Nouja...een app die ik vaak gebruik die totaal niet in de stijl meer past staat me wel tegen jaquote:Op donderdag 19 september 2013 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
Het is maar net wat je erg vindt
Kan wel, moet je eerst een backup maken. En 3G kan gewoon uit.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:26 schreef Murmeli het volgende:
N00bvraag: als ik iOS 7 op mujn iphone zet, kan ik dan nog terug naar iOS 6 als t me niet bevalt? Niet zeker?
Ik hou nooit zo van verandering. En ik wil wel graag 3g kunnen uitzetten :p
Nee, kan niet terug. In iOS7 kan je ook 3G uitzetten.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:26 schreef Murmeli het volgende:
N00bvraag: als ik iOS 7 op mujn iphone zet, kan ik dan nog terug naar iOS 6 als t me niet bevalt? Niet zeker?
Ik hou nooit zo van verandering. En ik wil wel graag 3g kunnen uitzetten :p
ik hoop dat hemlis gauw uit komtquote:Op donderdag 19 september 2013 14:51 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, whatsapp ziet er nu echt heel lelijk uit tussen de rest...
Even een bevestiging voor mezelf dat ik nog maar niet over moet naar Android.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:50 schreef Q. het volgende:
Idd, de huidige versie kan echt niet meer.
Hier na 10 minuten klaarquote:Op donderdag 19 september 2013 16:22 schreef Pietverdriet het volgende:
pff
Aai-Pet zegt nog 16 uur bezig te zijn met neerladen
Klopt, daarom staat Bluetooth er tussen.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
'Soms', 'soms'. Control center is voor dingen die je dagelijks gebruikt, niet soms.
Maar niet via het control centre.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan wel, moet je eerst een backup maken. En 3G kan gewoon uit.
Dat vroeg ze ook niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar niet via het control centre.
dat kon ook nooit. dat kan pas de 25ste. Tenminste, in Amerika is dat zo.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:28 schreef JayNL het volgende:
In de duitse en franse stores is het al niet meer mogelijk om een 5S te bestellen, alleen configureren en prijs bekijken, maar niet meer verder met bestellen.
De 20e toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 17:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat kon ook nooit. dat kan pas de 25ste. Tenminste, in Amerika is dat zo.
In de winkel te verkrijgen, 25ste te bestellen. Maar ik ben even op zoek naar de link waar ik het had gelezen. en trouwens, het is nog niet de 20stequote:Op donderdag 19 september 2013 17:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De 20e toch?
http://store.apple.com/us/buy-iphone/iphone5s
quote:Op donderdag 19 september 2013 17:55 schreef remlof het volgende:
Haha, Wired heeft wallpapers voor mensen die de nieuwe swipes in iOS 7 niet kunnen onthouden: http://www.wired.com/gadg(...)-screen-backgrounds/
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |