'Soms', 'soms'. Control center is voor dingen die je dagelijks gebruikt, niet soms.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:31 schreef very het volgende:
[..]
Soms moet ik 3G ook "resetten" voordat ie weer goed werkt.
En soms wil ik geen 3G omdat het de batterij sneller leegmaakt.
En gewoon omdat het kan
Om batterij te besparen, zonder dat je alle connectiviteit verliest met vliegtuigmodus.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou je dat doen.
Aangekochte agenda's? Waarvoor dan?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:35 schreef Coelho het volgende:
Voor degenen waarbij aangekochte agenda's ook niet werken, ga naar Instellingen > E-mail, contacten, Agenda's > Agenda's met abonnement, klik dan op de naam van de agenda den zet Gebruik SSL uit.
Het kostte me bijna een uur omdat uit te vinden, dus bij deze zodat jullie het wiel niet voor de 2e keer hoeven uit te vinden.
Omdat wifi niet altijd beter is dan 3G, en 3G wel altijd beter dan 2G.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:48 schreef OverRated het volgende:
[..]
Om batterij te besparen, zonder dat je alle connectiviteit verliest met vliegtuigmodus.Gebruik die 3G toggle heel vaak in NCsettings.
'Waarom zou je je wifi aan en uit willen zetten?' kun je dan ook vragen.
Ik heb bijvoorbeeld een abonnement op een agenda die alle voetbalwedstrijden van PSV toont. Maar je hebt ze ook van feestdagen, evenementen, maanstanden enz. Niet bekend met het bestaan van dit soort agenda's?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Aangekochte agenda's? Waarvoor dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Waarom zou je daarvoor betalen? 100% dat dat ook gratis te vinden is ergens...quote:Op donderdag 19 september 2013 13:00 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik heb bijvoorbeeld een abonnement op een agenda die alle voetbalwedstrijden van PSV toont. Maar je hebt ze ook van feestdagen, evenementen, maanstanden enz. Niet bekend met het bestaan van dit soort agenda's?
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn oud iPhone'tje 4 draait nu ook IOS7Nog vooruit te branden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
Zoals de rekenmachine en vliegtuigmodus, bedoel je?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
'Soms', 'soms'. Control center is voor dingen die je dagelijks gebruikt, niet soms.
Die hadden er van mij ook niet bij gehoeven inderdaad.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:21 schreef very het volgende:
[..]
Zoals de rekenmachine en vliegtuigmodus, bedoel je?
Daarom: zelf invullen zou beter zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die hadden er van mij ook niet bij gehoeven inderdaad.
Ja, dat wel, animaties zijn nog redelijk vloeiend te noemen, niet storend iig. Maar ik merk al een tijdje dat ie niet meer helemaal je van het is. Zeker niet als je het vergelijkt met de snelheid van mijn pad.quote:
Dit dus. Baal ik echt van..quote:Op donderdag 19 september 2013 12:48 schreef OverRated het volgende:
[..]
Om batterij te besparen, zonder dat je alle connectiviteit verliest met vliegtuigmodus.Gebruik die 3G toggle heel vaak in NCsettings.
'Waarom zou je je wifi aan en uit willen zetten?' kun je dan ook vragen.
kan ik eens proberenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik gebruik dan meestal gewoon vliegtuigmodus.
Mjah, 3G is niet iets wat ik dagelijks loop te flippen iig, voor het resetten van de verbinding werkt flightmode net zo goed.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
'Soms', 'soms'. Control center is voor dingen die je dagelijks gebruikt, niet soms.
Preciesquote:Op donderdag 19 september 2013 13:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dit dus. Baal ik echt van..
Hoe zit dat met dat onderste balkje op je home screen? Van bèta screenshots zag ik dat het grijs en niet doorzichtig was.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, dat wel, animaties zijn nog redelijk vloeiend te noemen, niet storend iig. Maar ik merk al een tijdje dat ie niet meer helemaal je van het is. Zeker niet als je het vergelijkt met de snelheid van mijn pad.
Ik heb twee screenshots genomen, eentje met mijn standaard achtergrond (maar daar leek het grijs omdat ie zwart is bij de balk) en eentje met een van apple. Weet niet of dit is wat je bedoelt?quote:Op donderdag 19 september 2013 14:07 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Hoe zit dat met dat onderste balkje op je home screen? Van bèta screenshots zag ik dat het grijs en niet doorzichtig was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb twee screenshots genomen, eentje met mijn standaard achtergrond (maar daar leek het grijs omdat ie zwart is bij de balk) en eentje met een van apple. Weet niet of dit is wat je bedoelt?Yes, dat bedoelde ik inderdaad, thanks!! Ziet er goed uit. Verder geen problemen gehad op je 4? Ik twijfel nog ik ook moet updaten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben tegen geen problemen aangelopen maar ik ben ook niet echt een 'poweruser'. Muziek luisteren, emailen, whatsapp/bellen en beetje surfen. Moet wel zeggen dat ie de laatste tijd (voor de update) af en toe traag was met reageren maar dat lijkt nu in 7 niet erger geworden te zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:24 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Yes, dat bedoelde ik inderdaad, thanks!! Ziet er goed uit. Verder geen problemen gehad op je 4? Ik twijfel nog ik ook moet updaten..
Maar ik bedoel dus niet alleen 3G. Ook mobiele data in het algemeen. Dat wil ik makkelijk uit kunnen zetten ivm batterijgebruik en een datalimiet.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat wifi niet altijd beter is dan 3G, en 3G wel altijd beter dan 2G.
Oké, ja dat ben ik ook niet. Bellen, sms, whatsapp, fb, mail, muziek, nieuws en af en toe een game.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben tegen geen problemen aangelopen maar ik ben ook niet echt een 'poweruser'. Muziek luisteren, emailen, whatsapp/bellen en beetje surfen. Moet wel zeggen dat ie de laatste tijd (voor de update) af en toe traag was met reageren maar dat lijkt nu in 7 niet erger geworden te zijn.
Idd, de huidige versie kan echt niet meer.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:42 schreef very het volgende:
Hopelijk komt Whatsapp ook snel met een IOS7 makeover update
Ja, whatsapp ziet er nu echt heel lelijk uit tussen de rest...quote:Op donderdag 19 september 2013 14:42 schreef very het volgende:
Hopelijk komt Whatsapp ook snel met een IOS7 makeover update
Nouja...een app die ik vaak gebruik die totaal niet in de stijl meer past staat me wel tegen jaquote:Op donderdag 19 september 2013 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
Het is maar net wat je erg vindt
Kan wel, moet je eerst een backup maken. En 3G kan gewoon uit.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:26 schreef Murmeli het volgende:
N00bvraag: als ik iOS 7 op mujn iphone zet, kan ik dan nog terug naar iOS 6 als t me niet bevalt? Niet zeker?
Ik hou nooit zo van verandering. En ik wil wel graag 3g kunnen uitzetten :p
Nee, kan niet terug. In iOS7 kan je ook 3G uitzetten.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:26 schreef Murmeli het volgende:
N00bvraag: als ik iOS 7 op mujn iphone zet, kan ik dan nog terug naar iOS 6 als t me niet bevalt? Niet zeker?
Ik hou nooit zo van verandering. En ik wil wel graag 3g kunnen uitzetten :p
ik hoop dat hemlis gauw uit komtquote:Op donderdag 19 september 2013 14:51 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, whatsapp ziet er nu echt heel lelijk uit tussen de rest...
Even een bevestiging voor mezelf dat ik nog maar niet over moet naar Android.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:50 schreef Q. het volgende:
Idd, de huidige versie kan echt niet meer.
Hier na 10 minuten klaarquote:Op donderdag 19 september 2013 16:22 schreef Pietverdriet het volgende:
pff
Aai-Pet zegt nog 16 uur bezig te zijn met neerladen
Klopt, daarom staat Bluetooth er tussen.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar niet via het control centre.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan wel, moet je eerst een backup maken. En 3G kan gewoon uit.
Dat vroeg ze ook niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar niet via het control centre.
dat kon ook nooit. dat kan pas de 25ste. Tenminste, in Amerika is dat zo.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:28 schreef JayNL het volgende:
In de duitse en franse stores is het al niet meer mogelijk om een 5S te bestellen, alleen configureren en prijs bekijken, maar niet meer verder met bestellen.
De 20e toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 17:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat kon ook nooit. dat kan pas de 25ste. Tenminste, in Amerika is dat zo.
In de winkel te verkrijgen, 25ste te bestellen. Maar ik ben even op zoek naar de link waar ik het had gelezen. en trouwens, het is nog niet de 20stequote:Op donderdag 19 september 2013 17:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De 20e toch?
http://store.apple.com/us/buy-iphone/iphone5s
quote:Op donderdag 19 september 2013 17:55 schreef remlof het volgende:
Haha, Wired heeft wallpapers voor mensen die de nieuwe swipes in iOS 7 niet kunnen onthouden: http://www.wired.com/gadg(...)-screen-backgrounds/
[ afbeelding ]
nu nog 14 uurquote:Op donderdag 19 september 2013 16:22 schreef Pietverdriet het volgende:
pff
Aai-Pet zegt nog 16 uur bezig te zijn met neerladen
Don't worry...quote:Op donderdag 19 september 2013 18:17 schreef Miam het volgende:
Ben nu itunes aan het updaten maar duurt wel erg lang!
Je zou je bijna zorgen gaan maken
Had dat met mijn iPhone ook, accu snel leeg, heb toen alle bookmarks uit de internetbrowser weggehaald en nieuw opgestart, sindsdien doet hij veel en veel langer met de accuquote:Op donderdag 19 september 2013 19:53 schreef Assassin92 het volgende:
Ben wel positief over de nieuwe iOS, maar wel erg storend dat de accu nu nog sneller leeg is. Weet iemand trouwens of de 5s hier beter in is geworden?
Bookmarks? Helpt dat? Heb trouwens maar 3 bookmarks.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had dat met mijn iPhone ook, accu snel leeg, heb toen alle bookmarks uit de internetbrowser weggehaald en nieuw opgestart, sindsdien doet hij veel en veel langer met de accu
absoluut, word nu al para als ik niet kan sliden om terug te gaanquote:Op donderdag 19 september 2013 19:43 schreef Catch22- het volgende:
iOs7 is hier retestabiel en alles loopt als een trein. Ik hou van de nieuws Safari
Accu sneller leeg hier. (4s).quote:Op donderdag 19 september 2013 20:21 schreef Fendy het volgende:
Meer gebruikers met een 4 die over zijn op 7 en verschil met accuduur merken? Vriendinlief twijfelt nog...
Misschien connecten met itunesquote:Op donderdag 19 september 2013 18:06 schreef Franknfurter het volgende:
Ik krijg nu steeds connect to itunes to use push notifications in mijn apps. Als whatsapp op de achtergrond niet draait krijg ik dus geen melding meer dat ik een nieuw berichtje heb. Weet iemand hier een oplossing voor, want dit is wel heel irritant.
Het hielp bij mijn iphone onder ios6quote:Op donderdag 19 september 2013 19:55 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Bookmarks? Helpt dat? Heb trouwens maar 3 bookmarks.
5S is slimmer door de M7 chip die erin zit.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:53 schreef Assassin92 het volgende:
Ben wel positief over de nieuwe iOS, maar wel erg storend dat de accu nu nog sneller leeg is. Weet iemand trouwens of de 5s hier beter in is geworden?
Maar, dat zal nooit een groot verschil zijn. Snap niet dat ze niet gewoon even die accu anderhalf keer vergroten. Dan maar 3 mm dikker en 200 gram zwaarder, dan is ie tenminste wel gewoon te gebruiken.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
5S is slimmer door de M7 chip die erin zit.
Ja smartass als ik dat doe gebeurt er dus verder niks.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Misschien connecten met itunes
Jesus man...quote:
Valt hier echt reuze mee om eerlijk te zijn, had meer problemen verwacht.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:29 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Accu sneller leeg hier. (4s).
Op dit moment iets sneller leeg maar ik heb dan ook alles uit zitten testenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:21 schreef Fendy het volgende:
Meer gebruikers met een 4 die over zijn op 7 en verschil met accuduur merken? Vriendinlief twijfelt nog...
iPad merk ik het ook ja.. Jammer welquote:Op donderdag 19 september 2013 20:41 schreef Szlie het volgende:
Moet zeggen dat met iOS7 mijn telefoon wel trager is geworden...iPhone 4. Trager en schokkeriger!
Dat is echt de schuld van het OS inderdaad.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:42 schreef casper019 het volgende:
wordfeud crashed vaak
wordonhd werkt niet
Mwa, moet nog geoptimaliseerd worden vanuit de developers kant natuurlijk, maar mede door een nieuw OS kan die app crashen jaquote:Op donderdag 19 september 2013 21:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat is echt de schuld van het OS inderdaad.
Eh... ligt eraan hoe vaak je sensors gebruikt he.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:53 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Maar, dat zal nooit een groot verschil zijn.
Anderhalf keer groter is niet maar 3mm dikker. Maar ik begrijp je punt, helaas zijn er geen echte doorbraken in het verschiet.quote:Snap niet dat ze niet gewoon even die accu anderhalf keer vergroten. Dan maar 3 mm dikker en 200 gram zwaarder, dan is ie tenminste wel gewoon te gebruiken.
weet ikquote:Op donderdag 19 september 2013 08:08 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je moet per alarm nu een melodietje kiezen. En daar zit gewoon Marimba bij
Tijd voor een schone installatie. Dat heeft de 4 af en toe echt nodig.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:41 schreef Szlie het volgende:
Moet zeggen dat met iOS7 mijn telefoon wel trager is geworden...iPhone 4. Trager en schokkeriger!
Dat ga ik nu ook maar zo even doen. Of doet ie dat automatisch met de een update (aangezien ik vandaag naar iOS 7 ging)?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Tijd voor een schone installatie. Dat heeft de 4 af en toe echt nodig.
Het schokt wat meer inderdaad (iPad2) maar niet echt superstorend ofzo. Vind ik nu nog dan...quote:Op donderdag 19 september 2013 21:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
iPad merk ik het ook ja.. Jammer wel
Ik draai iPad 3, maar die animaties hadden nét even wat soepeler gekunt. Achja, iPhone laat ik voorlopig nog op 6.1, die is een stuk belangrijker dat 'ie fijlloos werktquote:Op donderdag 19 september 2013 22:11 schreef Fendy het volgende:
[..]
Het schokt wat meer inderdaad (iPad2) maar niet echt superstorend ofzo. Vind ik nu nog dan...
Ja, mee eens. Ik was al min of meer gewend aan soms niet zo soepele animaties, ik heb een Galaxy S3 namelijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik draai iPad 3, maar die animaties hadden nét even wat soepeler gekunt. Achja, iPhone laat ik voorlopig nog op 6.1, die is een stuk belangrijker dat 'ie fijlloos werkt
Goeie overstapquote:Op donderdag 19 september 2013 22:17 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Ik was al min of meer gewend aan soms niet zo soepele animaties, ik heb een Galaxy S3 namelijk.
Ben (nog)niet overgestapt, ik had al een iPad 2 maar een Android phone, zodra het overigens kan komt er een iPhone 5s, ben wel klaar met die S3. Tot de eerste firmware update was het ok, maar daarna kwamen de spontane reboots, hangers, en...de schokkerige animaties. Maargoed, daarover rant ik wel verder in het S3 topic.quote:
wijzig, markeer alles, maak ongelezen?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:24 schreef Cracka-ass het volgende:
IOS7 is best aardig. Ik kom alleen mijn vieze plaatjes app niet meer in en ik heb 7000 ongelezen mail. Iemand een idee hoe dat laatste aangepast kan worden?
Het leven kan zo makkelijk zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
wijzig, markeer alles, maak ongelezen?
Niet. Waarom moeten ze weg?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:58 schreef Copycat het volgende:
Hoe krijg ik de geüpdatete apps weer uit de updatelijst in de AppStore? Zowel op iPhone als iPad blijven ze erin staan.
Nu nog de mogelijkheid om het niet standaard op je telefoon te hebben.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:54 schreef eleusis het volgende:
NEWSSTAND KAN IN EEN MAPJE
Godver, het tweede voordeel aan iOS 7 ontdekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |