Daarom: zelf invullen zou beter zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die hadden er van mij ook niet bij gehoeven inderdaad.
Ja, dat wel, animaties zijn nog redelijk vloeiend te noemen, niet storend iig. Maar ik merk al een tijdje dat ie niet meer helemaal je van het is. Zeker niet als je het vergelijkt met de snelheid van mijn pad.quote:
Dit dus. Baal ik echt van..quote:Op donderdag 19 september 2013 12:48 schreef OverRated het volgende:
[..]
Om batterij te besparen, zonder dat je alle connectiviteit verliest met vliegtuigmodus.Gebruik die 3G toggle heel vaak in NCsettings.
'Waarom zou je je wifi aan en uit willen zetten?' kun je dan ook vragen.
kan ik eens proberenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik gebruik dan meestal gewoon vliegtuigmodus.
Mjah, 3G is niet iets wat ik dagelijks loop te flippen iig, voor het resetten van de verbinding werkt flightmode net zo goed.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
'Soms', 'soms'. Control center is voor dingen die je dagelijks gebruikt, niet soms.
Preciesquote:Op donderdag 19 september 2013 13:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dit dus. Baal ik echt van..
Hoe zit dat met dat onderste balkje op je home screen? Van bèta screenshots zag ik dat het grijs en niet doorzichtig was.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, dat wel, animaties zijn nog redelijk vloeiend te noemen, niet storend iig. Maar ik merk al een tijdje dat ie niet meer helemaal je van het is. Zeker niet als je het vergelijkt met de snelheid van mijn pad.
Ik heb twee screenshots genomen, eentje met mijn standaard achtergrond (maar daar leek het grijs omdat ie zwart is bij de balk) en eentje met een van apple. Weet niet of dit is wat je bedoelt?quote:Op donderdag 19 september 2013 14:07 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Hoe zit dat met dat onderste balkje op je home screen? Van bèta screenshots zag ik dat het grijs en niet doorzichtig was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb twee screenshots genomen, eentje met mijn standaard achtergrond (maar daar leek het grijs omdat ie zwart is bij de balk) en eentje met een van apple. Weet niet of dit is wat je bedoelt?Yes, dat bedoelde ik inderdaad, thanks!! Ziet er goed uit. Verder geen problemen gehad op je 4? Ik twijfel nog ik ook moet updaten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben tegen geen problemen aangelopen maar ik ben ook niet echt een 'poweruser'. Muziek luisteren, emailen, whatsapp/bellen en beetje surfen. Moet wel zeggen dat ie de laatste tijd (voor de update) af en toe traag was met reageren maar dat lijkt nu in 7 niet erger geworden te zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:24 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Yes, dat bedoelde ik inderdaad, thanks!! Ziet er goed uit. Verder geen problemen gehad op je 4? Ik twijfel nog ik ook moet updaten..
Maar ik bedoel dus niet alleen 3G. Ook mobiele data in het algemeen. Dat wil ik makkelijk uit kunnen zetten ivm batterijgebruik en een datalimiet.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat wifi niet altijd beter is dan 3G, en 3G wel altijd beter dan 2G.
Oké, ja dat ben ik ook niet. Bellen, sms, whatsapp, fb, mail, muziek, nieuws en af en toe een game.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben tegen geen problemen aangelopen maar ik ben ook niet echt een 'poweruser'. Muziek luisteren, emailen, whatsapp/bellen en beetje surfen. Moet wel zeggen dat ie de laatste tijd (voor de update) af en toe traag was met reageren maar dat lijkt nu in 7 niet erger geworden te zijn.
Idd, de huidige versie kan echt niet meer.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:42 schreef very het volgende:
Hopelijk komt Whatsapp ook snel met een IOS7 makeover update
Ja, whatsapp ziet er nu echt heel lelijk uit tussen de rest...quote:Op donderdag 19 september 2013 14:42 schreef very het volgende:
Hopelijk komt Whatsapp ook snel met een IOS7 makeover update
Nouja...een app die ik vaak gebruik die totaal niet in de stijl meer past staat me wel tegen jaquote:Op donderdag 19 september 2013 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
Het is maar net wat je erg vindt
Kan wel, moet je eerst een backup maken. En 3G kan gewoon uit.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:26 schreef Murmeli het volgende:
N00bvraag: als ik iOS 7 op mujn iphone zet, kan ik dan nog terug naar iOS 6 als t me niet bevalt? Niet zeker?
Ik hou nooit zo van verandering. En ik wil wel graag 3g kunnen uitzetten :p
Nee, kan niet terug. In iOS7 kan je ook 3G uitzetten.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:26 schreef Murmeli het volgende:
N00bvraag: als ik iOS 7 op mujn iphone zet, kan ik dan nog terug naar iOS 6 als t me niet bevalt? Niet zeker?
Ik hou nooit zo van verandering. En ik wil wel graag 3g kunnen uitzetten :p
ik hoop dat hemlis gauw uit komtquote:Op donderdag 19 september 2013 14:51 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, whatsapp ziet er nu echt heel lelijk uit tussen de rest...
Even een bevestiging voor mezelf dat ik nog maar niet over moet naar Android.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:50 schreef Q. het volgende:
Idd, de huidige versie kan echt niet meer.
Hier na 10 minuten klaarquote:Op donderdag 19 september 2013 16:22 schreef Pietverdriet het volgende:
pff
Aai-Pet zegt nog 16 uur bezig te zijn met neerladen
Klopt, daarom staat Bluetooth er tussen.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
'Soms', 'soms'. Control center is voor dingen die je dagelijks gebruikt, niet soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |