Maar niet via het control centre.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan wel, moet je eerst een backup maken. En 3G kan gewoon uit.
Dat vroeg ze ook niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar niet via het control centre.
dat kon ook nooit. dat kan pas de 25ste. Tenminste, in Amerika is dat zo.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:28 schreef JayNL het volgende:
In de duitse en franse stores is het al niet meer mogelijk om een 5S te bestellen, alleen configureren en prijs bekijken, maar niet meer verder met bestellen.
De 20e toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 17:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat kon ook nooit. dat kan pas de 25ste. Tenminste, in Amerika is dat zo.
In de winkel te verkrijgen, 25ste te bestellen. Maar ik ben even op zoek naar de link waar ik het had gelezen. en trouwens, het is nog niet de 20stequote:Op donderdag 19 september 2013 17:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De 20e toch?
http://store.apple.com/us/buy-iphone/iphone5s
quote:Op donderdag 19 september 2013 17:55 schreef remlof het volgende:
Haha, Wired heeft wallpapers voor mensen die de nieuwe swipes in iOS 7 niet kunnen onthouden: http://www.wired.com/gadg(...)-screen-backgrounds/
[ afbeelding ]
nu nog 14 uurquote:Op donderdag 19 september 2013 16:22 schreef Pietverdriet het volgende:
pff
Aai-Pet zegt nog 16 uur bezig te zijn met neerladen
Don't worry...quote:Op donderdag 19 september 2013 18:17 schreef Miam het volgende:
Ben nu itunes aan het updaten maar duurt wel erg lang!
Je zou je bijna zorgen gaan maken
Had dat met mijn iPhone ook, accu snel leeg, heb toen alle bookmarks uit de internetbrowser weggehaald en nieuw opgestart, sindsdien doet hij veel en veel langer met de accuquote:Op donderdag 19 september 2013 19:53 schreef Assassin92 het volgende:
Ben wel positief over de nieuwe iOS, maar wel erg storend dat de accu nu nog sneller leeg is. Weet iemand trouwens of de 5s hier beter in is geworden?
Bookmarks? Helpt dat? Heb trouwens maar 3 bookmarks.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had dat met mijn iPhone ook, accu snel leeg, heb toen alle bookmarks uit de internetbrowser weggehaald en nieuw opgestart, sindsdien doet hij veel en veel langer met de accu
absoluut, word nu al para als ik niet kan sliden om terug te gaanquote:Op donderdag 19 september 2013 19:43 schreef Catch22- het volgende:
iOs7 is hier retestabiel en alles loopt als een trein. Ik hou van de nieuws Safari
Accu sneller leeg hier. (4s).quote:Op donderdag 19 september 2013 20:21 schreef Fendy het volgende:
Meer gebruikers met een 4 die over zijn op 7 en verschil met accuduur merken? Vriendinlief twijfelt nog...
Misschien connecten met itunesquote:Op donderdag 19 september 2013 18:06 schreef Franknfurter het volgende:
Ik krijg nu steeds connect to itunes to use push notifications in mijn apps. Als whatsapp op de achtergrond niet draait krijg ik dus geen melding meer dat ik een nieuw berichtje heb. Weet iemand hier een oplossing voor, want dit is wel heel irritant.
Het hielp bij mijn iphone onder ios6quote:Op donderdag 19 september 2013 19:55 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Bookmarks? Helpt dat? Heb trouwens maar 3 bookmarks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |