook al een [ afbeelding ]'er geworden? Alsof we er niet genoeg hadden.Ik hoop dat ze de samenvattingen helemaal niet uitzenden totdat je ermee ophoudt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef PSV1990- het volgende:
Fucking irritant.quote:
Zielig dit.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:54 schreef alors het volgende:
Virgil van Dijk, vond ik wel een leuke speler, maarja FCG
Ze laten ook altijd een kans zien waar geen goal uit komt in de previewquote:Op woensdag 18 september 2013 22:57 schreef Nober het volgende:
We kregen al te zien dat er zo'n vrije trap kwam dus doe niet zo verbaasd groeter.
Waarom reageert iedereen op die proleet? Net als mensen die nog reageren op bianconeri en vluggiejapie enzo.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
SUKKELTJE SUKKELTJE SUKKELTJE
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fucking irritant.Kan je posts niet serieus nemen zo. Niet dat ik dat anders wel doe, maar toch.
Oh, serieus? Ik kijk na 12en wel de herhaling.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Johan Derksen bij P&W, keuze gemaakt.
Die is altijd pas op het laatst ivm kijkcijfers.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Docu over een moord van een Turkse vrouw (25) in Brabant niet interessant op 2 zometeen?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zeur.quote:
Dan pakt hij daarvoor nog wel een gristenhond in, wil ik niet missen.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:00 schreef alors het volgende:
[..]
Die is altijd pas op het laatst ivm kijkcijfers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |