Uhm,nee.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:21 schreef gelezwembroek het volgende:
Feyenoord ging af in Europa.
Maar ajax gaat nog harder af.
Gewoon de rest winnen. Dan maakt het niet uit.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Ons doelsaldo![]()
Beter verliezen AC Milan en Celtic ook ruim hier in Barcelona.
Waarom heb je jezelf eigenlijk vernoemd naar laboratorium apparatuur?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach beide is voorspelbaar en bovenal kinderachtig
Typisch idd.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:20 schreef Grifte het volgende:
[..]Zo voorspelbaartwitter:ballenmeisje twitterde op woensdag 18-09-2013 om 19:43:40Kijken jullie ook zo uit naar de 'ohja nou waar speelt Feyenoord in de CL dan?' opmerkingen van 020'ers nadat ze heftig zijn ingemaakt? reageer retweet
Als Siggy nou...quote:Op woensdag 18 september 2013 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Ons doelsaldo![]()
ja, omdat fucking Kubanquote:Op woensdag 18 september 2013 22:21 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Deden ajaxcieden ook tijdens Feyenoord - Kuban
Gewoon idd.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon de rest winnen. Dan maakt het niet uit.
Beter wint AC Milan gewoon thuis van Celtic.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Onze doelsaldo![]()
Dit dus, beetje vermaak en sarren hoort erbij.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:21 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Deden ajaxcieden ook tijdens Feyenoord - Kuban
Was ik mee bezig tijdens stage een aantal jaar terug.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:22 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Waarom heb je jezelf eigenlijk vernoemd naar laboratorium apparatuur?
haha het "jullie deden het ook" excuusquote:Op woensdag 18 september 2013 22:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit dus, beetje vermaak en sarren hoort erbij.
Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon de rest winnen. Dan maakt het niet uit.
Wie moet je dan inbrengen als vervanger van Moisander?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry, alcohol.
Maar ik blijf erbij dat Van der Hoorn inbrengen triest is.
Nee? Ik zie wel vaker wedstrijden van Ajax...quote:Op woensdag 18 september 2013 22:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja trek je conclusies na een wedstrijd tegen barca
goed bezig
Behalve PEC!quote:Op woensdag 18 september 2013 22:23 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Er is geen één Nederlandse club die wat heeft te zoeken in Europa.
ja maar je hebt het wel vaker mis gehadquote:Op woensdag 18 september 2013 22:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee? Ik zie wel vaker wedstrijden van Ajax...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |