nu nog 14 uurquote:Op donderdag 19 september 2013 16:22 schreef Pietverdriet het volgende:
pff
Aai-Pet zegt nog 16 uur bezig te zijn met neerladen
Don't worry...quote:Op donderdag 19 september 2013 18:17 schreef Miam het volgende:
Ben nu itunes aan het updaten maar duurt wel erg lang!
Je zou je bijna zorgen gaan maken
Had dat met mijn iPhone ook, accu snel leeg, heb toen alle bookmarks uit de internetbrowser weggehaald en nieuw opgestart, sindsdien doet hij veel en veel langer met de accuquote:Op donderdag 19 september 2013 19:53 schreef Assassin92 het volgende:
Ben wel positief over de nieuwe iOS, maar wel erg storend dat de accu nu nog sneller leeg is. Weet iemand trouwens of de 5s hier beter in is geworden?
Bookmarks? Helpt dat? Heb trouwens maar 3 bookmarks.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had dat met mijn iPhone ook, accu snel leeg, heb toen alle bookmarks uit de internetbrowser weggehaald en nieuw opgestart, sindsdien doet hij veel en veel langer met de accu
absoluut, word nu al para als ik niet kan sliden om terug te gaanquote:Op donderdag 19 september 2013 19:43 schreef Catch22- het volgende:
iOs7 is hier retestabiel en alles loopt als een trein. Ik hou van de nieuws Safari
Accu sneller leeg hier. (4s).quote:Op donderdag 19 september 2013 20:21 schreef Fendy het volgende:
Meer gebruikers met een 4 die over zijn op 7 en verschil met accuduur merken? Vriendinlief twijfelt nog...
Misschien connecten met itunesquote:Op donderdag 19 september 2013 18:06 schreef Franknfurter het volgende:
Ik krijg nu steeds connect to itunes to use push notifications in mijn apps. Als whatsapp op de achtergrond niet draait krijg ik dus geen melding meer dat ik een nieuw berichtje heb. Weet iemand hier een oplossing voor, want dit is wel heel irritant.
Het hielp bij mijn iphone onder ios6quote:Op donderdag 19 september 2013 19:55 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Bookmarks? Helpt dat? Heb trouwens maar 3 bookmarks.
5S is slimmer door de M7 chip die erin zit.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:53 schreef Assassin92 het volgende:
Ben wel positief over de nieuwe iOS, maar wel erg storend dat de accu nu nog sneller leeg is. Weet iemand trouwens of de 5s hier beter in is geworden?
Maar, dat zal nooit een groot verschil zijn. Snap niet dat ze niet gewoon even die accu anderhalf keer vergroten. Dan maar 3 mm dikker en 200 gram zwaarder, dan is ie tenminste wel gewoon te gebruiken.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
5S is slimmer door de M7 chip die erin zit.
Ja smartass als ik dat doe gebeurt er dus verder niks.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Misschien connecten met itunes
Jesus man...quote:
Valt hier echt reuze mee om eerlijk te zijn, had meer problemen verwacht.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:29 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Accu sneller leeg hier. (4s).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |